Dank
Nieuw? Stel je voor!
-
- Ballenjongen
- Clubvoorkeur: AZ
Simpel toen AZ Hakon Evjen een paar jaar geleden contracteerde, speelde hij nog bij Bodo Glimt en moest daar het seizoen afmaken. Ik heb toen dus een paar maanden wedstrijden van Bodo Glimt gekeken om de nieuwe speler te leren kennen. Bodo Glimt had fantastische spelers en speelde schitterend aanvallend voetbal. Ik ben toen vrij snel fan geworden vanwege de spelers en de spelstijl. Ze kwamen 1 jaar daarvoor uit de 2e divisie en werden vrij snel 2x kampioen. Vervolgens het sprookje in Europa met voor mij de kers op de taart de wedstrijd in Alkmaar waar ik ze live tegen mijn andere club AZ kon kijkenStandbeeld wrote: ↑29 Aug 2022, 18:36Welkom!
En dan zal ik maar direct aftrappen: waarom AZ én Bodo?
- DadOfFour
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Dit zijn de mooie verhalen! Welkom op 't forum en zolang je niet la teveel over AZ praat (daar had ik al genoeg mensen van in de buurt) vind ik het alleen maar gezellig.Multatuli wrote: ↑29 Aug 2022, 20:48Simpel toen AZ Hakon Evjen een paar jaar geleden contracteerde, speelde hij nog bij Bodo Glimt en moest daar het seizoen afmaken. Ik heb toen dus een paar maanden wedstrijden van Bodo Glimt gekeken om de nieuwe speler te leren kennen. Bodo Glimt had fantastische spelers en speelde schitterend aanvallend voetbal. Ik ben toen vrij snel fan geworden vanwege de spelers en de spelstijl. Ze kwamen 1 jaar daarvoor uit de 2e divisie en werden vrij snel 2x kampioen. Vervolgens het sprookje in Europa met voor mij de kers op de taart de wedstrijd in Alkmaar waar ik ze live tegen mijn andere club AZ kon kijkenStandbeeld wrote: ↑29 Aug 2022, 18:36
Welkom!
En dan zal ik maar direct aftrappen: waarom AZ én Bodo?
Hoe meer zielen, hoe meer vreugde, zeg ik altijd maar
La vida és massa curta per no fer broma
-
- Ballenjongen
Bedankt en ik zal proberen het te doserenDadOfFour wrote: ↑29 Aug 2022, 22:06 Dit zijn de mooie verhalen! Welkom op 't forum en zolang je niet la teveel over AZ praat (daar had ik al genoeg mensen van in de buurt) vind ik het alleen maar gezellig.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugde, zeg ik altijd maar
Van de Nederlandse clubs heb ik na AZ altijd wel een voorkeur voor PSV gehad. Symphatieke club met regelmatig bijzondere spelers in het team (zoals vroeger Romario en Ronaldo). Van het huidige PSV is Xavi Simons mijn favoriet. Die volg ik al sinds hij in de jeugd bij Barca speelde. Schitterende speler en ik hoop dat hij snel doorstoot naar Oranje. Gakpo is uiteraard ook een schitterende speler en Madueke is heel talentvol. Hopelijk snel weer blessurevrij.
- hondjevandebakker
-
- Ballenjongen
Vraag mij dat nou niet
Ik ben o.a vanwege de Stengs fans gestopt met posten op het AZ forum.
Stengs: fantastische speler toen hij net uit de jeugd kwam. Ontzettend goede techniek en creatief. Kan opeens uit het niets een werdstrijd beslissen. Kwam vervolgens veel te snel in oranje en daarna is het snel bergafwaarts gegaan. In de topwedstrijden presteerde hij meestal nog wel goed, maar tegen de gewone tegenstanders speelde hij veel te slap en het werd steeds slechter. Heeft naar mijn mening een mentaliteitsprobleem. En dit is versterkt doordat hij te snel in oranje is gekomen. En mede omdat hij bij AZ altijd in de basis stond, zelfs als hij 10 wedstrijden op rij slecht speelde. Andere spelers zoals o.a. Gudmundsson, Druijf en Evjen kregen weinig tot bijna nooit speeltijd laat staan een basisplaats. Hier heb ik mij anderhalf seizoen zwaar aan geergerd. Uiteraard was Arne Slot hier de hoofdschuldige in, vandaar dat ik blij was dat hij weg ging. Ik wil hem nooit meer in een AZ shirt zien tenzij hij opeens de mentaliteit van Weghorst krijgt.
