Anwar El Ghazi
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Meervoudig international
Triest dat Feyenoord dit heeft begrepen vorig jaar en wij nog steeds niet. Die hebben spelers met groeimogelijkheden gekocht en dit jaar goed verkocht. En kunnen nu op elke positie een nieuwe speler halen.
Wij zitten opgescheept met zeker 10 spelers in de selectie die gewoon niet goed genoeg zijn. En er lijken geen stappen gezet om nieuwe cashcows te creëren. De enige die we aangetrokken hebben die dit mogelijk kan zijn is Xavi (mits er geen bepaling in zijn contract staat). Dat is gewoon te weinig, we moeten investeren om te groeien. Nu investeren ze om te behouden. Op deze manier kunnen we nooit Ajax voorbij.
Wij zitten opgescheept met zeker 10 spelers in de selectie die gewoon niet goed genoeg zijn. En er lijken geen stappen gezet om nieuwe cashcows te creëren. De enige die we aangetrokken hebben die dit mogelijk kan zijn is Xavi (mits er geen bepaling in zijn contract staat). Dat is gewoon te weinig, we moeten investeren om te groeien. Nu investeren ze om te behouden. Op deze manier kunnen we nooit Ajax voorbij.
-
- Internationale topspeler
Het is heel simpel. We hebben een speler nodig die vrijwel meteen kan leveren zodat talenten die we hebben nog meer op de achtergrond kunnen groeien. Met nog een talent erbij ga je het niet het hele seizoen redden.
-
Op het Villa forum vinden ze het in ieder geval prachtig. De ene wil Sangaré betrekken in de deal, de andere Veerman of Madueke. Onze spelers zijn in ieder geval gewild.
https://www.villatalk.com/topic/22705-s ... page/1060/
https://www.villatalk.com/topic/22705-s ... page/1060/
-
- Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
Noem eens een realistisch, betaalbaar alternatief op rechts dan? Spelen geen CL, minder budget. Welke topper wil nu nog komen? En als je een topper haalt is het kapitaal vernietiging omdat Noni terugkomt en er 1 op de bank komt. Men kan het dus nooit goed doen.
Weet je, ik ben ook nog steeds pissed over woensdag. Grote mislukking en wanprestatie van het team. Maar totaal eigen schuld. Niet alleen JdJ, ook de staf en spelers zijn verantwoordelijk. De ploeg die woensdag op het veld stond, had kwaliteit genoeg om te winnen.
Echter zijn we helemaal aan het doorslaan in het negatieve. El Ghazi is goed genoeg totdat Noni terug is. Bakayoko is nog niet goed genoeg, die moet je verhuren. Saibari moet je erbij houden.
Kut dat Luuk er lang uit ligt, maar hij had zelf ook kunnen aangeven niet te spelen. Is ook zijn eigen verantwoordelijkheid. Wellicht dat we iets anders gaan spelen nu. Meer snelheid en dynamiek voorin hoeft niet perse slecht te zijn. Wacht gewoon tot de 31e. Wellicht verrassen ze ons in positieve zin.
Weet je, ik ben ook nog steeds pissed over woensdag. Grote mislukking en wanprestatie van het team. Maar totaal eigen schuld. Niet alleen JdJ, ook de staf en spelers zijn verantwoordelijk. De ploeg die woensdag op het veld stond, had kwaliteit genoeg om te winnen.
Echter zijn we helemaal aan het doorslaan in het negatieve. El Ghazi is goed genoeg totdat Noni terug is. Bakayoko is nog niet goed genoeg, die moet je verhuren. Saibari moet je erbij houden.
Kut dat Luuk er lang uit ligt, maar hij had zelf ook kunnen aangeven niet te spelen. Is ook zijn eigen verantwoordelijkheid. Wellicht dat we iets anders gaan spelen nu. Meer snelheid en dynamiek voorin hoeft niet perse slecht te zijn. Wacht gewoon tot de 31e. Wellicht verrassen ze ons in positieve zin.
- Ardbeg
- Mister PSV
Inderdaad. Ik snap sommige kritiek en ik ben zelf ook niet tevreden maar er wordt nmi wel heel erg negatief gedaan. Goed, iedereen is vrij om zijn of haar mening te hebben maar hoe ik er in sta mbt deze speler is duidelijk. Ik denk dat ie positief gaat verrassen.Kingfisher wrote: ↑26 Aug 2022, 13:03 Echter zijn we helemaal aan het doorslaan in het negatieve. El Ghazi is goed genoeg totdat Noni terug is.
- Heissenberrug
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Ik had het anders moeten verwoorden: het zou een typische pre-2022 feyenoord aankoop zijn. Wat Sao-Mellow hierboven al zegt: geen doorgroeimogelijkheden, geen cashcow. Dit zou geen probleem zijn als het een echte klepper is uit de categorie Guardado, maar dat is El Ghazi gewoonweg niet.Ardbeg wrote: ↑26 Aug 2022, 08:43Waarom is dit die categorie? Buiten gevoelsmatig, is er een andere reden hoe je dit echt kan onderbouwen? Ik heb dat gevoel namelijk niet. Waar Alireza een slappe zak is, is El Ghazi dat juist niet. Altijd voorop in de strijd en heeft al laten zien belangrijk te kunnen zijn voor Villa. Laten we wel wezen, we hebben Noni en Bakayoko nog. Ik vind dit een prima pleister, mits fit.
