Fijn spelertje inderdaad, ook al doet de eerder deze week gemelde Braganca me in zijn stijl meer aan Veerman denken. Betwijfel overigens of PSV spelers als deze O’Connor wel op de radar heeft, heb het gevoel dat de club het gewoon niet zo heeft op de Argentijnse markt. Zo vaak gelinkt aan spelers uit dat land, maar intussen hebben slechts drie Argentijnen ooit voor PSV gevoetbald. Zal wel iets met zaakwaarnemers of ingewikkelde doorverkoop constructies zijn wat ze afschrikt, maar het lijkt me dat die ook in de Latijnse landen waar PSV wel transfers opzet ook niet vreemd zijn. Vind het zelf wel jammer, Argentijnen brengen vaak iets wat Nederlandse spelers missen en zijn richting de grotere competities prima handelswaar.Voormalig KG wrote: ↑07 Jun 2024, 00:27 Tomas O'Connor van Rosario Central.
20 jaar, rechtsbenig en nog niet te duur.
Geschat op 2,50 op Transfermarkt.
Wat zou ik hem graag als vervanger voor Veerman zien. Hij geeft ballen zoals Joey die ook gaf bij Volendam en Heerenveen.
Interessante spelers
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Vaste waarde in elftal
Ik snap wat je bedoelt, maar zowel Ramalho als Boscagli zijn ook niet echt snel natuurlijk.Sensation wrote: ↑05 Jun 2024, 08:39Ik weet niet heel goed wat ik daarvan moet vinden, groot talent, met een waanzinnig seizoen bij Mainz, maar hij is niet echt snel (wat wel nodig is met de ruimte in de rug zoals Bosz speelt of juist door heel snel door te kunnen dekken) en is ook niet echt een passer, wel echt een hele, hele goede verdediger.Eindhovenvoetbal wrote: ↑05 Jun 2024, 02:39 Sepp van den Berg moet 15 miljoen kosten. Zou ik totaal niet van staan te kijken als PSV dat gaat proberen. Ervaring in de Bundesliga, uitgeblonken in een topcompetitie, Nederlander, jong en een echte rcv.
-
- Veelbelovend talent
Mooie vondst! Een jonge regisseur die achter Saibari kan rijpen maar ook samen met Saibari op het middenveld kan spelen. Brengt waarschijnlijk ook een beetje grinta mee. Ik zie het wel zitten.Voormalig KG wrote: ↑07 Jun 2024, 00:27 Tomas O'Connor van Rosario Central.
20 jaar, rechtsbenig en nog niet te duur.
Geschat op 2,50 op Transfermarkt.
Wat zou ik hem graag als vervanger voor Veerman zien. Hij geeft ballen zoals Joey die ook gaf bij Volendam en Heerenveen.
- These users thanked the author Gerard Karnemelk for the post:
- IbiAppelvlaai
-
- Meervoudig international
Veerman is een zeer belangrijk onderdeel van het huidige succes van PSV, niet alleen basisspeler, maar één van de belangrijkste spelers.Tomm wrote: ↑07 Jun 2024, 07:52Dit zijn juist de mooiste voor een scouting en bij succes ook voor de club. De huidige Mbappe scouten kan iedereen, worden we gelijk beter van maar ook compleet onhaalbaar. Omdat deze jongen goedkoop is kan het niks zijn? De consumptie/kledingindustrie zal dol op jou zijnSøren wrote: Een speler van 20jr, van Rosario in Argentinië, voor 2,5 mln als vervanger van Veerman?
Tuurlijk…
Die vervang je niet door een “gokje”, dat zou echt idioot zijn.
Neemt niet weg dat het geen interessante speler kan zijn, een stand-in voor de vervanger van Veerman bijvoorbeeld, maar niet de vervanger.
- Ardbeg
- Mister PSV
Al ruim voor enige speler hier benoemd wordt, zijn die bij PSV al bekend.O Goleiro Grande wrote: ↑07 Jun 2024, 07:55 Betwijfel overigens of PSV spelers als deze O’Connor wel op de radar heeft
-
- Veelbelovend talent
Ik ga ervan uit dat Saibari de vervanger van Veerman wordt op 8. Dus dan zou de nieuwe middenvelder de vervanger van Saibari moeten zijn. Als je het zo bekijkt.Søren wrote: ↑07 Jun 2024, 10:28Veerman is een zeer belangrijk onderdeel van het huidige succes van PSV, niet alleen basisspeler, maar één van de belangrijkste spelers.Tomm wrote: ↑07 Jun 2024, 07:52
Dit zijn juist de mooiste voor een scouting en bij succes ook voor de club. De huidige Mbappe scouten kan iedereen, worden we gelijk beter van maar ook compleet onhaalbaar. Omdat deze jongen goedkoop is kan het niks zijn? De consumptie/kledingindustrie zal dol op jou zijn
Neemt niet weg dat het geen interessante speler kan zijn, een stand-in voor de vervanger van Veerman bijvoorbeeld, maar niet de vervanger.
