Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Mvogoat
Basisspeler

Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Ik zou Luka Romero een leuk 'project' vinden voor achter Lang en Lozano, alhoewel ik niet denk dat Milan aan een koop mee zal werken, maar een huur met optie tot koop lijkt mij interessant. Wat een speler blijft dat toch. Dromen mag, maar aangezien het er bij Milan nog niet uitkomt, en hij van de winter zelf vroeg om verhuurt te worden ivm speeltijd, is het niet ondenkbaar dat hij verder wil kijken als Milan hem weinig perspectief kan bieden. Kort samengevat: gouden linkervoet, waanzinnige dribbelaar, geweldig spelinzicht en ijverig mannetje in het drukzetten. Zwakke punten: klein van stuk (wel laag zwaartepunt dus lastig van de bal te krijgen), hangt een enorme hype omheen (jongste speler ooit in LaLiga als ik mij niet vergis en wordt al sinds jaar en dag de nieuwe Messi genoemd) en waar hij in de jeugd extreem was en alles en iedereen aan flarden schoot komt het er in het profvoetbal nog niet consequent uit.

• These users thanked the author Sensation for the post:
    Ardbeg
    Tovast
    Nationale topspeler

Interessante naam als opvolger voor Bakayoko vind ik Brajan Gruda van Mainz, 19 jarige rechtsbuiten. Een ware revelatie dit seizoen in de Bundesliga. Super snel, geweldige dribbel, onvoorspelbaar, erg goede trap in zijn linker. Heeft de potentie om echt een grote speler te worden en is een potentiele cashcow. Moet nog aan zijn rendement werken maar dat kan in een speeltuin als de eredivisie prima.

Met Lang Driouech Lozano (of vervanger) en Gruda heb je dan een fantastische aanval.
  • These users thanked the author Tovast for the post (total 5):
    ArdbegSensationdanko-lazovicFc DenzelDoubleUCoolman
    Mvogoat
    Basisspeler

Sensation wrote: 21 May 2024, 10:41 Geen idee hoe haalbaar want groot talent maar heeft nog één jarig contract bij Sporting en vooralsnog twee kanonnen op CV voor zich; Eduardo Quaresma. In mijn ogen een echte Bosz-ball verdediger, opbouwend zeer sterk, best snel en wendbaar en verdedigend gewoon prima. In maart pas 22 geworden.

terugkomend op deze nog ff. Zijn stats zijn wel indrukwekkend. Passing eigenlijk alles minimaal 90 percentile. Viel me wel op dat zijn tackles echt bizar hoog zijn. 99 percentile. Kan door de speelstijl komen maar wat bij mij nogal snel naar boven komt is dat hij dus positioneel niet sterk is en dus vaak naar de tackle grijpt. wel een dingetje.
    Sensation
    Lid scoutingsteam

Mvogoat wrote: 23 May 2024, 11:19
    Sensation wrote: 21 May 2024, 10:41 Geen idee hoe haalbaar want groot talent maar heeft nog één jarig contract bij Sporting en vooralsnog twee kanonnen op CV voor zich; Eduardo Quaresma. In mijn ogen een echte Bosz-ball verdediger, opbouwend zeer sterk, best snel en wendbaar en verdedigend gewoon prima. In maart pas 22 geworden.

terugkomend op deze nog ff. Zijn stats zijn wel indrukwekkend. Passing eigenlijk alles minimaal 90 percentile. Viel me wel op dat zijn tackles echt bizar hoog zijn. 99 percentile. Kan door de speelstijl komen maar wat bij mij nogal snel naar boven komt is dat hij dus positioneel niet sterk is en dus vaak naar de tackle grijpt. wel een dingetje.
    Zijn positionering schijnt juist één van zijn sterke punten te zijn ;) Een tackle is niet per definitie een sliding hè, is een +1 wanneer een aanvaller langs hem probeert te dribbelen en hij hem van de bal zet.

Een al wat ouder scoutingsrapport maar geeft wel inzicht: https://footballtalentscout.net/2019/09 ... -quaresma/
    IbiAppelvlaai
    Jeugdspeler
    Clubvoorkeur: PSV
    Favoriete speler: Ibrahim Afellay

Groot talent alleen ik vrees dat hij nu al onhaalbaar is voor PSV, denk dat hij met Debast en Inacio de 3 centrale verdedigers worden voor Sporting komend jaar.
    Sensation
    Lid scoutingsteam

IbiAppelvlaai wrote: 23 May 2024, 12:06

Groot talent alleen ik vrees dat hij nu al onhaalbaar is voor PSV, denk dat hij met Debast en Inacio de 3 centrale verdedigers worden voor Sporting komend jaar.
    Ligt eraan of Diomande blijft.
    Jur1913
    Internationale topspeler

Sensation wrote: 23 May 2024, 12:22
    Ligt eraan of Diomande blijft.
    Dan pikken we hem toch op?
    danko-lazovic
    Meervoudig international

Tovast wrote: 23 May 2024, 10:54 Interessante naam als opvolger voor Bakayoko vind ik Brajan Gruda van Mainz, 19 jarige rechtsbuiten. Een ware revelatie dit seizoen in de Bundesliga. Super snel, geweldige dribbel, onvoorspelbaar, erg goede trap in zijn linker. Heeft de potentie om echt een grote speler te worden en is een potentiele cashcow. Moet nog aan zijn rendement werken maar dat kan in een speeltuin als de eredivisie prima.

