Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Koenjo
Meervoudig international
Posts: 1,058
Joined: 15 Mar 2022, 13:51
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 24 Jun 2023, 12:11 2 miljoen voor Seelt, paar miljoen voor Ramalho. Salaris weg..begin is gemaakt..
Die 2 mil voor Seelt is wel echt een lekker bonusje, nu doorpakken en Ramalho slijten idd.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
User avatar
Tyyne
Vaste waarde in elftal
Posts: 595
Joined: 24 Jun 2022, 11:12
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Couhaib Driouech
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hopelijk krijgen we nog een verdediger met een enorme lul, een alfamannetje, een soort Bokito, een beest, een geile tijger, een grote teddybeer. Ik bid dat er een verdediger komt voordat de voorbereiding begint over 9 dagen, amen. Hopelijk hebben we ook een goede doorverkoop op Seelt, ik zie hem wel zoals veel andere Nederlandse verdedigers in het buitenland grote stappen maken.
Kezmania
Meervoudig international
Posts: 1,336
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tyyne wrote: 24 Jun 2023, 14:00 Hopelijk krijgen we nog een verdediger met een enorme lul, een alfamannetje, een soort Bokito, een beest, een geile tijger, een grote teddybeer. Ik bid dat er een verdediger komt voordat de voorbereiding begint over 9 dagen, amen.
Voor de rest gaat het wel met je?
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kezmania wrote: 24 Jun 2023, 14:04
Tyyne wrote: 24 Jun 2023, 14:00 Hopelijk krijgen we nog een verdediger met een enorme lul, een alfamannetje, een soort Bokito, een beest, een geile tijger, een grote teddybeer. Ik bid dat er een verdediger komt voordat de voorbereiding begint over 9 dagen, amen.
Voor de rest gaat het wel met je?
Lees de rest van z'n posts van de afgelopen weken, dan kijk je hier niet van op :grin:
User avatar
Jordi
Basisspeler
Posts: 456
Joined: 30 Jun 2022, 10:16
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Favoriete speler: Joey Veerman
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tyyne wrote: 24 Jun 2023, 14:00 Hopelijk krijgen we nog een verdediger met een enorme lul, een alfamannetje, een soort Bokito, een beest, een geile tijger, een grote teddybeer. Ik bid dat er een verdediger komt voordat de voorbereiding begint over 9 dagen, amen. Hopelijk hebben we ook een goede doorverkoop op Seelt, ik zie hem wel zoals veel andere Nederlandse verdedigers in het buitenland grote stappen maken.
Bevangen door het weer :tear:
JChovanec
Meervoudig international
Posts: 1,184
Joined: 31 Aug 2021, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tyyne wrote: 24 Jun 2023, 14:00 Hopelijk krijgen we nog een verdediger met een enorme lul, een alfamannetje, een soort Bokito, een beest, een geile tijger, een grote teddybeer.
Conclusie, jij bent een ontvanger.
User avatar
snibbo
Lid 2e elftal
Posts: 174
Joined: 31 Aug 2021, 11:29
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Onze Joey
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tyyne wrote: 24 Jun 2023, 14:00 Hopelijk krijgen we nog een verdediger met een enorme lul, een alfamannetje, een soort Bokito, een beest, een geile tijger, een grote teddybeer. Ik bid dat er een verdediger komt voordat de voorbereiding begint over 9 dagen, amen. Hopelijk hebben we ook een goede doorverkoop op Seelt, ik zie hem wel zoals veel andere Nederlandse verdedigers in het buitenland grote stappen maken.
Je slaat de spijker op zijn kop maat
User avatar
Saynotoracism
Verbannen
Posts: 22
Joined: 15 Jun 2023, 21:44
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

