Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Toe aan een hele goede transfer, zodat het kutgevoel na de wedstrijd van gisteren wat weg kan ebben.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 25 Aug 2021, 09:35 Toe aan een hele goede transfer, zodat het kutgevoel na de wedstrijd van gisteren wat weg kan ebben.
Zo, of nie. Wat een sof
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kom maar door nu met die transfers, het geheimzinnige hoeft niet meer :-)
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als ik het laatste stuk van het ED lees krijg ik steeds meer het gevoel dat het Luuk de Jong halen wordt en dat het dan klaar is….
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 25 Aug 2021, 09:33 1? Ik ga echt niet iedereen lopen quoten nu, maar dat is gister echt constant geroepen. Heb ik gister niet aangegeven dat ik 1 buitenkansje nog zou snappen die op CL wacht, maar compleet niet begrijp waarom er de laatste 2 maande exht helemáál niemand is gekomen?

Overigens is die ene spits het enige dat we gisteren echt miste en daar vraag me ik echt al weken af waarom het zo lang moet duren. Stel als er komend weekend een leuke goede spits komt, dan snap ik nog steeds niet waarom het niet een week eerder kon. En daarnaast moge duidelijk zijn dat Pröpper gister gemist werd, dus een vervanger voor Rosario is geen overbodige luxe.
Komop man, steek je hoofd nou niet eens in het zand. Er zijn 100 redenen te verzinnen waarom het niet een week eerder kon. Zit daar nou niet continu op te hameren.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 25 Aug 2021, 09:33 1? Ik ga echt niet iedereen lopen quoten nu, maar dat is gister echt constant geroepen. Heb ik gister niet aangegeven dat ik 1 buitenkansje nog zou snappen die op CL wacht, maar compleet niet begrijp waarom er de laatste 2 maande exht helemáál niemand is gekomen?
Dit is gisteren niet constant geroepen. Zeker weten niet.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV mikt schijnbaar op een bepaalde categorie. Een jaar geleden kwam last-minute ene Mario naar Eindhoven. Als we op een dergelijk type iets langer moeten wachten, dan heel graag. Alle vertrouwen in onze John en Roger!
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 25 Aug 2021, 10:00
Revolinho wrote: 25 Aug 2021, 09:33 1? Ik ga echt niet iedereen lopen quoten nu, maar dat is gister echt constant geroepen. Heb ik gister niet aangegeven dat ik 1 buitenkansje nog zou snappen die op CL wacht, maar compleet niet begrijp waarom er de laatste 2 maande exht helemáál niemand is gekomen?

Overigens is die ene spits het enige dat we gisteren echt miste en daar vraag me ik echt al weken af waarom het zo lang moet duren. Stel als er komend weekend een leuke goede spits komt, dan snap ik nog steeds niet waarom het niet een week eerder kon. En daarnaast moge duidelijk zijn dat Pröpper gister gemist werd, dus een vervanger voor Rosario is geen overbodige luxe.
Komop man, steek je hoofd nou niet eens in het zand. Er zijn 100 redenen te verzinnen waarom het niet een week eerder kon. Zit daar nou niet continu op te hameren.
Het is bijzonder hoe jullie telkens over die 100 redenen beginnen. Ten eerste weet ik zeker dat geen van jullie 100 goede redenen kunnen opnoemen. Maar who gives a fuck waarom het niet kon, ik wilde een spits die wél kon komen en ons kon helpen tegen Benfica. De spelers die om allerlei redenen niet vorige week konden komen, hoef ik sowieso niet. Ik wil de speler die wél kon komen.

Wie er ook gaat komen, ben heel benieuwd naar het verhaal erachter. Waarom het niet eerder kon.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 25 Aug 2021, 10:03 PSV mikt schijnbaar op een bepaalde categorie. Een jaar geleden kwam last-minute ene Mario naar Eindhoven. Als we op een dergelijk type iets langer moeten wachten, dan heel graag. Alle vertrouwen in onze John en Roger!
Gotze is een voorbeeld van een goede last minute transfer maar ik kan me ook genoeg momenten of spelers heugen waarbij het niet goed ging. Ene Lumor die niet in het vliegtuig zat bijvoorbeeld. Of Adrian Fein.

