Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
DonyellMalen
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Ernest Nuamah is alleen al vanwege zijn voornaam een schitterende optie, we willen het aantal 'Ernesten' wel op twee houden, dus iemand moet het vertrek van Faber opvangen. Nee maar zonder dollen RIO, die jongen is al via een wazige constructie voor 25 miljoen naar Molenbeek verkast en vervolgens direct verhuurd aan Olympique Lyon. Toffe speler, hier in het verleden ook al een aantal keer genoemd, maar erg dure optie.

Roony is waanzinnig, maar een geblesseerde speler oppikken zie ik Stewart liever niet doen, hoe goed die gozer ook is. Soule, lijkt mij helaas ook onhaalbaar; nog twee jaar contract bij Juventus en marktwaarde van ca. 25 miljoen euro.

Fatawu gaat per 1 juli definitief naar Leicester City voor 17 miljoen, is al rond.

Als Ten Hag ook volgend seizoen niet veel speelminuten kan garanderen aan Amad Diallo, zou ik proberen om een poging te wagen om hem binnen te halen. Geny Catamo van Sporting is ook een optie, die ik hier onlangs noemde.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    RIO
    Joosth
    Vaste waarde in elftal

Kan Earnie Zinchenko niet polsen voor een terugkeer?
    PCGC
    Vedette

Robin Gosens niet naar Benfica, iets voor ons voor op links? Doe je niks onder qua aanvallende capaciteit tov Dest.
  • These users thanked the author PCGC for the post:
    Eindhovenvoetbal
    #FreeGeneratie4
    Benitez040
    Vaste waarde in elftal

Bertrand Traoré is transfer vrij, bijna 29 jaar oud afgelopen jaren niet heel veel gespeeld, iets voor op de bank achter Baka en Lang met nog een talent er bij.
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Benitez040 wrote: 29 Jun 2024, 14:29 Bertrand Traoré is transfer vrij, bijna 29 jaar oud afgelopen jaren niet heel veel gespeeld, iets voor op de bank achter Baka en Lang met nog een talent er bij.
    Wel een dure bankzitter, verdiende 3.5mil met z’n eenjarige contract bij Villareal. Die komt hier niet naartoe voor een salaris van max 1.5mil
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Uit de categorie buitenkans?

Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Ardbeg
    Mister PSV

Heruone wrote: 29 Jun 2024, 18:01 Uit de categorie buitenkans?

Nooit
    DonyellMalen
    Legende

Tja, met Fenerbahce kunnen we makkelijk concurreren. Waanzinnige speler, maar heeft eveneens een bizar hoog salaris en toch ook blessuregevoelig.
    Mvogoat
    Basisspeler

‘Makkelijk concurreren’ dan heb je denk ik niet helemaal door wat voor bedragen turkse clubs kunnen neerleggen.
  • These users thanked the author Mvogoat for the post (total 2):
    JwoeloeArdbeg
    Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
    Standbeeld
    Mister PSV

Mvogoat wrote: 29 Jun 2024, 18:40 ‘Makkelijk concurreren’ dan heb je denk ik niet helemaal door wat voor bedragen turkse clubs kunnen neerleggen.
    Qua bedragen in salaris zal het allemaal niet zo heel erg veel schelen. Punt is alleen dat bruto daar bijna netto is voor voetballers. Dat maakt het verschil. Maar ik denk dat DonyellMalen vooral sportief bedoelt met zijn eerste zin.
    DonyellMalen
    Legende

Ik bedoelde sportief ja. Wij zijn sportief veel interessanter. Gegarandeerd Champions League en een betere competitie.
    DeefPeef
    Veelbelovend talent

Kunnen we Rodriquez niet weer verleiden tot een terugkeer naar ons PSV? Transfervrij, top linker verdediger.
  • These users thanked the author DeefPeef for the post (total 3):
    60yearsofgloryR.Mancofritske
    Mvogoat
    Basisspeler

Standbeeld wrote: 29 Jun 2024, 19:40
    Mvogoat wrote: 29 Jun 2024, 18:40 ‘Makkelijk concurreren’ dan heb je denk ik niet helemaal door wat voor bedragen turkse clubs kunnen neerleggen.
    Qua bedragen in salaris zal het allemaal niet zo heel erg veel schelen. Punt is alleen dat bruto daar bijna netto is voor voetballers. Dat maakt het verschil. Maar ik denk dat @DonyellMalen vooral sportief bedoelt met zijn eerste zin.
    Die betalen zo 6 miljoen per jaar. Volgensmij Icardi zelfs meer. Is echt niet te vergelijken. Zelf met bruto netto verhaal.
    R.Manco
    Regelmatige invaller

