Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Hatseflats wrote: 15 May 2024, 08:56
Sensation wrote: 15 May 2024, 08:31 Nou, kijk, ik heb hem wel vaker genoemd. De nieuwe Szoboszlai, Luka Sucic. Zullen we hem van de zomer maar gewoon op gaan pikken Earnest? Mocht Veerman gaan. De seinen gaan langzaamaan op groen, Sucic heeft nog een contract tot volgende zomer, dus moet weg of verlengen. Daarnaast staat RB Salzburg tweede in de competitie, als dat zo blijft betekend het dat ze voorrondes CL moeten gaan spelen (Q2, Q3 en PO). Dan hebben wij sportief toch een aantrekkelijker plaatje.

Ik geef iedereen even een klein minuutje om tissues te pakken.

Oké.

Kan die?

Zeker weten?

Fabritsiejo heeft gezegd dat hij weg mag
Maar hij is toch verre van een haalbare kaart? Met interesse van Lazio, Milan, Juventus, Liverpool, Man U en vast nog wel meer hoger aangeschreven clubs/competities.
Dromen/fappen mag natuurlijk altijd, maarja daar kom je niet heel veel verder mee ;)
Is natuurlijk maar net hoe hij zijn carrière inricht, hopen mag altijd. Schijnt een prijskaartje van 17mil te hebben.
Sensation
Lid scoutingsteam

Sowieso interessant om spelers van Salzburg te volgen als ze tweede worden. De vaker genoemde Solet (CV) heeft ook nog maar éénjarig contract.
Mvogoat
Basisspeler

Susic wel echt een flinke blessurelijst voor zijn leeftijd. Zou wellicht ook een reden kunnen zijn waarom hij nog wel haalbaar kan zijn. Maar of je dat moet willen voor 15-18 miljoen euro...
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
Ardbeg
Mister PSV

Mvogoat wrote: 15 May 2024, 09:28 Susic wel echt een flinke blessurelijst voor zijn leeftijd. Zou wellicht ook een reden kunnen zijn waarom hij nog wel haalbaar kan zijn. Maar of je dat moet willen voor 15-18 miljoen euro...
Dat valt toch mee? 1 seizoen er uit gelezen ivm een knieblessure. De rest van de seizoenen een handvol wedstrijden.
Mvogoat
Basisspeler

Ardbeg wrote: 15 May 2024, 09:35
Mvogoat wrote: 15 May 2024, 09:28 Susic wel echt een flinke blessurelijst voor zijn leeftijd. Zou wellicht ook een reden kunnen zijn waarom hij nog wel haalbaar kan zijn. Maar of je dat moet willen voor 15-18 miljoen euro...
Dat valt toch mee? 1 seizoen er uit gelezen ivm een knieblessure. De rest van de seizoenen een handvol wedstrijden.
Dit seizoen 5 wedstrijden over 3 blessures, vorig seizoen 36 wedstrijden door 3 blessures, 21/22 4 blessures. Vind ik op 21 jarige leeftijd toch best veel eigenlijk. Kunt over een paar jaar kiezen tussen 2 pagina's op transfermarkt zoals bij St juste :P

Salzburg speelt overigens minder wedstrijden dan wij, dus bij ons was het aantal nog wel iets hoger geweest aan gemiste wedstrijden.
Sensation
Lid scoutingsteam

Ach Szoboszlai heeft in het verleden ook veel wedstrijden gemist door blessures, look where he is now :P
Mvogoat
Basisspeler

Sensation wrote: 15 May 2024, 09:44 Ach Szoboszlai heeft in het verleden ook veel wedstrijden gemist door blessures, look where he is now :P
Ik zie er bij Salzburg maar 2. Maar misschien delen wij wel gewoon medische staf met RB ;)
Ardbeg
Mister PSV

Mvogoat wrote: 15 May 2024, 09:40 Salzburg speelt overigens minder wedstrijden dan wij, dus bij ons was het aantal nog wel iets hoger geweest aan gemiste wedstrijden.
Hoe dat zo dan?
Mvogoat
Basisspeler

Ardbeg wrote: 15 May 2024, 09:49
Mvogoat wrote: 15 May 2024, 09:40 Salzburg speelt overigens minder wedstrijden dan wij, dus bij ons was het aantal nog wel iets hoger geweest aan gemiste wedstrijden.
Hoe dat zo dan?
In dezelfde aantal dagen meer wedstrijden = meer wedstrijden missen. Nog zonder intensiteit binnen de league meegenomen.
Ardbeg
Mister PSV

Mvogoat wrote: 15 May 2024, 09:53
Ardbeg wrote: 15 May 2024, 09:49

Hoe dat zo dan?
In dezelfde aantal dagen meer wedstrijden = meer wedstrijden missen. Nog zonder intensiteit binnen de league meegenomen.
https://www.transfermarkt.com/luuk-de-j ... eler/72522

Ook maar niet doen? Even de zware knieblessure buiten beschouwing gelaten.
Sensation
Lid scoutingsteam

Hard op weg van FC Accountant naar Dokters FC :mrgreen:
  • These users thanked the author Sensation for the post (total 2):
    ArdbegFritskePhilips
    Mr.Unibet
    Meervoudig international

Heruone wrote: 16 Mar 2024, 22:27 Rodger Fernandes, buitenspeler bij Braga (zijn we ook al wel eens aangelinkt) is ook een hele leuke speler. Ook nog een 1-jarig contract aankomende zomer.

https://www.transfermarkt.nl/roger/prof ... ler/906329

Lees dat hij zijn contract ook niet wenst te verlengen, PSV weleens met hem gelinkt inderdaad. Ben benieuwd of ze op het vinkentouw zitten voor hem.
    Hartig Woordje
    Bankzitter

