Kaartverkoop

Dit is het forum voor stadionzaken.
User avatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
Posts: 1689
Joined: 20 Sep 2017, 00:00
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
FOOTB_REM_S: No

Als de overgebleven kaarten vanuit groep 1/2 naar groep 3 geschoven worden dan heeft er verder ook niemand een probleem met de nieuwe regeling verwacht ik. Nieuwe aanwas is goed, maar het moet niet ten koste gaan van een grote groep trouwe supporters die nu mis pakken door deze onzin.
User avatar
Maax
Meervoudig international
Posts: 1302
Joined: 21 Jun 2022, 09:52
FOOTB_REM_S: No

Ik zit op 26 punten - het is werkelijk onmogelijk om de kleinere wedstrijden mee te pakken. Maar dat is het al jaren, ik snap PSV in deze ook wel. Het is lastig en je doet het nooit voor iedereen goed.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Gestelnaar wrote: 22 Aug 2024, 10:35 Als de overgebleven kaarten vanuit groep 1/2 naar groep 3 geschoven worden dan heeft er verder ook niemand een probleem met de nieuwe regeling verwacht ik. Nieuwe aanwas is goed, maar het moet niet ten koste gaan van een grote groep trouwe supporters die nu mis pakken door deze onzin.
Ik vind persoonlijk de nieuwe regeling echt onzin. Iedereen die een klein beetje moeite heeft gedaan de afgelopen jaren zit boven de 5 punten. Je kreeg 2 punten per bekerfinale waar meer dan genoeg tickets voor waren. Dan is het nog 1 Europese wedstrijd of 2 keer naar een groter uitvak en je bent er.

Nu geef je mensen met 0-5 punten ook geen aanleiding om te gaan naar een wedstrijd als Fortuna. Als je 5 uitwedstrijden gegaan bent kom je in de groep van 6+ punten. Daar is het echt een loterij. Er was net op een gegeven moment een wachtrij van 4000 mensen. Heb je dus nog steeds hetzelfde probleem dat je amper kan gaan.

Verder geef je mensen ook geen aanleiding om nu naar Fortuna uit te gaan. Voor mijn gevoel zit iedereen in die groep te wachten op de wedstrijden als Feyenoord uit en dalijk de Europese wedstrijden. Dan kan je dus makkelijk gebruik ervan maken.

Maar deze groep die echt naar uitwedstrijden wil zit heel snel in de 6+ groep. Benieuwd wat er dan met deze pilot gedaan wordt.

Ik heb het al eerder gezegd. Van mij had dit helemaal niet gehoeven. Mijn gevoel is er teveel geluisterd naar een groep mensen die er bijvoorbeeld niet tussenkwamen tegen Dortmund uit. De reden dat de groep 0-5 ook zo groot is. Toen zijn er heel veel uitmaakten aangevraagd. Maar die groep zit helemaal niet te wachten om naar Fortuna uit te gaan.
These users thanked the author danko-lazovic for the post:
ties1992
User avatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
Posts: 1689
Joined: 20 Sep 2017, 00:00
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
FOOTB_REM_S: No

danko-lazovic wrote: 22 Aug 2024, 10:53
Gestelnaar wrote: 22 Aug 2024, 10:35 Als de overgebleven kaarten vanuit groep 1/2 naar groep 3 geschoven worden dan heeft er verder ook niemand een probleem met de nieuwe regeling verwacht ik. Nieuwe aanwas is goed, maar het moet niet ten koste gaan van een grote groep trouwe supporters die nu mis pakken door deze onzin.
Ik vind persoonlijk de nieuwe regeling echt onzin. Iedereen die een klein beetje moeite heeft gedaan de afgelopen jaren zit boven de 5 punten. Je kreeg 2 punten per bekerfinale waar meer dan genoeg tickets voor waren. Dan is het nog 1 Europese wedstrijd of 2 keer naar een groter uitvak en je bent er.

Nu geef je mensen met 0-5 punten ook geen aanleiding om te gaan naar een wedstrijd als Fortuna. Als je 5 uitwedstrijden gegaan bent kom je in de groep van 6+ punten. Daar is het echt een loterij. Er was net op een gegeven moment een wachtrij van 4000 mensen. Heb je dus nog steeds hetzelfde probleem dat je amper kan gaan.

Verder geef je mensen ook geen aanleiding om nu naar Fortuna uit te gaan. Voor mijn gevoel zit iedereen in die groep te wachten op de wedstrijden als Feyenoord uit en dalijk de Europese wedstrijden. Dan kan je dus makkelijk gebruik ervan maken.

Maar deze groep die echt naar uitwedstrijden wil zit heel snel in de 6+ groep. Benieuwd wat er dan met deze pilot gedaan wordt.

Ik heb het al eerder gezegd. Van mij had dit helemaal niet gehoeven. Mijn gevoel is er teveel geluisterd naar een groep mensen die er bijvoorbeeld niet tussenkwamen tegen Dortmund uit. De reden dat de groep 0-5 ook zo groot is. Toen zijn er heel veel uitmaakten aangevraagd. Maar die groep zit helemaal niet te wachten om naar Fortuna uit te gaan.
Mee eens hoor, maar uiteindelijk moet er toch nieuwe (jonge) aanwas komen in het uitvak. Anders zit je uiteindelijk alleen met gasten van 60 jaar oud bij wijze van spreken. Ik zie verder ook weinig visie vanuit de club op dit vlak want wat je aankaart in dikgedrukt is zeker waar.

