Aangezien hij afgelopen jaar genoemd werd als mogelijke versterking. Is er dit seizoen niet haalbaarder op geworden, maar als dit soort clubs zich gaan mengen dan kan je zijn naam eigenlijk al doorstrepen.
Interessante spelers
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
- Veelbelovend talent
- Clubvoorkeur: PSV
Heeft hij nu een shirt van Earnie Stewart aan?
-
- Moderator
-
- Vaste waarde in elftal
Real gaat Vinicius Tobias niet overnemen. Ziet er op beelden uit als een prima voetballende back, maar ik ken hem verder ook niet.kastoekast wrote: ↑30 May 2023, 14:11Verdediger, Jong, getalenteerd en bovendien zijn veel real fans niet blij met dat hij vertrekt.
- DonyellMalen
- Legende
Mooie vondst. De Ligue 1 zit bomvol talent, met Sangare een aantal jaar terug een geweldige slag geslagen. Deze jongen kan ook wel ballen.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Heel interessante speler inderdaad, die a la Sangaré zichzelf bij ons zou kunnen doorontwikkelen richting PL. Vind zijn techniek wel wat robuust (net als ook Sangaré) en betwijfel of Bosz dat lekker zit. Voor de evt vervanging van Veerman zie ik zelf liever Albert Gronbæk van Bodø/Glimt komen.DonyellMalen wrote: ↑03 Jun 2024, 16:55 Mooie vondst. De Ligue 1 zit bomvol talent, met Sangare een aantal jaar terug een geweldige slag geslagen. Deze jongen kan ook wel ballen.
-
- Internationale topspeler
Sepp van den Berg moet 15 miljoen kosten. Zou ik totaal niet van staan te kijken als PSV dat gaat proberen. Ervaring in de Bundesliga, uitgeblonken in een topcompetitie, Nederlander, jong en een echte rcv.
- These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post:
- Boszball1913
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Ik weet niet heel goed wat ik daarvan moet vinden, groot talent, met een waanzinnig seizoen bij Mainz, maar hij is niet echt snel (wat wel nodig is met de ruimte in de rug zoals Bosz speelt of juist door heel snel door te kunnen dekken) en is ook niet echt een passer, wel echt een hele, hele goede verdediger.Eindhovenvoetbal wrote: ↑05 Jun 2024, 02:39 Sepp van den Berg moet 15 miljoen kosten. Zou ik totaal niet van staan te kijken als PSV dat gaat proberen. Ervaring in de Bundesliga, uitgeblonken in een topcompetitie, Nederlander, jong en een echte rcv.
- Tyyne
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Couhaib Driouech
Wat vinden jullie van Reuell Walters? Engelse (en heeft ook de Duitse nationaliteit) rechtsback, 19 jaar, basis speler bij Arsenal u21 en loopt uit zijn contract bij Arsenal deze zomer. Doet me een beetje denken aan Dest qua aanvallend instinct en acties naar voren. Zat ook op de bank bij Arsenal toen ze in December tegen ons speelde dus hij heeft al een klein beetje kunnen zien hoe geweldig PSV is Heeft alles om een top rechtsback te zijn, technisch sterk, snel, maar ook verdedigend prima en een goede lengte (1.86).
Zou een leuk extra smaakje geven naast Teze en mocht Teze vetrekken heb je gelijk een vervanger in huis. Staat bekend als een redelijk groot talent, en Fortnite map maker
https://www.sportbible.com/football/ars ... 4-20230414
Zou een leuk extra smaakje geven naast Teze en mocht Teze vetrekken heb je gelijk een vervanger in huis. Staat bekend als een redelijk groot talent, en Fortnite map maker
- These users thanked the author Tyyne for the post (total 2):
- DaveB • DoubleUCoolman
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Aardig backje voor de backup, en je kunt die Cozier Duberry voor dezelfde rol op rechtsbuiten gelijk meenemen.Tyyne wrote: ↑05 Jun 2024, 15:14 Wat vinden jullie van Reuell Walters? Engelse (en heeft ook de Duitse nationaliteit) rechtsback, 19 jaar, basis speler bij Arsenal u21 en loopt uit zijn contract bij Arsenal deze zomer. Doet me een beetje denken aan Dest qua aanvallend instinct en acties naar voren. Zat ook op de bank bij Arsenal toen ze in December tegen ons speelde dus hij heeft al een klein beetje kunnen zien hoe geweldig PSV is Heeft alles om een top rechtsback te zijn, technisch sterk, snel, maar ook verdedigend prima en een goede lengte (1.86).
