Stijn Spierings

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 30 May 2023, 20:55
Vanthaman18 wrote: 30 May 2023, 20:53

Mag ik vragen of je Souza hebt zien spelen? Of had je Sangare zien spelen voordat ie kwam?
Sangare niet, die kwam als ik het nog goed heb ook volstrekt uit de lucht vallen voor iedereen. Souza niet live gezien nee maar wel veel beelden van gezien. Zoals je vast weet, zijn naam wordt al veel langer hier genoemd incl. bijbehorende beelden en analyses.
Ja precies. Voor mij hetzelfde hoor. Ik ga dan ook vaak maar af op wat mijn mede forumleden posten hier over mogelijke aanwinsten zoals Souza en Spierings. Beide lijken me hele goede aanwinsten. Van Spierings zijn ook al wat beelden langsgekomen toch?
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 30 May 2023, 20:47 Maar stats zeggen niet alles en ik ben dan ook wel benieuwd naar de zaken die je met het blote oog kan zien. Passing, defensieve kracht, techniek, tactisch inzicht, scannen van ruimtes. Ik heb die gozer nooit zien spelen dus een leuk rijtje statistieken zeggen me vrij weinig.

En ik krijg het idee dat iedereen hem daar alleen wel een juiste aankoop voor vind maar niemand heeft hem volgens mij daadwerkelijk zien spelen. Voor mij dus een gevalletje van prima speler om erbij te hebben en hopelijk brengt hij (veel) meer en wordt hij de nieuwe 6. Al hoop ik stiekem nog op het aantrekken van Souza.


Heb even vanaf het goeie moment een link gepakt, hier waren de beelden al geweest maar Suley legt het echt super uit. Hij lijkt een soort radar te hebben die opvangt wanneer hij moet lopen of juist uit moet wijken, anders kan je niet zoveel balafpakkingen hebben. Spelers "lezen" zie ik dan als tactisch inzicht en scannen van ruimtes. Hij was 1 van de weinigen die wist hoe die daarmee Messi uit de wedstrijd kon halen.
BasicPareto
Jeugdinternational
Posts: 145
Joined: 27 Jan 2023, 13:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Roys wrote: 30 May 2023, 20:40
CZ_Code wrote: 30 May 2023, 20:29 Maakt het uit hoeveelste Toulouse staat dan? Even eerlijk, maar als je uitblinker bent in Frankrijk bij PSG, Lyon, Monaco, Marseille en zelfs bij clubs als Rennes tegenwoordig, dan ben je gewoon al helemaal kansloos als PSV zijnde. Die spelers genieten allemaal interesse van grotere clubs en kosten ook miljoenen. Gooi die vergelijking eens naar de Eredivisie, waarom zijn mensen hier enthousiast over Ewijk, Mbuyamba en Manhoef voor in de breedte nog? Dat zou toch allemaal niet mogen aangezien ze niet eens in de top 5 spelen van een competitie die nog verder onder Frankrijk ligt? Waarom moet het altijd om die rangschikking gaan. Spierings heeft fantastische cijfers als balafpakker in de Ligue 1, bij een middelmatige ploeg. Dat maakt hem niet minder goed n.m.i.... Sterker nog, is dat niet knap als er allemaal middelmaat om hem heen loopt?
Ik begrijp wat je bedoelt. Hij blinkt uit in ballen afpakken alleen dat is een facet. Als je zoekt naar top players ligue 1, team van het jaar, transferwaardes etc. Dan staan zowel spierings als vd boomen niet hoog, zover ik overal kan vinden. Guardado was een spierings en vd boomen in één speler, vele malen completer. Als je wat wil bereiken in de CL, dan moet je naar zo’n speler op zoek voor in de basis.

Verder hoop ik uiteraard dat hij alsnog een lot uit de loterij is.

