Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Ardbeg
Mister PSV

Madueke wrote: 12 Jul 2024, 11:15 Kan het zelf niet lezen, maar blijkbaar heeft Timmer het in z'n VI Pro stuk over (een type) Leno als vervanger van Benitez.
Vooral gebaseerd op de sluimerende interesse van voorheen.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: Philips

29.04.2007 wrote: 12 Jul 2024, 10:51
Gerard Karnemelk wrote: 12 Jul 2024, 10:49 Dit is de tijd die Johnnie Walker nog over heeft om Sepp te spotten. Go go go!
Moet je 'm wel even taggen... @Johnnie Walker
Godverdomme het regent!!
nilssonH
Moderator
Clubvoorkeur: PSV

Madueke wrote: 12 Jul 2024, 11:15 Kan het zelf niet lezen, maar blijkbaar heeft Timmer het in z'n VI Pro stuk over (een type) Leno als vervanger van Benitez.
Wie PSV aantrekt bij een afscheid van Benitez, is nog even afwachten. De Eindhovenaren zullen opteren voor een ervaren doelman, en uiteraard één die goed in de offensieve speelwijze van Bosz past. Die nieuwe man onder de lat moet goed zijn met zijn voeten en de grote ruimte achter de laatste linie kunnen bespelen. Bernd Leno stond bijvoorbeeld en niet zo lang geleden eerder al op de lijst in Eindhoven. Zo’n type - Leno is 32 jaar en heeft zich bewezen in Europese topcompetities – is heel goed denkbaar. Met de twintigjarige Niek Schiks heeft PSV nog een derde, talentvolle doelman onder contract.
  • These users thanked the author nilssonH for the post:
    SKERLA
    DonyellMalen
    Legende

Yep en verder meldt Timmer dat er bij een bod van +/- 6 miljoen op Benítez te praten valt voor PSV.

Mijn inziens nog steeds te weinig.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

DonyellMalen wrote: 12 Jul 2024, 11:24 Yep en verder meldt Timmer dat er bij een bod van +/- 6 miljoen op Benítez te praten valt voor PSV.

Mijn inziens nog steeds te weinig.
    Weinig, maar wel waarschijnlijk(-er dan meer dan 6) als er 8 gevraagd wordt en 2 geboden.
    Ren Höek
    Vedette

ONDER DE LAT

De kans dat PSV nog deze window op zoek moet naar een nieuwe eerste doelman is reëel. En eerlijk gezegd komt dit niet als een verrassing. Vrij recent zei Walter Benitez nog dat hij bij PSV wilde blijven, maar achter de schermen echter klonken de geluiden dat de Argentijn zijn uitstekende seizoen bij PSV wilde verzilveren ook steeds luider. Het lijkt te horen bij het spel dat altijd wordt gespeeld tussen de speler zijn agent en de clubs.

Hoewel Stewart en Peter Bosz aangeven tevreden te zijn over Benitez, is het ook duidelijk dat PSV de keeper nog geen aanbieding heeft gedaan om zijn volgend jaar aflopende contract te verlengen. Dat deed Stewart al wél bij andere spelers die nog tot medio 2025 onder contract staan.

Dat Benitez in deze window nog geen prioriteitsdossier is, mag daaruit worden geconcludeerd. Van de doelman is bekend dat als hij PSV zou verlaten, een club uit Spanje als volgende halte zijn voorkeur geniet. Uit dat land meldde Atlético Madrid zich vorige week bij PSV voor Benitez. Dat Atléti de keeper niet zomaar kan ophalen, ondervond het vorige week direct. Het bod van de Spanjaarden bedroeg een schamele twee miljoen euro en dat werd dan ook subiet door PSV van tafel geveegd. De verwachting is dat als Atlético terugkomt met een bod dat richting de zes miljoen euro gaat er te praten valt.

Wie moet dan de vervanger van Benitez worden indien de Argentijn daadwerkelijk vertrekt? Natuurlijk heeft PSV Joël Drommel nog. Maar hoewel hij er bij PSV goed op staat, lijkt hij toch genoegen te moeten nemen met een rol op het tweede plan. Dat hij zich in die rol kan schikken, heeft Drommel al bewezen. En met een goed salaris op zak lijkt een vertrek voor hem ook niet zo noodzakelijk en het zorgt er tegelijk voor dat het voor andere clubs niet makkelijk is hem over te nemen.

