Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
PapaHiljemark
Talent
Clubvoorkeur: PSV

1913PSV. wrote: 22 Aug 2023, 07:47 Mocht Sambo niet bijtekenen en/of er interesse ontstaan in Ramalho, dan lijkt mij Ruben Aguilar van Monaco een prima profiel hebben voor de positie van rechtsback. Heeft natuurlijk al een tijdje Vanderson voor zich, maar deze zomer kwam ook nog rechtsback Singo voor ongeveer 10 miljoen de selectie versterken.

+ in april 30 geworden en met 160 ligue 1 duels brengt hij dus voldoende ervaring mee
+ weinig uitzicht op speelminuten en een contract tot de zomer van 2025
+ schijnt ongeveer 1,5 miljoen per jaar te verdienen

Helaas een wat ouder filmpje, maar is een speler die verdedigend sterk is en ook redelijk comfortabel aan de bal
https://www.youtube.com/watch?v=R6zfK5L ... b25hY28%3D

- is geen fan van de VAR:
https://www.youtube.com/watch?v=sCGBthY ... b25hY28%3D
Op Fortuna Sittard (25,3j) na hebben we (25,2j) op het moment de oudste selectie in de Eredivisie, denk niet dat ervaring nu zo belangrijk is op die positie. Voor nu hebben wij gewoon Dest/Sambo/(Teze) op RB. Prio is echt nu RCV
PSV90
Nationale topspeler

Iemand die Swansea vaak genoeg ziet om te bepalen of centrale verdediger Nathan Wood interessant is voor PSV?

Klinkt heel interessant wat mij betreft. In 2021 voor paar ton opgepikt van Middlesbrough, 21 jaar, Engels jeugdinternational, vorig seizoen bijna alles gespeeld in de Championsship, kwaliteiten die PSV zoekt.

Interesse van o.a. Southampton, maar zou nog geen bod liggen. Geen idee of hij haalbaar is.

https://www.transfermarkt.nl/nathan-woo ... ler/503990
https://breakingthelines.com/player-ana ... than-wood/
https://www.bbc.co.uk/sport/football/66580284
IbiAppelvlaai
Jeugdspeler
Favoriete speler: Ibrahim Afellay

PSV90 wrote: 22 Aug 2023, 15:09 Iemand die Swansea vaak genoeg ziet om te bepalen of centrale verdediger Nathan Wood interessant is voor PSV?

Klinkt heel interessant wat mij betreft. In 2021 voor paar ton opgepikt van Middlesbrough, 21 jaar, Engels jeugdinternational, vorig seizoen bijna alles gespeeld in de Championsship, kwaliteiten die PSV zoekt.

Interesse van o.a. Southampton, maar zou nog geen bod liggen. Geen idee of hij haalbaar is.

https://www.transfermarkt.nl/nathan-woo ... ler/503990
https://breakingthelines.com/player-ana ... than-wood/
https://www.bbc.co.uk/sport/football/66580284
Speelt links centraal waarbij ze vaak met 3 achterin opbouwen, Boscagli's plek.
Daarnaast zaten er geloof ik heel wat Premier League clubs achter hem aan.
Heb het er ook met wat Swansea fans over gehad en die hebben hem echt hoog zitten. Swansea vraagt denk ik meer dan bijvoorbeeld een Debast, hierbij kan je denken aan zeker 15m+.

Een betere optie is dan zijn maatje die naast hem staat: Ben Cabango.
Dat is echt een tank maar ik weet niet in hoeverre hij een upgrade is en of hij meteen het CL niveau kan behalen.
  • These users thanked the author IbiAppelvlaai for the post (total 2):
    PSV90Donkie8774
    IbiAppelvlaai
    Jeugdspeler
    Favoriete speler: Ibrahim Afellay

Ik ben ook nog even op zoek gegaan naar een centrale verdediger.

Belangrijkste hieraan vind ik dat deze aan de bal goed is. Hoeft geen type Boscagli te zijn maar in ieder geval beter dan Ramalho aangezien je nu veel ziet dat de tegenstander de opbouw over hem dwingt. Andere belangrijke punten zijn dat hij goed moet kunnen zijn in een hoge lijn, hij moet dus snelheid hebben om te kunnen corrigeren maar ook goed door kunnen dekken. Het laatste niet onbelangrijke is dat hij betrouwbaar moet zijn. Je ziet dat het nu onder Bosz in de praktijk vaak staat alsof we 3 centrale verdedigers hebben; LCV Boscagli- CCV Ramalho - RCV Teze. Op het moment dat Boscagli of Teze uit positie komt en er balverlies is dan is het vaak de CCV die het op moet lossen en/of rugdekking moet geven. Hier moet dus een speler komen die kan vertrouwen, juist omdat het vaak op hem aankomt.