Mocht ik lijstjes hebben gemist en het daarom compleet verkeerd hebben, dan zie ik ze alsnog graag onder mijn bericht voorbij komen.
Vd Boomen staat juist in alle aanvallende statistieken lijstjes en topt die. #2 in vrije trappen, top 10 assists, meeste ballen in het doelgebied van de tegenstanders gekregen, enz. Dat is allemaal enorm knap bij een ploeg als Toulouse.

Spierings was de drijvende kracht daarachter. Is gewoon een succesverhaal bij Toulouse en een heerlijke bal afpakker. #1 of 2 in de Franse competitie qua intercepties op de helft van de tegenstander, top 10 overall geloof ik. Maakt weleens een overtreding, die leiden echter zelden tot kaarten. Het zijn ook vaak nuttige overtredingen. Is echt een intelligente speler en ik zou hier best blij van worden. Is ook nog eens Nederlander en kan nog jaren mee.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 30 May 2023, 20:47 Maar stats zeggen niet alles en ik ben dan ook wel benieuwd naar de zaken die je met het blote oog kan zien. Passing, defensieve kracht, techniek, tactisch inzicht, scannen van ruimtes. Ik heb die gozer nooit zien spelen dus een leuk rijtje statistieken zeggen me vrij weinig.

En ik krijg het idee dat iedereen hem daar alleen wel een juiste aankoop voor vind maar niemand heeft hem volgens mij daadwerkelijk zien spelen. Voor mij dus een gevalletje van prima speler om erbij te hebben en hopelijk brengt hij (veel) meer en wordt hij de nieuwe 6. Al hoop ik stiekem nog op het aantrekken van Souza.


Is wel 18 minuten lang maar laat wat positieve en negatieve kanten zien van Spierings inclusief beeldmateriaal.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik ben er ook niet kapot van. Een speler die niet mee kon in de eredivisie is 3,5 jaar later na een seizoen Hongarije oid, 2 seizoenen L2 en 1 seizoen L1 op zijn 27e een uitstekende vervanger voor Sangare. Hij zal vast veel ballen afpakken bij de nummer 13 van de L1 maar ik verwacht niet dat hij voor ons een versterking gaat zijn.

Ik laat me graag verrassen maar ik denk dat dit nogal eens kan tegenvallen voor veel mensen. Ik vind het ook niet echt bij het beleid passen om weer waarde op het veld te gaan creëren.

Overigens heb ik even op wat Franse fora en sites gekeken (bedankt google translate).

De algemene indruk:
Positief:
Spierings is steeds beter en belangrijker geworden voor het team gedurende het seizoen.
Onderschept heel veel ballen, met name 2e ballen.
Is belangrijk voor het elftal, in de zin dat als hij goed speelt het elftal goed speelt en andersom. Dit kan overigens ook de andere kant op beredeneerd worden (blijft translate). Dat hij afhankelijk is van de vorm vh elftal.
Hij voortzetting aan de bal na herovering over het algemeen ook goed is.
Hij si pas dit seizoen een echte 6 geworden, wat positief is omdat hij dus ook die voortzetting op orde heeft.
Goed in de simpele passing, dus vaak 1 keer raken.
Voetbal IQ

Negatief:
Laat zijn mannetje met grote regelmaat lopen (soms onder de noemer zone dekking)
Niet per se heel goed in de 1 op 1 duels.
Kan met name in 1 tempo spelen waar wedstrijd om iets anders vraagt (Engelaar vibes)
Niet goed in de grotere ruimtes (welke speler wel)
Als het moeilijk is gaat hij structureel "verdwijnen". Je ziet hem dan niet. Dus niet echt een speler met karakter.
Karakter komt vaker terug, hij is niet iemand die zichzelf pijn kan doen.
Ook niet iemand die graag de duels aangaat - zie hierboven, laat mannetjes lopen, gaat niet duels aan en heeft soms duikgedrag.
Mist intensiteit.