Wie PSV aantrekt bij een afscheid van Benitez, is nog even afwachten. De Eindhovenaren zullen opteren voor een ervaren doelman, en uiteraard één die goed in de offensieve speelwijze van Bosz past. Die nieuwe man onder de lat moet goed zijn met zijn voeten en de grote ruimte achter de laatste linie kunnen bespelen. Bernd Leno stond bijvoorbeeld en niet zo lang geleden eerder al op de lijst in Eindhoven. Zo’n type - Leno is 32 jaar en heeft zich bewezen in Europese topcompetities – is heel goed denkbaar. Met de twintigjarige Niek Schiks heeft PSV nog een derde, talentvolle doelman onder contract.
  • These users thanked the author Ren Höek for the post:
    SKERLA
    “Never argue with an idiot.
    They will drag you down to their level and beat you with experience.”
    Tyyne
    Vaste waarde in elftal
    Favoriete speler: Couhaib Driouech

Armada wrote: 12 Jul 2024, 09:57 Image
    Mendy in het Baskisch betekend Berg. Benjamin Mendy als linksback? Onze vrouwelijke perschef is weg dus die loopt geen gevaar 8)
    DeEintovenaar
    Nationale topspeler

Ren Höek wrote: 12 Jul 2024, 11:27
    ONDER DE LAT

De kans dat PSV nog deze window op zoek moet naar een nieuwe eerste doelman is reëel. En eerlijk gezegd komt dit niet als een verrassing. Vrij recent zei Walter Benitez nog dat hij bij PSV wilde blijven, maar achter de schermen echter klonken de geluiden dat de Argentijn zijn uitstekende seizoen bij PSV wilde verzilveren ook steeds luider. Het lijkt te horen bij het spel dat altijd wordt gespeeld tussen de speler zijn agent en de clubs.

Hoewel Stewart en Peter Bosz aangeven tevreden te zijn over Benitez, is het ook duidelijk dat PSV de keeper nog geen aanbieding heeft gedaan om zijn volgend jaar aflopende contract te verlengen. Dat deed Stewart al wél bij andere spelers die nog tot medio 2025 onder contract staan.

Dat Benitez in deze window nog geen prioriteitsdossier is, mag daaruit worden geconcludeerd. Van de doelman is bekend dat als hij PSV zou verlaten, een club uit Spanje als volgende halte zijn voorkeur geniet. Uit dat land meldde Atlético Madrid zich vorige week bij PSV voor Benitez. Dat Atléti de keeper niet zomaar kan ophalen, ondervond het vorige week direct. Het bod van de Spanjaarden bedroeg een schamele twee miljoen euro en dat werd dan ook subiet door PSV van tafel geveegd. De verwachting is dat als Atlético terugkomt met een bod dat richting de zes miljoen euro gaat er te praten valt.

Wie moet dan de vervanger van Benitez worden indien de Argentijn daadwerkelijk vertrekt? Natuurlijk heeft PSV Joël Drommel nog. Maar hoewel hij er bij PSV goed op staat, lijkt hij toch genoegen te moeten nemen met een rol op het tweede plan. Dat hij zich in die rol kan schikken, heeft Drommel al bewezen. En met een goed salaris op zak lijkt een vertrek voor hem ook niet zo noodzakelijk en het zorgt er tegelijk voor dat het voor andere clubs niet makkelijk is hem over te nemen.

Vanaf 6 miljoen valt er te praten, lijkt me een mooie start. Eventueel met bonussen en een wat hoger bod zou dat prima kunnen zijn. Valt of staat wat mij betreft ook wie PSV op het oog heeft als mogelijke vervanger, als die keeper rond het zelfde bedrag moet kosten lijkt het me prima als je dan gelijk die transfer kunt afronden.
    Juancho
    Mister PSV

Armada puur uit interesse, welke scoop die jij poste was de laatste die uitkwam? Dus geen sneer, gewoon benieuwd.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    RPSV94
    Geselecteerd voor Oranje

Kan die Leno eigenlijk nog een beetje keepen? Toevallig iemand die recentelijk nog wat wedstrijden van Fulham heeft gezien?
    D_98
    Jeugdspeler

Leno lijkt me nu ook geen haalbare optie meer. De knip en plaksites doen weer net alsof Timmer heeft gezegd dat PSV voor Leno gaat bij een eventueel vertrek van Benitez. Echter staat er in het stuk van Timmer dat Leno in het verleden op het lijstje heeft gestaan.

