Transferwindow 2022-2023
-
- Jeugdspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Ik lees dat Vitesse ook kampt met enorme problemen. Spelers als Bazoer, Doekhi en Dasa vertrekken daar allemaal transfervrij en omdat de russische eigenaar de club wil verkopen is er nog niks bekend over de hoeveelheid geld die ze uit kunnen geven. Zou het voor PSV niet interessant zijn om sommige jongens te verhuren aan vitesse die tussen te goed zijn voor jong PSV maar niet klaar lijken voor een grote rol bij PSV 1? Ik denk hierbij zelf bijvoorbeeld aan spelers als Ledezma, Vos, Saibari en misschien zelfs wel Fofana aangezien hij 4e spits zal worden achter 2 aankopen en Vertessen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik verwacht dat we eerst met iedereen op trainingskamp gaan, om daarna te kijken wie Ruud allemaal nodig heeft voor het eerste. Dus kan op zich wel, verhuur, maar daar zal dan pas aan het eind van de window iets zinnigs over te zeggen zijn.Nick schreef: ↑18 jun 2022, 12:51 Ik lees dat Vitesse ook kampt met enorme problemen. Spelers als Bazoer, Doekhi en Dasa vertrekken daar allemaal transfervrij en omdat de russische eigenaar de club wil verkopen is er nog niks bekend over de hoeveelheid geld die ze uit kunnen geven. Zou het voor PSV niet interessant zijn om sommige jongens te verhuren aan vitesse die tussen te goed zijn voor jong PSV maar niet klaar lijken voor een grote rol bij PSV 1? Ik denk hierbij zelf bijvoorbeeld aan spelers als Ledezma, Vos, Saibari en misschien zelfs wel Fofana aangezien hij 4e spits zal worden achter 2 aankopen en Vertessen.
-
- Internationale topspeler
Er bestaan genoeg spelers in de voetballerij die ondanks weinig speeltijd een voortreffelijke instelling aan de dag leggen. Hoever krijgt juist een uitbrander van zijn trainer.
PSV moet inmiddels geleerd hebben dat wanneer een speler niet uit de verf komt, dit ook wel eens aan de speler zelf kan liggen (zie Baum en Bruma).
Als dit zo'n Hollands mannetje is dat het allemaal al gezien heeft en zich niks laat vertellen, dan gaat het bij PSV ook niet vanzelfsprekend goed komen.
PSV moet inmiddels geleerd hebben dat wanneer een speler niet uit de verf komt, dit ook wel eens aan de speler zelf kan liggen (zie Baum en Bruma).
Als dit zo'n Hollands mannetje is dat het allemaal al gezien heeft en zich niks laat vertellen, dan gaat het bij PSV ook niet vanzelfsprekend goed komen.
-
- Nationale topspeler
Selectie 2022-2023 staat al online:
https://www.PSV.nl/PSV/team/overzicht.htm
Keepers:
Drommel, Müller, Delanghe, Peersman
Verdedigers:
Teze, Obispo, Ramalho, Boscagli, Mwene, Max, Oppegård, Mauro Jr
Middenvelders:
Sangaré, van Ginkel, Gutiérrez, Veerman, Götze, Ledezma, Saibari
Aanvallers:
Vinicius, Madueke, Gakpo, Romero, Doan, Vertessen, Bakayoko
dikgedrukt zouden volgens mediaberichten nog mogen vertrekken.
schuingedrukt komen mogelijk nog in aanmerking voor verhuur.
Er zou zomaar nog enorm veel kunnen gaan gebeuren...
Keepers:
Verdedigers:
Middenvelders:
Aanvallers:
- mateja
- Seizoenkaart: Vak Y
Met deze selectie worden we nog geen kampioen hè?FritskePhilips schreef: ↑18 jun 2022, 13:13 Selectie 2022-2023 staat al online:
Keepers:
Verdedigers:
Middenvelders:
Aanvallers:
-
- Nationale topspeler
Laten we zeggen dat 'er nog iets bij moet'.
Persoonlijk denk ik niet dat Mwene, Max en Vinicius een andere club zullen vinden deze zomer. Van laatstgenoemde stond ik overigens te kijken dat hij vernoemd is op de website. Denk dat ik onbewust er van uit ging dat PSV een mogelijkheid zou kunnen vinden om deze huurovereenkomst te beëindigen. Ik ga er dan ook vanuit dat deze 3 spelers zullen blijven.
Van Müller, Götze en Romero verwacht ik nog wel een vertrek. Ik verwacht dat Müllers contract wel eens ontbonden zou kunnen gaan worden, indien hij tegen het einde van de transferwindow nog geen nieuwe club heeft gevonden.