snibbo wrote: 24 Jun 2023, 14:34
Tyyne wrote: 24 Jun 2023, 14:00 Hopelijk krijgen we nog een verdediger met een enorme lul, een alfamannetje, een soort Bokito, een beest, een geile tijger, een grote teddybeer. Ik bid dat er een verdediger komt voordat de voorbereiding begint over 9 dagen, amen. Hopelijk hebben we ook een goede doorverkoop op Seelt, ik zie hem wel zoals veel andere Nederlandse verdedigers in het buitenland grote stappen maken.
Je slaat de spijker op zijn kop maat
Denk eerder op zijn lul
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tyyne wrote: 24 Jun 2023, 14:00 Hopelijk krijgen we nog een verdediger met een enorme lul, een alfamannetje, een soort Bokito, een beest, een geile tijger, een grote teddybeer. Ik bid dat er een verdediger komt voordat de voorbereiding begint over 9 dagen, amen. Hopelijk hebben we ook een goede doorverkoop op Seelt, ik zie hem wel zoals veel andere Nederlandse verdedigers in het buitenland grote stappen maken.
Te lang op de bank gezeten? In de zon waarschijnlijk
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No



PSV zou een bod van 8,5 miljoen hebben gedaan?
Rdj
Ballenjongen
Posts: 29
Joined: 08 Jan 2022, 23:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ramalho staat in ieder geval in de belangstelling van Celta de Vigo. Laten we hopen dat die club snel doorpakt voor hem.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeBruyne wrote: 24 Jun 2023, 16:12

PSV zou een bod van 8,5 miljoen hebben gedaan?
Zo te lezen vinden de fans(?) een verkoop van 8.5mln niet slim. De meesten zeggen dat hij nog even moet blijven en dat ze hem dan sowieso voor veel meer kunnen verkopen. Dat zegt denk ik wel wat over hoe goed deze jongen is/kan worden.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hij heeft absoluut de potentie om een erg goede speler te worden.
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DadOfFour wrote: 24 Jun 2023, 13:44
LaFoquita wrote: 24 Jun 2023, 11:55

Nee die heb ik niet nodig :gaap:
Nee, wat moet je ook met je eigen telefoonnummer hé Earnie...!
Busted!
Lid geworden op:
29 dec 2022, 15:46

Het zou nog kunnen ook, rond die tijd was Earnie al lang benaderd... In ieder geval geen gevalletje van al 10-11 maanden bezig zijn ;)
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2,234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeBruyne wrote: 24 Jun 2023, 16:12

PSV zou een bod van 8,5 miljoen hebben gedaan?
Journalist met 12 duizend volgers (ken hem voor de rest niet) dus misschien zit er een kern van waarde in. Reacties op de tweet stemmen mij in iedere geval positief, meeste van de mensen zeggen bijvoorbeeld dat ze hem voor dit bedrag moeten houden want als hij zich verder blijft ontwikkelen dan is hij minimaal het dubbele waard.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Teletubby wrote: 24 Jun 2023, 16:29
DeBruyne wrote: 24 Jun 2023, 16:12

PSV zou een bod van 8,5 miljoen hebben gedaan?
Journalist met 12 duizend volgers (ken hem voor de rest niet) dus misschien zit er een kern van waarde in. Reacties op de tweet stemmen mij in iedere geval positief, meeste van de mensen zeggen bijvoorbeeld dat ze hem voor dit bedrag moeten houden want als hij zich verder blijft ontwikkelen dan is hij minimaal het dubbele waard.
Vind 8,5 miljoen wel veel voor iemand met 5 wedstrijden in het eerste van Sao Paulo
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

CZ_Code wrote: 24 Jun 2023, 16:33
Teletubby wrote: 24 Jun 2023, 16:29

Journalist met 12 duizend volgers (ken hem voor de rest niet) dus misschien zit er een kern van waarde in. Reacties op de tweet stemmen mij in iedere geval positief, meeste van de mensen zeggen bijvoorbeeld dat ze hem voor dit bedrag moeten houden want als hij zich verder blijft ontwikkelen dan is hij minimaal het dubbele waard.
Vind 8,5 miljoen wel veel voor iemand met 5 wedstrijden in het eerste van Sao Paulo
Ik denk niet dat je het aantal wedstrijden in 1 als voornaamste graadmeter moet nemen voor het bepalen van de prijs. Top jeugdspelers in Brazilië gaan voor tientallen miljoenen over de toonbank.
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Krijg de video niet lekker geplaatst maar toevallig is een kwartier geleden deze highlight video online gekomen van Rodriguinho!
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2,234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Smeets14 wrote: 24 Jun 2023, 16:39 https://youtu.be/hpNLJm42jEs