Conclusie is vaak:
vd Boomen is makkelijker te vervangen dan Spierings. Ook vanwege de aanwezige vervangers maar met name omdat vd Boomen echt ontlast werd bij Toulouse.
Spierings is niet niveau Sangare en zal zeer lastig zijn Sangare te vervangen.
Vraag is of hij (en vd Boomen) een niveau (laat staan 2) hoger aankan omdat het spel bij Toulouse en de spelers om hun heen echt op hun kwaliteiten zijn afgestemd. Op een niveau hoger hebben ze meer concurrentie en wordt er meer van ze verwacht op andere aspecten, dus meer in duels moeten, meer moeten lopen etc zullen ze minder in hun kwaliteiten komen.

Iemand anders had onderstaande grafiek nog gemaakt. Voor de Franssprekende:

[img]blob:chrome-untrusted://media-app/7c85644f-71f2-40b4-a5f2-019f42a7ba76[/img]
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

CZ_Code wrote: 30 May 2023, 21:03
Juancho wrote: 30 May 2023, 20:47 Maar stats zeggen niet alles en ik ben dan ook wel benieuwd naar de zaken die je met het blote oog kan zien. Passing, defensieve kracht, techniek, tactisch inzicht, scannen van ruimtes. Ik heb die gozer nooit zien spelen dus een leuk rijtje statistieken zeggen me vrij weinig.

En ik krijg het idee dat iedereen hem daar alleen wel een juiste aankoop voor vind maar niemand heeft hem volgens mij daadwerkelijk zien spelen. Voor mij dus een gevalletje van prima speler om erbij te hebben en hopelijk brengt hij (veel) meer en wordt hij de nieuwe 6. Al hoop ik stiekem nog op het aantrekken van Souza.


Heb even vanaf het goeie moment een link gepakt, hier waren de beelden al geweest maar Suley legt het echt super uit. Hij lijkt een soort radar te hebben die opvangt wanneer hij moet lopen of juist uit moet wijken, anders kan je niet zoveel balafpakkingen hebben. Spelers "lezen" zie ik dan als tactisch inzicht en scannen van ruimtes. Hij was 1 van de weinigen die wist hoe die daarmee Messi uit de wedstrijd kon halen.
Ik word hier eigenlijk wel enthousiast van zeg. Ben erg benieuwd. Hoop dat dit rondkomt, dan kun je de 30 miljoen van Sangare besteden aan andere posities.
User avatar
Elkito
Verbannen
Posts: 317
Joined: 28 Mar 2022, 11:36
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ittot wrote: 30 May 2023, 21:54 Ik ben er ook niet kapot van. Een speler die niet mee kon in de eredivisie is 3,5 jaar later na een seizoen Hongarije oid, 2 seizoenen L2 en 1 seizoen L1 op zijn 27e een uitstekende vervanger voor Sangare. Hij zal vast veel ballen afpakken bij de nummer 13 van de L1 maar ik verwacht niet dat hij voor ons een versterking gaat zijn.

Ik laat me graag verrassen maar ik denk dat dit nogal eens kan tegenvallen voor veel mensen. Ik vind het ook niet echt bij het beleid passen om weer waarde op het veld te gaan creëren.

Overigens heb ik even op wat Franse fora en sites gekeken (bedankt google translate).

De algemene indruk:
Positief:
Spierings is steeds beter en belangrijker geworden voor het team gedurende het seizoen.
Onderschept heel veel ballen, met name 2e ballen.
Is belangrijk voor het elftal, in de zin dat als hij goed speelt het elftal goed speelt en andersom. Dit kan overigens ook de andere kant op beredeneerd worden (blijft translate). Dat hij afhankelijk is van de vorm vh elftal.
Hij voortzetting aan de bal na herovering over het algemeen ook goed is.
Hij si pas dit seizoen een echte 6 geworden, wat positief is omdat hij dus ook die voortzetting op orde heeft.
Goed in de simpele passing, dus vaak 1 keer raken.
Voetbal IQ

Negatief:
Laat zijn mannetje met grote regelmaat lopen (soms onder de noemer zone dekking)
Niet per se heel goed in de 1 op 1 duels.
Kan met name in 1 tempo spelen waar wedstrijd om iets anders vraagt (Engelaar vibes)
Niet goed in de grotere ruimtes (welke speler wel)
Als het moeilijk is gaat hij structureel "verdwijnen". Je ziet hem dan niet. Dus niet echt een speler met karakter.
Karakter komt vaker terug, hij is niet iemand die zichzelf pijn kan doen.
Ook niet iemand die graag de duels aangaat - zie hierboven, laat mannetjes lopen, gaat niet duels aan en heeft soms duikgedrag.
Mist intensiteit.

