PSV Jeugdopleiding Algemeen
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Die jongen gaat maar lekker met Van Persie aan de slag. Jammer dat het zo gelopen is, maar wij gaan weer over tot de orde van de dag.
-
- Jeugdspeler
Rik elfrink meldt dat ze waarschijnlijk Lucius doorgaan schuiven als hoofdcoach naar onder 18. Maakt blijkbaar een erg goede indruk binnen de jeugdopleiding en is vorig seizoen al kampioen geworden met deze lichting dus een logische keuze in mijn ogen. Erg benieuwd wie PSV o17 gaat doen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Was mijn vermoeden eerder al. Ik ken hem als trainer niet maar het is wel een kampioenenmaker.Standbeeld wrote: ↑25 May 2022, 12:09 Ik sluit niet uit dat PSV Lucius doorschuift naar de -18, zodat hij nog één jaar zijn kampioenslichting onder zijn hoede krijgt. Ben wel benieuwd, ik verwacht niemand van buiten.
-
- Jeugdspeler
De onder 18 van volgend seizoen is natuurlijk een interessante lichting met enkele erg talentvolle spelers. Lucius zullen ze dus echt niet zomaar met deze lichting meesturen. En die jongens leren hoe ze kampioen kunnen worden is natuurlijk nooit verkeerdStandbeeld wrote: ↑20 Jun 2022, 23:41Was mijn vermoeden eerder al. Ik ken hem als trainer niet maar het is wel een kampioenenmaker.Standbeeld wrote: ↑25 May 2022, 12:09 Ik sluit niet uit dat PSV Lucius doorschuift naar de -18, zodat hij nog één jaar zijn kampioenslichting onder zijn hoede krijgt. Ben wel benieuwd, ik verwacht niemand van buiten.
Al staat ontwikkeling wel voorop.
- ruuddevil
- Legende
Die Dirkx heeft dus tot het laatste moment zitten wachten in de hoop dat PSV zou gaan bewegen. Wat een laffe ondankbare hond ben je dan. Die gast loopt al 30 jaar rond bij PSV en mocht keer op keer terugkeren. En dan nu last minute je club/werkgever in de steek laten voor een paar rot centen zodat je weer in MvB zijn hol kan kruipen.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Misschien is het wel onderschatting van mijn kant hoor want ik heb hier niet zoveel kennis van, maar was het beter geweest om buiten PSV te zoeken naar de 'perfecte' trainer voor onder 18? Het lijkt me wel een hele belangrijke selectie in de stap naar het eerste.
-
- Nationale topspeler
In Heilmann zag men, op termijn, een trainer voor het eerste. Het lijkt me dan ook sterk dat ze deze mogelijkheid (vacature en beschikbaarheid) laten lopen.
Of Mark van Bommel moet hem weer bij het eerste van FC Antwerp gaan betrekken, maar die staf is rond naar mijn weten.
Of Mark van Bommel moet hem weer bij het eerste van FC Antwerp gaan betrekken, maar die staf is rond naar mijn weten.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Ren Höek
- Vedette
Was Hoofd Jeugdopleiding daar blijkbaar en is assistent-trainer geweest:
https://fcdordrecht.nl/2021/12/13/ben-k ... iek-dordt/
https://fcdordrecht.nl/2021/12/13/ben-k ... iek-dordt/
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Ik denk dat als men een nieuwe HJO zou willen halen, men inzet op Bastiaan Riemersma.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Jeugdspeler
PSV heeft Emir Bars, Wessel Kuhn en Floris Bos voor 3 jaar vastgelegd. Bars is een technisch goede aanvallende middenvelder maar hij moet denk ik nog wel wat stappen zetten. Kuhn vind ik zelf een enorm talent speelt volgens mij als o16 al het hele seizoen cv in de o17 wat 2x kampioen is geworden wat natuurlijk erg knap is vooral op die positie. Bos is ook een cv volgens mij maar die ken ik zelf wat minder heeft iemand daar meer inzicht over?
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Kuhn is echt veruit het grootste talent van de drie. Die heeft potentie voor PSV 1. Bars niet, maar ik zie hem wel ED halen. Mooi dat ze hem ook hebben vastgelegd.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Jeugdspeler
Ben ook echt heel erg benieuwd naar Kuhn volgens mij is dat voor het moderne voetbal een erg complete cv. Misschien dat die volgend jaar al wat potten kan spelen in de o18. Heb jij enig idee hoe goed Bos is?
-
- Nationale topspeler
Ben ik nog ooit trainer van geweest.
[mention]Nick[/mention] Compleet is hij niet, maar hij heeft zeker wel de juiste mindset. En, niet onbelangrijk, linkspoot.
-
- Jeugdspeler
Wat leuk! Bij PSV of toen hij nog bij de amateurs zat? En welke kwaliteiten mist hij dan volgens jou?FritskePhilips wrote: ↑24 Jun 2022, 18:25Ben ik nog ooit trainer van geweest.
@Nick Compleet is hij niet, maar hij heeft zeker wel de juiste mindset. En, niet onbelangrijk, linkspoot.
-
- Nationale topspeler
Bij PSV FUNdament, locatie Helmond. Hij is niet de snelste (zowel eerste meters als over langere afstand), niet erg beweeglijk, sprongkracht is vrij laag. Met ruimte in de rug spelen is mede hierdoor moeilijk voor hem in de achterste linie. Toch belangrijke aspecten voor een LCV.
Denk zelf dan ook dat zijn kwaliteiten beter naar boven komen als controlerende middenvelder.
Denk zelf dan ook dat zijn kwaliteiten beter naar boven komen als controlerende middenvelder.
- Ardbeg
- Mister PSV