Het budget heb ik genomen op +- 12 miljoen.

1. Alexsandro Ribeiro - Lille

Nationaliteit: Brazilië
    Leeftijd: 24 jaar
    Lengte: 1,89m

Alexsandro is iemand die onder Fonseca bij Lille met mogelijk de hoogste lijn in de Ligue 1. Vorig jaar kwam hij mede door wat blessureleed de basis in en heeft dit zodanig goed uitgevoerd dat het lijkt dat dit hem een vaste basisplaats op heeft geleverd. Zijn ervaring in de hoge lijn spreekt mij aan, hij is kopsterk, no-nonsense en aan de bal staat hij zijn mannetje. Met 24 jaar heb je ook een goede balans tussen restwaarde en ervaring.

Zijn marktwaarde ligt volgens TM op 5 miljoen maar ik denk dat dit hoger uitvalt ivm zijn goede prestaties afgelopen seizoen en wat blessures bij Lille. Dus rond een miljoen of 9 kan je wel verwachten.

https://www.transfermarkt.nl/alexsandro ... ler/648020

2. Sinaly Diomandé - Olympique Lyon

Nationaliteit: Ivoorkust
    Leeftijd: 22 jaar
    Lengte: 1.84m

Diomandé is een oude bekende van Bosz en dus bekend met zijn spelletje. Qua fysiek is hij te vergelijken met Teze, genoeg snelheid dus. Vorig seizoen was hij al een vaste waarde in het centrum bij Lyon en het lijkt erop dat dat dit jaar weer zo is. Ondanks dat hij maar 1.84m is is hij heel kopsterk. Ook aan de bal ziet hij er erg goed uit, kiest veel voor progressieve passes en is hier ook nauwkeurig in.

Basiskrachten bij teams als Lyon en Lille weghalen zal niet makkelijk zijn maar hopelijk met Champions League voetbal en een oude bekende als coach is PSV toch aantrekkelijk genoeg. Volgens Transfermarkt is zijn waarde 9 Miljoen maar deze zal nog hoger uitvallen en zal wel tegen het plafond van het budget komen dat PSV uit wil geven.

https://www.transfermarkt.nl/sinaly-dio ... ler/702441

3. Ozan Kabak - Hoffenheim

Nationaliteit: Turkije
    Leeftijd: 23 jaar
    Lengte: 1,87m

Deze naam durf ik bijna niet meer te laten vallen in deze topic omdat ik dat al te vaak heb gedaan (lijk Heruone wel met Elvedi) maar ik doe het lekker toch.

Kabak is na 2 mindere seizoenen in Engeland teruggekeerd in Duitsland bij Hoffenheim. In zijn eerste seizoen terug vond ik hem meteen een van de betere centrumverdedigers van de Bundesliga en kon je goed zien waar de hype vandaan kwam die hem uiteindelijk bij Liverpool had gebracht. Ik vind hem voor de CCV positie perfect. Hij is verdedigend super sterk en is aan de bal zeker goed genoeg. Iemand die de ongetwijfeld complementair is aan Boscagli & Teze en precies het verdedigende leiderschap brengt dat we op dit moment missen.

Zijn waarde op Transfermarkt ligt op 10 miljoen en ik denk zelf dat hij rond de 12/13 zal moeten kosten. Met 23 jaar en een contract tot 2026 zal Hoffenheim hier veel uit willen slepen maar als hij zo blijft presteren is hij volgend seizoen 100% weg.

https://www.transfermarkt.nl/ozan-kabak ... ler/361260

Eervolle vermeldingen zijn: Elvedi, Sanchéz en Roualt. Alle drie al genoeg besproken.
    Waarbij ik bij Elvedi twijfel aan hem in een hoge lijn en zijn snelheid. Sanchéz gewoonweg teveel kost en minder restwaarde heeft en Roualt qua spel teveel op Boscagli lijkt en niet de verdedigende kracht brengt die we nodig hebben
  • These users thanked the author IbiAppelvlaai for the post (total 2):
    PSV90Consigliere
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Die Ola Brynhildsen speelt nu tegen Galatasaray met Molde. Dit was in de winter toch een naam die gedropt werd als allround aanvaller voor erbij.