Op deze manier kunnen mensen 5 wedstrijden bezoeken en daarna komen ze ook in de grote grabbelton in groep 3. Blijft een lastig onderwerp waar ik gelukkig zelf geen hinder van ondervind, maar kan me voorstellen dat het frustrerend moet zijn als je buiten groep 1/2 valt.
1913PSV.
Vaste waarde in elftal
Posts: 661
Joined: 12 Jun 2022, 18:10
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Normaal gesproken was de buscombi altijd even duur toch? Dit seizoen:

- Almere uit €26,50
- Fortuna uit €29,35
- Willem II uit €32,50
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Prijzig. Willem II heeft ook een verschrikkelijk uitvak..
User avatar
Golden Stars
Bankzitter
Posts: 234
Joined: 04 Nov 2020, 14:58
FOOTB_REM_S: No

https://psvklankbord.nl/pilot-kaartverk ... aangepast/
Van de kaarten die overblijven uit de voorrangsverkoop in groep 1 en groep 2 worden de kaarten vanaf nu anders verdeeld. 90% gaat naar groep 3 (de groep met 6 uitpunten of meer die nog geen kaarten konden kopen) en 10% naar groep 4 (de groep met 0 tot 5 uitpunten). Dit komt bovenop de 5 procent per groep die al gereserveerd was naar aanleiding van de afspraken die we hebben gemaakt met PSV.
1913PSV.
Vaste waarde in elftal
Posts: 661
Joined: 12 Jun 2022, 18:10
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Business seats voor de Champions League zijn inmiddels te verkrijgen:
https://ticketshop.PSV.nl/nl-NL/categor ... DcuMC4wLjA.
User avatar
VTheMan
Meervoudig international
Posts: 1077
Joined: 24 Jun 2022, 15:13
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Bakayoko
FOOTB_REM_S: No

Beste, Ik heb twee tickets gekregen die ik in kan leveren voor een thuiswedstrijd, nu wil ik met mijn moeder naar een leuke wedstrijd tegen een middenmoter/degradatiekandidaat ( Dit word onze eerste wedstrijd in het stadion ). Hoe vroeg moet je erbij zijn om een leuke plek met twee personen naast elkaar te krijgen. Zat net bij NEC te kijken maar daar zijn niet echt meer plekken naast elkaar te verkrijgen.
1913PSV.
Vaste waarde in elftal
Posts: 661
Joined: 12 Jun 2022, 18:10
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

VTheMan wrote: 05 Sep 2024, 11:42 Beste, Ik heb twee tickets gekregen die ik in kan leveren voor een thuiswedstrijd, nu wil ik met mijn moeder naar een leuke wedstrijd tegen een middenmoter/degradatiekandidaat ( Dit word onze eerste wedstrijd in het stadion ). Hoe vroeg moet je erbij zijn om een leuke plek met twee personen naast elkaar te krijgen. Zat net bij NEC te kijken maar daar zijn niet echt meer plekken naast elkaar te verkrijgen.
Medio september start de kaartverkoop van de overige thuiswedstrijden. Even de website in de gaten houden dus.
These users thanked the author 1913PSV. for the post:
VTheMan
Peter2
Jeugdspeler
Posts: 50
Joined: 04 Nov 2020, 19:25
FOOTB_REM_S: No

VTheMan wrote: 05 Sep 2024, 11:42 Beste, Ik heb twee tickets gekregen die ik in kan leveren voor een thuiswedstrijd, nu wil ik met mijn moeder naar een leuke wedstrijd tegen een middenmoter/degradatiekandidaat ( Dit word onze eerste wedstrijd in het stadion ). Hoe vroeg moet je erbij zijn om een leuke plek met twee personen naast elkaar te krijgen. Zat net bij NEC te kijken maar daar zijn niet echt meer plekken naast elkaar te verkrijgen.
Wedstrijd is zojuist verplaatst naar 16.30 uur dus mogelijk komen er komende dagen veel kaarten in de resale.
User avatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
Posts: 1689
Joined: 20 Sep 2017, 00:00
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
FOOTB_REM_S: No

1913PSV. wrote: 23 Aug 2024, 11:49 Normaal gesproken was de buscombi altijd even duur toch? Dit seizoen:

- Almere uit €26,50
- Fortuna uit €29,35
- Willem II uit €32,50
Klopt, maar sinds dit seizoen is helaas de onderlinge afspraak vervallen waarmee de prijzen voor uitkaarten gelijk waren bij alle clubs.
Als er dan nog een buscombi opgelegd werd kwam er ook nog eens korting op de ticketprijs.

Nu vragen alle clubs dus een ander bedrag voor een kaart in het uitvak, en daar bovenop komen de standaard prijzen voor de busreis, stewards, kvk etc.
These users thanked the author Gestelnaar for the post:
1913PSV.
Post Reply