Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 20 Jun 2023, 08:42
https://totalfootballanalysis.com/artic ... is-tactics

Heruone Sensation Ykhim
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 20 Jun 2023, 10:24 Wat @Juancho zegt. Je zegt onder andere @RV1913 maar wat verder dan? Vooral blijven delen en ik vind het leuk maar tot nu toe heb ik nog niets gelezen waarvan ik denk "ho eens".

Er mogen best vragen gesteld worden over waaruit blijkt dat iemand dicht op het vuur zit. Vooral blijven delen, ik vind het prachtig.
Liverpool en Gakpo ook door hem genoemd, geloof ik.

Maar goed: helemaal niemand hier zit 100% "goed". Ik denk dat zelfs de 50% nog niet wordt aangetikt. Als we dat aanhouden, kunnen we helemaal niemand serieus nemen. Het heeft niet zoveel zin om dat dan de hele tijd te benadrukken.
User avatar
Koenjo
Meervoudig international
Posts: 1,058
Joined: 15 Mar 2022, 13:51
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het blijft nog verdacht stil omrent Sangare, lichtelijk zorgwekkend.
Haha
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 20 Jun 2023, 10:32
Ardbeg wrote: 20 Jun 2023, 10:24 Wat @Juancho zegt. Je zegt onder andere @RV1913 maar wat verder dan? Vooral blijven delen en ik vind het leuk maar tot nu toe heb ik nog niets gelezen waarvan ik denk "ho eens".

Er mogen best vragen gesteld worden over waaruit blijkt dat iemand dicht op het vuur zit. Vooral blijven delen, ik vind het prachtig.
Liverpool en Gakpo ook door hem genoemd, geloof ik.

Maar goed: helemaal niemand hier zit 100% "goed". Ik denk dat zelfs de 50% nog niet wordt aangetikt. Als we dat aanhouden, kunnen we helemaal niemand serieus nemen. Het heeft niet zoveel zin om dat dan de hele tijd te benadrukken.
Ik heb dan ook niets "de hele tijd" lopen benadrukken. Ik vroeg waarom iemand wordt beschouwd als iemand die dicht tegen het vuur zit en jij geeft antwoord. Liverpool + Gakpo en Bosz. Liverpool vind ik een legitieme gezien iedereen hem al bij Man Utd zag. Da's alles. Gewoon een vraag : )
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Koenjo wrote: 20 Jun 2023, 10:35 Het blijft nog verdacht stil omrent Sangare, lichtelijk zorgwekkend.
De (sub)topclubs zullen naar verwachting eerst voor betere spelers gaan. Als het dan niet lukt dan komen ze misschien bij Sangare uit. Zie Chelsea afgelopen seizoen. Onderkant PL zal vast wel nu al interesse hebben, maar ja, je moet er maar heen willen. Heb geen verwachtingen dat er 37.5mln betaald gaat worden, dus ik zie het allemaal wel.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Koenjo wrote: 20 Jun 2023, 10:35 Het blijft nog verdacht stil omrent Sangare, lichtelijk zorgwekkend.
Was het niet beter dat zijn transfer NA 1 juli viel? Massimo ?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 20 Jun 2023, 10:49
Koenjo wrote: 20 Jun 2023, 10:35 Het blijft nog verdacht stil omrent Sangare, lichtelijk zorgwekkend.
Was het niet beter dat zijn transfer NA 1 juli viel? @Massimo ?
Maakt verder voor een verkoop niets uit natuurlijk. Dat zijn zaken die je gewoon met een club af kan spreken middels een contract. Nu tekenen en na 1 juli betalen, mocht dat wenselijk zijn.
10. Nilis
Bankzitter
Posts: 269
Joined: 26 Aug 2017, 18:05
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Koenjo wrote: 20 Jun 2023, 10:35 Het blijft nog verdacht stil omrent Sangare, lichtelijk zorgwekkend.
Zorgwekkend omdat we de beste middenvelder van de Eredivisie graag voor een fooitje willen kwijtraken?
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kip. Broedend.
User avatar
Koenjo
Meervoudig international
Posts: 1,058
Joined: 15 Mar 2022, 13:51
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

10. Nilis wrote: 20 Jun 2023, 10:55
Koenjo wrote: 20 Jun 2023, 10:35 Het blijft nog verdacht stil omrent Sangare, lichtelijk zorgwekkend.
Zorgwekkend omdat we de beste middenvelder van de Eredivisie graag voor een fooitje willen kwijtraken?
Ik heb hem ook lang gezien als een sterkhouder, maar na vorig seizoen is dat absoluut niet meer het geval. Beste middenvelder van de Eredivisie..maar goed laten we die discussie hier maar niet voeren.

Waar het mij meer om ging is dat er al rekening wordt gehouden met zijn vertrek, ook financieel gezien zodat er eventuele aankopen gedaan kunnen worden. Maar ik kan het mis hebben. :dokter:
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
User avatar
VeresRivne
Vedette
Posts: 5,962
Joined: 07 Feb 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 20 Jun 2023, 10:52
Juancho wrote: 20 Jun 2023, 10:49