DeefPeef wrote: 29 Jun 2024, 19:43 Kunnen we Rodriquez niet weer verleiden tot een terugkeer naar ons PSV? Transfervrij, top linker verdediger.
    Lijkt mij een fantastische optie inderdaad. Kan naast linksback ook linker centrale spelen. Ben wel bang dat dit een speler zal zijn die ook naar een Turkse club o.i.d. zal gaan.
  • These users thanked the author R.Manco for the post:
    DeefPeef
    Ardbeg
    Mister PSV

DeefPeef wrote: 29 Jun 2024, 19:43 Kunnen we Rodriquez niet weer verleiden tot een terugkeer naar ons PSV? Transfervrij, top linker verdediger.
    En niet beter dan Bosca, minder zelfs. Tevens flink traag. Het was een verbetering toen maar nog steeds naar vorend hobbelend, rondje om de as draaiend en weer verder hobbelend.
    DonyellMalen
    Legende

Mvogoat wrote: 29 Jun 2024, 20:04Die betalen zo 6 miljoen per jaar. Volgensmij Icardi zelfs meer. Is echt niet te vergelijken. Zelf met bruto netto verhaal.
    Icardi tikt de 10 miljoen per jaar zelfs aan. Over die salarissen heb je ook gelijk hoor, dat soort bedragen gaat PSV niet betalen. Ging mij meer om het sportieve plaatje, daarin hebben wij simpelweg meer te bieden.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    Mvogoat
    Mvogoat
    Basisspeler

Guilherme Arana zou ik wel echt tof vinden met dat shirt van dit seizoen. Al is dat met 27 en een lang contract misschien niet meer de meest financieel logische stap.
    Standbeeld
    Mister PSV

Mvogoat wrote: 29 Jun 2024, 20:04
    Standbeeld wrote: 29 Jun 2024, 19:40
    Qua bedragen in salaris zal het allemaal niet zo heel erg veel schelen. Punt is alleen dat bruto daar bijna netto is voor voetballers. Dat maakt het verschil. Maar ik denk dat @DonyellMalen vooral sportief bedoelt met zijn eerste zin.
    Die betalen zo 6 miljoen per jaar. Volgensmij Icardi zelfs meer. Is echt niet te vergelijken. Zelf met bruto netto verhaal.
    Wij betalen Dest 6mln per jaar. :mrgreen:
    DonyellMalen
    Legende

DonyellMalen wrote: 13 May 2024, 16:47 Mandela Keita lijkt mij een toffe optie, heb hem eerder uitgelicht.
    DonyellMalen wrote: 05 Apr 2024, 11:40 @Voormalig KG jij kwam ooit al met deze optie, maar middenvelder Mandela Keita is absoluut erg interessant. Speelt bij FC Antwerp onder MvB.

Levert effectieve bijdragen in opbouw, zeer agressief in 1-tegen-1-duels, uitstekende korte/lange passes, goed scangedrag. Het meest indrukwekkende is dat hij rustig blijft bij hoge druk op de bal.

https://www.transfermarkt.nl/mandela-ke ... ler/707844

Een powerhouse die ook nog een goal kan maken (begint al op het juiste moment):

Hier nog meer beelden. Leuk talent.

Komt uit de jeugd van OHL Leuven en Antwerp huurt hem met optie tot koop, wellicht is daar iets mee te fixen.
    Zou het toch wel jammer vinden als deze jongen naar Amsterdam vertrekt. Voorlopig ook nog geen aanleiding toe, maar hij staat daar dus wel op de lijst.

Ardbeg
    Mister PSV

Ardbeg wrote: 23 Nov 2023, 13:20 Maxence Lacroix

Leeftijd: 23
    Club: Wolfsburg
    Positie: RCB
    Land: Frankrijk

Met een lengte van 190 cm en een gewicht van 88 kg heeft Lacroix de lichaamsbouw om alles aan te kunnen wat het topvoetbal hem te bieden heeft, maar afgelopen jaar begon met een schouderblessure waardoor hij er 70 dagen uitgelegen heeft (4 wedstrijden). Het is een fysiek sterke speler die zijn lengte mee heeft maar verrassend genoeg voor zijn fysiek in 20/21 ook een van de snelste spelers in de Bundesliga was.

