Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

DonyellMalen wrote: 01 Jul 2024, 09:48
DonyellMalen wrote: 13 May 2024, 16:47 Mandela Keita lijkt mij een toffe optie, heb hem eerder uitgelicht.

Zou het toch wel jammer vinden als deze jongen naar Amsterdam vertrekt. Voorlopig ook nog geen aanleiding toe, maar hij staat daar dus wel op de lijst.

Ik ook, uitstekende speler alsmede Vranckx.
  • These users thanked the author Voormalig KG for the post (total 2):
    ArdbegSchoonGenoeg
    Tovast
    Nationale topspeler

DonyellMalen wrote: 01 Jul 2024, 09:48
    DonyellMalen wrote: 13 May 2024, 16:47 Mandela Keita lijkt mij een toffe optie, heb hem eerder uitgelicht.

Zou het toch wel jammer vinden als deze jongen naar Amsterdam vertrekt. Voorlopig ook nog geen aanleiding toe, maar hij staat daar dus wel op de lijst.

Ik heb genoeg twijfels over hem om het niet zo erg te vinden. Wij mikken tegenwoordig echt een categorie, of twee, hoger.
  • These users thanked the author Tovast for the post (total 3):
    StandbeeldDonyellMalenBarryBanaan
    Heruone
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: PSV

Geen idee of hij haalbaar is. Ykhim kan er vast meer over vertellen. Maar Wesley Gassova ziet er wel als een 'next chem' uit. Past ook binnen het gezegde dat de echte talentvolle vleugelflitsers uit Brazilië (en niet Argentinië) komen.

Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Heruone wrote: 02 Jul 2024, 03:02 Geen idee of hij haalbaar is. @Ykhim kan er vast meer over vertellen. Maar Wesley Gassova ziet er wel als een 'next chem' uit. Past ook binnen het gezegde dat de echte talentvolle vleugelflitsers uit Brazilië (en niet Argentinië) komen.

‘Next chem’? Is dat dyslectisch voor “next gem”?
    Gerard Karnemelk
    Veelbelovend talent

Luciano Narsingh vibes. Veel ballen achter de man of te hard en een niet zo fijne motoriek. Wordt niet zo warm van het filmpje eigenlijk 🥶
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Gerard Karnemelk wrote: 02 Jul 2024, 11:43 Luciano Narsingh vibes. Veel ballen achter de man of te hard en een niet zo fijne motoriek. Wordt niet zo warm van het filmpje eigenlijk 🥶
    De karnemelk bedoel je? :wonder:

loginnaam Ik ben wakker hoor.
    Gerard Karnemelk
    Veelbelovend talent

SKERLA wrote: 02 Jul 2024, 11:57
    Gerard Karnemelk wrote: 02 Jul 2024, 11:43 Luciano Narsingh vibes. Veel ballen achter de man of te hard en een niet zo fijne motoriek. Wordt niet zo warm van het filmpje eigenlijk 🥶
    De karnemelk bedoel je? :wonder:

@loginnaam Ik ben wakker hoor.
    Men wordt er niet zo warm van? 😅😂
    Ardbeg
    Mister PSV

Als we op dit forum op dt fouten gaan letten zijn we voorlopig nog niet klaar 😂
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Ardbeg wrote: 02 Jul 2024, 12:15 Als we op dit forum op dt fouten gaan letten zijn we voorlopig nog niet klaar 😂
    Gelukkig/helaas niet alleen op dit forum.
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Thijs wrote: 02 Jul 2024, 09:30
    Heruone wrote: 02 Jul 2024, 03:02 Geen idee of hij haalbaar is. @Ykhim kan er vast meer over vertellen. Maar Wesley Gassova ziet er wel als een 'next chem' uit. Past ook binnen het gezegde dat de echte talentvolle vleugelflitsers uit Brazilië (en niet Argentinië) komen.

Krijg je ervan als je tegelijkertijd allemaal Engelstalige scheikunde boeken voor je neus hebt liggen :mrgreen:
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    DadOfFour
    Internationale topspeler

Heruone wrote: 02 Jul 2024, 13:02
    Thijs wrote: 02 Jul 2024, 09:30

Krijg je ervan als je tegelijkertijd allemaal Engelstalige scheikunde boeken voor je neus hebt liggen :mrgreen:
    Weird flex, maar okay... :nerd:
  • These users thanked the author DadOfFour for the post (total 2):
    ArdbegTylerDurdn
    La vida és massa curta per no fer broma
    Madueke
    Legende

Rikkert1234
    Vedette

Niet meer interessant voor ons maar toch wel leuk
    1913PSV.
    Vaste waarde in elftal

Wel een flinke stap vanuit de Championship. In de wedstrijd om promotie vond ik hem niet al te best spelen.
    Gerard Karnemelk
    Veelbelovend talent

Tussenstap naar PSV zou erg goed voor hem zijn. Jaartje backup voor Noa Lang in oranje ev daarna de stap naar de top 😀

Sportief gezien zou dat een logische volgorde zijn, maar financieel gezien kan hij beter direct naar de PL
    Ardbeg
    Mister PSV

Gerard Karnemelk wrote: 02 Jul 2024, 14:36 Tussenstap naar PSV zou erg goed voor hem zijn. Jaartje backup voor Noa Lang in oranje ev daarna de stap naar de top 😀