-
- Seizoenkaart: Vak S
Shit, dan kunnen we verwachten dat Lukassen maandag zn contract verlengd.ShovingNE2 schreef: ↑18 jun 2022, 09:10 Ik heb het weekend vrij genomen.... dus ik ga mijn best doen.
Sangaré, le Roi du PSV
- ShovingNE2
- Site Admin
- Seizoenkaart: Vak PR
- DonyellMalen
- Legende
Denk dat huren van Ki-Jana Hoever met optie tot koop een goede deal is juist voor ons. Je houdt financiële ruimte voor andere posities en met een koopoptie tegen een reëel bedrag ben je er ook al van verzekerd dat je hem bij stormachtige ontwikkeling volgend jaar kan houden. Hij is daarnaast multifunctioneel inzetbaar, zowel als CB en als rechtsback, heeft PL-ervaring en is Nederlands. Ik zie vrij veel voordelen. Dan kan je zeggen, ja hij zat niet bij Jong Oranje en een Van Ewijk wel, maar Hoever speelde wel bij een stabiele Premier League club, dan is het geen schande dat je als 20-jarige gast niet altijd speelt en dus niet volledig bent verzekerd van een plek in Jong Oranje.
Van Simic achter Luuk word ik ook erg enthousiast. Afgelopen jaar aan de lopende band gescoord, talent spat ervan af. Met Luuk, Savio, vervanger Bruma (Joel Fernandes? Hopelijk Gnonto) en Simic denk ik dat PSV een goede slag slaat voor volgend jaar in de voorhoede.
Hopelijk weet PSV ook door te pakken op Vinicius Souza, een ongeslepen diamant. Het artikel van gisteren op VI geeft een goed inzicht. Een technische nummer zes die bij PSV de volgende stap kan zetten in het ontwikkelen van zijn voetballende vermogen.
Van Simic achter Luuk word ik ook erg enthousiast. Afgelopen jaar aan de lopende band gescoord, talent spat ervan af. Met Luuk, Savio, vervanger Bruma (Joel Fernandes? Hopelijk Gnonto) en Simic denk ik dat PSV een goede slag slaat voor volgend jaar in de voorhoede.
Hopelijk weet PSV ook door te pakken op Vinicius Souza, een ongeslepen diamant. Het artikel van gisteren op VI geeft een goed inzicht. Een technische nummer zes die bij PSV de volgende stap kan zetten in het ontwikkelen van zijn voetballende vermogen.
-
- Lid scoutingsteam
Velen hebben nog geen flauw idee hoe belachelijk goed en getalenteerd die Simic is. Waarschijnlijk alleen maar haalbaar omdat ze in Salzburg omkomen van de toptalenten op '9', maar als we die Simic zouden halen, dan wordt dat normaal gesproken de volgende recordverkoop. Op deze leeftijd al zo compleet en zó doelgericht, dat zie je zelden. Een absolute toptransfer als het lukt.
Sluit ook niet eens uit dat hij binnen no-time eerste spits zou worden.
-
- Legende
Wat vind je er zo geweldig aan dan? Ik werd niet echt warm van de beelden om eerlijk te zijn. Trage motoriek, veel intikkers tegen belachelijk slechte keepers en verdedigers.Ykhim schreef: ↑18 jun 2022, 15:21 Velen hebben nog geen flauw idee hoe belachelijk goed en getalenteerd die Simic is. Waarschijnlijk alleen maar haalbaar omdat ze in Salzburg omkomen van de toptalenten op '9', maar als we die Simic zouden halen, dan wordt dat normaal gesproken de volgende recordverkoop. Op deze leeftijd al zo compleet en zó doelgericht, dat zie je zelden. Een absolute toptransfer als het lukt.
Goed, zo vond ik ooit de piepjonge Haaland een 1 op 1 kopie van die Zweedse nitwit van Feyenoord, dus wat dat betreft zit ik er ook wel eens naast.