Lang wachten heeft niet altijd voordelen.
Sao-Mellow
Meervoudig international
Posts: 1,471
Joined: 04 Nov 2020, 14:47
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Inderdaad alle vertrouwen in, maar het zou wel lekker zijn als het niet te lang duurt. Voordat deze spelers weer in het team passen zijn we weer weken verder.

Vooral als we de geluiden mogen geloven moeten er nog 8-10 transfers afgerond worden.
4-5 uit en 4-5 in. Als leek lijkt me dit extreem lastig binnen iets meer dan een week. Ene voordeel wat we hebben is dat gisteren is gebleken wat we echt te kort komen voor het hoogste niveau: spits, RB en kwaliteit op de bank die moeiteloos ingepast kan worden. Belangrijkste wat we echt missen is kopkracht in het team. Alleen ramalho en obispo winnen de kopduels, zelfs Sangare is geen sterke kopper wat je wel verwacht met zijn Postuur.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 25 Aug 2021, 10:08
Hatseflats wrote: 25 Aug 2021, 10:00

Komop man, steek je hoofd nou niet eens in het zand. Er zijn 100 redenen te verzinnen waarom het niet een week eerder kon. Zit daar nou niet continu op te hameren.
Het is bijzonder hoe jullie telkens over die 100 redenen beginnen. Ten eerste weet ik zeker dat geen van jullie 100 goede redenen kunnen opnoemen. Maar who gives a fuck waarom het niet kon, ik wilde een spits die wél kon komen en ons kon helpen tegen Benfica. De spelers die om allerlei redenen niet vorige week konden komen, hoef ik sowieso niet. Ik wil de speler die wél kon komen.

Wie er ook gaat komen, ben heel benieuwd naar het verhaal erachter. Waarom het niet eerder kon.
Je bent irritant.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sao-Mellow wrote: 25 Aug 2021, 10:10 Inderdaad alle vertrouwen in, maar het zou wel lekker zijn als het niet te lang duurt. Voordat deze spelers weer in het team passen zijn we weer weken verder.
We zijn geen Ajax he ;). Echt goede spelers kunnen er direct staan. Kijk maar naar Mitroglou!
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 25 Aug 2021, 10:08
Hatseflats wrote: 25 Aug 2021, 10:00

Komop man, steek je hoofd nou niet eens in het zand. Er zijn 100 redenen te verzinnen waarom het niet een week eerder kon. Zit daar nou niet continu op te hameren.
Het is bijzonder hoe jullie telkens over die 100 redenen beginnen. Ten eerste weet ik zeker dat geen van jullie 100 goede redenen kunnen opnoemen. Maar who gives a fuck waarom het niet kon, ik wilde een spits die wél kon komen en ons kon helpen tegen Benfica. De spelers die om allerlei redenen niet vorige week konden komen, hoef ik sowieso niet. Ik wil de speler die wél kon komen.

Wie er ook gaat komen, ben heel benieuwd naar het verhaal erachter. Waarom het niet eerder kon.
Hopelijk ben je bij de persconferentie een mooi moment dat te vragen en door de media op te laten schrijven. Succes!
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

OnsPSV wrote: 25 Aug 2021, 09:57 Als ik het laatste stuk van het ED lees krijg ik steeds meer het gevoel dat het Luuk de Jong halen wordt en dat het dan klaar is….
Sinds wanneer laat ED het achterste van de tong zien? Meerdere malen is al gezegd dat er meer spelers komen.
Revolinho wrote: 25 Aug 2021, 10:08
Hatseflats wrote: 25 Aug 2021, 10:00

Komop man, steek je hoofd nou niet eens in het zand. Er zijn 100 redenen te verzinnen waarom het niet een week eerder kon. Zit daar nou niet continu op te hameren.
Het is bijzonder hoe jullie telkens over die 100 redenen beginnen. Ten eerste weet ik zeker dat geen van jullie 100 goede redenen kunnen opnoemen. Maar who gives a fuck waarom het niet kon, ik wilde een spits die wél kon komen en ons kon helpen tegen Benfica. De spelers die om allerlei redenen niet vorige week konden komen, hoef ik sowieso niet. Ik wil de speler die wél kon komen.