- Ardbeg
- Mister PSV
Hier ben ik het overigens wel helemaal mee eens hoor.Heissenberrug wrote: ↑26 Aug 2022, 13:07 Niet eens perse tegen El Ghazi maar dan had je hem gewoon al een paar weken terug moeten halen, dit slaat gewoon weer nergens op.
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Walter, Xavi en Luuk vind ik anders best goede aankopen. Ben het met je eens dat de lat omhoog moet maar om nou te zeggen dat Götze de enige goede aankoop was de laatste 2 tot 4 jaar vind ik ook een beetje onzin. Sangaré past ook prima in bovenstaand rijtje trouwens.Sao-Mellow wrote: ↑26 Aug 2022, 12:47Met je eens maar, volledig afhankelijk zijn van drie jeugdspelers die nog nooit op dit niveau hebben gespeeld is wel een heel groot risico.Ykhim wrote: ↑26 Aug 2022, 12:44 Ach, man, deze modale speler staat de komende maanden bij ons op rechtsbuiten heren. Zonde van het geld en vooral zonde dat het in de weg staat van de ontwikkeling van Saibari, Bakayoko en Sávio. Hij zal vast wat assists en goals laten noteren, maar daar had ordinaire klasse moeten staan, en anders had je de voorkeur moeten geven aan die jonge gasten die het tot nu toe redelijk tot prima gedaan hebben.
Dat ze hoger moeten inzetten dan El Ghazi is duidelijk, maar de lat blijkt al 2-4 jaar lager te liggen dan wij als supporters hopen. Enige die boven die lat uitkwam was Gotze..
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Ja dit snap ik dus ook niet, zal niet meer dan 2-3 miljoen kosten met nog een jaartje contract. Had je er prima bij kunnen hebben.Ardbeg wrote: ↑26 Aug 2022, 13:58Hier ben ik het overigens wel helemaal mee eens hoor.Heissenberrug wrote: ↑26 Aug 2022, 13:07 Niet eens perse tegen El Ghazi maar dan had je hem gewoon al een paar weken terug moeten halen, dit slaat gewoon weer nergens op.
-
- Nationale topspeler
Ja dat is wat ik ook bedoelde. Als El Ghazi blijkbaar haalbaar is in het EL scenario had je hem ook tegen Rangers goed kunnen gebruiken. Is volgens mij gewoon fit en was ruim een jaar geleden april/mei 2021 nog flink op schot in de PL.Heissenberrug wrote: ↑26 Aug 2022, 13:07 Niet eens perse tegen El Ghazi maar dan had je hem gewoon al een paar weken terug moeten halen, dit slaat gewoon weer nergens op.
Video is overigens van volledige periode Villa 2018-2021, zit dus ook seizoen Championsship tussen.
- DC_PSV
- Vedette
3 weken geleden was PSV zich nog aan het orienteren of ze een vervanger voor Noni zouden halen..
#simplythebest
- Heissenberrug
- PSV-DTC
- International
-
- Nationale topspeler
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Op zich niet zo heel erg....als het op een andere baan was.
(ik kop 'm zo simpel in....ik zou zomaar Luuk kunnen vervangen)
- Joenepsv
- Legende
Deze theorie heb ik vaker gelezen maar dat gaat er bij mij niet in. Het zou te gek voor woorden zijn als je je beleid afstemt op al dan niet halen CL. Er valt een rechtsbuiten weg en zodra dat nieuws bekend is moet je schakelen. Dat hoeft echt geen drie weken te duren hoor. En dan als het kwaad geschied is ineens met El Ghazi aankomen. Iemand van 27, nul restwaarde, nul groeimogelijkheden maar waarschijnlijk wel een dure knakker die hier niet voor een bos wortels komt voetballen. Vind het zo'n net niet speler a la Narsingh en Babel. Niet iemand die het niveau even opkrikt.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik ben het met je eens dat PSV direct had moeten handelen. Ze kunnen makkelijk vast een voorschot nemen op de transfersommen van Sangare en Cody. Dan had je beter materiaal gehad tegen Rangers waardoor de kans op succes aanzienlijk beter zou zijn. Los van dat we al op nagenoeg iedere positie een betere voetballer hadden. Gegokt en (weer) verloren door John.Joenepsv wrote: ↑26 Aug 2022, 14:29Deze theorie heb ik vaker gelezen maar dat gaat er bij mij niet in. Het zou te gek voor woorden zijn als je je beleid afstemt op al dan niet halen CL. Er valt een rechtsbuiten weg en zodra dat nieuws bekend is moet je schakelen. Dat hoeft echt geen drie weken te duren hoor. En dan als het kwaad geschied is ineens met El Ghazi aankomen. Iemand van 27, nul restwaarde, nul groeimogelijkheden maar waarschijnlijk wel een dure knakker die hier niet voor een bos wortels komt voetballen. Vind het zo'n net niet speler a la Narsingh en Babel. Niet iemand die het niveau even opkrikt.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo