Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Joenepsv
Legende

Ik zou nooit aan Berghuis beginnen. Hij kan goed voetballen maar is niet constant. En dat op 29 jarige leeftijd zou een teken moeten zijn om er geen vier miljoen aan kapot te gooien. Daarnaast is hij een aantoonbaar irritant mannetje. Niet enkel op het veld maar ook buiten het veld. Hij heeft een vervelende uitstraling en is een enorme mietje. Ik mag hopen dat PSV hoger mikt dan Steven Berghuis.

[mention]Menno1[/mention] Hij zal meer hebben laten zien dan Malen en Gakpo in topwedstrijden maar er is geen trainer op deze aardkloot die liever Berghuis heeft dan Malen of Gakpo.
Menno1
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Ik heb ook liever Malen en Gakpo. Daarom slaat dat hele ‘hij brengt niks in grote wedstrijden ‘ argument nergens op.

Maar ik vind Berghuis wel een glasbak die uitstekend bij Schmidts voetbal zou passen. Maar goed, zie hem ook niet komen hoor.
Ailon
Vedette

Menno1 wrote: 07 Mar 2021, 00:06 En namen we Bruma .... 😐🤦🏻
Was de keuze en voorkeur van de TD..
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Maikel
Site Admin

Best logisch dat Gakpo niks liet zien in de topwedstrijden gezien bij in de eerste eruit werd getrapt. Lastig om dan nog wat te laten zien in de wedstrijden die volgen

Berghuis is een geweldige speler, maar eentje met een steekje los en te grote kans op kortsluiting. Moet je niet willen
ShovingNE2
Site Admin

Die idioot laat zich net zo vaak gaan als die TBS-er op linksback bij Ajax.

Hoezo wil je dat ooit in een PSV shirt. Voor een salaris wat Götze ook heeft? Hij heeft geen klasse. Helemaal niets. Er is ook echt helemaal niemand die trots zal zijn op Berghuis in een PSV shirt. En dat mag je wel verwachten van een speler die de grootverdiener gaat worden en de verlosser moet zijn.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
ruuddevil
Legende

Ik heb ook grote twijfels. Maar wat als je hem ziet als vervanger van Ihattaren en je realiseert hoeveel extra rendement je dan binnen haalt.
Hatseflats
Vedette

Ik zou de gok wel wagen voor 4,5 mil. Alleen weet ik niet of hij wel kan omgaan met het voetbal van Roger. Er moet dan ook mee verdedigd worden en dat zie ik hem niet snel doen.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Elke speler die je daar neer zet ipv Ihattaren brengt extra rendement. Maar ik denk dat Berghuis in dit systeem wel kan passen in wedstrijden waar we op de helft van de tegenstander spelen, maar in de topwedstrijden zie ik hem niet boven komen drijven.
ShovingNE2
Site Admin

ruuddevil wrote: 07 Mar 2021, 09:27 Ik heb ook grote twijfels. Maar wat als je hem ziet als vervanger van Ihattaren en je realiseert hoeveel extra rendement je dan binnen haalt.
Maar er zijn meer spelers die dat toe kunnen voegen. Alireza is er eentje van maar zo zijn er veel meer natuurlijk.
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler

Bazoer door Vitesse geschorst vanwege natrappen op de training. Voor wie nog steeds denkt dat Bazoer halen een goede zet is; think again. Die gast is niet goed in z'n bovenkamer.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Ardbeg
Mister PSV

GillesdelaCroquette wrote: 07 Mar 2021, 14:20 Bazoer door Vitesse geschorst vanwege natrappen op de training. Voor wie nog steeds denkt dat Bazoer halen een goede zet is; think again. Die gast is niet goed in z'n bovenkamer.
Die gast is echt achterlijk. Nooit maar dan ook nooit terug naar PSV.
ShovingNE2
Site Admin

Spoort niet. IQ van een zeeleeuw, gedrag van een tbs-er.
Madueke
Legende

Roger vs Mo en nu Letsch vs. Bazoer

Eens kijken hoe Derksen zich nu gaat uitlaten, maar we weten eigenlijk al hoe.
Ardbeg
Mister PSV

ShovingNE2 wrote: 07 Mar 2021, 14:23 Spoort niet. IQ van een zeeleeuw, gedrag van een tbs-er.
Image

Say what.
Tomm
Vedette

GillesdelaCroquette wrote: 07 Mar 2021, 14:20 Bazoer door Vitesse geschorst vanwege natrappen op de training. Voor wie nog steeds denkt dat Bazoer halen een goede zet is; think again. Die gast is niet goed in z'n bovenkamer.
Manman wat een dwaas. Lekker weertje, beetje trainen door de week en dan alsnog je hoofd verliezen. Wel goed van de club om hem er dan toch buiten te zetten.
Massimo
Legende

