Ruud van Nistelrooij

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

In eerste instantie dacht ik; die Ruud is koekoek. Maar het is natuurlijk wel iets wat kan meespelen in waarom de veldbezetting zo slecht is. Maar toch... dan vind ik dit iets wat je in augustus nog kan roepen maar na een complete voorbereiding en eerste set wedstrijden van 15 a 20 dan mag dat natuurlijk never nooit meer een argument zijn.
Rikkert1234
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Is toch al geconstateerd dat Ruud en Roger anders naar het spel kijken? Geen rare quote imo
Skuddem
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Ik vind dat er in deze fase geen ruimte meer moet zijn voor excuses, maar dat staat even los van het feit dat ik niet al te veel waarde hecht aan een zinnetje ergens in een interview. Als je wilt kun je op elke slak zout gaan leggen, maar ik pas daarvoor.
Madueke
Legende

:gaap:
Struviet
Meervoudig international

Phoe, Ruud gaat weer door met z'n rare uitspraken....
Robson de Souza
Vedette

Heeft Ruud een deadline gekregen van Marcel en móet hij tweede worden? Lijkt wel op indekken wat hij aan het doen is, maar hij praat nu totaal niet meer realistisch. Van mij mag hij vandaag nog vertrekken, hij snapt het écht niet....
Standbeeld
Mister PSV

Robson de Souza wrote: 31 Mar 2023, 12:33 Heeft Ruud een deadline gekregen van Marcel en móet hij tweede worden? Lijkt wel op indekken wat hij aan het doen is, maar hij praat nu totaal niet meer realistisch. Van mij mag hij vandaag nog vertrekken, hij snapt het écht niet....
Dat gevoel krijg ik nu ook.
11 Tinus
Legende

Als hij echt vind dat hij het maximale eruit heeft gehaald dan hebben we wel een probleem natuurlijk.
Ren Höek
Vedette

De excuses blijven zich opstapelen.
Ik heb er alleen nog geen gezien waarin hij de schuld ook bij ook zichzelf legt.

Dat gezegd hebbende, aangeven dat PSV er het maximale uit heeft gehaald tot nu toe is vrij belachelijk natuurlijk.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
ShovingNE2
Site Admin

Ruud ligt op ramkoers.

Maar zelfs de aller grootste Ruud-fans kunnen toch niet achter de bewering staan dat dit het maximale is wat er in de groep zit? Als je 13 punten of zo laat liggen tegen ongeveer de onderste 5?

Maar als hij zo om zich heen gaat slaan dan is het binnenkort over. NEC puntverlies en hij kan zijn biezen pakken denk ik.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Standbeeld
Mister PSV

Dit zijn uitspraken van een trainer onder druk, 100%. Na Vitesse en tijdens de interlands zal er ongetwijfeld een hele stevige evaluatie hebben plaatsgevonden. Het is ook vrij simpel: minimaal 2e worden of de beker winnen. Dat zijn de enige twee mogelijkheden waardoor Ruud zich nog kan redden. We naderen de climax met de volle druk erop.
Robson de Souza
Vedette

Ik vind echt dat de leiding nu moet ingrijpen. Hij doet net of hij een selectie heeft van niveau Sparta, maar deze selectie wint wel makkelijk thuis tegen FC Twente, speelt uit gelijk tegen Feyenoord en wint thuis overtuigend tegen Sevilla. Ondanks de slechte coach, dan is het niveau zo slecht nog niet...
Chucky
Vedette

ShovingNE2 wrote: 30 Mar 2023, 20:45 Hahaha. Het ligt aan Roger. De taffus ....

Het is toch niet zo gek wat hij zegt?
Je kunt je dan beter afvragen waarom PSV geen trainer heeft aangesteld die qua speelstijl meer de ingezette lijn van Schmidt zou gaan volgen.

Het betekent overigens niet dat ik vind dat hij het als excuus kan of mag gebruiken.
11 Tinus
Legende

PSV heeft denk ik wel het optimale eruit gehaald tegen de tegenstanders uit het linkerrijtje.
Massimo
Legende

Standbeeld wrote: 31 Mar 2023, 12:57 Dit zijn uitspraken van een trainer onder druk, 100%. Na Vitesse en tijdens de interlands zal er ongetwijfeld een hele stevige evaluatie hebben plaatsgevonden. Het is ook vrij simpel: minimaal 2e worden of de beker winnen. Dat zijn de enige twee mogelijkheden waardoor Ruud zich nog kan redden. We naderen de climax met de volle druk erop.
Yep en als hij dit zo naar buiten brengt dan weet je dat het intern flink gerommeld heeft.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Wie zou er überhaupt zo naïef zijn om te denken dat het intern niét heeft gerommeld? Ik mag het toch hopen!
Ykhim
Lid scoutingsteam

Ren Höek wrote: 31 Mar 2023, 12:52 De excuses blijven zich opstapelen.
Ik heb er alleen nog geen gezien waarin hij de schuld ook bij ook zichzelf legt.
Dat heeft hij wel degelijk gedaan. Ik herinner me quotes in de richting van "Ik haal niet het maximale uit de groep" (volgens mij na Emmen-uit?), wat overigens haaks staat op deze uitspraak.