- hondjevandebakker
Bedankt! Die wil ik dus ook niet in een PSV shirt zien.Multatuli wrote: ↑30 Aug 2022, 13:14Vraag mij dat nou niet
Ik ben o.a vanwege de Stengs fans gestopt met posten op het AZ forum.
Stengs: fantastische speler toen hij net uit de jeugd kwam. Ontzettend goede techniek en creatief. Kan opeens uit het niets een werdstrijd beslissen. Kwam vervolgens veel te snel in oranje en daarna is het snel bergafwaarts gegaan. In de topwedstrijden presteerde hij meestal nog wel goed, maar tegen de gewone tegenstanders speelde hij veel te slap en het werd steeds slechter. Heeft naar mijn mening een mentaliteitsprobleem. En dit is versterkt doordat hij te snel in oranje is gekomen. En mede omdat hij bij AZ altijd in de basis stond, zelfs als hij 10 wedstrijden op rij slecht speelde. Andere spelers zoals o.a. Gudmundsson, Druijf en Evjen kregen weinig tot bijna nooit speeltijd laat staan een basisplaats. Hier heb ik mij anderhalf seizoen zwaar aan geergerd. Uiteraard was Arne Slot hier de hoofdschuldige in, vandaar dat ik blij was dat hij weg ging. Ik wil hem nooit meer in een AZ shirt zien tenzij hij opeens de mentaliteit van Weghorst krijgt.
- Jordi
- Basisspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- Favoriete speler: Joey Veerman
Hey!
Nieuw op het forum hier, vooral om mee te lezen en omdat ik benieuwd naar meningen en inzichten van andere PSV-fans. Bezoek verder alleen de uitwedstrijden van PSV. Zo zou ook ik afreizen naar Londen deze week voor Arsenal -- PSV.
Arsenal, de club waar ik fan van ben na PSV. De voorliefde voor Arsenal komt voort toen ik als 10-jarig mannetje aan de hand van Young-Pyo Lee in de spelerstunnel van het Philips Stadion stond. Letterlijk en figuurlijk opkijkend tegen sterren als Henry, Vieira, Campbell, Ljunberg en Pires. M'n pa had geregeld dat ik het veld op mocht met de spelers en dit is altijd bijgebleven. Sinds dien ben ik de club Arsenal altijd blijven volgen en sprong ik een gat in de lucht na de loting. Na de berichtgeving rondom de queen zag ik de bui al hangen en is vandaag het vreselijke nieuws naar buiten gekomen.. Ik ga (nog) niet mijn twee favoriete clubs zien spelen in het Emirates.
Nieuw op het forum hier, vooral om mee te lezen en omdat ik benieuwd naar meningen en inzichten van andere PSV-fans. Bezoek verder alleen de uitwedstrijden van PSV. Zo zou ook ik afreizen naar Londen deze week voor Arsenal -- PSV.
Arsenal, de club waar ik fan van ben na PSV. De voorliefde voor Arsenal komt voort toen ik als 10-jarig mannetje aan de hand van Young-Pyo Lee in de spelerstunnel van het Philips Stadion stond. Letterlijk en figuurlijk opkijkend tegen sterren als Henry, Vieira, Campbell, Ljunberg en Pires. M'n pa had geregeld dat ik het veld op mocht met de spelers en dit is altijd bijgebleven. Sinds dien ben ik de club Arsenal altijd blijven volgen en sprong ik een gat in de lucht na de loting. Na de berichtgeving rondom de queen zag ik de bui al hangen en is vandaag het vreselijke nieuws naar buiten gekomen.. Ik ga (nog) niet mijn twee favoriete clubs zien spelen in het Emirates.
