Ik ook, uitstekende speler alsmede Vranckx.DonyellMalen wrote: ↑01 Jul 2024, 09:48Zou het toch wel jammer vinden als deze jongen naar Amsterdam vertrekt. Voorlopig ook nog geen aanleiding toe, maar hij staat daar dus wel op de lijst.DonyellMalen wrote: ↑13 May 2024, 16:47 Mandela Keita lijkt mij een toffe optie, heb hem eerder uitgelicht.
Interessante spelers
-
- Lid scoutingsteam
- These users thanked the author Voormalig KG for the post (total 2):
- Ardbeg • SchoonGenoeg
-
- Nationale topspeler
Ik heb genoeg twijfels over hem om het niet zo erg te vinden. Wij mikken tegenwoordig echt een categorie, of twee, hoger.DonyellMalen wrote: ↑01 Jul 2024, 09:48Zou het toch wel jammer vinden als deze jongen naar Amsterdam vertrekt. Voorlopig ook nog geen aanleiding toe, maar hij staat daar dus wel op de lijst.DonyellMalen wrote: ↑13 May 2024, 16:47 Mandela Keita lijkt mij een toffe optie, heb hem eerder uitgelicht.
- These users thanked the author Tovast for the post (total 3):
- Standbeeld • DonyellMalen • BarryBanaan
- Heruone
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Geen idee of hij haalbaar is. Ykhim kan er vast meer over vertellen. Maar Wesley Gassova ziet er wel als een 'next chem' uit. Past ook binnen het gezegde dat de echte talentvolle vleugelflitsers uit Brazilië (en niet Argentinië) komen.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
‘Next chem’? Is dat dyslectisch voor “next gem”?
-
- Veelbelovend talent
Luciano Narsingh vibes. Veel ballen achter de man of te hard en een niet zo fijne motoriek. Wordt niet zo warm van het filmpje eigenlijk
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
De karnemelk bedoel je?Gerard Karnemelk wrote: ↑02 Jul 2024, 11:43 Luciano Narsingh vibes. Veel ballen achter de man of te hard en een niet zo fijne motoriek. Wordt niet zo warm van het filmpje eigenlijk
loginnaam Ik ben wakker hoor.
-
- Veelbelovend talent
Men wordt er niet zo warm van?SKERLA wrote: ↑02 Jul 2024, 11:57De karnemelk bedoel je?Gerard Karnemelk wrote: ↑02 Jul 2024, 11:43 Luciano Narsingh vibes. Veel ballen achter de man of te hard en een niet zo fijne motoriek. Wordt niet zo warm van het filmpje eigenlijk
@loginnaam Ik ben wakker hoor.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
- DadOfFour
- Internationale topspeler
Weird flex, maar okay...
- These users thanked the author DadOfFour for the post (total 2):
- Ardbeg • TylerDurdn
La vida és massa curta per no fer broma
-
- Vedette
-
- Veelbelovend talent
Tussenstap naar PSV zou erg goed voor hem zijn. Jaartje backup voor Noa Lang in oranje ev daarna de stap naar de top
Sportief gezien zou dat een logische volgorde zijn, maar financieel gezien kan hij beter direct naar de PL
Sportief gezien zou dat een logische volgorde zijn, maar financieel gezien kan hij beter direct naar de PL
- Ardbeg
- Mister PSV
Alsof hij hier op de bank komt zitten.Gerard Karnemelk wrote: ↑02 Jul 2024, 14:36 Tussenstap naar PSV zou erg goed voor hem zijn. Jaartje backup voor Noa Lang in oranje ev daarna de stap naar de top
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
En hoe dat dan beter zou zijn dan de bank van een PL topper ontgaat me ook…Ardbeg wrote: ↑02 Jul 2024, 14:50Alsof hij hier op de bank komt zitten.Gerard Karnemelk wrote: ↑02 Jul 2024, 14:36 Tussenstap naar PSV zou erg goed voor hem zijn. Jaartje backup voor Noa Lang in oranje ev daarna de stap naar de top
- Ardbeg
- Mister PSV
-
- Veelbelovend talent
Wij spelen niet in oranje toch? Volgens mij kan hij prima op rechts spelen. En in oranje een jaartje achter langArdbeg wrote: ↑02 Jul 2024, 14:50Alsof hij hier op de bank komt zitten.Gerard Karnemelk wrote: ↑02 Jul 2024, 14:36 Tussenstap naar PSV zou erg goed voor hem zijn. Jaartje backup voor Noa Lang in oranje ev daarna de stap naar de top
-
- Lid scoutingsteam
Summerville is best multi functioneel en kan ook op rechts en 10 prima uit de voeten. Dit maakt hem denk ik een ideale aanwinst. Ware het niet dat hij veel te duur zal zijn, na een seizoen waarin hij de beste speler van de Championship was.
