Ismael Saibari
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Deze reacties heeft die jongen echt niet verdiend hoor. Snap de teleurstelling natuurlijk wel, maar goed.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Soms zie of lees ik mensen die zeggen 'ja je kunt van iedere speler een YouTube filmpje maken' maar Saibari heeft nu 22 wedstrijden en meer dan 1000 minuten gespeeld als aanvaller (spits, LV, RV) en heeft echt niets bijgedragen. Kan die jongen niets aan doen want die speelt over 3 jaar wellicht bij Fortuna of RKC maar het gaat tegenwoordig zo ver dat we alle eigen jeugd op hetzelfde level zetten. Als Ruud geen trainer was geweest had ie gewoon een kaartje moeten kopen om in het Philips Stadion te komen.
-
- Nationale topspeler
Mwa dit is allemaal wel overdreven. Kan me nog herinneren dat hij in het begin van het seizoen een stuk beter speelde dan Gakpo. Zou hem een keer op het middenveld willen zien. Denk dat hij PSV 1 basis niet gaat halen. Subtop zeker wel.
- De Realist
- Internationale topspeler
- El Sordo
- Vedette
Nee. Gewoon nee.kastoekast wrote: ↑19 Feb 2023, 21:30 Kan me nog herinneren dat hij in het begin van het seizoen een stuk beter speelde dan Gakpo.
Op het middenveld heeft hij normaliter vijf-zes betere spelers voor zich. Ik vermoed dat een club als Sparta, NEC of wellicht Heerenveen of Utrecht uiteindelijk het hoogst haalbare gaat zijn.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Beter dan Cody, not quite. Maar ik vond 'm toen ook wel lekker ballen, voegde een hoop beweging toe aan de aanval.
Het is denk ik een beetje zoals met Ruud: net iets te snel net iets teveel verantwoordelijkheid.
Het is denk ik een beetje zoals met Ruud: net iets te snel net iets teveel verantwoordelijkheid.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- Persepolis
- Vedette
Lol, hij heeft nooit beter gespeeld dan Gakpo. Ik kan me inderdaad een zeer korte periode herinneren dat Saibari veelbelovend leek en Gakpo even een dipje had. Ook toen was Gakpo echter een stuk beter hoor.
Komt tekort, verhuren volgend seizoen.
Komt tekort, verhuren volgend seizoen.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Ik vind Saibari eigenlijk niet echt een slechte speler. Hij is redelijk snel, bezit ook wel wat explosiviteit, fysiek sterk, heeft best een goede (functionele) techniek, kan in de kleine ruimte overweg en heeft ook een prima steekpass in de benen. Hij is altijd in beweging en beweegt ook door in zijn spel. Bovendien vind ik zijn decision making erg volwassen voor zijn leeftijd en speelminuten/ervaring die hij heeft. Het is vooral niet iemand die echter een enorm hoog rendement levert (zijn afwerken moet echt beter), evenals het ook geen aanvaller is. En als je hem in een van de aanvallende posities gebruikt, is iig rechtsbuiten de minst geschikte positie voor hem. Dan moet het een soort van Simons rol op links zijn of als valse spits.
Ik vind hem meer een dynamische '8'/'10'. En ik denk met bovenstaande capaciteiten echt een prima selectiespeler voor PSV in die rol met een betere trainer/beter lopend elftal waarin hij zelf ook nog wat stappen zet mbt o.a. het afwerken. Hij wordt nmi nu iig gewoon verkeerd gebruikt.
Ik vind hem meer een dynamische '8'/'10'. En ik denk met bovenstaande capaciteiten echt een prima selectiespeler voor PSV in die rol met een betere trainer/beter lopend elftal waarin hij zelf ook nog wat stappen zet mbt o.a. het afwerken. Hij wordt nmi nu iig gewoon verkeerd gebruikt.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Legende
Sterker nog: ik zie heus wel wat in Saibari. Die jongen kan echt wel wat. Die goals / assists moeten uiteraard snel gaan komen maar het is echt geen pruts voetballer. Ik heb vooral met hem te doen nu.Standbeeld wrote: ↑19 Feb 2023, 18:20 Deze reacties heeft die jongen echt niet verdiend hoor. Snap de teleurstelling natuurlijk wel, maar goed.
-
- Bankzitter
Ja, ongenuanceerde geschreeuw en gescheld, @RIO voorop. Elke week 3 spelers tot de grond toe affakkelen en dan om 3 anderen schreeuwen dienje dan weer helemaal affakkelt. Behoorlijk manisch en weinig stijlvol. Prima speler maar inderdaad geen buiten speler en geen rendement. Kan nog een hele nuttige speler worden, zoals Heruone na enoge analyse terecht aangeeft…
-
- Vedette
Ik vind het wel typisch dat deze jongen nu wordt aangevallen. Een jeugdspeler die tegen wil en dank overal en nergens in het team wordt gedropt. Hij speelt zelden op zijn eigenlijke positie. En dat in elftal dat niet draait. Die jongen doet zijn stinkende best, probeert zo goed mogelijk zijn rol in te vullen.
