Rikkert komt eigenlijk nooit als eerste met het laatste nieuws. Vaak zijn buitenlandse media of zelfs supporters eerder met updates.. Hij doet interessant maar weet volgens mij net zoveel als dat wij weten. Thijs Slegers zat wel vaak goed qua updates maar Rik eigenlijk nooit. Zit de hele dag op twitter te loeren..
Transferwindow 2021-2022
-
- Lid 2e elftal
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
- International
- Clubvoorkeur: PSV
SNDR87 wrote: ↑22 Aug 2021, 17:44Rikkert komt eigenlijk nooit als eerste met het laatste nieuws. Vaak zijn buitenlandse media of zelfs supporters eerder met updates.. Hij doet interessant maar weet volgens mij net zoveel als dat wij weten. Thijs Slegers zat wel vaak goed qua updates maar Rik eigenlijk nooit. Zit de hele dag op twitter te loeren..
Meestal is hij er wel snel bij met ontkrachten
-
- Regelmatige invaller
-
- Lid 2e elftal
Ontkrachten is redelijk eenvoudig door het gewoon na te vragen bij het management van de speler of bij PSV maar met nieuwtjes zou je als journalist altijd als eerste mee willen komen toch? En dat doet die vrijwel nooit, pas nadat het via andere kanalen al online is gekomen. Hij is toch geen huisjournalist maar in dienst van het ED dus lijkt het me dat die bij primeurtjes altijd als eerste wilt zijn om dat te publiceren en dat is vrijwel nooit het geval!
- ShovingNE2
- Site Admin
Thijs was watcher in een totaal ander tijdperk. Zes jaar geleden verliet hij VI. Totaal andere wereld online inmiddels. Vergelijk Thijs met zijn opvolger Marco..... Totaal andere tijd.SNDR87 wrote: ↑22 Aug 2021, 17:44Rikkert komt eigenlijk nooit als eerste met het laatste nieuws. Vaak zijn buitenlandse media of zelfs supporters eerder met updates.. Hij doet interessant maar weet volgens mij net zoveel als dat wij weten. Thijs Slegers zat wel vaak goed qua updates maar Rik eigenlijk nooit. Zit de hele dag op twitter te loeren..
En over Sorloth... dat is precies dat: een roddel. Hier kunnen we zonder problemen 93 geruchten de wereld inslingeren en als er eentje goed is zijn wij blij. Beetje zoals vliegtuigspotten. Er landen er 1000 en als je er eentje goed hebt ben je koning. Dat werkt voor journalisten natuurlijk iets anders.
Insigne al geland op Eindhoven trouwens?
edit:
Kan het ook zijn dat je niet alles leest. Over Sorloth heeft hij wel degelijk wat gemeld.SNDR87 wrote: ↑22 Aug 2021, 18:10 Ontkrachten is redelijk eenvoudig door het gewoon na te vragen bij het management van de speler of bij PSV maar met nieuwtjes zou je als journalist altijd als eerste mee willen komen toch? En dat doet die vrijwel nooit, pas nadat het via andere kanalen al online is gekomen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
- GillesdelaCroquette
- Internationale topspeler
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik denk dat Arias niet perse op de lijst stond van PSV maar sinds Sambo weg is gevallen moest er iets bij en dan is een huurconstructie met Arias wel acceptabel. Omdat Obispo maybe gaat verlengen is er centraal niet veel meer nodig zou ik zeggen. Dus Arias en Luuk erbij en dat is weinig creatief en weinig voor de langere termijn maar je weet wat je krijgt.
-
- Ballenjongen
- 11 Tinus
- Legende
Luuk en Arias beide huur kost je niets qua transfersom. Kun je volgend jaar weer in mei jezelf versterken ipv augustus want dan is het potje met geld als het goed is nog minimaal 20 a 30 miljoen met Madueke Gakpo Sangaré inkomsten incomming. Maar tegelijk moet je dan ook Zahavi Götze en de huurspelers vervangen. Drukke zomer wel.
- Ardbeg
- Mister PSV
PSV denkt al zeker een jaar aan Arias terug te halen!11 Sir Tinus wrote: ↑23 Aug 2021, 19:20 Ik denk dat Arias niet perse op de lijst stond van PSV maar sinds Sambo weg is gevallen moest er iets bij en dan is een huurconstructie met Arias wel acceptabel. Omdat Obispo maybe gaat verlengen is er centraal niet veel meer nodig zou ik zeggen. Dus Arias en Luuk erbij en dat is weinig creatief en weinig voor de langere termijn maar je weet wat je krijgt.
-
- Moderator
Het is voor mij wel Luuk óf Arias, anders slaat de balans echt te veel door naar spelers zonder restwaarde wat mij betreft. En dan denk ik dat Arias wellicht meer op de korte termijn zou veranderen dan de Jong. Wel zou mijn voorkeur ook uitgaan naar huur (met optie eventueel). Hoe dan ook een goed teken als club dat spelers zo graag terug lijken te willen komen.
- 11 Tinus
- Legende
Waarom nu pas handelen en niet toen Dumfries vertrok? Kan niet anders dat het vanwege Sambo nu toch ervan komt.Ardbeg wrote: ↑23 Aug 2021, 19:25PSV denkt al zeker een jaar aan Arias terug te halen!11 Sir Tinus wrote: ↑23 Aug 2021, 19:20 Ik denk dat Arias niet perse op de lijst stond van PSV maar sinds Sambo weg is gevallen moest er iets bij en dan is een huurconstructie met Arias wel acceptabel. Omdat Obispo maybe gaat verlengen is er centraal niet veel meer nodig zou ik zeggen. Dus Arias en Luuk erbij en dat is weinig creatief en weinig voor de langere termijn maar je weet wat je krijgt.
-
- Legende
Of de gesprekken gaan al een tijdje en Arias wou kijken naar zijn perspectief bij Atletico? Anyho..Prima als Santi terugkomt. Luuk mag lekker naar Barca toe en wij halen Hlozek voor in de spits.
Want er moet echt kapitaal op het veld komen voor na zomer 2022. Het mag niet zo zijn dat we straks Gakpo en Madueke dik verkopen, maar dat er verder geen kapitaal meer staat op het veld. Die balans moet er echt zijn.
Want er moet echt kapitaal op het veld komen voor na zomer 2022. Het mag niet zo zijn dat we straks Gakpo en Madueke dik verkopen, maar dat er verder geen kapitaal meer staat op het veld. Die balans moet er echt zijn.
-
- Lid scoutingsteam
Is regelmatig in Eindhoven geweest en stond vorig jaar letterlijk klaar om Dumfries op te volgen, maar Dumfries vertrok niet, waarna Arias elders ging voetballen. De rest is geschiedenis.
Blij dat 'ie terugkomt. Heel blij zelfs.