Vorig jaar is Leno voor enkele miljoenen naar Fulham gegaan en heeft "gewoon" alle wedstrijden gespeeld tevens nog n contract tot 2027+ optie van 1 jaar. Deze optie zal ondertussen doorgestreept zijn lijkt me.
    Juancho
    Mister PSV

Ik denk ook dat PSV een iets jongere keeper wil overigens. Beetje de 25-29 categorie.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    ShovingNE2
    Site Admin

Juancho wrote: 12 Jul 2024, 11:57 Ik denk ook dat PSV een iets jongere keeper wil overigens. Beetje de 25-29 categorie.
    Het aantal beschikbare keepers van het gewenste niveau lijkt mij niet heel ruim voor handen. Denk dat eerst gekeken wordt naar kwaliteit en als er dan meerdere kandidaten voorhanden zijn wellicht naar leeftijd.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Armada
    Internationale topspeler

Juancho wrote: 12 Jul 2024, 11:35 @Armada puur uit interesse, welke scoop die jij poste was de laatste die uitkwam? Dus geen sneer, gewoon benieuwd.
    Mijn ego is niet zo groot dat dit voor mij een sneer is. Toch proef ik wel scepsis, wat op zich gezond is... Maar nu lijkt het alsof ik mijzelf op e.o.a. manier door jouw opmerking moet gaan verklaren of verdedigen. Je kunt dit zelf ook gewoon opzoeken in de historie van dit forum. Daarnaast, bepaal zelf fijn wat je wel/niet gelooft natuurlijk. Als laatste; hoe zie je dan 'scoop die uitkwam'. Ik hoop dat je hiermee niet bedoelt; naam wordt genoemd, komt niet, geen scoop.

Dan maar toch, voor jou dan speciaal. En ik verwacht dat hier ook wel weer op geschoten gaat worden. Is ook prima. Een paar (afwijkende namen) even zo uit mijn hoofd, met wat 'bewijs'... Tsygankov heb ik ook getipt overigens, maar ik kan dat bericht niet meer vinden:

13 januari 2022, 16:21: "Ik hoor nog steeds de naam Hugo Souza in Eindhoven. Geen idee hoe men dit ziet maar misschien ziet men het toch niet helemaal zitten in Drommel en sturen ze, na het vertrek van Mvogo einde seizoen, op een nieuwe keepersstrijd 'met gelijke kansen'."
    26 mei 2022: https://www.uol.com.br/esporte/colunas/ ... amengo.htm

16 juni 2022, 11:59: "Roko Simic zou Plan B Luuk zijn."
    17 juni 2022: https://www.vi.nl/nieuws/roko-simic-in- ... ts-bij-PSV

18 juni 2023: 17:34: "Er is interesse in Davinson Sanchez. Er blijkt ook contact te zijn."
    20 december 2023: https://www.voetbalzone.nl/nieuws/brand ... len/428495

14 april 2024, 16:05: "Zeer serieus voor Jesús Orozco Chiquete"
    17 april 2024: https://www.sdpnoticias.com/deportes/la ... ky-lozano/

Tja, er is nog wel meer wat ik er neer kan zetten... maar waar laat ik mezelf toe verleiden? Doe er mee wat je wil...
  • These users thanked the author Armada for the post (total 28):
    NotoriousBIG046Number 8 On TourDeBruyneSensationBossche bolmatejaJur1913Maria-FranciscusLeandroBonfimNoosaSmeets14StandbeeldRen Höekrobert_94Kingfisher29.04.2007OntketendeDuifMenno1Dutch CowboyRikkert1234SomeOneJ O H NFieseFriedrichComeOnPSVFritskePhilipsBramDaveBnectarine
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

ShovingNE2 wrote: 12 Jul 2024, 12:08
    Juancho wrote: 12 Jul 2024, 11:57 Ik denk ook dat PSV een iets jongere keeper wil overigens. Beetje de 25-29 categorie.
    Het aantal beschikbare keepers van het gewenste niveau lijkt mij niet heel ruim voor handen. Denk dat eerst gekeken wordt naar kwaliteit en als er dan meerdere kandidaten voorhanden zijn wellicht naar leeftijd.
    Dit inderdaad. Ik moet altijd denken aan de zoektocht naar een spits waar we volgens dit forum op zoeken moeten naar een speler die jong is, pijlsnel, kopsterk, fysiek goed, makkelijk scorend, goed mee kunnen voetballen en als het kan ook nog international is, het op niveau al heeft laten zien en ook nog in een PSV pyama slaapt. Zo'n spits die zelfs City/Madrid niet heeft zeg maar.

