Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
DadOfFour
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Thijs wrote: 26 May 2024, 09:20
Dai Ragazzi wrote: 25 May 2024, 22:55
Misschien kent @Ykhim hem beter. Tenzij ik de verkeerde Zuid-Amerika kenner heb getagged van het scoutingsteams.😅
@Ykhim taggen is nooit slim. Hem kenner noemen ook niet…
Mag je hem wel terechtwijzen wat betreft de inferieure stukjes tekst die hij te pas en te onpas neerplempt op dit forum?
La vida és massa curta per no fer broma
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

DadOfFour wrote: 26 May 2024, 09:46
Thijs wrote: 26 May 2024, 09:20

@Ykhim taggen is nooit slim. Hem kenner noemen ook niet…
Mag je hem wel terechtwijzen wat betreft de inferieure stukjes tekst die hij te pas en te onpas neerplempt op dit forum?
Zeker. Enige nadeel is dat hij daar dan mogelijk ook weer op reageert tussen het kijken van voetbalwedstrijden in de Braziliaanse vierde divisie en Guatamalese amateurs in…
  • These users thanked the author Thijs for the post:
    Ykhim
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Ykhim = Jan Boskamp confirmed? :O
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Neuh, Jan is wel wat slanker hoor.
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    Lorenzo von Matterhorn
    Mvogoat
    Basisspeler

Mvogoat wrote: 22 May 2024, 17:08 Met de naderende PL play offs wil ik toch even een naampje uitlichten die ik al wel vaker heb genoemd. Taylor Harwood-Bellis. Bij promotie is de optie tot koop verplicht, mocht dit echter niet gebeuren lijkt me dit echt een geweldige om binnen te halen.

De nog maar 22 jarige CB kan heel wat op z’n cv zetten. Captain van Engeland o-23, Man City jeugd, promotie met Burnley, Anderlecht ga zo maar door. Door zijn jaren in de jeugd van city en verhuur periodes bij clubs die doorgaans balbezit hebben is hij gewend om zoals bij PSV past veel balbezit te hebben. Pak het Fbref lijstje er maar bij😉

Met het succesverhaal van lange Gerrit zou je zo een jongen over kunnen halen om naar Eindhoven te komen. Contract tot 2025.
    Laat ook maar🥲
    Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
    Bossche bol
    Meervoudig international

Die Nanasi is hier al eens eerder genoemd. Doet het dit seizoen weer goed in Zweden aan zijn statistieken te zien.
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Nanasi op links en Babami op rechts.

Babadi op 10.
  • These users thanked the author RIO for the post (total 2):
    Lorenzo von MatterhornFritskePhilips
    Dribble
    Bankzitter

RIO wrote: 27 May 2024, 13:58 Nanasi op links en Babami op rechts.

Babadi op 10.
    Krijg er honger van.
    Cooking
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

De tering, me2.

Master Chef Earnie is cooking.
  • These users thanked the author RIO for the post:
    Dribble
    DonyellMalen
    Legende

Heruone wrote: 20 Mar 2024, 19:10
    Alongside Arsenal, who are currently sitting top of the Premier League table, Ajax, PSV Eindhoven and Borussia Dortmund are amongst the clubs who have watched Franculino Dju in recent months.

Een complete spits en eveneens rechtsbuiten met kracht en snelheid, daarnaast goed in het pressen.

https://footballtalentscout.net/2022/02 ... ulino-dju/
    Hieronder wat beelden:

Voijke
    Internationale topspeler

DonyellMalen wrote: 27 May 2024, 21:05
    Heruone wrote: 20 Mar 2024, 19:10

Een complete spits en eveneens rechtsbuiten met kracht en snelheid, daarnaast goed in het pressen.

https://footballtalentscout.net/2022/02 ... ulino-dju/
    Hieronder wat beelden:

Roepnaam schijnt 'Nonde' te zijn
    Sangaré, le Roi du PSV :strong:
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Dai Ragazzi wrote: 25 May 2024, 22:55 Tobías Palacio
    Leeftijd : 17 jaar November 11, 2006
    Contract t/m : Dec 31, 2026
    Marktwaarde : €2.5m ( volgens transfermarkt )
    Lengte : 1,85 m

Verdediger met een goede lange bal, redelijk snel, durft vooruit te verdedigen. Durft ook in te dribbelen.

https://www.transfermarkt.com/tobias-pa ... er/1000684

Misschien kent @Ykhim hem beter. Tenzij ik de verkeerde Zuid-Amerika kenner heb getagged van het scoutingsteams.😅
    Groot talent inderdaad, wordt veel van verwacht. Heb hem zelf eigenlijk nog te weinig zien spelen om een compleet beeld te krijgen, maar wat jij ziet is ook wel het heersende beeld. Is voor een tiener ook al fysiek behoorlijk ver. Wel pas 17 jaar, dus kan pas vanaf 2025 een transfer maken. Naam voor de toekomst, derhalve.
  • These users thanked the author Ykhim for the post (total 2):
    Dai RagazziDaveB
    Dai Ragazzi
    Bankzitter
    Favoriete speler: Phillip Cocu