Met Lang Driouech Lozano (of vervanger) en Gruda heb je dan een fantastische aanval.

Vraag mij af hoe haalbaar hij nog is.
    Mvogoat
    Basisspeler

DonyellMalen
    Legende

Gaat om onderstaande speler dus. Kunnen we helaas wegstrepen, wel toffe suggestie Sensation.

• These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    Mvogoat
    Mvogoat
    Basisspeler

Eens. Was wel echt een goede suggestie.
    JasperPSV
    Bankzitter

Moet eerlijk toegeven, enigszins opportunistisch, maar zit Bochum-Dusseldorf te kijken en Ao Tanaka, 25-jarige centrale middenvelder van Dusseldorf, valt me enorm op. Oké, het is natuurlijk 'maar' de 2. Bundesliga, maar hij speelt enorm makkelijk, zit er verdedigend goed tussen en laat zich aanvallend ook gelden.. Een box-to-box versie van Schouten zeg maar (gechargeerd, natuurlijk).

https://www.transfermarkt.be/ao-tanaka/ ... ler/489359

Bezig aan z'n derde jaar bij Fortuna, ervoor drie jaar in de J League gespeeld. d
    De laatste drie jaar ook vaste prik bij de nationale ploeg. Is blijkbaar voor 2.5/3 mil beschikbaar, concurrentie van Duitse ploegen als Eintracht, BMG en Stuttgart.

Wellicht niet de high-profile vervanger van Joey, maar zo op het eerste gezicht een multifunctionele kracht die je overal op het middenveld kan neerzetten.
    Last edited by JasperPSV on 23 May 2024, 23:10, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author JasperPSV for the post:
    johan derksen
    johan derksen
    Meervoudig international

Tzolis, die was ik alweer bijna vergeten, hadden we daar niet ook ooit interesse in? Gaf vanavond wel z'n visitekaartje af bij de promotie/degradatie partij Bochum - Düsseldorf, leuk om weer eens te zien.
    Mvogoat
    Basisspeler

johan derksen wrote: 23 May 2024, 22:26 Tzolis, die was ik alweer bijna vergeten, hadden we daar niet ook ooit interesse in? Gaf vanavond wel z'n visitekaartje af bij de promotie/degradatie partij Bochum - Düsseldorf, leuk om weer eens te zien.
    Bij Dusseldorf eindelijk weer wat positief na Paok. Die had ons goed te pakken in de Europa League. Blijft bijzonder hoe dat bij Twente niks is geworden.
    Massimo
    Legende

Yep. Was twee keer goed tegen PSV en bij Twente dus totaal mislukt. Keurige stats qua doelpunten en assists dit seizoen.
    Ardbeg
    Mister PSV

Ik blijf er bij. Graag als vervanger van Baka:

Helaas is het nieuwste filmpje verwijderd.

• These users thanked the author Ardbeg for the post (total 2):
    Sensationdanko-lazovic
    Chucky
    Vedette

JasperPSV wrote: 23 May 2024, 22:25 Moet eerlijk toegeven, enigszins opportunistisch, maar zit Bochum-Dusseldorf te kijken en Ao Tanaka, 25-jarige centrale middenvelder van Dusseldorf, valt me enorm op. Oké, het is natuurlijk 'maar' de 2. Bundesliga, maar hij speelt enorm makkelijk, zit er verdedigend goed tussen en laat zich aanvallend ook gelden.. Een box-to-box versie van Schouten zeg maar (gechargeerd, natuurlijk).

https://www.transfermarkt.be/ao-tanaka/ ... ler/489359

Bezig aan z'n derde jaar bij Fortuna, ervoor drie jaar in de J League gespeeld. d
    De laatste drie jaar ook vaste prik bij de nationale ploeg. Is blijkbaar voor 2.5/3 mil beschikbaar, concurrentie van Duitse ploegen als Eintracht, BMG en Stuttgart.

