Shurandy Sambo
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik vind het vooralsnog gewoontjes buiten die mooie block net. Het is aanvallend niet zo en defensief ook niet echt. Daarbij speelt hij bij Sparta heel vaak in compacte verdediging maar dat zie ik volgend jaar bij PSV niet gebeuren buiten de CL finale tegen Liverpool.
-
- Nationale topspeler
Er komt een moment dat je jeugdspelers gewoon de kans moet geven hè. Als je wacht totdat ze allemaal volledig basiswaardig zijn, kan je net zo goed je opleiding opdoeken. Daarnaast, zoals ergens anders al aangegeven, als je in het huidige seizoen het gered hebt met Teze en Mwene dan moet het met Sambo ook zeker lukken. Zeker als hij zich nog verder ontwikkeld terwijl hij speelt.
-
- Vaste waarde in elftal
Naar mijn bescheiden mening deed Van Ewijk het vorige week, op dezelfde positie en tegen dezelfde tegenstander, nou niet bepaald beter dan Sambo het nu doet. Als je het met Sambo niet redt dan waag ik te betwijfelen of je dat met van Ewijk wel gaat doen. Beiden zijn een gok wat mij betreft, waarvan het de vraag is of ze een Arias achtige ontwikkeling kunnen maken.
-
- Basisspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Dat je ze op een gegeven moment een kans moet geven ben ik het helemaal mee eens.Mikelvb wrote: ↑11 Jun 2023, 15:30Er komt een moment dat je jeugdspelers gewoon de kans moet geven hè. Als je wacht totdat ze allemaal volledig basiswaardig zijn, kan je net zo goed je opleiding opdoeken. Daarnaast, zoals ergens anders al aangegeven, als je in het huidige seizoen het gered hebt met Teze en Mwene dan moet het met Sambo ook zeker lukken. Zeker als hij zich nog verder ontwikkeld terwijl hij speelt.
Ik zou het wel jammer vinden als hij op de bank beland mocht er een betere rechtsback zou komen.
Ook altijd leuk om een jeugdspeler ingepast zien worden.
-
- Nationale topspeler
Leuk is het zeker, maar wat mij betreft gaat kwaliteit nog altijd voor.Brabander wrote: ↑11 Jun 2023, 15:34Dat je ze op een gegeven moment een kans moet geven ben ik het helemaal mee eens.Mikelvb wrote: ↑11 Jun 2023, 15:30
Er komt een moment dat je jeugdspelers gewoon de kans moet geven hè. Als je wacht totdat ze allemaal volledig basiswaardig zijn, kan je net zo goed je opleiding opdoeken. Daarnaast, zoals ergens anders al aangegeven, als je in het huidige seizoen het gered hebt met Teze en Mwene dan moet het met Sambo ook zeker lukken. Zeker als hij zich nog verder ontwikkeld terwijl hij speelt.
Ik zou het wel jammer vinden als hij op de bank beland mocht er een betere rechtsback zou komen.
Ook altijd leuk om een jeugdspeler ingepast zien worden.
-
- Moderator
Uiteindelijk een heel seizoen - inclusief playoffs - bij de nummer 6 gespeeld. Op heel veel hoger niveau dan dat ga je spelers niet kunnen verhuren. Win-win dus. Hij is nog niet van dergelijk niveau dat je hem met potlood als eerste optie kan invullen, maar dat zal nooit zo zijn met verhuurde spelers. Daar bestaat altijd wat twijfel over, anders waren ze er wel bij gebleven. Ik geloof wel in zijn ontwikkeling.
- ruuddevil
- Legende
-
- Internationale topspeler
Als hij als rechtsback geen basisspeler zal zijn, dan denk ik dat hij eerder 16/18e man zal zijn. 12e-15e man zullen aanvallers, middenvelders en centrale verdedigers zijn die op meerdere posities uit de voeten kunnen of wat extra's kunnen brengen in een wedstrijd.
- Juancho
- Mister PSV
Gelukkig zullen er, als het goed is, nog veel meer prima rechtsbacks op de wereld zijn die interessant zijn voor PSV. De keuze is niet of Sambo of Ewijk hé.
Sambo hebben we alleen al. Ik zou dus een echte directe versterking halen met Sambo er kort achter en waar hij dus ook genoeg zal gaan spelen.
Sambo hebben we alleen al. Ik zou dus een echte directe versterking halen met Sambo er kort achter en waar hij dus ook genoeg zal gaan spelen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- ruuddevil
- Legende
Klopt dat Sambo nog beter kan worden, maar als je alleen naar het nu kijkt levert Brenet gewoon meer. Vooral aanvallend, maar verdedigend vind ik hem niet slechter dan Sambo. Heb Sambo een beetje gevolgd in die play off wedstrijden en het valt me toch wat tegen. Sambo als back up in je selectie nemen heeft geen zin, dan kun je hem beter verhuren of verkopen.
- DonyellMalen
- Legende
https://www.voetbalprimeur.nl/videos/11 ... komen.html
Heeft al met PSV-leiding gesproken en z'n contract gaat verlengd worden.
Heeft al met PSV-leiding gesproken en z'n contract gaat verlengd worden.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Verlengen en dan verkopen en vEwijk halen. De enige rechtsback in Nederland die de potentie heeft om niveau Dumfries te halen. Ik hoop dat we een nog betere RB in beeld hebben overigens.ruuddevil wrote: ↑11 Jun 2023, 19:58Klopt dat Sambo nog beter kan worden, maar als je alleen naar het nu kijkt levert Brenet gewoon meer. Vooral aanvallend, maar verdedigend vind ik hem niet slechter dan Sambo. Heb Sambo een beetje gevolgd in die play off wedstrijden en het valt me toch wat tegen. Sambo als back up in je selectie nemen heeft geen zin, dan kun je hem beter verhuren of verkopen.