Als wij een keeper kunnen vinden die beter ballen tegen houdt dan Mvogo en minimaal zo goed met de voeten is als Benitez dan mogen we echt al heel blij zijn. Wellicht geen homerurn maar prima om onze doelstellingen te behalen. En wat Timmer doet is een oude naam die ooit bevestigd is noemen om een type keeper te duiden. Ik denk dat praktisch 100% van dit forum wel had kunnen inschatten dat er een voetballende keeper terug komt of in ieder geval die comfortabel is met de bal aan de voet.
    Ardbeg
    Mister PSV

11 Tinus wrote: 12 Jul 2024, 12:17
    Dit inderdaad. Ik moet altijd denken aan de zoektocht naar een spits waar we volgens dit forum op zoeken moeten naar een speler die jong is, pijlsnel, kopsterk, fysiek goed, makkelijk scorend, goed mee kunnen voetballen en als het kan ook nog international is, het op niveau al heeft laten zien en ook nog in een PSV pyama slaapt. Zo'n spits die zelfs City/Madrid niet heeft zeg maar.
    En wáár op dit forum heb je dit gelezen?
  • These users thanked the author Ardbeg for the post:
    PSV90
    rjg1992
    Bankzitter

Hojberg?
    Ardbeg
    Mister PSV

rjg1992 wrote: 12 Jul 2024, 12:32Hojberg?
    Wat?
    ShovingNE2
    Site Admin

Noa Lang. De clausule van Xavi. De clausule van Xavi dat PSV toch meer zou krijgen. Ik kan wel ff doorgaan. En dat zijn uitgekomen scoops.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 3):
    LeandroBonfimSmeets14ComeOnPSV
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    CZ_Code
    Nationale topspeler

Huur Bergvall
    mateja
    Internationale topspeler

Armada wrote: 12 Jul 2024, 12:11
    Juancho wrote: 12 Jul 2024, 11:35 @Armada puur uit interesse, welke scoop die jij poste was de laatste die uitkwam? Dus geen sneer, gewoon benieuwd.
    Mijn ego is niet zo groot dat dit voor mij een sneer is. Toch proef ik wel scepsis, wat op zich gezond is... Maar nu lijkt het alsof ik mijzelf op e.o.a. manier door jouw opmerking moet gaan verklaren of verdedigen. Je kunt dit zelf ook gewoon opzoeken in de historie van dit forum. Daarnaast, bepaal zelf fijn wat je wel/niet gelooft natuurlijk. Als laatste; hoe zie je dan 'scoop die uitkwam'. Ik hoop dat je hiermee niet bedoelt; naam wordt genoemd, komt niet, geen scoop.

Dan maar toch, voor jou dan speciaal. En ik verwacht dat hier ook wel weer op geschoten gaat worden. Is ook prima. Een paar (afwijkende namen) even zo uit mijn hoofd, met wat 'bewijs'... Tsygankov heb ik ook getipt overigens, maar ik kan dat bericht niet meer vinden:

13 januari 2022, 16:21: "Ik hoor nog steeds de naam Hugo Souza in Eindhoven. Geen idee hoe men dit ziet maar misschien ziet men het toch niet helemaal zitten in Drommel en sturen ze, na het vertrek van Mvogo einde seizoen, op een nieuwe keepersstrijd 'met gelijke kansen'."

18 juni 2023: 17:34: "Er is interesse in Davinson Sanchez. Er blijkt ook contact te zijn."

Tja, er is nog wel meer wat ik er neer kan zetten... maar waar laat ik mezelf toe verleiden? Doe er mee wat je wil...
    Dan een vraag van mij; is de zandloper een 'scoop' of gewoon een wens van jou?