Niet zo sexy als al die potentiële cashcows die normliter deze pagina's vullen maar Maarten de Roon loopt uit zijn contract bij Atalanta. Inmiddels 33, gepokt en gemazeld in de serie A en in internationale wedstrijden, en daarmee een relatief goedkope optie om als stand-in voor Schouten te fungeren.
    VTheMan
    Meervoudig international
    Clubvoorkeur: PSV
    Favoriete speler: Bakayoko

Hartig Woordje wrote: 16 May 2024, 02:21 Niet zo sexy als al die potentiële cashcows die normliter deze pagina's vullen maar Maarten de Roon loopt uit zijn contract bij Atalanta. Inmiddels 33, gepokt en gemazeld in de serie A en in internationale wedstrijden, en daarmee een relatief goedkope optie om als stand-in voor Schouten te fungeren.
    Net geblesseerd ook, zekerheidje
    Siemen
    Nationale topspeler

Hartig Woordje wrote: 16 May 2024, 02:21 Niet zo sexy als al die potentiële cashcows die normliter deze pagina's vullen maar Maarten de Roon loopt uit zijn contract bij Atalanta. Inmiddels 33, gepokt en gemazeld in de serie A en in internationale wedstrijden, en daarmee een relatief goedkope optie om als stand-in voor Schouten te fungeren.
    Ik hoef hem niet te zien hier. Lijkt me
    A) niet te passen binnen het 6 profiel van Stewart én Bosz ('6 is der nieuwe 10'),
    B) ook zeker geen goedkope optie qua salariëring
    C) dat zijn speelstijl beter past bij teams onder de top in fysiekere competities, dan bij een topclub in het positiespel georiënteerde Nederland.
  • These users thanked the author Siemen for the post (total 3):
    SensationArdbegRen Höek
    Ardbeg
    Mister PSV

Die mag wmb hier nog wel de linkssbackpositie komen invullen. Gave speler!
    Last edited by Ardbeg on 16 May 2024, 12:51, edited 2 times in total.
    Bossche bol
    Meervoudig international

Ardbeg wrote: 16 May 2024, 12:45

Die mag wmb hier nog wel de rechtsbackpositie komen invullen. Gave speler!
    Maand geleden heeft hij zijn contract verlengd.
    Tovast
    Nationale topspeler

Ardbeg wrote: 16 May 2024, 12:45

Die mag wmb hier nog wel de rechtsbackpositie komen invullen. Gave speler!
    Is een linkspoot en het best als centrale verdediger. Danso mag van mij wel komen als nieuwe rcv :mrgreen:
    Ardbeg
    Mister PSV

Tovast wrote: 16 May 2024, 12:49
    Is een linkspoot en het best als centrale verdediger. Danso mag van mij wel komen als nieuwe rcv :mrgreen:
    Linksback* sorry!
    Tovast wrote: 16 May 2024, 12:49 Maand geleden heeft hij zijn contract verlengd.
    Dan nog ;)
    Gerard Karnemelk
    Veelbelovend talent

Ardbeg wrote: 16 May 2024, 12:51
    Tovast wrote: 16 May 2024, 12:49
    Linksback* sorry!
    Tovast wrote: 16 May 2024, 12:49 Maand geleden heeft hij zijn contract verlengd.
    Dan nog ;)
    Hele goede speler, maar niet te betalen toch?
  • These users thanked the author Gerard Karnemelk for the post:
    gvdhaar
    Ardbeg
    Mister PSV

Gerard Karnemelk wrote: 16 May 2024, 12:57
    Hele goede speler, maar niet te betalen toch?
    Nu dat zijn contract verlengd is vrees ik van niet nee.
    Gerard Karnemelk
    Veelbelovend talent

[/quote]

Nu dat zijn contract verlengd is vrees ik van niet nee.
    [/quote]

Zou wel een mooie stunt zijn. Het type dat we goed kunnen gebruiken als vervanger van Dest, maar ook Boscagli kan opvolgen na hopelijk een extra jaartje in ons shirt. Maar helaas onrealistisch.
    JasperPSV
    Bankzitter

Brands en Earnie zijn fan van het terughalen van oud-Eredivisie spelers (Lang, Schouten, Lozano etc). Ik kan me voorstellen dat Gosens (ex-Heracles en Dordt), momenteel Union Berlin, wel op het lijstje staat.

Heeft de afgelopen jaren vrijwel uitsluitend in een 5-3-2/3-5-2 gespeeld als linkermiddenvelder, maar met de huidige speelstijl moet dat in principe geen probleem zijn. Het is natuurlijk een ander type dan Dest; minder technisch, maar met meer power én een uitstekend neusje voor de goal.

Als Union Berlin in de Bundesliga blijft, lijkt het me een lastig verhaal; hij is vorig jaar overgekomen voor 13 miljoen. Bij degradatie lijkt het me wel een haalbare kaart voor onder de 10 miljoen.
    TomPSV
    Legende

Ik verwacht niet dat PSV flink gaat investeren in de linksbackpositie als ze Dest ook terug willen halen. Ik zie ze dan eerder iemand huren of goedkoop oppikken om te concurrenen met Mauro totdat Dest fit is gezien alle overige vacatures in het elftal.
    Benitez040
    Vaste waarde in elftal

Bij degradatie van Union Berlin zal Robin Gosens weer op de markt komen, 29 jaar en een bak aan ervaring, bij het mislopen van Dest zou ik voorstander zijn van het aantrekken van Gosens
  • These users thanked the author Benitez040 for the post:
    DoubleUCoolman
    Post Reply