- Hatseflats
- Vedette
Saibari gaat echt niet de vervanger van Veerman zijn. Saibari is een echte powerhouse en geen passer. Die heb je zeker nodig als Veerman vertrekt.Gerard Karnemelk wrote: ↑07 Jun 2024, 10:43Ik ga ervan uit dat Saibari de vervanger van Veerman wordt op 8. Dus dan zou de nieuwe middenvelder de vervanger van Saibari moeten zijn. Als je het zo bekijkt.Søren wrote: ↑07 Jun 2024, 10:28
Veerman is een zeer belangrijk onderdeel van het huidige succes van PSV, niet alleen basisspeler, maar één van de belangrijkste spelers.
- Ardbeg
- Mister PSV
Het nieuwe basis middenveld zou wmb Saibari, Schouten en Tillman moeten zijn. Anders doe je Saibari echt tekort. Een extra smaakje toevoegen kan gewoon. Anders gooi je goud in handen weg. Je kunt hem niet blijven banken.Hatseflats wrote: ↑07 Jun 2024, 11:07Saibari gaat echt niet de vervanger van Veerman zijn. Saibari is een echte powerhouse en geen passer. Die heb je zeker nodig als Veerman vertrekt.Gerard Karnemelk wrote: ↑07 Jun 2024, 10:43
Ik ga ervan uit dat Saibari de vervanger van Veerman wordt op 8. Dus dan zou de nieuwe middenvelder de vervanger van Saibari moeten zijn. Als je het zo bekijkt.
- These users thanked the author Ardbeg for the post (total 2):
- Mikelvb • FieseFriedrich
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
In dat kader vind ik dat je, als er een type Veerman gehaald wordt, maar niet direct voor de basis, je echt goed moet kijken of Land niet minstens zo goed is.Ardbeg wrote: ↑07 Jun 2024, 11:12Het nieuwe basis middenveld zou wmb Saibari, Schouten en Tillman moeten zijn. Anders doe je Saibari echt tekort. Een extra smaakje toevoegen kan gewoon. Anders gooi je goud in handen weg. Je kunt hem niet blijven banken.Hatseflats wrote: ↑07 Jun 2024, 11:07
Saibari gaat echt niet de vervanger van Veerman zijn. Saibari is een echte powerhouse en geen passer. Die heb je zeker nodig als Veerman vertrekt.
- Ardbeg
- Mister PSV
Exact. Lijkt me niet geheel verstandig om die jongen geen perspectief te geven. Er moet natuurlijk wel wat bij maar goed. Let daar wel op idd.
- These users thanked the author Ardbeg for the post:
- DonyellMalen
-
- Veelbelovend talent
Dat denk ik dus ook. We zullen komend jaar, na vertrek Veerman, wellicht meer met een powerhouse starten en een passer inbrengen al het nodig is. Ipv een passer in de basis en een powerhouse op 8 als het nodig is. Ga toch wel uit van een basisplaats voor saibari in het merendeel van de wedstrijden. En dat Schouten op het middenveld speelt.
- SKERLA
- Legende
Ja. Ik zie het middenveld dat Ardbeg hierboven voorstelt als goed en realistisch. Ik heb er nu al zin in!Gerard Karnemelk wrote: ↑07 Jun 2024, 13:11Dat denk ik dus ook. We zullen komend jaar, na vertrek Veerman, wellicht meer met een powerhouse starten en een passer inbrengen al het nodig is. Ipv een passer in de basis en een powerhouse op 8 als het nodig is. Ga toch wel uit van een basisplaats voor saibari in het merendeel van de wedstrijden. En dat Schouten op het middenveld speelt.
- These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
- Ardbeg • Gerard Karnemelk
- Ardbeg
- Mister PSV
En niet te vergeten: alledrie spelers op het middenveld hebben ook zeker geen slechte pass!SKERLA wrote: ↑07 Jun 2024, 13:14Ja. Ik zie het middenveld dat @Ardbeg hierboven voorstelt goed en realistisch. Ik heb er nu al zin in!Gerard Karnemelk wrote: ↑07 Jun 2024, 13:11
Dat denk ik dus ook. We zullen komend jaar, na vertrek Veerman, wellicht meer met een powerhouse starten en een passer inbrengen al het nodig is. Ipv een passer in de basis en een powerhouse op 8 als het nodig is. Ga toch wel uit van een basisplaats voor saibari in het merendeel van de wedstrijden. En dat Schouten op het middenveld speelt.
