Shurandy Sambo

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Ik vind het vooralsnog gewoontjes buiten die mooie block net. Het is aanvallend niet zo en defensief ook niet echt. Daarbij speelt hij bij Sparta heel vaak in compacte verdediging maar dat zie ik volgend jaar bij PSV niet gebeuren buiten de CL finale tegen Liverpool.
mateja
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Cas wrote: 11 Jun 2023, 14:56 Wel een lekkere blok van Sambo
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

vEwijk is veel beter. Hier ga je het niet mee redden CL.
Ykhim
Lid scoutingsteam

De potentie spat er wel vanaf hoor. Nog niet feilloos, maar wat verwacht je van zo'n jongen. Eerste serieuze seizoen op dit niveau en doet het meer dan prima, ook in dit soort wedstrijden.
Brabander
Basisspeler

Het zou voor Sambo goed zijn nog een seizoen als basisspeler bij een Eredivisie club. Toont ontzettend veel inzet.
Ik zie ook genoeg potentie, maar komt voor PSV nog tekort lijkt het.
Mikelvb
Nationale topspeler

Brabander wrote: 11 Jun 2023, 15:26 Het zou voor Sambo goed zijn nog een seizoen als basisspeler bij een Eredivisie club. Toont ontzettend veel inzet.
Er komt een moment dat je jeugdspelers gewoon de kans moet geven hè. Als je wacht totdat ze allemaal volledig basiswaardig zijn, kan je net zo goed je opleiding opdoeken. Daarnaast, zoals ergens anders al aangegeven, als je in het huidige seizoen het gered hebt met Teze en Mwene dan moet het met Sambo ook zeker lukken. Zeker als hij zich nog verder ontwikkeld terwijl hij speelt.
Assy
Vaste waarde in elftal

RIO wrote: 11 Jun 2023, 15:13 vEwijk is veel beter. Hier ga je het niet mee redden CL.
Naar mijn bescheiden mening deed Van Ewijk het vorige week, op dezelfde positie en tegen dezelfde tegenstander, nou niet bepaald beter dan Sambo het nu doet. Als je het met Sambo niet redt dan waag ik te betwijfelen of je dat met van Ewijk wel gaat doen. Beiden zijn een gok wat mij betreft, waarvan het de vraag is of ze een Arias achtige ontwikkeling kunnen maken.
Brabander
Basisspeler

Mikelvb wrote: 11 Jun 2023, 15:30
Brabander wrote: 11 Jun 2023, 15:26 Het zou voor Sambo goed zijn nog een seizoen als basisspeler bij een Eredivisie club. Toont ontzettend veel inzet.
Er komt een moment dat je jeugdspelers gewoon de kans moet geven hè. Als je wacht totdat ze allemaal volledig basiswaardig zijn, kan je net zo goed je opleiding opdoeken. Daarnaast, zoals ergens anders al aangegeven, als je in het huidige seizoen het gered hebt met Teze en Mwene dan moet het met Sambo ook zeker lukken. Zeker als hij zich nog verder ontwikkeld terwijl hij speelt.
Dat je ze op een gegeven moment een kans moet geven ben ik het helemaal mee eens.
Ik zou het wel jammer vinden als hij op de bank beland mocht er een betere rechtsback zou komen.
Ook altijd leuk om een jeugdspeler ingepast zien worden.
DeEintovenaar
Nationale topspeler

Brabander wrote: 11 Jun 2023, 15:34
Mikelvb wrote: 11 Jun 2023, 15:30

Dat je ze op een gegeven moment een kans moet geven ben ik het helemaal mee eens.
Ik zou het wel jammer vinden als hij op de bank beland mocht er een betere rechtsback zou komen.
Ook altijd leuk om een jeugdspeler ingepast zien worden.
Leuk is het zeker, maar wat mij betreft gaat kwaliteit nog altijd voor.
11 Tinus
Legende

Is Sambo nu geschorst voor de 1e wedstrijd?
Cas
Meervoudig international

Sund
11 Tinus
Legende

Het enige wat PSV kan doen is gokken op Sambo en hem de kans geven in augustus. Mocht dan blijken dat het niet wil vlotten dan kun je nog de huurmarkt op of Mauro proberen.
Tyyne
Vaste waarde in elftal
Favoriete speler: Couhaib Driouech