En inderdaad: dit is nogal een tamelijk bizarre uitspraak.
Momfer
Vaste waarde in elftal

Heel vreemd dit, toont een compleet gebrek aan zelf-reflectie.. Dit kan je toch niet met droge ogen beweren. Met Gakpo en Madueke erbij was het ook vaak genoeg kut. Ik snap best dat er genoeg randzaken niet geholpen hebben maar om nou te zeggen dat het team maximaal gepresteerd heeft. Als dat zo is, dan is het toch direct klaar voor Ruud? Als dit de max is, dan is er toch geen enkele reden om met hem door te gaan? Er zal altijd wel wat spelen op de achtergrond namelijk.
Robson de Souza
Vedette

Ykhim wrote: 31 Mar 2023, 13:14
Ren Höek wrote: 31 Mar 2023, 12:52 De excuses blijven zich opstapelen.
Dat heeft hij wel degelijk gedaan. Ik herinner me quotes in de richting van "Ik haal niet het maximale uit de groep" (volgens mij na Emmen-uit?), wat overigens haaks staat op deze uitspraak.

En inderdaad: dit is nogal een tamelijk bizarre uitspraak.
Je merkt aan alles dat hij gewoon niet weet hoe hij het moet verbeteren. Dit zijn stuiptrekkingen van iemand die weet dat hij het niet gaat redden. Als hij morgen verliest gaat hij zeggen dat het de beste wedstrijd van het seizoen was of zo.
Paco Casal
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Robson de Souza wrote: 31 Mar 2023, 12:58 Ik vind echt dat de leiding nu moet ingrijpen. Hij doet net of hij een selectie heeft van niveau Sparta
Onzin. PSV staat 3e, achter Feyenoord en Ajax. Ruud vind dus dat we momenteel de 3e selectie van NL hebben.
#FreeGeneratie4
Trixm
Vedette

We hebben toch ook een middelmatige selectie. een van de slechtste in 20 jaar.
Saibari is underrated.
Standbeeld
Mister PSV

Overigens vind ik wel dat Ruud het maximale eruit heeft gehaald met zijn tactiek. Die is namelijk redelijk kansloos, zoals de huidige stand ook enigzins laat zien. Dat is wat anders dan het maximale uit de spelersgroep halen.
GiveCup2day
International
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

Standbeeld wrote: 31 Mar 2023, 13:57 Overigens vind ik wel dat Ruud het maximale eruit heeft gehaald met zijn tactiek. Die is namelijk redelijk kansloos, zoals de huidige stand ook enigzins laat zien. Dat is wat anders dan het maximale uit de spelersgroep halen.
Huh, welke tactiek?
Johann Vogel
Vedette

Op zich wel logische uitspraken vanuit Ruud gezien. Je kan geen kampioenschap verwachten als je als club zijnde midden in het seizoen je beste spelers verkoopt. Daarmee zijn alle ambities aan de kant geschoven en geef je Ruud ook een legitiem excuus waarom er niet gepresteerd wordt.

Dat Ruud steken laat vallen, dat er taktisch niet veel van klopt en er geen lijn in het spel zit is een tweede. Maar Ruud zal terecht wijzen op het feit dat hij als beginnend trainer geconfronteerd wordt met een uitholling van zijn selectie midden in het seizoen.
Last edited by Johann Vogel on 31 Mar 2023, 14:05, edited 1 time in total.
Standbeeld
Mister PSV

GiveCup2day wrote: 31 Mar 2023, 14:00
Standbeeld wrote: 31 Mar 2023, 13:57 Overigens vind ik wel dat Ruud het maximale eruit heeft gehaald met zijn tactiek. Die is namelijk redelijk kansloos, zoals de huidige stand ook enigzins laat zien. Dat is wat anders dan het maximale uit de spelersgroep halen.
Huh, welke tactiek?
433 met een lange verzorgde opbouw, opkomende linksback, inverted rechtsback, dynamisch middenveld en hopen dat de aanval wat leuks met de bal doet.
Post Reply