- SKERLA
- Legende
Dat wordt nog moeilijk hoor, dat wachten op het nieuwe seizoen
- DonyellMalen
- Legende
Geny Catamo, 23-jarige linksbenige rechtsbuiten van Sporting Lissabon, is wellicht een interessante naam om Baka op te volgen. Goede dribbel, explosief, kan zowel binnendoor als buitenom: goed in de 1vs1. Past daarnaast goed in het spel dat we spelen.
https://targetscouting.com/2024/01/07/g ... ut-report/
https://www.transfermarkt.nl/geny-catam ... ler/701979
-
- Ballenjongen
Wel toevallig dat ik net de andere buitenspeler van Sporting CP heb benoemd? (Pagina van Bakayoko)DonyellMalen wrote: ↑07 Jun 2024, 15:27 Geny Catamo, 23-jarige linksbenige rechtsbuiten van Sporting Lissabon, is wellicht een interessante naam om Baka op te volgen. Goede dribbel, explosief, kan zowel binnendoor als buitenom: goed in de 1vs1. Past daarnaast goed in het spel dat we spelen.
-
- Ballenjongen
Yraskl17 wrote: ↑07 Jun 2024, 15:30Wel toevallig dat ik net de andere buitenspeler van Sporting CP heb benoemd haha (Pagina van Bakayoko)DonyellMalen wrote: ↑07 Jun 2024, 15:27 Geny Catamo, 23-jarige linksbenige rechtsbuiten van Sporting Lissabon, is wellicht een interessante naam om Baka op te volgen. Goede dribbel, explosief, kan zowel binnendoor als buitenom: goed in de 1vs1. Past daarnaast goed in het spel dat we spelen.
- DonyellMalen
- Legende
Puur toeval. Maar zie liever deze jongen komen, veel meer een 'Earnie-aankoop' ook.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- NotoriousBIG046
-
- Ballenjongen
Trincao is we echt een lekkere speler hoor, schelen ook niet veel in leeftijd + trincao heeft een hoger rendement en heb je geen gezeik mee met Afrika CupDonyellMalen wrote: ↑07 Jun 2024, 15:33Puur toeval. Maar zie liever deze jongen komen, veel meer een 'Earnie-aankoop' ook.
- DonyellMalen
- Legende
Trincao zal veel duurder zijn en wordt in december 'al' 25, Catamo is wel degelijk iets jonger. Daarnaast heeft Trincao oa bij Barca en PL bij Wolves gespeeld, dat brengt automatisch een vrij hoog salaris met zich mee.
-
- Ballenjongen
Ja je hebt wel gelijk man, denk nogsteeds dat Trincao de betere is van de 2 maar verdient rond de 4 miljoen per jaar terwijl Catamo “maar” 7-8 ton verdient. Daarnaast is Trincao gewoon kampioen geworden afgelopen jaar (dus champions league) en speelt hij in zijn geboorteland (heel weinig redenen voor hem om naar PSV te gaan) . Financieel lastig gezien zijn marktwaarde van 20 miljoen en dus zijn hoge salaris.DonyellMalen wrote: ↑07 Jun 2024, 15:40 Trincao zal veel duurder zijn en wordt in december 'al' 25, Catamo is wel degelijk iets jonger. Daarnaast heeft Trincao oa bij Barca en PL bij Wolves gespeeld, dat brengt automatisch een vrij hoog salaris met zich mee.
- These users thanked the author Yraskl17 for the post:
- DonyellMalen
- DonyellMalen
- Legende
Exact, Catamo is stuk gemakkelijker op te pikken en zal naar een hoog niveau kunnen toegroeien. PSV kan voor hem een mooie springplank zijn.
- Maikel
- Site Admin
Zucht, account nummer 4.Yraskl17 wrote: ↑07 Jun 2024, 15:45Ja je hebt wel gelijk man, denk nogsteeds dat Trincao de betere is van de 2 maar verdient rond de 4 miljoen per jaar terwijl Catamo “maar” 7-8 ton verdient. Daarnaast is Trincao gewoon kampioen geworden afgelopen jaar (dus champions league) en speelt hij in zijn geboorteland (heel weinig redenen voor hem om naar PSV te gaan) . Financieel lastig gezien zijn marktwaarde van 20 miljoen en dus zijn hoge salaris.DonyellMalen wrote: ↑07 Jun 2024, 15:40 Trincao zal veel duurder zijn en wordt in december 'al' 25, Catamo is wel degelijk iets jonger. Daarnaast heeft Trincao oa bij Barca en PL bij Wolves gespeeld, dat brengt automatisch een vrij hoog salaris met zich mee.
- These users thanked the author Maikel for the post (total 3):
- Ardbeg • Vanthaman18 • DonyellMalen
-
- Lid scoutingsteam
Taha Altıkardeş wordt net als Smets gevold als vervanger voor Debast bij Anderlecht.
Deze Turkse stopper, kopsterk, sneller dan Debast, 1.90cm.
Hij staat bekend om zijn aanvallende speelstijl, indrukwekkende dominantie in de lucht en zijn technische vaardigheden, zowel aanvallend als verdedigend, en zijn uitstekende balbehandeling, en wordt zelfs beschouwd als een van de grootste talenten in het Turkse voetbal.
In 2021 zaten gerenommeerde clubs zoals AS Roma, Eintracht Frankfurt, OGC Nice en RC Strasbourg er al achteraan
- DonyellMalen
- Legende