Transferwindow 2024/25
- trouwepsvfan
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Kom dan zelf met een beter alternatief wat betaalbaar is. Die keepers liggen niet bepaald voor het oprapen.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Nationale topspeler
Laat ik het dan zo zeggen: ik heb de vraag voor een deel beantwoord.Ykhim wrote: ↑08 Jul 2024, 17:43 Maar die vraag blijft gewoon staan @Smeets14. Ik ga Benítez toch ook niet beoordelen op zijn prestaties bij Quilmes?
Olij is nu (bij Sparta, inderdaad) al een tijdje een van de beste, meest betrouwbare keepers van de competitie, en bovendien een van de beste Nederlandse keepers. Natuurlijk gaat hij in beeld komen en dat zou prima zijn. Je kunt ook niet op elke positie 10+ miljoen uitgeven.
-
- Nationale topspeler
Dit vind ik zo afgezaagd. Omdat hij Olij veel heeft zien keepen en hem niet goed genoeg VINDT moet er een alternatief worden genoemd terwijl voetbal misschien helemaal niet zo intensief wordt gevolgd?trouwepsvfan wrote: ↑08 Jul 2024, 17:45 Kom dan zelf met een beter alternatief wat betaalbaar is. Die keepers liggen niet bepaald voor het oprapen.
- These users thanked the author DeEintovenaar for the post (total 3):
- SKERLA • milansandro • Juancho
- trouwepsvfan
- Vedette
Ik vind het gewoon heel raar dat je iemand beoordeeld op basis van prestaties van jaren geleden.DeEintovenaar wrote: ↑08 Jul 2024, 17:47Dit vind ik zo afgezaagd. Omdat hij Olij veel heeft zien keepen en hem niet goed genoeg VINDT moet er een alternatief worden genoemd terwijl voetbal misschien helemaal niet zo intensief wordt gevolgd?trouwepsvfan wrote: ↑08 Jul 2024, 17:45 Kom dan zelf met een beter alternatief wat betaalbaar is. Die keepers liggen niet bepaald voor het oprapen.
We gaan Veerman toch ook niet beoordelen op basis van hetgeen hij bij Heerenveen liet zien?
Kom dan vooral met een alternatief als je zo argumenteert vind ik.
Last edited by trouwepsvfan on 08 Jul 2024, 17:49, edited 1 time in total.
-
- Nationale topspeler
Check het Benitez topictrouwepsvfan wrote: ↑08 Jul 2024, 17:45 Kom dan zelf met een beter alternatief wat betaalbaar is. Die keepers liggen niet bepaald voor het oprapen.
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik weet niet in hoeverre hij bij ons zou kunnen aanhaken maar dit slaat toch nergens op? Hoezo "meer lengte"? Wat is dat voor argument? Hoezo "niet ineens beter in ballen pakken in verre hoeken door meer te keepen"?Tovast wrote: ↑08 Jul 2024, 17:44
Keepers veranderen niet zomaar in andere types zodra ze zich ontwikkelen. Olij heeft niet ineens meer lengte omdat hij meer speelt. Niet ineens beter in het pakken van ballen in de uiterste hoek door meer te keepen.
Verder heeft hij zich niet zo heel bijzonder ontwikkeld bij Sparta, bij NAC was hij al absolute buitencategorie voor de KKD en buitencategorie voor middenmoot Eredivisie, alleen kende 90% van Nederland hem nog niet. In Breda wisten we allang dat hij dit kan.
Nog steeds onvoldoende voor PSV.
Is keepen ineens geen ervaringsvak meer waar je door meer trainen en spelen beter kan worden? Tevens, geloof me nou. "90% van Nederland kende hem nog niet". Denk je dat ze buiten Breda hem niet zagen?
Last edited by Ardbeg on 08 Jul 2024, 17:52, edited 1 time in total.
- ShovingNE2
- Site Admin
Past hij in Boszball?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- trouwepsvfan
- Vedette
Ja, jij wil meer dan 20 miljoen neerleggen voor Verbruggen. Ik dacht dat je een grap maakte maar kennelijk was dat serieus.Tovast wrote: ↑08 Jul 2024, 17:49Check het Benitez topictrouwepsvfan wrote: ↑08 Jul 2024, 17:45 Kom dan zelf met een beter alternatief wat betaalbaar is. Die keepers liggen niet bepaald voor het oprapen.
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 2):
- Ardbeg • Romario040
- Skuddem
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
ZO gek is dat nou ook weer niet. Van de 20 miljoen die Tovast zou lappen, lapt ons Earnie er 15.trouwepsvfan wrote: ↑08 Jul 2024, 17:54Ja, jij wil meer dan 20 miljoen neerleggen voor Verbruggen. Ik dacht dat je een grap maakte maar kennelijk was dat serieus.
Dat noem ik een prima deal.
-
- Legende
Olij vind ik een goede keeper, maar ik durf niet te zeggen of ik hem ook goed genoeg vind voor PSV waarmee je met een gerust hart de CL in kan en punten voor je pakt in de Eredivisie als hij er moet staan bij die paar kansen tegen per wedstrijd. Ik sluit het andersom ook niet uit.
Wel vind ik dit een hele belangrijke positie, wat bij clubs ik nog weleens onderbelicht vind
Wel vind ik dit een hele belangrijke positie, wat bij clubs ik nog weleens onderbelicht vind
- ShovingNE2
- Site Admin
Zotten er bij de Europese topclubs geen tweede keepers die meer dan prima zijn en een kans op CL keepen willen?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Vaste waarde in elftal
NübelShovingNE2 wrote: ↑08 Jul 2024, 18:02 Zotten er bij de Europese topclubs geen tweede keepers die meer dan prima zijn en een kans op CL keepen willen?
-
- Nationale topspeler
Lengte is niet iets wat je kunt aanleren uiteraard, ik vind hem gewoon te klein voor een topkeeper voor PSV (uitzonderingen als Casillas etc uiteraard daargelaten). Hij heeft weinig reach op ballen die echt serieus lastig te pakken zijn is ook iets waar je vooral aanleg, atletisch vermogen en lengte voor nodig hebt. Geen bovengemiddelde shortstopper, kijk voor de Loo maar eens een aflevering van Match of the Day, ballen die keepers daar pakken haalt Olij simpelweg niet. Hoge kwaliteit schoten zijn niet te pakken voor hem, zien er vervolgens ook onhoudbaar uit waardoor het niet zo snel als foutje wordt gezien. Bij PSV verwachten we meer, zie als voorbeeld redding Benitez tegen Berghuis bij PSV - Ajax of tegen Sevilla. Die pakt Olij niet.Ardbeg wrote: ↑08 Jul 2024, 17:51Ik weet niet in hoeverre hij bij ons zou kunnen aanhaken maar dit slaat toch nergens op? Hoezo "meer lengte"? Wat is dat voor argument? Hoezo "niet ineens beter in ballen pakken in verre hoeken door meer te keepen"?Tovast wrote: ↑08 Jul 2024, 17:44
Keepers veranderen niet zomaar in andere types zodra ze zich ontwikkelen. Olij heeft niet ineens meer lengte omdat hij meer speelt. Niet ineens beter in het pakken van ballen in de uiterste hoek door meer te keepen.
Verder heeft hij zich niet zo heel bijzonder ontwikkeld bij Sparta, bij NAC was hij al absolute buitencategorie voor de KKD en buitencategorie voor middenmoot Eredivisie, alleen kende 90% van Nederland hem nog niet. In Breda wisten we allang dat hij dit kan.
Nog steeds onvoldoende voor PSV.
Is keepen ineens geen ervaringsvak meer waar je door meer trainen en spelen beter kan worden? Tevens, geloof me nou. "90% van Nederland kende hem nog niet". Denk je dat ze buiten Breda hem niet zagen?