Die jongen kan er niets aan doen dat hij tekort komt. Hij is de volgende Sadilek. Een speler die over een paar jaar in de middenmoot of subtop speelt.
Die jongen kan er niets aan doen dat hij tekort komt. Hij is de volgende Sadilek. Een speler die over een paar jaar in de middenmoot of subtop speelt.
- ShovingNE2
- Site Admin
Je moet vooral Fred erop aanspreken. Dat je in de 60e minuut op 2-2 komt. En pas in de 87e minuut denkt: 'goh we hebben haast en moeten een goal maken'. Om vervolgens iemand te brengen die dat over het algemeen nooit doet en Silva lekker op de bank laat zitten.Johann Vogel wrote: ↑20 Feb 2023, 08:21 Ik vind het wel typisch dat deze jongen nu wordt aangevallen. Een jeugdspeler die tegen wil en dank overal en nergens in het team wordt gedropt. Hij speelt zelden op zijn eigenlijke positie. En dat in elftal dat niet draait. Die jongen doet zijn stinkende best, probeert zo goed mogelijk zijn rol in te vullen.
Dan dekt de term 'ongeschikt' de lading ook niet meer hoor. Maar daar kan Saibari niets aan doen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Vedette
In principe met je eens hoor.Johann Vogel wrote: ↑20 Feb 2023, 08:21 Ik vind het wel typisch dat deze jongen nu wordt aangevallen. Een jeugdspeler die tegen wil en dank overal en nergens in het team wordt gedropt. Hij speelt zelden op zijn eigenlijke positie. En dat in elftal dat niet draait. Die jongen doet zijn stinkende best, probeert zo goed mogelijk zijn rol in te vullen.
Maar aan de andere kant is hij gewoon een 22-jarige PSV-1 speler die vorstelijk geld verdient. Dat je dan zodanig beoordeeld wordt is niet gek, zeker niet in de emotie.
Persoonlijk is het hem niet aan te rekenen, zijn best doet hij namelijk wel. De kritiek mag vooral op het bordje van Brands en Ruud terechtkomen...
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Er wordt door een aantal nogal extreem geoordeeld over deze jongen, die toch echt kwaliteiten heeft. Gelukkig zijn er ook nog een paar hier die hem wat meer in de context bezien en geen fakkels bij zich dragen, de meesten zien ook wel dat hij nog nooit op zijn eigen positie heeft gespeeld. Maar laten we ons vooral meeslepen in de emoties van dit moment en weer een speler tot op de grond afbranden... Bakayoko lijkt het nu ook een beetje op te pakken, heeft blijkbaar ook wat meer tijd nodig. En ja, er moet snel geleverd worden, want PSV staat ondertussen wel in brand. Maar zo werkt het blijkbaar niet. Althans niet voor die jongens. Er zijn andere pijnpunten in dit PSV: niveau spits, de voortdurend terugkerende fouten van de verdedigers, de gevolgde tactiek dan wel de manier waarop het team dit al dan niet oppakt, een staf die het wiel ook niet lijkt te hebben uitgevonden, en tenslotte: af en toe wat pech maar daar valt niets aan te doen. Die zaken kunnen niet worden verholpen door jonkies die tijd nodig hebben om te groeien. Niet iedereen is Xavi Simons: wees blij dat we er iig één hebben die op de leeftijd van 19 (!) het team af en toe bij de hand kan nemen, eigenlijk zelfs best vaak al het team bij de hand kan nemen. Hopelijk ontwikkelt Saibari zich verder, al dan niet tijdelijk gestationeerd bij een andere eredivisie club. Of hij het gewenste niveau voor het middenveld van PSV zal halen is ook voor mij een serieuze vraag, maar het zou kunnen...
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
"Oh nee! Laten we hem vooral niet bekritiseren want hij doet zo goed zijn best enzo"
----> exact het probleem dat topsportmentaliteit ontbreekt en PSV treurig 4e staat.
----> exact het probleem dat topsportmentaliteit ontbreekt en PSV treurig 4e staat.
-
Iedereen mag hem bekritiseren, maar een beetje in perspectief plaatsen mag ook wel.
Hij is geen buitenspeler en wordt daar wel steeds neergezet. Ik vind hem wel balvast en goed meevoetballen, dus mij leek het een stuk logischer om hem dan als buitenspeler meer richting het middenveld te laten spelen met diepte op de andere vleugel of hem op het middenveld neerzetten ipv Til.
Mauro, Veerman, Simons op het middenveld had je veel meer kansen opgeleverd tegen Utrecht.
