Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
SNDR87
Lid 2e elftal

Rickskeg wrote: 22 Aug 2021, 13:50 Ligt het aan mij of blijft Rik Elferink wel stil over die Sorloth roddel
Rikkert komt eigenlijk nooit als eerste met het laatste nieuws. Vaak zijn buitenlandse media of zelfs supporters eerder met updates.. Hij doet interessant maar weet volgens mij net zoveel als dat wij weten. Thijs Slegers zat wel vaak goed qua updates maar Rik eigenlijk nooit. Zit de hele dag op twitter te loeren..
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Rik Elfrink weet echt wel meer, maar publiceert pas bij bevestiging. Daardoor krijg je bij hem weinig geruchten, enkel wat ontkrachtingen of bevestigingen.
Rickskeg
International
Clubvoorkeur: PSV

SNDR87 wrote: 22 Aug 2021, 17:44
Rickskeg wrote: 22 Aug 2021, 13:50 Ligt het aan mij of blijft Rik Elferink wel stil over die Sorloth roddel
Rikkert komt eigenlijk nooit als eerste met het laatste nieuws. Vaak zijn buitenlandse media of zelfs supporters eerder met updates.. Hij doet interessant maar weet volgens mij net zoveel als dat wij weten. Thijs Slegers zat wel vaak goed qua updates maar Rik eigenlijk nooit. Zit de hele dag op twitter te loeren..
Thijs85 wrote: 22 Aug 2021, 17:51 Rik Elfrink weet echt wel meer, maar publiceert pas bij bevestiging. Daardoor krijg je bij hem weinig geruchten, enkel wat ontkrachtingen of bevestigingen.

Meestal is hij er wel snel bij met ontkrachten
LucNilis87
Regelmatige invaller

Qua directe versterkingen voor in de basis zie ik alleen mogelijkheden op de rechtsbackpositie en in de goal.
Zal wel neerkomen op:
-reservespits
-reserve AM
- rechtsback
- reserve verdedigende middenvelder
- “iets op de vleugels” afhankelijk van Bruma, Doan
SNDR87
Lid 2e elftal

Ontkrachten is redelijk eenvoudig door het gewoon na te vragen bij het management van de speler of bij PSV maar met nieuwtjes zou je als journalist altijd als eerste mee willen komen toch? En dat doet die vrijwel nooit, pas nadat het via andere kanalen al online is gekomen. Hij is toch geen huisjournalist maar in dienst van het ED dus lijkt het me dat die bij primeurtjes altijd als eerste wilt zijn om dat te publiceren en dat is vrijwel nooit het geval!
Menno1
Legende

Ik hoop echt op Hlozek nadat we Benfica hebben verslagen.
ShovingNE2
Site Admin

SNDR87 wrote: 22 Aug 2021, 17:44
Thijs was watcher in een totaal ander tijdperk. Zes jaar geleden verliet hij VI. Totaal andere wereld online inmiddels. Vergelijk Thijs met zijn opvolger Marco..... Totaal andere tijd.

En over Sorloth... dat is precies dat: een roddel. Hier kunnen we zonder problemen 93 geruchten de wereld inslingeren en als er eentje goed is zijn wij blij. Beetje zoals vliegtuigspotten. Er landen er 1000 en als je er eentje goed hebt ben je koning. Dat werkt voor journalisten natuurlijk iets anders.

Insigne al geland op Eindhoven trouwens?

edit:
SNDR87 wrote: 22 Aug 2021, 18:10 Ontkrachten is redelijk eenvoudig door het gewoon na te vragen bij het management van de speler of bij PSV maar met nieuwtjes zou je als journalist altijd als eerste mee willen komen toch? En dat doet die vrijwel nooit, pas nadat het via andere kanalen al online is gekomen.
Kan het ook zijn dat je niet alles leest. Over Sorloth heeft hij wel degelijk wat gemeld.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ykhim
Lid scoutingsteam

Nee, maar Cristiano Ronaldo zit op de bank in afwachting van een eventuele transfer in de komende dagen en Luuk de Jong zit helemaal niet meer bij de selectie. Prima werk van John de Jong dus. Nu nog de CL halen.
Madueke
Legende

Arias ook niet op de bank ;)
Mwenusss
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