- DadOfFour
Meningen en inzichten ga je hier inderdaad wel vinden, of je er ook wat aan hebt is een tweede...Jordi wrote: ↑12 Sep 2022, 18:58 Hey!
Welkom in ieder geval!
-
- Ballenjongen
Bedankt voor de toelating op het forum. Ik lees al best lang mee en vond de tijd rijp om me aan te melden. Ik ben zo'n 40 jaar PSV fan en woon in het westen van het land. Ik heb van 1992 tot 2002 in Eindhoven gewoond en gewerkt en daar is de besmetting met het PSV-virus alleen maar versterkt. Ik merk wel dat ik slecht tegen kritiek op PSV kan.
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Earring wrote: ↑16 Sep 2022, 00:37 Bedankt voor de toelating op het forum. Ik lees al best lang mee en vond de tijd rijp om me aan te melden. Ik ben zo'n 40 jaar PSV fan en woon in het westen van het land. Ik heb van 1992 tot 2002 in Eindhoven gewoond en gewerkt en daar is de besmetting met het PSV-virus alleen maar versterkt.
Welkom hier!
Kritiek op PSV komt hier eigenlijk haast niet voor.
Ik merk wel dat ik slecht tegen kritiek op PSV kan.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
-
- Ballenjongen
Goedenavond,
Bij deze wil ik me even voorstellen. Zoals mijn nickname al verklapt, ik kom uit Katwijk aan Zee. Wel trotse PSV fan sinds ik van voetbal ben gaan houden. Ik heb een tijdje op VP gezeten, waar ik echt helemaal gek werd van allerlei irritante trollen en een wel heel duidelijke voorkeur voor Ajax.
Ik hoop op een leuke tijd!
Bij deze wil ik me even voorstellen. Zoals mijn nickname al verklapt, ik kom uit Katwijk aan Zee. Wel trotse PSV fan sinds ik van voetbal ben gaan houden. Ik heb een tijdje op VP gezeten, waar ik echt helemaal gek werd van allerlei irritante trollen en een wel heel duidelijke voorkeur voor Ajax.
-
- Ballenjongen
- Clubvoorkeur: PSV & DWSH'18
Goede middag,
Al enige tijd aandachtig lezer hier op het forum. Voorheen ook lid geweest van onder andere PSV.supporters, maar het is hier actiever. Seizoenskaarthouder sinds 1996 ongeveer en ook veel aandacht voor lokaal amateurvoetbal(kelderklasse)! Naast thuis ook redelijk wat uitwedstrijdjes mogen bezoeken. We gaan maar eens kijken wat het forum me nog gaat brengen.
Al enige tijd aandachtig lezer hier op het forum. Voorheen ook lid geweest van onder andere PSV.supporters, maar het is hier actiever. Seizoenskaarthouder sinds 1996 ongeveer en ook veel aandacht voor lokaal amateurvoetbal(kelderklasse)! Naast thuis ook redelijk wat uitwedstrijdjes mogen bezoeken. We gaan maar eens kijken wat het forum me nog gaat brengen.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Oranje of blauw wit?PSV_KATWIJK wrote: ↑19 Sep 2022, 21:24 Goedenavond,
-
- Nationale topspeler
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Die middelvinger was volledig terecht toenWoodenshoes wrote: ↑03 Oct 2022, 15:10Mooi hoor zo'n welkom, maar het 1e wat zo'n nieuwe gast ziet bij jou is die dikke middelvinger van je profiel.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
- DadOfFour
We zijn hier wat dat betreft net een computer, stop je er nuttige informatie in, dan komt er nuttige informatie uit, stop er onzin in, dan is er meestal wel iemand in de buurt om er een flauwe grap over te makenwillytowncityfc wrote: ↑03 Oct 2022, 14:43 Goede middag,
Wees welkom!
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Vraag niet wat het forum jou kan brengen, maar wat kan jij het forum brengen? Uhm, welkom... (P.s. vergeet niet in voorkomende situaties de nodige smileys te gebruiken)willytowncityfc wrote: ↑03 Oct 2022, 14:43 Goede middag,