De dingen waar ik het hierboven over heb zijn niet aan te leren. Sommige zaken moet je gewoon aanleg voor hebben, en die mist Olij.
Ben enigszins ervaringsdeskundige, vroeger bij een bvo gekeept en laatste jaren bij een divisieclub. Veel Keeperstraining gehad en daarmee ook wel wat inzicht op wat trainbaar is en wat juist niet.
Op je buiten Breda opmerking: vast wel dat er een aantal hem van naam kennen, maar 90% wist echt niet dat hij op dat niveau elke week goed presteerde en wat hij dan precies goed deed. En waarom vooral. Mensen die hem wekelijks 90 min zagen wel lijkt me. Samenvattingen zeggen me niet zo veel. Of keek jij iedere week naar NAC Ardbeg ?
Last edited by Tovast on 08 Jul 2024, 18:11, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Tovast for the post (total 2):
- milansandro • Juancho
- Standbeeld
- Mister PSV
Is verhuurd aan Stuttgart.Benitez040 wrote: ↑08 Jul 2024, 18:03NübelShovingNE2 wrote: ↑08 Jul 2024, 18:02 Zotten er bij de Europese topclubs geen tweede keepers die meer dan prima zijn en een kans op CL keepen willen?
- Standbeeld
- Mister PSV
- Ardbeg
- Mister PSV
Er zijn genoeg top keepers met zijn lengte. Met alle respect, ik vind bij een bvo of divisieclub geen ervaringsdeskundige om goed in te kunnen schatten hoe wat. Tevens zeg je "die pakt Olij niet"/"haalt Olij simpelweg niet". Ik lees niet veel neer dan aannames.Tovast wrote: ↑08 Jul 2024, 18:04 Lengte is niet iets wat je kunt aanleren uiteraard, ik vind hem gewoon te klein voor een topkeeper voor PSV (uitzonderingen als Casillas etc uiteraard daargelaten). Hij heeft weinig reach op ballen die echt serieus lastig te pakken zijn is ook iets waar je vooral aanleg, atletisch vermogen en lengte voor nodig hebt. Geen bovengemiddelde shortstopper, kijk voor de Loo maar eens een aflevering van Match of the Day, ballen die keepers daar pakken haalt Olij simpelweg niet. Hoge kwaliteit schoten zijn niet te pakken voor hem, zien er vervolgens ook onhoudbaar uit waardoor het niet zo snel als foutje wordt gezien. Bij PSV verwachten we meer, zie als voorbeeld redding Benitez tegen Berghuis bij PSV - Ajax of tegen Sevilla. Die pakt Olij niet.
De dingen waar ik het hierboven over heb zijn niet aan te leren. Sommige zaken moet je gewoon aanleg voor hebben, en die mist Olij.
Ben enigszins ervaringsdeskundige, vroeger bij een bvo gekeept en laatste jaren bij een divisieclub. Veel Keeperstraining gehad en daarmee ook wel wat inzicht op wat trainbaar is en wat juist niet.
-
- Lid scoutingsteam
Die heeft afgelopen seizoen een contract ondertekend.
Udinese en Watford hebben dezelfde eigenaar.
Een paar jaar terug voor 5 miljoen gekocht,welke prijs Udinese heeft betaald is niet bekend.
Als hij haalbaar is dan zie ik dat wel zitten ipv een Rulli bijvoorbeeld
-
- Nationale topspeler
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Gevoel of iets meegekregen?FritskePhilips wrote: ↑08 Jul 2024, 18:58 Ow wat had ik graag Guillaume Restes nu zien komen, al denk ik dat het Lafont gaat worden.
- DeBruyne
- Meervoudig international
Lafont zou toch geweldig zijn toch.. nog wel een contract tot 2027 bij NantesFritskePhilips wrote: ↑08 Jul 2024, 18:58 Ow wat had ik graag Guillaume Restes nu zien komen, al denk ik dat het Lafont gaat worden.