Conclusie is vaak:
vd Boomen is makkelijker te vervangen dan Spierings. Ook vanwege de aanwezige vervangers maar met name omdat vd Boomen echt ontlast werd bij Toulouse.
Spierings is niet niveau Sangare en zal zeer lastig zijn Sangare te vervangen.
Vraag is of hij (en vd Boomen) een niveau (laat staan 2) hoger aankan omdat het spel bij Toulouse en de spelers om hun heen echt op hun kwaliteiten zijn afgestemd. Op een niveau hoger hebben ze meer concurrentie en wordt er meer van ze verwacht op andere aspecten, dus meer in duels moeten, meer moeten lopen etc zullen ze minder in hun kwaliteiten komen.

Iemand anders had onderstaande grafiek nog gemaakt. Voor de Franssprekende:

[img]blob:chrome-untrusted://media-app/7c85644f-71f2-40b4-a5f2-019f42a7ba76[/img]
Vrij armoedig als je 37 miljoen voor Sangare incasseert en hem dan vervangt met een witte Engelaar
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ittot wrote: 30 May 2023, 21:54 Ik ben er ook niet kapot van. Een speler die niet mee kon in de eredivisie is 3,5 jaar later na een seizoen Hongarije oid, 2 seizoenen L2 en 1 seizoen L1 op zijn 27e een uitstekende vervanger voor Sangare. Hij zal vast veel ballen afpakken bij de nummer 13 van de L1 maar ik verwacht niet dat hij voor ons een versterking gaat zijn.

Ik laat me graag verrassen maar ik denk dat dit nogal eens kan tegenvallen voor veel mensen. Ik vind het ook niet echt bij het beleid passen om weer waarde op het veld te gaan creëren.

Overigens heb ik even op wat Franse fora en sites gekeken (bedankt google translate).

De algemene indruk:
Positief:
Spierings is steeds beter en belangrijker geworden voor het team gedurende het seizoen.
Onderschept heel veel ballen, met name 2e ballen.
Is belangrijk voor het elftal, in de zin dat als hij goed speelt het elftal goed speelt en andersom. Dit kan overigens ook de andere kant op beredeneerd worden (blijft translate). Dat hij afhankelijk is van de vorm vh elftal.
Hij voortzetting aan de bal na herovering over het algemeen ook goed is.
Hij si pas dit seizoen een echte 6 geworden, wat positief is omdat hij dus ook die voortzetting op orde heeft.
Goed in de simpele passing, dus vaak 1 keer raken.
Voetbal IQ

Negatief:
Laat zijn mannetje met grote regelmaat lopen (soms onder de noemer zone dekking)
Niet per se heel goed in de 1 op 1 duels.
Kan met name in 1 tempo spelen waar wedstrijd om iets anders vraagt (Engelaar vibes)
Niet goed in de grotere ruimtes (welke speler wel)
Als het moeilijk is gaat hij structureel "verdwijnen". Je ziet hem dan niet. Dus niet echt een speler met karakter.
Karakter komt vaker terug, hij is niet iemand die zichzelf pijn kan doen.
Ook niet iemand die graag de duels aangaat - zie hierboven, laat mannetjes lopen, gaat niet duels aan en heeft soms duikgedrag.
Mist intensiteit.