Krijg de video niet lekker geplaatst maar toevallig is een kwartier geleden deze highlight video online gekomen van Rodriguinho!
Heerlijk, de eerste clip die voorbijkomt is hij die even iemand flink tegen de enkels trapt. Mijn observaties uit het filmpje: Hij lijkt heel erg van dribbelen te houden en gaat hier vaak te lang mee door waardoor hij met hangen en wurgen de bal uiteindelijk bij zich moet houden, lijkt redelijk stijf rechts te zijn en heeft een prima pass in de benen. Ik ben nog niet omver geblazen eerlijk gezegd.
Hartig Woordje
Bankzitter
Posts: 253
Joined: 04 Nov 2020, 15:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik ben fan op basis van twee filmpjes. Ik zie de vergelijking met Kaka ook wel, die door wat fans werd gemaakt. Mooie, ranke speler, goede versnelling en oog voor combinatie. Dit is eerder een City Group verhaal dan dat wij hem halen kunnen, op het eerste gezicht. Maar ik denk dat Bosz hier wel wat mee kan.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 24 Jun 2023, 16:36
CZ_Code wrote: 24 Jun 2023, 16:33
Vind 8,5 miljoen wel veel voor iemand met 5 wedstrijden in het eerste van Sao Paulo
Ik denk niet dat je het aantal wedstrijden in 1 als voornaamste graadmeter moet nemen voor het bepalen van de prijs. Top jeugdspelers in Brazilië gaan voor tientallen miljoenen over de toonbank.
Nee, maar hij is wel “al” 19. De spelers waar jij het over hebt worden weggeplukt als ze 16 17 zijn hoor… In ieder geval, los van zijn wedstrijden word ik nou ook niet bepaald warm van deze jongen. Kan wel dribbelen maar schat zichzelf daar iets te hoog in aangezien die er bijna niet mee op kan houden.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Alan Varela zou ook wel dik zijn. Past wel beetje binnen het datgene wat Rik liet vallen met een gevestigd toptalent. Die jongen wordt toch overigens gelinkt aan heel veel clubs?
Jwoeloe wrote: 24 Jun 2023, 11:34 Verwacht niet dat het Savio gerucht over ons gaat. Wel een interessante optie als je hem voor een bescheiden bedrag kan kopen. Dat die jongen kan voetballen en talent heeft weten we allemaal. Nog een jaartje invaller achter Bakayoko (dan wordt Baka dus gezien als absolute basisspeler) en het daarna overnemen. Huren zou ik persoonlijk geen trek meer in hebben. Maar het is allemaal afhankelijk van de status die Bakayoko heeft. Wil je er iemand achter, of zoek je iemand die hem mogelijk uit de basis speelt?

Van Hecke heb ik mixed feelings over. Lijkt me persoonlijk niet dat de stabiele kracht die we nodig hebben. Die jongen loopt over een paar dagen uit contract, dus dat NAC recht heeft op een bepaalde vergoeding zou dan ook niet zo zijn, al heeft Brighton nog wel een 1-jarige optie, maar had die dan niet al gelicht moeten zijn? Dus wellicht is het gewoon een kul verhaal.

Varela zou dan weer hartstikke welkom zijn bij vertrek Sangare. Zou fijn zijn als we dat ook relatief snel kunnen opvangen als hij gaat.
Momenteel lijken iig 2 CV's te vertrekken met Branthwaite (einde huur) en Ramalho (doorselecteren). Daarnaast is Obispo geblesseerd (tot wanneer onbekend, maar dat zou best wel eens lang kunnen zijn) en heb je vanuit JPSV enkel v.d. Blaak die de laatste jaren veel blessures heeft gehad. Als je dan achterin de bezetting bijv. Boscagli, Teze, Van Hecke kan combineren met een wat meer ervaren glasbak CV (mag ik Davinson Sanchez noemen :mrgreen: ), heb je denk ik wel een goede en veelzijdige bezetting.