Wil overigens niet zeggen dat wanneer er niets gebeurt een eventuele scoop van jou niet zou kloppen natuurlijk.
  • These users thanked the author mateja for the post:
    Juancho
    Armada
    Internationale topspeler

mateja wrote: 12 Jul 2024, 12:41

Dan een vraag van mij; is de zandloper een 'scoop' of gewoon een wens van jou?

Wil overigens niet zeggen dat wanneer er niets gebeurt een eventuele scoop van jou niet zou kloppen natuurlijk.
    Scoop, vreselijk woord vind ik dat. Pretentieus ook.

Daarom; ik denk dat we snel duidelijkheid gaan krijgen m.b.t. van den Berg. Dat is even nietszeggend als 'veilig het midden houden', maar ik hoor Rik steeds zeggen 'lange adem'... Maar dat heeft m.i. meer te maken met 'hoe ver PSV wil gaan' dan met 'hoe lang PSV dit spel vol wil houden'. PSV wil vroeg haar verhaal in orde hebben; Flamingo is al gekomen voor Kotchap, een andere kandidaat dient te komen voor Ramalho. Waarbij er tegelijkertijd getrokken wordt aan Boscagli.

Het verhaal VDB is in beweging.

Mijn algemene verwachting? Een volle schatkist en een 'volledig' nieuwe as. Daarvan word ik niet per se blij.
    Last edited by Armada on 12 Jul 2024, 12:46, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Armada for the post (total 3):
    NoosamatejaDaveB
    Standbeeld
    Mister PSV

Al die scoops die je deelt zijn gewoon geschreven en (redelijk) duidelijk. Maar wat is voor jou de meerwaarde om dan nu ineens zo'n plaatje te posten? Ik heb nu net minimaal twee pagina's gelezen met mensen die erop schieten, maar waarbij er verder niks concreets gezegd wordt. Ik kan niet ontkennen dat ik daar nu een beetje Rutger Vinke vibes van krijg. Dit staat verder los van dat je lekker zelf moet weten wat je post hoor. Maar ben gewoon benieuwd wat de toegevoegde waarde van zo'n plaatje nu is.
    Armada
    Internationale topspeler

Standbeeld wrote: 12 Jul 2024, 12:46

Al die scoops die je deelt zijn gewoon geschreven en (redelijk) duidelijk. Maar wat is voor jou de meerwaarde om dan nu ineens zo'n plaatje te posten? Ik heb nu net minimaal twee pagina's gelezen met mensen die erop schieten, maar waarbij er verder niks concreets gezegd wordt. Ik kan niet ontkennen dat ik daar nu een beetje Rutger Vinke vibes van krijg. Dit staat verder los van dat je lekker zelf moet weten wat je post hoor. Maar ben gewoon benieuwd wat de toegevoegde waarde van zo'n plaatje nu is.
    Nja, dit is een forum toch? Ik neem het niet dermate serieus dat ik mezelf moet afvragen of een ludiek, ietwat cryptisch, plaatje... iets is waarvan ik moet denken dat ik niet weet welke verantwoordelijkheid ik draag m.b.t. de gevolgen die ontstaan na het plaatsen van het plaatje.

Ik kan dan daar terughoudender in zijn, wellicht is dat beter.
    Last edited by Armada on 12 Jul 2024, 12:50, edited 1 time in total.
    DeEintovenaar
    Nationale topspeler

Armada wrote: 12 Jul 2024, 12:49
    Standbeeld wrote: 12 Jul 2024, 12:46
    Nja, dit is een forum toch? Ik neem het niet dermate serieus dat ik mezelf moet afvragen om een ludiek, ietwat cryptisch, plaatje... iets is waarvan ik moet denken dat ik niet weet welke verantwoordelijkheid ik draag voor de gevolgen die ontstaan na het plaatsen van het plaatje.

Ik kan dan daar terughoudender in zijn, wellicht is dat beter.
    Wat mij betreft vooral doorgaan! Zorgt ervoor dat we lekker allemaal kunnen speculeren, daar houden we volgens mij van op dit forum! Ik vind het in ieder geval altijd leuk als zoiets voorbij komt.
  • These users thanked the author DeEintovenaar for the post (total 5):
    NotoriousBIG046DoubleUCoolmanSKERLARikkert1234DaveB
    Post Reply