Was het niet beter dat zijn transfer NA 1 juli viel? @Massimo ?
Maakt verder voor een verkoop niets uit natuurlijk. Dat zijn zaken die je gewoon met een club af kan spreken middels een contract. Nu tekenen en na 1 juli betalen, mocht dat wenselijk zijn.
Voor de aankopende club kan het wel uitmaken.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
LucNilis87
Regelmatige invaller
Posts: 387
Joined: 24 Jun 2019, 09:13
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Weet iemand of Earnest Stewart naast zijn BMW van de club ook nog in een Range Rover Evoque rijdt?
Zo ja, dan zag ik hem net in Hengelo bij het trainingscomplex van FC Twente wegrijden. Zo niet, dan niet. Ik zat zelf ook achter het stuur dus helaas geen foto kunnen maken.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Was het 100% Earnest?
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LucNilis87 wrote: 20 Jun 2023, 12:29 Weet iemand of Earnest Stewart naast zijn BMW van de club ook nog in een Range Rover Evoque rijdt?
Zo ja, dan zag ik hem net in Hengelo bij het trainingscomplex van FC Twente wegrijden. Zo niet, dan niet. Ik zat zelf ook achter het stuur dus helaas geen foto kunnen maken.
Ja!

https://stewartsautogroup.com/range-rover-evoque/
User avatar
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
Posts: 2,243
Joined: 22 Jan 2019, 13:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 20 Jun 2023, 12:33
LucNilis87 wrote: 20 Jun 2023, 12:29 Weet iemand of Earnest Stewart naast zijn BMW van de club ook nog in een Range Rover Evoque rijdt?
Zo ja, dan zag ik hem net in Hengelo bij het trainingscomplex van FC Twente wegrijden. Zo niet, dan niet. Ik zat zelf ook achter het stuur dus helaas geen foto kunnen maken.
Ja!

https://stewartsautogroup.com/range-rover-evoque/
Mees Hilgers / Vaclav Cerny incoming ?
We can't change the world until we change ourselves.
PsvBmg
Vaste waarde in elftal
Posts: 566
Joined: 14 Jul 2021, 21:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hopelijk geen Brennet.
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1,402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Baumgartl naar Twente 🙈
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Geen enkele speler van Twente zou een versterking zijn op dit moment dus lijkt me sterk.
User avatar
PCamps
Jeugdspeler
Posts: 32
Joined: 01 Jun 2023, 20:34
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Memphis Depay
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 20 Jun 2023, 12:50 Geen enkele speler van Twente zou een versterking zijn op dit moment dus lijkt me sterk.

Mees Hilgers ook niet? Lijkt me zeer interessant talent met een ervaren verdediger ernaast.
dePinhodeSouza

Joenepsv wrote: 20 Jun 2023, 12:50 Geen enkele speler van Twente zou een versterking zijn op dit moment dus lijkt me sterk.
Cerny is op het moment toch echt wel een klasse beter dan Bakayoko
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Cerny is momenteel absoluut een meerwaarde. Brenet t.o.v. Mwene ook. Hilgers is talentvol, maar zat in de laatste fase gewoon op de bank achter Pröpper en Plegezuelo als ik het goed heb.
#FreeGeneratie4
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 19 Jun 2023, 19:59
Fenomeno wrote: 19 Jun 2023, 19:49 Zeballos komt al sinds 2021 in de geruchten voor, lijkt me een herkauwbericht van een kopie site eerlijk gezegd maar je weet het nooit zeker.

Mocht hij daadwerkelijk komen is het wel heel aannemelijk dat PSV hem al heel lang volgt en waarschijnlijk heel uitvoerig heeft kunnen bekijken, daar lukken ook niet alle spelers van maar is in de basis positief. Speelt trouwens meer als rechtsbuiten (en invaller) dan op links.
PSV volgt hem al heel lang, interesse is niet nieuw én ze zijn na de winterstop naar verluidt lange tijd vaste gast geweest bij Boca. Dat is op zichzelf niet onlogisch gezien de lading interessante spelers daar. Ik heb altijd aangenomen dat we daar voor een van hun middenvelders zaten, maar Zeballos zou geen gekke aankoop zijn. Een fantastische dribbelaar, maar wel een hele lichte speler. Daar mogen nog wat extra boterhammetjes in wil hij in Europa uit kunnen blinken.

Voor de Hezze-fanaten: meneer heeft zelf aangegeven niet naar Brazilië te willen en zijn management is nu in Europa om met clubs (meervoud!) te praten. Je mag gemakshalve aannemen dat Anderlecht ermee aan de haal gaat, maar de nadruk op clubs in meervoud vond ik interessant. Zo ver ligt Eindhoven niet van Brussel af, zeg maar :mrgreen:
Ik meende dat Hezze naar Anderlecht voor €8m al rond was… Als dat niet zo is, lijkt me Anderlecht als club een af te troeven concurrent. Zou het wel erg mooi vinden om weer wat jonge latino’s in onze selectie te zien, zeker groeibriljantjes als Hezze en Zeballos, terwijl Valentin Gomez me ook een prima talent in de verdediging lijkt.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

dePinhodeSouza wrote: 20 Jun 2023, 12:57
Joenepsv wrote: 20 Jun 2023, 12:50 Geen enkele speler van Twente zou een versterking zijn op dit moment dus lijkt me sterk.
Cerny is op het moment toch echt wel een klasse beter dan Bakayoko
Mag het, vijf jaar ouder? Als je in die leeftijdscategorie gaat shoppen moet het véél beter dan hem.
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Cerny zie ik inderdaad graag komen hoor. Uitstekende voetballer.
PsvBmg
Vaste waarde in elftal
Posts: 566
Joined: 14 Jul 2021, 21:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

GiveCup2day wrote: 20 Jun 2023, 13:11 Cerny zie ik inderdaad graag komen hoor. Uitstekende voetballer.
Wel blessure gevoelig
Post Reply