Conclusie is vaak:
vd Boomen is makkelijker te vervangen dan Spierings. Ook vanwege de aanwezige vervangers maar met name omdat vd Boomen echt ontlast werd bij Toulouse.
Spierings is niet niveau Sangare en zal zeer lastig zijn Sangare te vervangen.
Vraag is of hij (en vd Boomen) een niveau (laat staan 2) hoger aankan omdat het spel bij Toulouse en de spelers om hun heen echt op hun kwaliteiten zijn afgestemd. Op een niveau hoger hebben ze meer concurrentie en wordt er meer van ze verwacht op andere aspecten, dus meer in duels moeten, meer moeten lopen etc zullen ze minder in hun kwaliteiten komen.

Iemand anders had onderstaande grafiek nog gemaakt. Voor de Franssprekende:

[img]blob:chrome-untrusted://media-app/7c85644f-71f2-40b4-a5f2-019f42a7ba76[/img]
Mja, transfervrij kun je dat gokje wel wagen qua zwakke punten wat mij betreft. Zou wel echt mooi zijn als je het geld van Sangare op andere plaatsen kunt inzetten.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Struviet
Meervoudig international
Posts: 1,340
Joined: 15 Aug 2020, 20:50
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Transfervrij is ook niet transfervrij. Ik hoorde toevallig wat Van den Boomen bij Ajax aan tekengeld krijgt, daar krijgt een paard de hik van.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Struviet wrote: 30 May 2023, 22:46 Transfervrij is ook niet transfervrij. Ik hoorde toevallig wat Van den Boomen bij Ajax aan tekengeld krijgt, daar krijgt een paard de hik van.
Ongeveer 5 stroopwafels, 3 bokkenpootjes en 2 gevulde koeken?
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Struviet wrote: 30 May 2023, 22:46 Transfervrij is ook niet transfervrij. Ik hoorde toevallig wat Van den Boomen bij Ajax aan tekengeld krijgt, daar krijgt een paard de hik van.
Vertel
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 30 May 2023, 22:51
Struviet wrote: 30 May 2023, 22:46 Transfervrij is ook niet transfervrij. Ik hoorde toevallig wat Van den Boomen bij Ajax aan tekengeld krijgt, daar krijgt een paard de hik van.
Ongeveer 5 stroopwafels, 3 bokkenpootjes en 2 gevulde koeken?
Bieden wij een kratje Bavaria d’r bovenop. Deal?
User avatar
Struviet
Meervoudig international
Posts: 1,340
Joined: 15 Aug 2020, 20:50
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mikelvb wrote: 30 May 2023, 22:56
Struviet wrote: 30 May 2023, 22:46 Transfervrij is ook niet transfervrij. Ik hoorde toevallig wat Van den Boomen bij Ajax aan tekengeld krijgt, daar krijgt een paard de hik van.
Vertel
11 Tinus wrote: 30 May 2023, 22:51
Struviet wrote: 30 May 2023, 22:46 Transfervrij is ook niet transfervrij. Ik hoorde toevallig wat Van den Boomen bij Ajax aan tekengeld krijgt, daar krijgt een paard de hik van.
Ongeveer 5 stroopwafels, 3 bokkenpootjes en 2 gevulde koeken?
10.5 miljoen, verdeeld over de 4 contractjaren. Dus zeg 2,6 miljoen per volgemaakt jaar
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het lijkt mij eigenlijk geen vervanger van Sangare. Wel iemand die naast Sangare kan spelen. Vervanger van Guti dus. Ja, eigenlijk had PSV altijd met Guti, sanga en Veerman op het middenveld moeten starten. Xavi linksvoor. Til eruit. Maargoed, het seizoen is voorbij ;)
Last edited by Hatseflats on 30 May 2023, 23:00, edited 1 time in total.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

psvgouda wrote: 30 May 2023, 22:58
11 Tinus wrote: 30 May 2023, 22:51

Ongeveer 5 stroopwafels, 3 bokkenpootjes en 2 gevulde koeken?
Bieden wij een kratje Bavaria d’r bovenop. Deal?
Als je Branco wil hoeft Bavaria maar met de vingers te knippen. Maar ik denk niet dat PSV een Veerman light zoekt.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Struviet wrote: 30 May 2023, 22:59
Mikelvb wrote: 30 May 2023, 22:56