Geen idee hoe PSV de invulling van het centrale duo ziet, maar het lijkt mij iig het meest voor de hand liggend dat als er twee vertrekken, er ook twee gaan terugkomen. En dan kan je Obispo evt. in de winter slijten als hij weer fit is.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Vogelund
Vaste waarde in elftal
Posts: 739
Joined: 16 Aug 2019, 00:00
Old name: Vogelund
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als je puur kijkt naar de vulling van de selectie hebben we ook met het vertrek van Branthwaite best een hoop centrale verdedigers. Boscagli is nu weer fit. Dat gat moest Branthwaite vorig jaar opvullen. Maar ik zie, zonder een vertrek van een andere CV, niet zo snel een nieuwe centrale verdediger komen.
Last edited by Vogelund on 24 Jun 2023, 17:04, edited 1 time in total.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

CZ_Code wrote: 24 Jun 2023, 16:55
Standbeeld wrote: 24 Jun 2023, 16:36
Ik denk niet dat je het aantal wedstrijden in 1 als voornaamste graadmeter moet nemen voor het bepalen van de prijs. Top jeugdspelers in Brazilië gaan voor tientallen miljoenen over de toonbank.
Nee, maar hij is wel “al” 19. De spelers waar jij het over hebt worden weggeplukt als ze 16 17 zijn hoor… In ieder geval, los van zijn wedstrijden word ik nou ook niet bepaald warm van deze jongen. Kan wel dribbelen maar schat zichzelf daar iets te hoog in aangezien die er bijna niet mee op kan houden.
Klopt en die spelers van 16, 17 zijn dan ook meteen onhaalbaar voor PSV. Wij vissen in een andere categorie. Jonge jongens die misschien nog niet perfect zijn. Deze jongen is nog "maar" 19 en is dan ook nog lang niet uitgeleerd. Je speculeert op een bepaalde groeicurve. Je kijkt verder: heeft deze jongen de potentie om in twee, drie jaar PSV een dermate groei door te kunnen maken dat hij meer in zijn kracht komt. Die kans is (zeer) aannemelijk. Daarvoor hoef je alleen al naar de reacties van de fans te kijken. Die lijken namelijk redelijk unaniem.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 24 Jun 2023, 17:04
CZ_Code wrote: 24 Jun 2023, 16:55
Nee, maar hij is wel “al” 19. De spelers waar jij het over hebt worden weggeplukt als ze 16 17 zijn hoor… In ieder geval, los van zijn wedstrijden word ik nou ook niet bepaald warm van deze jongen. Kan wel dribbelen maar schat zichzelf daar iets te hoog in aangezien die er bijna niet mee op kan houden.
Klopt en die spelers van 16, 17 zijn dan ook meteen onhaalbaar voor PSV. Wij vissen in een andere categorie. Jonge jongens die misschien nog niet perfect zijn. Deze jongen is nog "maar" 19 en is dan ook nog lang niet uitgeleerd. Je speculeert op een bepaalde groeicurve. Je kijkt verder: heeft deze jongen de potentie om in twee, drie jaar PSV een dermate groei door te kunnen maken dat hij meer in zijn kracht komt. Die kans is (zeer) aannemelijk. Daarvoor hoef je alleen al naar de reacties van de fans te kijken. Die lijken namelijk redelijk unaniem.
Ik zeg ook niet dat die niet kan uitgroeien tot uitblinker, ik zou 8,5 gewoon veel vinden als openingsbod voor deze jongen. Savio staat bijvoorbeeld overal bekend als een groot talent, meer dan deze jongen, en is voor 6,5 opgepikt. Je zou toch nooit moeten beginnen bij bijna 9 miljoen?
Post Reply