Mannsverk heb ik ook met regelmaat voorbij zien komen.
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

@ Earnest Stewart, ga nou eens één keer naar mij luisteren en haal die Gigot nou eens op, ik roep het al jaren en hij speelt gelukkig niet meer in Rusland maar bij Marseille. Haal die CL binnen woensdag en trek Gigot aan. Dan maar wat ouder, dan maar wat duurder, haal er een talent bij die achter hem kan rijpen. Maar als je een verdedigend beest naast Boscagli wil dan is dit je man. En zoals je ziet ook een prima passer, laat de progressive passes maar aan Boscagli over maar deze man gaat je in de opbouw ook echt niet in de steek laten:

Image

• These users thanked the author Sensation for the post (total 5):
    ArdbegConsigliereJur1913M.Delgadopsvgouda
    Consigliere
    Talent

Sensation wrote: 24 Aug 2023, 11:24 @ Earnest Stewart, ga nou eens één keer naar mij luisteren en haal die Gigot nou eens op, ik roep het al jaren en hij speelt gelukkig niet meer in Rusland maar bij Marseille. Haal die CL binnen woensdag en trek Gigot aan. Dan maar wat ouder, dan maar wat duurder, haal er een talent bij die achter hem kan rijpen. Maar als je een verdedigend beest naast Boscagli wil dan is dit je man. En zoals je ziet ook een prima passer, laat de progressive passes maar aan Boscagli over maar deze man gaat je in de opbouw ook echt niet in de steek laten:

Image

Tering, wat een beest. Goed gescout man! Die agressie en passie die hij uitstraalt :strong:
    Daar loopt het menig aanvaller dun van in de broek :D
    danko-lazovic
    Meervoudig international

Die Sahraoui is toch wel echt een hele leuke speler. Extreem goed in de kleine ruimte.
    hondjevandebakker
    Internationale topspeler

Die begint erg sterk dit seizoen, ik zie hem graag komen als El Ghazi vertrekt.
  • These users thanked the author hondjevandebakker for the post:
    milansandro
    René1978
    Nationale topspeler

Benieuwd wat voor prijskaartje Heerenveen aan hem heeft gehangen. Geweldige dribbelaar.
    Voijke
    Internationale topspeler

Doe mij maar Saito en Olij als vervangers Gazi en Drommel
    Sangaré, le Roi du PSV :strong:
    TomV23
    Bankzitter

Elvedi is hier regelmatig genoemd door Heruone.
    Jwoeloe
    Moderator

Zij Elvedi, wij Gerrit?
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Onder het motto "Bakayoko + El Ghazi vervangen door Lozano + jong talent", hier een lijstje jonge talenten. Even puur kijkend naar kwaliteiten en niet volledig in gedoken wat de haalbaarheid is en dergelijke.

1. Lázaro. 21-jarige Braziliaan van Almeria. Ykhim kent hem vast wel beter vanuit zijn tijd in Brazilië

2. Gianluca Prestianni. 17-jarige Argentijn van Velez Sarsfield. 10/10 volgens de welbekende scout van de tweet hierboven over Lázaro. Ik ga weer Ykhim taggen. Ik ben heeeeel erg fan na zien van beelden. Klein van stuk, ongrijpbaar en daarnaast oog voor medespelers en geweldige passing. Ik mag het niet zeggen maar ik ga het zeggen; heeft daarom wat weg van Messi, qua speelstijl en bezit dezelfde kwaliteiten (natuurlijk wel op een ander niveau, duh).
    https://footballtalentscout.net/2022/04 ... restianni/

3. Roony Bardghji. 17-jarige speler van Kopenhagen. Volgens mij wel redelijk bekend daar hij best vaak in de media is geweest alszijnde grootste, jongste talent van Kopenhagen. Ook hij een 10/10.
    https://footballtalentscout.net/2021/08 ... -bardghji/
  • These users thanked the author Sensation for the post (total 2):
    DaveBYkhim
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Jwoeloe wrote: 27 Aug 2023, 20:26Zij Elvedi, wij Gerrit?
    Nee, ik zou echt duizend keer liever Elvedi hebben.
    Sensation wrote: 28 Aug 2023, 09:35 Onder het motto "Bakayoko + El Ghazi vervangen door Lozano + jong talent", hier een lijstje jonge talenten. Even puur kijkend naar kwaliteiten en niet volledig in gedoken wat de haalbaarheid is en dergelijke.