Kolkmania
    Regelmatige invaller

Kopen van Dest en huren van Sergio Gomez/Angelino voor een jaar zou wat mij betreft een heel mooi scenario zijn, wellicht zelfs met koopoptie om optionaliteit te behouden.
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Heb hem al vaker genoemd hier, maar van dit rijtje vind ik Tom Rothe echt een veelbelovend en haalbaar talent. Met Maatsen definitief aan boord in Dortmund de komende jaren zal deze jongen rekening moeten houden met de tweede viool als maximale perspectief. Die zal het vooruitzicht van een Nederlandse CL-club niet ver van huis, die lang en succesvol om de prijzen speelt op nationaal niveau en waar de laatste jaren veel jong talent zijn weg richting de top heeft gevonden toch zeker aanstaan. Huur met optie tot koop lijkt me een haalbare kaart voor PSV.
    Dai Ragazzi
    Bankzitter
    Favoriete speler: Phillip Cocu

O Goleiro Grande wrote: 30 May 2024, 08:12
    Heb hem al vaker genoemd hier, maar van dit rijtje vind ik Tom Rothe echt een veelbelovend en haalbaar talent. Met Maatsen definitief aan boord in Dortmund de komende jaren zal deze jongen rekening moeten houden met de tweede viool als maximale perspectief. Die zal het vooruitzicht van een Nederlandse CL-club niet ver van huis, die lang en succesvol om de prijzen speelt op nationaal niveau en waar de laatste jaren veel jong talent zijn weg richting de top heeft gevonden toch zeker aanstaan. Huur met optie tot koop lijkt me een haalbare kaart voor PSV.
    Volgensmij is Maatsen gehuurd van Chelsea, tenzij ik iets gemist heb dat Dortmund hem gaat overnemen. Zie wel dat er in het artikel staat dat Dortmund inzet op langer verblijf. Tom Rothe pakt wel veel geel, verder ken ik de speler niet. Volgens bovenstaande artikel hard werkend en goede voorzet. Is hij te vergelijken met Dest of gewoon totaal anders. Ik bedoel Dest is wel echt een pingel doos.
    Rikkert1234
    Vedette

Hier wel is genoemd. Bij Twente wel flink door mand gevallen maar doet het goed in Duitsland.
    danko-lazovic
    Meervoudig international

Moet bij hem altijd denken aan die wedstrijd van Italië tegen Nederland. Volgensmij steeg hij toen ook wel aardig boven zichzelf uit.
    Klapstoel
    Basisspeler

In hoeverre zou Malacia nog een interessante optie zijn voor de linksback positie. Speelde zelden bij Man Utd en moet nu terugkomen van een blessure.

Nederlander, niet 100% geslaagd in het buitenland en jong past in het profiel waar PSV vaak naar kijkt
  • These users thanked the author Klapstoel for the post:
    Tijn
    R.Manco
    Regelmatige invaller

Klapstoel wrote: 31 May 2024, 07:53 In hoeverre zou Malacia nog een interessante optie zijn voor de linksback positie. Speelde zelden bij Man Utd en moet nu terugkomen van een blessure.

Nederlander, niet 100% geslaagd in het buitenland en jong past in het profiel waar PSV vaak naar kijkt
    Past in het profiel waar PSV naar keek. De tijden van Bruma, Mitroglu en consorten zijn hopelijk voorbij. Als ik kijk naar de transferzomer van vorig jaar is Dest de enige speler geweest die gekomen is en een krasje in het buitenland opliep. Verder allemaal spelers die goed presteerden bij de clubs waar ze zaten.
    Ardbeg
    Mister PSV

R.Manco wrote: 31 May 2024, 08:34 De tijden van Bruma, Mitroglu en consorten zijn hopelijk voorbij.
    No shit 😂
    Momfer
    Vaste waarde in elftal

Ik verwacht dat Malacia eerst nog een keer voor zijn kans in Engeland wil gaan nu hij aan het einde is van een enorm lang revalidatie traject.
  • These users thanked the author Momfer for the post:
    R.Manco
    R.Manco
    Regelmatige invaller

Ardbeg wrote: 31 May 2024, 08:58
    R.Manco wrote: 31 May 2024, 08:34 De tijden van Bruma, Mitroglu en consorten zijn hopelijk voorbij.
    No shit 😂
    Tja, volgens mij ga je voorbij aan het algehele punt van mijn post. Wat mij betreft gaan we niet meer voor spelers die even hoge toppen hebben laten zien, maar even in een dip zitten, of spelers die een jaar lang met een onduidelijke blessure uit de running zijn geweest. Dus geen Malacia wat mij betreft.
    Ardbeg
    Mister PSV

R.Manco wrote: 31 May 2024, 11:19
    Ardbeg wrote: 31 May 2024, 08:58

No shit 😂
    Tja, volgens mij ga je voorbij aan het algehele punt van mijn post. Wat mij betreft gaan we niet meer voor spelers die even hoge toppen hebben laten zien, maar even in een dip zitten, of spelers die een jaar lang met een onduidelijke blessure uit de running zijn geweest. Dus geen Malacia wat mij betreft.
    Nee, het was vooral een grapje omdat je juist die namen aan droeg. Ik ben overigens wel benieuwd waar PSV gaat kijken. Spelers met aflopende contracten? Huurspeler?
    Post Reply