- These users thanked the author O Goleiro Grande for the post (total 2):
- Tyyne • JJE17
-
- Nationale topspeler
Nog een aantal interessante namen die PSV zeker in de gaten houdt:
Cameron Puertas:
Creatieve middenvelder van Union SG met een fantastische trap, een van de beste spelers van de JPL. Zou in mijn ogen ook een goede vervanger voor Joey kunnen zijn. Zeer gevaarlijk bij standaardsituaties, vaak meteen naar voren gericht, veel inhoud, strooit met assists en scoort goals. Speelt bij Union wel iets hoger dan Joey doet, maar op 8 zou hij w.m.b. prima uit de voeten kunnen in het systeem van Bosz. Interessante speler.
Patrick Dorgu:
Type Destiny Udogie van Tottenham. Fysiek sterke sneltrein van Lecce op linksback, komt ook uit de befaamde jeugd van Nordsjaelland. Goed om naast een technisch bijtertje als Mauro ook een ander type te hebben op linksback. Heeft zich dit jaar enorm ontwikkeld in Italië naar zijn overstap vorige zomer.
Matias Soulé:
Zeer zeer waarschijnlijk onhaalbaar, maar wilde hem toch noemen. Afgelopen seizoen een sensatie bij het gedegradeerde Frosinone waar hij het enige lichtpuntje was. Ik vind het een kruising tussen di Maria en Dybala. Technisch super vaardig, fabelachtige dribbel én scorend vermogen. Wil blijkbaar vertrekken bij Juve om aan spelen toe te komen. Als hij ook maar enigszins haalbaar is zou ik het proberen als vervanger van Bakayoko. Als je een keer 20 mil+ durft neer te leggen zou ik dat bij hem een verantwoorde investering vinden.
Cameron Puertas:
Creatieve middenvelder van Union SG met een fantastische trap, een van de beste spelers van de JPL. Zou in mijn ogen ook een goede vervanger voor Joey kunnen zijn. Zeer gevaarlijk bij standaardsituaties, vaak meteen naar voren gericht, veel inhoud, strooit met assists en scoort goals. Speelt bij Union wel iets hoger dan Joey doet, maar op 8 zou hij w.m.b. prima uit de voeten kunnen in het systeem van Bosz. Interessante speler.
Patrick Dorgu:
Type Destiny Udogie van Tottenham. Fysiek sterke sneltrein van Lecce op linksback, komt ook uit de befaamde jeugd van Nordsjaelland. Goed om naast een technisch bijtertje als Mauro ook een ander type te hebben op linksback. Heeft zich dit jaar enorm ontwikkeld in Italië naar zijn overstap vorige zomer.
Matias Soulé:
Zeer zeer waarschijnlijk onhaalbaar, maar wilde hem toch noemen. Afgelopen seizoen een sensatie bij het gedegradeerde Frosinone waar hij het enige lichtpuntje was. Ik vind het een kruising tussen di Maria en Dybala. Technisch super vaardig, fabelachtige dribbel én scorend vermogen. Wil blijkbaar vertrekken bij Juve om aan spelen toe te komen. Als hij ook maar enigszins haalbaar is zou ik het proberen als vervanger van Bakayoko. Als je een keer 20 mil+ durft neer te leggen zou ik dat bij hem een verantwoorde investering vinden.
- These users thanked the author Tovast for the post (total 2):
- Tyyne • DoubleUCoolman
-
- Legende
Soule was in beeld bij Feyenoord een jaartje terug: https://www.voetbalnieuws.nl/nieuws/349 ... -soul.html
- Mightymike
- Ballenjongen
-
- Vedette
-
- Lid scoutingsteam
Tomas O'Connor van Rosario Central.
20 jaar, rechtsbenig en nog niet te duur.
Geschat op 2,50 op Transfermarkt.
Wat zou ik hem graag als vervanger voor Veerman zien. Hij geeft ballen zoals Joey die ook gaf bij Volendam en Heerenveen.
Wat zou ik hem graag als vervanger voor Veerman zien. Hij geeft ballen zoals Joey die ook gaf bij Volendam en Heerenveen.
- These users thanked the author Voormalig KG for the post (total 4):
- Massimo • Ardbeg • dannyPSV • DoubleUCoolman
-
- Meervoudig international
Een speler van 20jr, van Rosario in Argentinië, voor 2,5 mln als vervanger van Veerman?
Tuurlijk…
Tuurlijk…
- These users thanked the author Søren for the post:
- Voormalig KG
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
Dat klinkt als een basketballer.
- ruuddevil
- Legende
Fijne voetballer zeg. En op 3.20 loopt Depay opeens op het veld.Voormalig KG wrote: ↑07 Jun 2024, 00:27 Tomas O'Connor van Rosario Central.
- Tomm
- Vedette
Dit zijn juist de mooiste voor een scouting en bij succes ook voor de club. De huidige Mbappe scouten kan iedereen, worden we gelijk beter van maar ook compleet onhaalbaar. Omdat deze jongen goedkoop is kan het niks zijn? De consumptie/kledingindustrie zal dol op jou zijn!