Hij klokte in 2020/21 de vierde hoogste snelheid van alle spelers in Duitsland met een snelheid van 35,75 km/u , met alleen Jeremiah St. Juste, Erling Haaland en Alphonso Davies voor hem. Hij was 18e in de algemene tackle-winnende inzet met 339 , en 20e in luchtduels (90). Geen wonder dat Wolfsburg de op een na scherpste verdediging had in de Bundesliga 2020/21, waarbij hij tussen speeldagen 17 en 23 zeven keer op rij de nul hield en in totaal slechts 37 doelpunten kreeg. Met Lacroix achteraan – en goed voor een doelpunt en een assist – verzekerden de Wolves een vierde plaats en een terugkeer naar de UEFA Champions League voor het eerst sinds 2015.

Lacroix is ​​een centrale verdediger die eerder van de 'lange en magere' variant is dan van de 'grote en logge' variant. Hij heeft een zekere gratie aan de bal die doet denken aan voormalig Manchester United-verdediger Rio Ferdinand in zijn beste jaren. Op dezelfde manier kan hij uit de verdediging glijden en een voorwaartse pass naar een teamgenoot kiezen, maar zijn elegantie maskeert een stalen wil om te winnen en een gezonde agressie. In 2020/21 behoorde hij bijvoorbeeld tot de top 30 spelers in de competitie wat betreft nauwkeurigheid van de passing (87 procent), terwijl hij ook als beste uit de bus kwam met een indrukwekkende 59 procent van zijn tackles.

Hieronder zien we een grafiek met alle Bundesliga-verdedigers met 900 minuten of meer gespeeld. Het toont zowel het aantal pressies dat ze per 90 uitoefenen als het aantal tackles en onderscheppingen dat ze per 90 maken. Hoe donkerder de cirkel, hoe succesvoller ze zijn met hun pressie.

Lacroix is aan de bal een comfortabele passer van de bal en kan vaak progressieve passes vinden door de lijnen te doorbreken. Bij Wolfsburg heeft hij niet per se een cruciale rol in de opbouw maar het is wel fijn dat hij er comfortabel in is. Vanuit die minder cruciale rol leverde hij nog steeds een goede bijdrage met 3,7 progressieve passes per 90.

Hier is een radar die laat zien welke passes Lacroix heeft gemaakt en naar welke spelers. Het is duidelijk dat Lacroix, hoewel hij redelijk veilig is in balbezit en vooral voor zijn vleugelverdediger en Brooks speelt, ook een zeer bekwame passer is en graag in de halve ruimte speelt, meestal tegen de vleugelspeler.

Er is al een tijd sluimerende interesse maar niemand heeft toegehapt. Misschien dat het door zijn blessure komt (waarvan hij nu hersteld is. Hij heeft tevens verder geen rare en terugkerende blessurehistorie). De connectie met Oli op vlak van taal kan ook een toegevoegde waarde zijn ;) Benieuwd wat jullie van hem vinden op basis van de beelden. Lijkt mij zeer geschikt voor Boszball.

Contracteinde 2025! Aster toevallig nog een andere interessante speler is daar onder contract staat, dubbeldeal 😉
    danko-lazovic
    Meervoudig international

Die Cozier-Duberry maakte echt een prachtige goal in de youth league hier in Eindhoven. Maakte verder ook een prima indruk. Als je de reacties mag geloven balen ze ook dat hij weggaat.
    Rikkert1234
    Vedette

Alex Rodrigo Dias da Costa
    Lid 2e elftal
    Favoriete speler: Boscagli

danko-lazovic wrote: 01 Jul 2024, 13:29

Die Cozier-Duberry maakte echt een prachtige goal in de youth league hier in Eindhoven. Maakte verder ook een prima indruk. Als je de reacties mag geloven balen ze ook dat hij weggaat.
    Walters overigens ook een leuke speler. Zou een mooie dubbelslag zijn voor JPSV.
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Rikkert1234 wrote: 01 Jul 2024, 15:51
    Vierde club in drie seizoenen tijd. Dat zegt wel genoeg denk ik.
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Grasmat wrote: 01 Jul 2024, 16:02
    Rikkert1234 wrote: 01 Jul 2024, 15:51
    Vierde club in drie seizoenen tijd. Dat zegt wel genoeg denk ik.
    Ja maar. Dat krijg je als je niet naar de mooiste club van het sterrenstelsel komt, zou hier niet zijn gebeurd
    Post Reply