1. Lázaro. 21-jarige Braziliaan van Almeria. @Ykhim kent hem vast wel beter vanuit zijn tijd in Brazilië

2. Gianluca Prestianni. 17-jarige Argentijn van Velez Sarsfield. 10/10 volgens de welbekende scout van de tweet hierboven over Lázaro. Ik ga weer @Ykhim taggen. Ik ben heeeeel erg fan na zien van beelden. Klein van stuk, ongrijpbaar en daarnaast oog voor medespelers en geweldige passing. Ik mag het niet zeggen maar ik ga het zeggen; heeft daarom wat weg van Messi, qua speelstijl en bezit dezelfde kwaliteiten (natuurlijk wel op een ander niveau, duh).
    https://footballtalentscout.net/2022/04 ... restianni/

3. Roony Bardghji. 17-jarige speler van Kopenhagen. Volgens mij wel redelijk bekend daar hij best vaak in de media is geweest alszijnde grootste, jongste talent van Kopenhagen. Ook hij een 10/10.
    https://footballtalentscout.net/2021/08 ... -bardghji/
    Z-Amerikaanse spelers lijken me niet haalbaar, zeker in deze periode van de markt. Die transfers kosten vaak veel tijd etc., terwijl de transfermarkt de laatste 2 dagen juist heel dynamisch is.

Ik blijf zelf Summerville gewoon een fantastische speler vinden. Al zo vaak genoemd, maar dat is echt een one-to-watch. Heeft een versnelling, verfijning, kan op beide vleugels, heeft 1500 PL minuten in de benen en heeft in die minuten ook al wel schimmen laten zien van klasse. Vind dat echt een heerlijk spelertje. Dit was hij drie weken gelden tegen Cardiff:

Hij wilt volgens mij weg bij Leeds en ik denk dat PSV hem een mooi perspectief kan bieden met oog op minuten, ontwikkelingsmogelijkheden en perspectief op een basisplaats volgend jaar.
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    TomV23
    Bankzitter

Lyanco komt dus ook niet meer, als dat überhaupt nog een optie was.
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Prestianni is echt een supertalent Sensation, dus die heeft sowieso mijn goedkeuring :mrgreen:

Er komt wel een hele lading aan interessante vleugelaanvallers en middenvelders uit de kleinere Zuid-Amerikaanse voetballanden, o.a. Chili en Colombia. Zomaar wat namen uit mijn hoofd voor lezers die niks te doen hebben:
    - Anderson Duarte
    - Jhon Solís
    - Enso González
    - Lucas Assadi
    - Darío Osorio
    - Jordhy Thompson
    - Óscar Perea
    - José Klinger

Over drie jaar spelen ze allemaal voor Brighton. Typisch.
    Jur1913
    Internationale topspeler

Ykhim wrote: 28 Aug 2023, 21:21 Prestianni is echt een supertalent @Sensation, dus die heeft sowieso mijn goedkeuring :mrgreen:

Er komt wel een hele lading aan interessante vleugelaanvallers en middenvelders uit de kleinere Zuid-Amerikaanse voetballanden, o.a. Chili en Colombia. Zomaar wat namen uit mijn hoofd voor lezers die niks te doen hebben:
    - Anderson Duarte
    - Jhon Solís
    - Enso González
    - Lucas Assadi
    - Darío Osorio
    - Jordhy Thompson
    - Óscar Perea
    - José Klinger

Over drie jaar spelen ze allemaal voor Brighton. Typisch.
    Stap dat kantoor van de scouting eens binnen Ykhim...
    Massimo
    Legende

Ik dacht eerder deze maand gelezen te hebben dat Prestianni in 2024 naar Benfica gaat en dat er al overeenstemming is bereikt tussen de clubs.
  • These users thanked the author Massimo for the post:
    Jur1913
    Jwoeloe
    Moderator

Dus wie uit dat rijtje gaat onze grote vriend El Ghazi vervangen? Laten we hopen dat die interesse ook nog een beetje op gang komt.
    Tovast
    Nationale topspeler

Bardghji
    Ardbeg
    Mister PSV

Jur1913 wrote: 28 Aug 2023, 21:33

Die kennen ze daar echt wel :D
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Ardbeg wrote: 28 Aug 2023, 22:00
    Jur1913 wrote: 28 Aug 2023, 21:33

Kennen ze Ykhim bij de scouting?
    Maikel
    Site Admin

Thijs wrote: 28 Aug 2023, 22:44
    Ardbeg wrote: 28 Aug 2023, 22:00

Kennen ze Ykhim bij de scouting?
    Staat op de zwarte lijst.
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Thijs wrote: 28 Aug 2023, 22:44Kennen ze Ykhim bij de scouting?
    Voormalig toptalent, gepiekt rond m'n 11e, dus al wel een tijdje geleden. Gouden rechterbeen, maar wel blessuregevoelig. Mijn vrouw zegt dat ze vanaf 8 euro en een zak stroopwafels wel wil onderhandelen over een transfer.
  • These users thanked the author Ykhim for the post:
    TylerDurdn
    Post Reply