Wie er ook gaat komen, ben heel benieuwd naar het verhaal erachter. Waarom het niet eerder kon.
Nee man. Logische redenen negeren en maar hetzelfde blijven roepen. Hoe kun je onderhandelingen met de club, speler en tig andere zaken negeren? Daarnaast ook al:

"Ten eerste weet ik zeker dat geen van jullie 100 goede redenen kunnen opnoemen maar who gives a fuck waarom het niet kon". Dit is me toch een staaltje koppig zijn. Je beweert derhalve dat zelfs als iemand met goede redenen komt, de reden niet uitmaakt. Dan valt er ook geen fatsoenlijk gesprek aan te gaan.

Wat ben ik blij dat PSV zo niet denkt en beseft dat als je echt die buitencategorie wil halen, dat dit langer kan duren. Het kan natuurlijk ook niet zijn dat PSV al voor ogen had om deze eerder binnen te halen maar dat dit om reden x niet is gelukt. Wacht, die eventuele logische reden maakt niet uit.
Heya Hallvar
Nationale topspeler
Posts: 2,041
Joined: 01 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat verhaal van CL vs EL aankoop gaan ze natuurlijk nooit vertellen. Zou namelijk een lekkere binnenkomer zijn dat je als spits/rechtsback eigenlijk 2e keus bent.
ElTigre
Meervoudig international
Posts: 1,021
Joined: 31 Aug 2018, 21:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ja, Rikkie weet wel hoe hij veilig antwoord kan geven. Weet helemaal niks.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mario is een CL aankoop maar kwam terwijl we EL hadden. Ik zeg niet dat we nog zo iemand halen, maar het heeft niks met CL te maken.
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

loginnaam wrote: 25 Aug 2021, 06:47
Het Kanon wrote: 25 Aug 2021, 06:35 Na uitschakeling is het niet meer echt nodig. De Eredivisie en de Oost Europa League kunnen we ook wel aanvangen met Mwene en Zahavi.
De Oost Europa League is de Conference League, daar hoeven wij niet in te spelen. Wij kunnen nog een leuke loting krijgen met Napoli, Real Sociedad en wederom Midtjylland als tegenstanders, en dan wil ik wel boven Napoli en Sociedad eindigen om niet na de winter in de Oost Europa League te moeten spelen
Ik kijk er totaal niet naar uit. Nu was echt het moment om met dit elftal, plus twee gerichte aankopen, de CL in te gaan en daarmee de club naar een hoger plan te tillen voor de komende jaren.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 25 Aug 2021, 10:37 Mario is een CL aankoop maar kwam terwijl we EL hadden. Ik zeg niet dat we nog zo iemand halen, maar het heeft niks met CL te maken.
Exact wat ik gisteren zei. Gaat helemaal goed komen.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mwenusss
Regelmatige invaller
Posts: 310
Joined: 28 Jul 2021, 00:26
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Helaas voor Jong
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zie het inderdaad, selectie opvulling voor Jong PSV
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mwenusss wrote: 25 Aug 2021, 12:17 Helaas voor Jong
Mooi toch? Of wil je hem voor PSV 1 hebben?
Wilysimba
Lid van verdienste
Posts: 536
Joined: 04 Nov 2020, 15:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat een kater gisteren. En dan ook nog van 4 a 5 transfers naar minimaal 2. Toe aan wat goed nieuws.
Locked