Vertel
11 Tinus wrote: 30 May 2023, 22:51

Ongeveer 5 stroopwafels, 3 bokkenpootjes en 2 gevulde koeken?
10.5 miljoen, verdeeld over de 4 contractjaren. Dus zeg 2,6 miljoen per volgemaakt jaar
My lord.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Struviet wrote: 30 May 2023, 22:59
10.5 miljoen, verdeeld over de 4 contractjaren. Dus zeg 2,6 miljoen per volgemaakt jaar
:brain:

Geloof je het zelf nog?
10. Arouna Kone
Talent
Posts: 72
Joined: 13 Apr 2022, 21:25
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Struviet wrote: 30 May 2023, 22:59 10.5 miljoen, verdeeld over de 4 contractjaren. Dus zeg 2,6 miljoen per volgemaakt jaar
Valt nog mee. Is circa 4 mio aan tekengeld, hetgeen voor een transfervrije speler bij Ajax/PSV niet zo gek is. Zie oa Benitez.
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

10. Arouna Kone wrote: 30 May 2023, 23:09
Struviet wrote: 30 May 2023, 22:59 10.5 miljoen, verdeeld over de 4 contractjaren. Dus zeg 2,6 miljoen per volgemaakt jaar
Valt nog mee. Is circa 4 mio aan tekengeld, hetgeen voor een transfervrije speler bij Ajax/PSV niet zo gek is. Zie oa Benitez.
Hij zegt toch echt 10.5 miljoen aan tekengeld.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mikelvb wrote: 30 May 2023, 23:13
10. Arouna Kone wrote: 30 May 2023, 23:09

Valt nog mee. Is circa 4 mio aan tekengeld, hetgeen voor een transfervrije speler bij Ajax/PSV niet zo gek is. Zie oa Benitez.
Hij zegt toch echt 10.5 miljoen aan tekengeld.
Haha, vond het ook al een gekke rekensom :lol:
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Een Aad de Mosje....
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat Spierings niet mee kon in de Eredivisie is natuurlijk niet waar. Dit was het bericht toen hij vertrok.

https://www.vi.nl/nieuws/rkc-verliest-s ... vski-sofia

Wel grappig dat hij hier wederom Sangaré zou opvolgen. Had me dat nog niet echt gerealiseerd.

Ik zou graag zien dat Guti blijft en ik denk dat je dan met Gutierrez, Spierings, Veerman, Xavi, Til en Saibari voldoende opties hebt om een functionerend middenveld te smeden.
10. Arouna Kone
Talent
Posts: 72
Joined: 13 Apr 2022, 21:25
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 30 May 2023, 23:19
Mikelvb wrote: 30 May 2023, 23:13

Hij zegt toch echt 10.5 miljoen aan tekengeld.
Haha, vond het ook al een gekke rekensom :lol:
Haha dat is natuurlijk bullshit. Max 5.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Struviet wrote: 30 May 2023, 22:46 Transfervrij is ook niet transfervrij. Ik hoorde toevallig wat Van den Boomen bij Ajax aan tekengeld krijgt, daar krijgt een paard de hik van.
Ja, dat zit er dik in. Na anderhalf uur zeggen dat je zo'n goed gesprek hebt gehad en dat Ajax de grootste clubs is etc. Het ging te snel om het louter alleen op het sportieve te gooien als doorslag. PSV heeft hier in de laatste jaren trouwens ook aardig aan meegedaan en Spierings kan waarschijnlijk ook wel wat extra 'vakantiegeld' ontvangen.
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

psvgouda wrote: 30 May 2023, 22:58
11 Tinus wrote: 30 May 2023, 22:51

Ongeveer 5 stroopwafels, 3 bokkenpootjes en 2 gevulde koeken?
Bieden wij een kratje Bavaria d’r bovenop. Deal?
Wij beklinken transfers met stereotorens.
Locked