Mauro, Veerman, Saibari op het middenveld en Simons op de vleugel had ik ook beter kunnen begrijpen.
Met Til speel je voetballend steeds met een man minder en je hebt De Jong ook al.
Hij is geen buitenspeler en wordt daar wel steeds neergezet. Ik vind hem wel balvast en goed meevoetballen, dus mij leek het een stuk logischer om hem dan als buitenspeler meer richting het middenveld te laten spelen met diepte op de andere vleugel of hem op het middenveld neerzetten ipv Til.
Mauro, Veerman, Simons op het middenveld had je veel meer kansen opgeleverd tegen Utrecht.
Mauro, Veerman, Saibari op het middenveld en Simons op de vleugel had ik ook beter kunnen begrijpen.
Met Til speel je voetballend steeds met een man minder en je hebt De Jong ook al.
-
- Legende
Vindt Saibari op heel veel punten een meer dan prima voetballer. Als aanvaller wordt je echter ook afgerekend op je rendement en dat ontbreekt helaas totaal. Daarin kun je jezelf overigens best ontwikkelen als speler. Het is niet zo dat hij technisch onbeholpen is. Vaak is het iets mentaals of is je technisch arsenaal aan afrondingsopties niet groot genoeg. Die ontwikkeling moet wel gaan komen dit seizoen wil je op deze speler volgende seizoen verder gaan bouwen.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Het is exact dit soort oververeenvoudigde weergaven van de werkelijkheid die het discussiëren lastig tot onmogelijk maken. De werkelijkheid is wat complexer dan dit. |Dat niemand hem mag bekritiseren is hier, denk ik, nog nooit gezegd. Denk dat niemand niet kritisch is t.a.v. deze jongen: bijna iedereen noemt zijn gebrek aan rendement op zijn huidige positie een minpunt: he tis moeilijk om niet te zien. Dat hij zijn best doet is ontegenzeggelijk, maar dat dat uiteindelijk niet voldoende is net zo zeer, klopt. Met de nadruk op uiteindelijk. Ben blij dat vele 'kort-door-de-bochters' hier niet aan de leiding bij PSV staan. Of waar dan ook. Geen beeld van wat een ontwikkelingsproces van een speler of een team inhoudt. Dat er (te) veel op dit moment en al langere tijd niet goed gaat bij ons cluppie, zal iedereen hier duidelijk zijn, dat komt bij vrijwel ieder commentaar terug. En terecht. Een deel daarvan wordt door TS en RvC veroorzaakt, maar daarnaast zijn er ook tal van andere factoren die een rol spelen. En ja, uiteindelijk gaat het om presteren, om leveren. Dat hoort bij de topclub die PSV pretendeert te zijn. En dat is op dit moment zwaar onvoldoende. Zijn we allemaal tot op het bot gefrustreerd over. Waar het om gaat, is hoe je met die frustratie om gaat. De meeste toetsenborden helden hier niet zo heel rationeel. Zo simplistisch afkraken als hier regelmatig gebeurt komt op mij over als de ontevredenheid van een stel pubers die zelf nog nooit voor serieuze problemen hebben gestaan en lekker gemakkelijk vanaf de zijlijn roepen. Allemaal kleine Johannetjes Derksens - die ik overigens maar al te vaak live langs de lijn vanuit de hoogte heb horen, laat ik het netjes zeggen: mopperen. Dergelijke galbakkerij hoeft voor mij niet. We zijn allemaal supporters: steun je club in ieder geval. En wees kritisch, vooral dat, maar niet simplistisch
- Joenepsv
- Legende
Helemaal mee eens. Werd in Jong ook uit nood door het hele elftal geslingerd maar presteerde daar als middenvelder het beste. Ik zou hem wel eens op de plek van Til willen zien, zoals die de laatste weken speelt dan. Dus beetje laten uitzakken naar de rechterkant. Een Saibari heeft met zijn voetballend vermogen daar veel meer invloed op het spel dan een Til.Heruone wrote: ↑20 Feb 2023, 02:40 Ik vind Saibari eigenlijk niet echt een slechte speler. Hij is redelijk snel, bezit ook wel wat explosiviteit, fysiek sterk, heeft best een goede (functionele) techniek, kan in de kleine ruimte overweg en heeft ook een prima steekpass in de benen. Hij is altijd in beweging en beweegt ook door in zijn spel. Bovendien vind ik zijn decision making erg volwassen voor zijn leeftijd en speelminuten/ervaring die hij heeft. Het is vooral niet iemand die echter een enorm hoog rendement levert (zijn afwerken moet echt beter), evenals het ook geen aanvaller is. En als je hem in een van de aanvallende posities gebruikt, is iig rechtsbuiten de minst geschikte positie voor hem. Dan moet het een soort van Simons rol op links zijn of als valse spits.