Wellicht niet de high-profile vervanger van Joey, maar zo op het eerste gezicht een multifunctionele kracht die je overal op het middenveld kan neerzetten.
    Heb dit seizoen een wedstrijdje van Fortuna Düsseldorf meegepikt en toen viel hij me ook al op, was overal op het veld te vinden. Echter zag ik daarna dat hij ‘al’ 25 jaar was, lijkt me gezien zijn huidige niveau dus wat aan de oude kant.
    PsvBmg
    Vaste waarde in elftal

Ardbeg wrote: 24 May 2024, 15:14 Ik blijf er bij. Graag als vervanger van Baka:

Geweldige speler maar heeft nog een contract tot 2026, en volgens een Belgische collega heeft Club al eens een bod van 20 miljoen afgewezen. Op transfermarkt staat zijn waarde op 18 miljoen, gaat PSV nooit betalen voor een speler helaas
    danko-lazovic
    Meervoudig international

PsvBmg wrote: 24 May 2024, 16:00
    Ardbeg wrote: 24 May 2024, 15:14 Ik blijf er bij. Graag als vervanger van Baka:

Geweldige speler maar heeft nog een contract tot 2026, en volgens een Belgische collega heeft Club al eens een bod van 20 miljoen afgewezen. Op transfermarkt staat zijn waarde op 18 miljoen, gaat PSV nooit betalen voor een speler helaas
    Dat verhaal hebben we vorig jaar in de zomer ook gehoord bij Lang. Precies hetzelfde eigenlijk
  • These users thanked the author danko-lazovic for the post:
    Ardbeg
    Benitez040
    Vaste waarde in elftal

Ik gooi er even een naam in, Ross barkley
    30 jaar bak aan pl ervaring, salaris is 1.8mil
    Zal niet bij Luton blijven nu ze gedegradeerd zijn, bij vertrek van veerman een prima vervanger voor de komende paar jaar.

Menno1
    Legende

Benitez040 wrote: 24 May 2024, 17:35 Ik gooi er even een naam in, Ross barkley
    30 jaar bak aan pl ervaring, salaris is 1.8mil
    Zal niet bij Luton blijven nu ze gedegradeerd zijn, bij vertrek van veerman een prima vervanger voor de komende paar jaar.

Nee joh, die gast is zo gek als een deur. En overal mislukt. Laten we dat maar niet doen.
    PsvBmg
    Vaste waarde in elftal

* ik zou Blokzijl van Groningen proberen aan te trekken, zeer groot talent nu nog voor een klein bedrag en direct onderbrengen bij Groningen aankomend seizoen.

* lozano misschien in de winter laten gaan zodat Saito en/of Driouch kunnen wennen aan het niveau.

* Olson van Brugge zou geweldig zijn maar waarschijnlijk onhaalbaar als vervanger van Bakayoko.

* Flamingo van de week weer gezien en dat is een no brainer, direct halen als stand in voor Schouten.

* Dest proberen te contracteren, maar hij zal in Januari op zijn vroegst fit zijn, daarom zou ik proberen om een speler te huren, mocht Dest niet doorgaan is misschien de Cuyper van Club Brugge als optie zien. Mauro is prima maar geen CL niveau.

* Sambo, van Aanholt, Bella-kotchap, Bakayoko, Drommel, Obispo en verwacht dat Ramalho ook gaat.

Mogelijke versterkingen:
    * Walters stand in rechtsback ( Arsenal, jong, transfervrij )
    * De Vrij ziet het misschien wel zitten om onder Bosz te
    voetballen en weer terug naar NL te komen
    * Vitik 193 cm lange CV 21 jaar van Praag, waarde 9 miljoen.
    * Blokzijl goedkoop en direct verhuren, groot talent
    * de Cuyper van Brugge, prima back mocht Dest niet
    komen
    * Flamingo no brainer
    * driouch als stand in ( Vertessen rol ) goedkoop en
    ontwikkeld zich goed
    * Saito zie Driouch
    * Skov Olson, club Brugge, glasbak maar waarschijnlijk
    onhaalbaar.
    * vervanger voor Drommel zie ik Olij liever komen dan due
    Vaessen.

Doelmannen: Benitez,Olij,Schiks
    Rechtsback: Teze,Walters
    CV: de Vrij,Boscagli,Flamingo,Vitek
    Lb: de Cuyper,Mauro

Mid: Saibari,Veerman,Schouten,Land,Flamingo,Babadi
    Aanv: Olson,de Jong,Lang, Lozano,Pepi,Driouch of Saito
    Dai Ragazzi
    Bankzitter
    Favoriete speler: Phillip Cocu

Tobías Palacio
    Leeftijd : 17 jaar November 11, 2006
    Contract t/m : Dec 31, 2026
    Marktwaarde : €2.5m ( volgens transfermarkt )
    Lengte : 1,85 m

Verdediger met een goede lange bal, redelijk snel, durft vooruit te verdedigen. Durft ook in te dribbelen.

https://www.transfermarkt.com/tobias-pa ... er/1000684

Misschien kent Ykhim hem beter. Tenzij ik de verkeerde Zuid-Amerika kenner heb getagged van het scoutingsteams.😅
  • These users thanked the author Dai Ragazzi for the post:
    DoubleUCoolman
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Dai Ragazzi wrote: 25 May 2024, 22:55
    Misschien kent @Ykhim hem beter. Tenzij ik de verkeerde Zuid-Amerika kenner heb getagged van het scoutingsteams.😅
    Ykhim taggen is nooit slim. Hem kenner noemen ook niet…
  • These users thanked the author Thijs for the post (total 2):
    Menno1Ykhim
    Post Reply