In 1913 zag Philips het licht
Madueke
Legende

Santi is coming home!
OnsPSV
Meervoudig international

PSV in gesprek met Atletico Madrid voor Arias! (Bron: Twitch stream Fabrizio Romano)
Heissenberrug
Internationale topspeler

LET'S F*CKING GOOOOOOO!!
Balinho
Internationale topspeler

Madueke wrote: 23 Aug 2021, 19:08

Santi is coming home!
Wanneer je dit om exact 19:13u leest, weet je dat het goed is...
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Madueke wrote: 23 Aug 2021, 19:08
Santi is coming home!
*Karin
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler

Dat zou mooi zijn! Rechtsbackprobleem getackeld.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Ik denk dat Arias niet perse op de lijst stond van PSV maar sinds Sambo weg is gevallen moest er iets bij en dan is een huurconstructie met Arias wel acceptabel. Omdat Obispo maybe gaat verlengen is er centraal niet veel meer nodig zou ik zeggen. Dus Arias en Luuk erbij en dat is weinig creatief en weinig voor de langere termijn maar je weet wat je krijgt.
Straatvoetballer
Ballenjongen

Hoop op huur, eerst afwachten hoe zijn niveau is. Heb liever een jongere speler, beginnen al veel oude spelers te krijgen.
11 Tinus
Legende

Luuk en Arias beide huur kost je niets qua transfersom. Kun je volgend jaar weer in mei jezelf versterken ipv augustus want dan is het potje met geld als het goed is nog minimaal 20 a 30 miljoen met Madueke Gakpo Sangaré inkomsten incomming. Maar tegelijk moet je dan ook Zahavi Götze en de huurspelers vervangen. Drukke zomer wel.
Ardbeg
Mister PSV

11 Sir Tinus wrote: 23 Aug 2021, 19:20 Ik denk dat Arias niet perse op de lijst stond van PSV maar sinds Sambo weg is gevallen moest er iets bij en dan is een huurconstructie met Arias wel acceptabel. Omdat Obispo maybe gaat verlengen is er centraal niet veel meer nodig zou ik zeggen. Dus Arias en Luuk erbij en dat is weinig creatief en weinig voor de langere termijn maar je weet wat je krijgt.
PSV denkt al zeker een jaar aan Arias terug te halen!
nilssonH
Moderator

Het is voor mij wel Luuk óf Arias, anders slaat de balans echt te veel door naar spelers zonder restwaarde wat mij betreft. En dan denk ik dat Arias wellicht meer op de korte termijn zou veranderen dan de Jong. Wel zou mijn voorkeur ook uitgaan naar huur (met optie eventueel). Hoe dan ook een goed teken als club dat spelers zo graag terug lijken te willen komen.
11 Tinus
Legende

Ardbeg wrote: 23 Aug 2021, 19:25
11 Sir Tinus wrote: 23 Aug 2021, 19:20 Ik denk dat Arias niet perse op de lijst stond van PSV maar sinds Sambo weg is gevallen moest er iets bij en dan is een huurconstructie met Arias wel acceptabel. Omdat Obispo maybe gaat verlengen is er centraal niet veel meer nodig zou ik zeggen. Dus Arias en Luuk erbij en dat is weinig creatief en weinig voor de langere termijn maar je weet wat je krijgt.
PSV denkt al zeker een jaar aan Arias terug te halen!
Waarom nu pas handelen en niet toen Dumfries vertrok? Kan niet anders dat het vanwege Sambo nu toch ervan komt.
Menno1
Legende

Of de gesprekken gaan al een tijdje en Arias wou kijken naar zijn perspectief bij Atletico? Anyho..Prima als Santi terugkomt. Luuk mag lekker naar Barca toe en wij halen Hlozek voor in de spits.

Want er moet echt kapitaal op het veld komen voor na zomer 2022. Het mag niet zo zijn dat we straks Gakpo en Madueke dik verkopen, maar dat er verder geen kapitaal meer staat op het veld. Die balans moet er echt zijn.
Jwoeloe
Moderator

Santi is meer dan welkom. Graag zelfs.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Ardbeg wrote: 23 Aug 2021, 19:25PSV denkt al zeker een jaar aan Arias terug te halen!
Is regelmatig in Eindhoven geweest en stond vorig jaar letterlijk klaar om Dumfries op te volgen, maar Dumfries vertrok niet, waarna Arias elders ging voetballen. De rest is geschiedenis.

Blij dat 'ie terugkomt. Heel blij zelfs.
Locked