- Joenepsv
- Legende
-
- Nationale topspeler
-
- Jeugdspeler
Ben het er ook zeker mee eens dat alle spelers een eerlijke kans moeten krijgen. Misschien zit er wel een leuke verassing bij en RvN kent de spelers van jong natuurlijk erg goed. Denk alleen dat sommige door mij genoemde spelers weinig meer bij zullen leren in de KKD en dan kan het interessant zijn om ze te verhuren aan een in problemen verkerend vitesse om ze ervaring op te laten doen in de eredivisie.Standbeeld schreef: ↑18 jun 2022, 12:59Ik verwacht dat we eerst met iedereen op trainingskamp gaan, om daarna te kijken wie Ruud allemaal nodig heeft voor het eerste. Dus kan op zich wel, verhuur, maar daar zal dan pas aan het eind van de window iets zinnigs over te zeggen zijn.Nick schreef: ↑18 jun 2022, 12:51 Ik lees dat Vitesse ook kampt met enorme problemen. Spelers als Bazoer, Doekhi en Dasa vertrekken daar allemaal transfervrij en omdat de russische eigenaar de club wil verkopen is er nog niks bekend over de hoeveelheid geld die ze uit kunnen geven. Zou het voor PSV niet interessant zijn om sommige jongens te verhuren aan vitesse die tussen te goed zijn voor jong PSV maar niet klaar lijken voor een grote rol bij PSV 1? Ik denk hierbij zelf bijvoorbeeld aan spelers als Ledezma, Vos, Saibari en misschien zelfs wel Fofana aangezien hij 4e spits zal worden achter 2 aankopen en Vertessen.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Klinkt goed Ykhim. Enig idee hoe serieus PSV voor hem in de markt is?Ykhim schreef: ↑18 jun 2022, 15:21 Velen hebben nog geen flauw idee hoe belachelijk goed en getalenteerd die Simic is. Waarschijnlijk alleen maar haalbaar omdat ze in Salzburg omkomen van de toptalenten op '9', maar als we die Simic zouden halen, dan wordt dat normaal gesproken de volgende recordverkoop. Op deze leeftijd al zo compleet en zó doelgericht, dat zie je zelden. Een absolute toptransfer als het lukt.
-
- Ballenjongen
-
- Lid 2e elftal
Het lijkt me erg onlogisch beleid om van een ervaren spits door te schakelen naar een 18 jarige jongen. LdJ zal onbetwist eerste spits en leider van PSV worden. Ik kan me niet voorstellen dat voor Simic, hoe getalenteerd ook, hetzelfde geldt.
- DonyellMalen
- Legende
DonyellMalen schreef: ↑13 jun 2022, 12:25Kan eigenlijk op alle vier de posities voorin uit de voeten. Veel flair en kwalitatief goede speler, echt eentje waarvoor je naar het stadion komt. Al helemaal bij vertrek van Gotze/Bruma zie ik hem graag komen. Erg fijne speler. Brands wilde hem meen ik ook naar Everton halen, vandaar de link wellicht.
-
- Ballenjongen
Simic kan vrij makkelijk eerste spits worden, leider niet maar dat hoeft ook niet daar heb je Gakpo in de aanval al voor.
-
- Legende
Wie is deze wijsneus?DonyellMalen schreef: ↑18 jun 2022, 16:30DonyellMalen schreef: ↑13 jun 2022, 12:25
Kan eigenlijk op alle vier de posities voorin uit de voeten. Veel flair en kwalitatief goede speler, echt eentje waarvoor je naar het stadion komt. Al helemaal bij vertrek van Gotze/Bruma zie ik hem graag komen. Erg fijne speler. Brands wilde hem meen ik ook naar Everton halen, vandaar de link wellicht.
-
- Legende
Precies..
Een type Mario hebben we helemaal niet meer nodig..
Wat we wel nodig hebben naast de "voetballende" breker, of dat nu Sangare of wellicht die Souza is, en naast Veerman een speler die diepgang en scorend vermogen heeft..
Wat we wel nodig hebben naast de "voetballende" breker, of dat nu Sangare of wellicht die Souza is, en naast Veerman een speler die diepgang en scorend vermogen heeft..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- DonyellMalen
- Legende
Haha, dat vond ik ook. Vrij scheef.
Over Hoever:
Echt als rechtsback dus.Zelf sprak Hoever in september vorig jaar ook een voorkeur uit voor een rol als vleugelverdediger. "Ik denk dat ik een rechtsback ben die goed aan de bal is, die ervan houdt eroverheen te komen, die ervan houdt als derde of vierde aanvaller erbij te komen. Ik heb een goede trap in mijn rechterbeen en ik weet vaak al waar de bal heen moet voordat ik die krijg. Ik ben snel en ik kan mijn mannetje verdedigen. Ik vind het centraal in de verdediging iets te saai. Ik hou van aanvallen", zei hij tegen Voetbal International.
https://www.vi.nl/pro/zelfbewust-en-pas ... ar-de-top-
-
- Moderator
Van Ginkel had die kwaliteiten natuurlijk. Stond nu wat verder naar achteren gepositioneerd, maar in zijn beste dagen kon hij juist in één van de 2 voorste posities excelleren met z'n loopvermogen en ook scorend vermogen. Ik vrees alleen dat de Van Ginkel zoals we hem tegenwoordig kennen daar niet meer de bewegelijkheid voor heeft die hij toen wel had.milansandro schreef: ↑18 jun 2022, 17:18 Precies..