Mooie tackle van Sambodinho
Cas
Meervoudig international

Sambo geeft wel echt alles
Jwoeloe
Moderator

Keurig seizoen gespeeld, voor het NL voetbal ook beter dat ze het vandaag niet gered hebben. Volgend jaar concurreren bij ons op rechtsback.
RIO
Legende

Voegt aanvallend gewoon 0,0 toe aan dit Sparta als ze het nodig hebben. Ik zie hem niet als basisspeler volgend seizoen, maar als 13/14e man.
11 Tinus
Legende

Ik heb ook zeeeer sterke twijfels over zijn bijdrage op aanvallend gebied bij een club als PSV.
nilssonH
Moderator

Uiteindelijk een heel seizoen - inclusief playoffs - bij de nummer 6 gespeeld. Op heel veel hoger niveau dan dat ga je spelers niet kunnen verhuren. Win-win dus. Hij is nog niet van dergelijk niveau dat je hem met potlood als eerste optie kan invullen, maar dat zal nooit zo zijn met verhuurde spelers. Daar bestaat altijd wat twijfel over, anders waren ze er wel bij gebleven. Ik geloof wel in zijn ontwikkeling.
ruuddevil
Legende

Brenet is beter.
RIO
Legende

ruuddevil wrote: 11 Jun 2023, 16:49 Brenet is beter.
Aanvallend ja. Verdedigend niet per de. En Sambo is een stuk jonger.
loginnaam
Internationale topspeler

RIO wrote: 11 Jun 2023, 16:35 Voegt aanvallend gewoon 0,0 toe aan dit Sparta als ze het nodig hebben. Ik zie hem niet als basisspeler volgend seizoen, maar als 13/14e man.
Als hij als rechtsback geen basisspeler zal zijn, dan denk ik dat hij eerder 16/18e man zal zijn. 12e-15e man zullen aanvallers, middenvelders en centrale verdedigers zijn die op meerdere posities uit de voeten kunnen of wat extra's kunnen brengen in een wedstrijd.
Juancho
Mister PSV

Gelukkig zullen er, als het goed is, nog veel meer prima rechtsbacks op de wereld zijn die interessant zijn voor PSV. De keuze is niet of Sambo of Ewijk hé.

Sambo hebben we alleen al. Ik zou dus een echte directe versterking halen met Sambo er kort achter en waar hij dus ook genoeg zal gaan spelen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
ruuddevil
Legende

RIO wrote: 11 Jun 2023, 18:05
ruuddevil wrote: 11 Jun 2023, 16:49 Brenet is beter.
Klopt dat Sambo nog beter kan worden, maar als je alleen naar het nu kijkt levert Brenet gewoon meer. Vooral aanvallend, maar verdedigend vind ik hem niet slechter dan Sambo. Heb Sambo een beetje gevolgd in die play off wedstrijden en het valt me toch wat tegen. Sambo als back up in je selectie nemen heeft geen zin, dan kun je hem beter verhuren of verkopen.
DonyellMalen
Legende

https://www.voetbalprimeur.nl/videos/11 ... komen.html

Heeft al met PSV-leiding gesproken en z'n contract gaat verlengd worden.
RIO
Legende

ruuddevil wrote: 11 Jun 2023, 19:58
RIO wrote: 11 Jun 2023, 18:05

Klopt dat Sambo nog beter kan worden, maar als je alleen naar het nu kijkt levert Brenet gewoon meer. Vooral aanvallend, maar verdedigend vind ik hem niet slechter dan Sambo. Heb Sambo een beetje gevolgd in die play off wedstrijden en het valt me toch wat tegen. Sambo als back up in je selectie nemen heeft geen zin, dan kun je hem beter verhuren of verkopen.
Verlengen en dan verkopen en vEwijk halen. De enige rechtsback in Nederland die de potentie heeft om niveau Dumfries te halen. Ik hoop dat we een nog betere RB in beeld hebben overigens.
Post Reply