Wie ik wel graag zie komen zijn Reuell Walters en de al eerder genoemde Amario Cozier-Duberry die beiden transfervrij zijn, nadat zij een verlenging bij Arsenal weigerden.
Walters voor JPSV en voor positie van Sambo.
Al zijn mensen wellicht na Egan-Riley niet meer zo enthousiast over zulke aanwinsten.
Is hier vaker genoemd en officieel transfervrij.
Als Bakayoko vertrekt een speler die ik graag hier zou willen zien. Arteta was niet voor niets een fan en er gebeurd wat als hij aan de bal komt, netals bij Baka.
Wie ik wel graag zie komen zijn Reuell Walters en de al eerder genoemde Amario Cozier-Duberry die beiden transfervrij zijn, nadat zij een verlenging bij Arsenal weigerden.
Al zijn mensen wellicht na Egan-Riley niet meer zo enthousiast over zulke aanwinsten.
Als Bakayoko vertrekt een speler die ik graag hier zou willen zien. Arteta was niet voor niets een fan en er gebeurd wat als hij aan de bal komt, netals bij Baka.
Ik kan mij goed voorstellen dat Arsenal fans balen dat beiden vertrekken, omdat ze willen spelen.“Amario is very exciting and Mikel [Arteta] likes him,” Wilshere told The Athletic last year. “He reminds me of Bukayo Saka, plays in the same position as him, needs to get better with his decision-making like Bukayo did, but he’s definitely exciting.
“In some moments he’s unplayable. You give him the ball and he can make things happen. You can set up a team and have a game plan, but when you’ve got individuals like that you’ve got a chance.”
- M.Delgado
- Vaste waarde in elftal
Dat zouden zeker kwaliteitsimpulsen kunnen zijn/worden. Interessante opties vind ik, beginnen in Jong en meedraaien met 1 met trainingen en van daaruit stappen maken. Zullen ook qua salaris wel een investering vragen, benieuwd of PSV daar op gaat inzetten.Voormalig KG wrote: ↑02 Jul 2024, 15:39 Summerville is best multi functioneel en kan ook op rechts en 10 prima uit de voeten. Dit maakt hem denk ik een ideale aanwinst. Ware het niet dat hij veel te duur zal zijn, na een seizoen waarin hij de beste speler van de Championship was.
Ik kan mij goed voorstellen dat Arsenal fans balen dat beiden vertrekken, omdat ze willen spelen.“Amario is very exciting and Mikel [Arteta] likes him,” Wilshere told The Athletic last year. “He reminds me of Bukayo Saka, plays in the same position as him, needs to get better with his decision-making like Bukayo did, but he’s definitely exciting.
“In some moments he’s unplayable. You give him the ball and he can make things happen. You can set up a team and have a game plan, but when you’ve got individuals like that you’ve got a chance.”
-
- Lid scoutingsteam
Dat PSG geïnteresseerd is in Summerville verbaasd mij niet. Ik denk gewoonweg niet haalbaar meer op dit moment
- Ardbeg
- Mister PSV
Waar zet je Lang neer dan? Linksbuiten? Daar staat Gakpo.Gerard Karnemelk wrote: ↑02 Jul 2024, 15:24Wij spelen niet in oranje toch? Volgens mij kan hij prima op rechts spelen. En in oranje een jaartje achter lang
-
- Regelmatige invaller
Wordt weleens tijd dat Gakpo gaat leveren, zeker nu lang weer fit isArdbeg wrote: ↑02 Jul 2024, 16:09Waar zet je Lang neer dan? Linksbuiten? Daar staat Gakpo.Gerard Karnemelk wrote: ↑02 Jul 2024, 15:24
Wij spelen niet in oranje toch? Volgens mij kan hij prima op rechts spelen. En in oranje een jaartje achter lang
- Ardbeg
- Mister PSV