Shurandy Sambo
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
Laat lekker gaan. Past in het rijtje Aisatti, Mo en Bergwijn. Niet goed genoeg. Maak me geen zorgen. Haal er zoveel mogelijk geld uit en haal van Ewijk of die Amerikaanse rechtsback.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Als hij blijft, krijgt hij een nieuw contract lijkt me.Vogelund wrote: ↑16 Jun 2023, 16:31 Ik geef ze wel een grote kans (helaas). De trainer ziet het in hem zitten. Hij moet de concurrentiestrijd aangaan met Rensch en Sanchez. Bij PSV zijn ze ondertussen bezig met Van Ewijk (als de berichten kloppen).
Denken jullie niet dat Steijn en Ajax op de hoogte zijn van eventuele twijfels die Sambo heeft over zijn kansen bij ons?
Plus: hij gaat daar meer verdienen waarschijnlijk. Tenzij de optie die PSV heeft gelicht, betekent dat hij ook omhoog gaat in salaris.
Maar misschien niet gek om het ijzer te smeden als het heet is. Zo'n zekerheidje is het niet, als het een goed bedrag oplevert gewoon doen. Als we voor hetzelfde bedrag een betere back kunnen halen, prima. Ik betwijfel echter wel of we er met v.Ewijk op vooruitgaan.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
5 mln is een mooie prijs voor Sambo met een eenjarig contract. Twente betaalt het niet. Zoals ik al zei: het is erg twijfelachtig of Sambo aankomend seizoen basis speelt bij ons, en als hij dat niet doet dan moet je hem of verkopen of gratis laten gaan na aankomend seizoen.Chucky wrote: ↑16 Jun 2023, 16:32Voor 5 miljoen wil je hem toch niet aan Ajax verkopen mag ik hopen?Standbeeld wrote: ↑16 Jun 2023, 16:30 Ik zou het niet erg vinden als PSV hem laat gaan. Voor 5 mln laten gaan en een andere topper ervoor terughalen. Ik heb namelijk sterke twijfels of Sambo aankomend seizoen al goed genoeg is, en anders loopt hij straks gratis de deur uit als hij niet wil verlengen.
Minimaal het dubbele vragen, kunnen wij van die centen Van Ewijk oppikken.
-
- Vaste waarde in elftal
Begrijpelijke opstelling vanuit zijn perspectief toch? Ik ga er maar vanuit dat hij niet belangstelling van Ajax gebruikt om dit af te dwingen. Als PSV de beoordeling maakt dat een ander beter is (en diegene haalt) is een vertrek naar Ajax voor een goed bedrag niet onbespreekbaar voor mij.
- Joenepsv
- Legende
Maakt niet uit wie die club besturen, het is en blijft een irritante club.
Ik dacht dat PSV en Sambo vrij ver waren in de onderhandelingen voor een nieuw contract? Dacht ik tenminste ergens te hebben gelezen. Nouja we zullen zien. Als Sambo hier geen perspectief ziet zal hij wel vertrekken.
Ik dacht dat PSV en Sambo vrij ver waren in de onderhandelingen voor een nieuw contract? Dacht ik tenminste ergens te hebben gelezen. Nouja we zullen zien. Als Sambo hier geen perspectief ziet zal hij wel vertrekken.
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- Captain(C)
- Vaste waarde in elftal
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Philips
Ach er waren tijden dat er ala Bayern - Dortmund gesproken werd of Ajax de beste spelers van PSV niet weg zou kopen (wat never nooit gaat gebeuren). Remember Cody en het appje van die zaakwaarnemerknakworst? Nu komen ze voor een rechtsback waarvan het nog maar de vraag is of hij goed genoeg blijkt te zijn. Gelukkig zijn we van dat Bayern gezever af
- Smell Rock
- Verbannen
Ik dacht dat wij een flut scouting hadden, maar als ze in Amsterdam Steijn de spelers laat uitzoeken is het daar nog triester dan hier.
Full speed or nothing
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Ho. Google zoekopdracht uitgevoerd opt forum.
Last edited by Paco Casal on 16 Jun 2023, 16:43, edited 1 time in total.
#FreeGeneratie4
-
- Moderator
Ben er nog steeds van overtuigd, mijn hot call voor afgelopen seizoen, dat Sambo bij ons bassispeler had geworden afgelopen seizoen. Die zou ik er dus altijd bijhouden. Voor de concurrentie hoeft hij niet te gaan of blijven, waar hij ook komt zal er meer dan 1 back zijn.
-
- Regelmatige invaller
Ik zou zeggen voor 8-10 miljoen kunnen we praten. Maar wat mij het meeste zorgen baart is dat Bosz kennelijk nog met geen enkele speler heeft gepraat. Hoe is dit in godsnaam mogelijk?
- Vogelund
- Vaste waarde in elftal
- Old name: Vogelund
- Standbeeld
- Mister PSV
Nergens voor nodig om zo gespannen te doen. Sambo ligt hier nog één jaar vast en PSV heeft al laten weten dat hij de voorbereiding meedoet zodat hij zich kan laten zien. Bosz zal echt wel met hem gaan praten.Paulus1913 wrote: ↑16 Jun 2023, 16:47 Ik zou zeggen voor 8-10 miljoen kunnen we praten. Maar wat mij het meeste zorgen baart is dat Bosz kennelijk nog met geen enkele speler heeft gepraat. Hoe is dit in godsnaam mogelijk?
-
Ik heb persoonlijk mijn twijfels of Sambo het gaat redden bij PSV. In dat opzicht kan ik me voorstellen dat PSV bij een goed bod hem laat gaan. Maar las je als PSV zijnde enigszins vertrouwen in hem hebt moet je hem natuurlijk nooit naar een concurrent laten gaan.
-
Hoe kom je erbij dat dit nog niet gebeurd is?Paulus1913 wrote: ↑16 Jun 2023, 16:47 Ik zou zeggen voor 8-10 miljoen kunnen we praten. Maar wat mij het meeste zorgen baart is dat Bosz kennelijk nog met geen enkele speler heeft gepraat. Hoe is dit in godsnaam mogelijk?
Lijkt me dat het grote deel van onze selectie momenteel overigens gewoon lekker op vakantie is? Denk dat er dan niet zoveel met de trainer gesproken wordt. Doe jij toch ook niet tijdens je vakantie met je (nieuwe) baas of leidinggevende?