Sportief gezien zou dat een logische volgorde zijn, maar financieel gezien kan hij beter direct naar de PL
    Alsof hij hier op de bank komt zitten.
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Ardbeg wrote: 02 Jul 2024, 14:50
    Gerard Karnemelk wrote: 02 Jul 2024, 14:36 Tussenstap naar PSV zou erg goed voor hem zijn. Jaartje backup voor Noa Lang in oranje ev daarna de stap naar de top 😀

En hoe dat dan beter zou zijn dan de bank van een PL topper ontgaat me ook…
    Ardbeg
    Mister PSV

Thijs wrote: 02 Jul 2024, 14:51

En hoe dat dan beter zou zijn dan de bank van een PL topper ontgaat me ook…
    Precies. Centjes.
    Last edited by Ardbeg on 02 Jul 2024, 16:09, edited 1 time in total.
    Gerard Karnemelk
    Veelbelovend talent

Wij spelen niet in oranje toch? Volgens mij kan hij prima op rechts spelen. En in oranje een jaartje achter lang
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

Summerville is best multi functioneel en kan ook op rechts en 10 prima uit de voeten. Dit maakt hem denk ik een ideale aanwinst. Ware het niet dat hij veel te duur zal zijn, na een seizoen waarin hij de beste speler van de Championship was.

Wie ik wel graag zie komen zijn Reuell Walters en de al eerder genoemde Amario Cozier-Duberry die beiden transfervrij zijn, nadat zij een verlenging bij Arsenal weigerden.

Walters voor JPSV en voor positie van Sambo.
    Al zijn mensen wellicht na Egan-Riley niet meer zo enthousiast over zulke aanwinsten.

Is hier vaker genoemd en officieel transfervrij.
    Als Bakayoko vertrekt een speler die ik graag hier zou willen zien. Arteta was niet voor niets een fan en er gebeurd wat als hij aan de bal komt, netals bij Baka.
    “Amario is very exciting and Mikel [Arteta] likes him,” Wilshere told The Athletic last year. “He reminds me of Bukayo Saka, plays in the same position as him, needs to get better with his decision-making like Bukayo did, but he’s definitely exciting.

“In some moments he’s unplayable. You give him the ball and he can make things happen. You can set up a team and have a game plan, but when you’ve got individuals like that you’ve got a chance.”
    Ik kan mij goed voorstellen dat Arsenal fans balen dat beiden vertrekken, omdat ze willen spelen.
    M.Delgado
    Vaste waarde in elftal

Voormalig KG wrote: 02 Jul 2024, 15:39 Summerville is best multi functioneel en kan ook op rechts en 10 prima uit de voeten. Dit maakt hem denk ik een ideale aanwinst. Ware het niet dat hij veel te duur zal zijn, na een seizoen waarin hij de beste speler van de Championship was.

Wie ik wel graag zie komen zijn Reuell Walters en de al eerder genoemde Amario Cozier-Duberry die beiden transfervrij zijn, nadat zij een verlenging bij Arsenal weigerden.

Walters voor JPSV en voor positie van Sambo.
    Al zijn mensen wellicht na Egan-Riley niet meer zo enthousiast over zulke aanwinsten.

Is hier vaker genoemd en officieel transfervrij.
    Als Bakayoko vertrekt een speler die ik graag hier zou willen zien. Arteta was niet voor niets een fan en er gebeurd wat als hij aan de bal komt, netals bij Baka.
    “Amario is very exciting and Mikel [Arteta] likes him,” Wilshere told The Athletic last year. “He reminds me of Bukayo Saka, plays in the same position as him, needs to get better with his decision-making like Bukayo did, but he’s definitely exciting.

“In some moments he’s unplayable. You give him the ball and he can make things happen. You can set up a team and have a game plan, but when you’ve got individuals like that you’ve got a chance.”
    Ik kan mij goed voorstellen dat Arsenal fans balen dat beiden vertrekken, omdat ze willen spelen.
    Dat zouden zeker kwaliteitsimpulsen kunnen zijn/worden. Interessante opties vind ik, beginnen in Jong en meedraaien met 1 met trainingen en van daaruit stappen maken. Zullen ook qua salaris wel een investering vragen, benieuwd of PSV daar op gaat inzetten.
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

Dat PSG geïnteresseerd is in Summerville verbaasd mij niet. Ik denk gewoonweg niet haalbaar meer op dit moment
    Ardbeg
    Mister PSV

Gerard Karnemelk wrote: 02 Jul 2024, 15:24

Wij spelen niet in oranje toch? Volgens mij kan hij prima op rechts spelen. En in oranje een jaartje achter lang
    Waar zet je Lang neer dan? Linksbuiten? Daar staat Gakpo.
    DE MADERA 76
    Regelmatige invaller

Ardbeg wrote: 02 Jul 2024, 16:09
    Gerard Karnemelk wrote: 02 Jul 2024, 15:24

Wordt weleens tijd dat Gakpo gaat leveren, zeker nu lang weer fit is
    Ardbeg
    Mister PSV

DE MADERA 76 wrote: 02 Jul 2024, 23:05
    Ardbeg wrote: 02 Jul 2024, 16:09

Wordt weleens tijd dat Gakpo gaat leveren, zeker nu lang weer fit is
    Wat?
  • These users thanked the author Ardbeg for the post:
    Tomvdn
    Post Reply