Je verwacht het niet...
Tijn
Internationale topspeler

Ongelofelijk zeg. Komt ons niet goed uit ook, aangezien ze nu tegen onze concurrent moeten.
Ardbeg
Mister PSV

Maar dit is toch het interessante spelers topic? Waarom hebben we het dan over Bazoer?
Ardbeg
Mister PSV

geruchten/296916/amp

Niet meegekregen dat ze eerder al interesse hadden!

https://www.google.com/amp/s/www.psvfan ... 296916/amp
Joenepsv
Legende

Bazoer is een goede voetballer maar is net iets slimmer dan een garnaal. Die gaat nooit veranderen.
mr.top
Internationale topspeler

Ardbeg wrote: 07 Mar 2021, 15:20 geruchten/296916/amp

Niet meegekregen dat ze eerder al interesse hadden!

https://www.google.com/amp/s/www.psvfan ... 296916/amp
Jan Paul van Hecke (NAC) word als alternatief genoemd. Ik moet bekennen dat ik niet echt op hem heb gelet.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Die Doekhi heeft nog 1 jaar contract, goede fysiek en snelheid en volgens mij een prima aanvulling tov Baumgartl. Zou een doorontwikkeling kunnen maken denk ik.
Massimo
Legende

Een speler als Van de Ven of Doekhi vind ik alleen interessant als er niet alleen een glasbak voor de basis wordt gehaald maar ze bij PSV ook Teze als vervanger voor rechtsback zien. Een centrum Teze en Van de Ven zit je niet op te wachten en Doekhi heb je niet nodig als je met Teze al een vergelijkbare speler hebt. Als Teze bij Vitesse of Volendam had gespeeld dan zou hij ook als een eventueel interessant talent worden bestempeld. Centraal achterin heb je (bewezen) kwaliteit nodig. Als er dan nog een plekje over blijft, dan zou je eventueel kunnen kijken naar bovengenoemde spelers.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Heissenberrug wrote: 07 Mar 2021, 02:48 Volgens mij scoorde Berghuis een wereldgoal de laatste keer tegen ons en maakte hij vorig jaar of het jaar daarvoor een hattrick tegen ons. Volgens mij speelt hij niet perse verstoppertje in de top wedstrijden. Ik ben ervan overtuigd dat hij alleen maar beter gaat zijn met een betere voorhoede om hem heen zoals bij ons.
Ook tegen PSV zijn de goede wedstrijden op een vinger of twee te tellen, want verder speelt 'ie inderdaad verstoppertje. Of hij krijgt rood in het Philips Stadion, doet 'ie ook weleens. Tegen Ajax had hij een hattrick kunnen maken, maar in plaats daarvan schoot hij open kansen richting Lelystad, Haarlem en Den Helder. Doorgaans totaal absent. In de EL? Niet te bekennen, en dan hebben we het nog niet eens over Europese topclubs. Nee, Berghuis en toppers is geen gelukkige combinatie en daar doet een enkele uitzondering echt helemaal niks aan af.
En dat hij geen restwaarde heeft hoeft niet erg te zijn. Dit PSV heeft genoeg waarde, wat we nodig hebben zijn routiniers en die zorgen bij succes ook voor hogere waardes bij de anderen.
PSV heeft nu genoeg waarde voorin lopen, ja, maar die gasten gaan een keer weg. Als je kijkt naar de overgebleven cashcows, dan heb je het over Malen, Gakpo en Madueke, waarvan die eerste al snel gaat (en misschien wel moet) vertrekken. Tel daarbij op dat je achterin ook geen toptalent moet willen halen en dat je op het middenveld ook het liefst wat extra ervaring wil hebben. Die waarde zul je dus vooral voorin moeten creëren en als je daar straks Berghuis en Zahavi hebt staan, dan is daar geen sprake van, want die gasten gaan nooit meer wat opleveren in de vorm van een transfersom. Zoals gezegd krijg je het bedrag voor Berghuis ook niet direct terug in prestaties in Europa of topwedstrijden, want daarin levert Berghuis gewoon niet. Dan blijft er bar weinig over.

En dan hoeven we het nog niet eens te hebben over het feit dat 'ie gestoord is. Geen winnaar, maar gewoon gestoord.
Heissenberrug
Internationale topspeler

Agree to disagree meine freund. Ik zou hem halen, jij niet. Dat kan. Beide gaat niet gebeuren aangezien we beide geen JdJ zijn.
Post Reply