Voor de finale zelf is het wel een stuk minder, tenzij wij die zelf halen natuurlijk. Maar niemand zit te wachten op PSV/Feyenoord/AZ tegen Fortuna bij wijze van spreken.
trouwepsvfan wrote: ↑20 Jan 2024, 22:48
Wat een gejank.
Wij winnen toch gewoon van Feyenoord.
En dan zeggen dat Ajacieden arrogant zijn.
Ja we hebben een kans tegen Feyenoord want we hebben er 2x gewonnen, en de laatste 2 bekerfinales én 2x gelijk gespeeld tegen Feyenoord voor de competitie maar het is echt niet ondenkbaar dat PSV er zeer geschonden naartoe gaat. Als wij thuis hadden gespeeld had ik er meer vertrouwen in gehad maar ik denk dat Feyenoord de favoriet is woensdag. Niet omdat ze beter zijn want het zal dicht bij elkaar liggen maar omdat ze thuis spelen en de beker harder nodig hebben dan wij. Als zij woensdag in de Kuip van ons verliezen dan is hun seizoen praktisch klaar.
Tja, wij hadden ook liever drie amateurclubs als Hercules, Spakenburg en Ajax geloot i.p.v. de drie beste subtoppers in de Eredivisie, maar ons hoor je ook niet mopperen.
Bossche bol wrote: ↑25 Jan 2024, 20:10
Wat is de KNVB beker?
Een corrupt feestje om Slot’s geniale Feyenoord aan een troostprijsje te helpen nadat ze alle kansen op echt succes verprutst hadden en twee keer over de knie gelegd werden in eigen huis door PSV.
Als de KNVB pretendeert dat hun scheidsrechters en VAR"s onpartijdig zijn dan kan PSV toch gewoon de beelden opvragen van het penaltymoment ? Wie weet wordt dan de wedstrijd overgespeeld. Is er nou niemand binnen PSV die daaraan gedacht heeft ?
PSV 1973 wrote: ↑25 Jan 2024, 20:43
Als de KNVB pretendeert dat hun scheidsrechters en VAR"s onpartijdig zijn dan kan PSV toch gewoon de beelden opvragen van het penaltymoment ? Wie weet wordt dan de wedstrijd overgespeeld. Is er nou niemand binnen PSV die daaraan gedacht heeft ?
Tien tegen één dat ze eerst de paden volgen die meer kans op slagen hebben. Ik vernam o.a. dat er contractbesprekingen gaande zijn met Merlijn, die Tovenaar.