Keuken Kampioen Divisie Algemeen

Clubs en andere wedstrijden uit de Eerste Divisie kunnen hier besproken worden.
Post Reply
MC Hammer
International
Clubvoorkeur: PSV

Die 1-0 van de Graafschap is precies waarom ik graag KKD kijk. Speler raakt de bal verkeerd, keeper laat 'm uit zijn handen glippen, spits schampt de bal, verdediger trapt 'm in eigen goal.
Hammertime!
Ardbeg
Mister PSV

Loopt er nog interessant talent rond?
Standbeeld
Mister PSV

Standbeeld
Mister PSV

Hebben we hem weer hoor. Het blijkt weer allemaal onzin te zijn wat ze hebben geschreven daar. Opvallend hoe vaak deze man betrokken is bij randzaken.

https://m.voetbalzone.nl/nieuws/kevin-v ... ien/427241
Massimo
Legende

FC Groningen vind ik toch wel de grootste tegenvaller van de KKD dit seizoen. Tevens vind ik het ook wel jammer. Een sterke Eredivisie heeft ook baat bij een goede middenmoot waar je als topclub lastige uitwedstrijden hebt. Door slecht beleid mist de Eredivisie nu een aantal van dit soort clubs waaronder FC Groningen.
Maikel
Site Admin

Image

Zouden ze fan zijn van de KNVB in Doetinchem?
Standbeeld
Mister PSV

Paar boetes gekregen voor het feest met vuurwerk of zo?
Maikel
Site Admin

Standbeeld wrote: 04 Dec 2023, 20:42 Paar boetes gekregen voor het feest met vuurwerk of zo?
Ja en nog veel kwaad bloed door hoe de KNVB om is gegaan met FC Twente en ook toentertijd met het eindigen van het corona seizoen.
Standbeeld
Mister PSV

"NEC heeft zich al gemeld en ook Roda JC en NAC Breda hebben geïnformeerd bij Groningen." Bas Dost is voor onbepaalde tijd uitgeschakeld bij NEC. Hij zakte tegen AZ ineen en herstelt momenteel van een ontstoken hartspier. Of hij überhaupt nog terugkeert, is onzeker.
Ik zou het toch wel komisch vinden wanneer deze gozer naar NAC zou verkassen. Of niet, Tovast?
https://m.voetbalzone.nl/nieuws/rtv-noo ... een/427835
Tovast
Nationale topspeler

Standbeeld wrote: 05 Dec 2023, 11:50
"NEC heeft zich al gemeld en ook Roda JC en NAC Breda hebben geïnformeerd bij Groningen." Bas Dost is voor onbepaalde tijd uitgeschakeld bij NEC. Hij zakte tegen AZ ineen en herstelt momenteel van een ontstoken hartspier. Of hij überhaupt nog terugkeert, is onzeker.
Ik zou het toch wel komisch vinden wanneer deze gozer naar NAC zou verkassen. Of niet, @Tovast?
https://m.voetbalzone.nl/nieuws/rtv-noo ... een/427835
Hahahah brrr... de gedachte alleen al. :mrgreen:

Ben benieuwd wat er dan gebeurd, NAC kennende is hij na twee goals en een adtje bier helemaal het ventje in Breda. Vind hem vooral best een matige spits, dus ik hoop dat NAC wat hoger mikt zodat ze samen met Willem II (het liefst zonder) terug komen naar de Ere.
Bossche bol
Meervoudig international

Standbeeld
Mister PSV

Bericht zit achter een paywall. Wat is het probleem met een privefoto in lingerie?

Edit :mrgreen:
Image
Last edited by Standbeeld on 12 Jan 2024, 16:43, edited 1 time in total.
Bossche bol
Meervoudig international

Standbeeld wrote: 12 Jan 2024, 16:41 Bericht zit achter een paywall. Wat is het probleem met een privefoto in lingerie?
De foto waarover discussie ontstond, is gemaakt in de privésfeer tijdens een themafeest. Op de foto poseert ze in een rood korset en jarretels. Met haar eigen goedkeuring is de foto openbaar gemaakt en vervolgens is deze ook binnen de club opgemerkt. „Een enkeling heeft aangegeven de foto als ongepast te ervaren, uit hoofde van de functie die ik voor MVV uitoefende”, schrijf Luijendijk.
Standbeeld
Mister PSV

Bossche bol wrote: 12 Jan 2024, 16:43
Standbeeld wrote: 12 Jan 2024, 16:41 Bericht zit achter een paywall. Wat is het probleem met een privefoto in lingerie?
De foto waarover discussie ontstond, is gemaakt in de privésfeer tijdens een themafeest. Op de foto poseert ze in een rood korset en jarretels. Met haar eigen goedkeuring is de foto openbaar gemaakt en vervolgens is deze ook binnen de club opgemerkt. „Een enkeling heeft aangegeven de foto als ongepast te ervaren, uit hoofde van de functie die ik voor MVV uitoefende”, schrijf Luijendijk.
Als ze daardoor haar biezen heeft moeten pakken dan vind ik dat buitenproportioneel.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Wat zijn we toch een ongelooflijk bekrompen landje aan het worden zeg.
  • These users thanked the author Grasmat for the post:
    SKERLA
    Standbeeld
    Mister PSV

Grasmat wrote: 12 Jan 2024, 16:50 Wat zijn we toch een ongelooflijk bekrompen landje aan het worden zeg.
    Ben wel benieuwd naar het verhaal. Zal je zien dat het een grote sponsor was die geklaagd heeft. Wtf, zo'n fotootje, wat is het probleem?
    Franciscus
    Nationale topspeler
    Favoriete speler: Mauro Jr

Ze heeft niet eens haar gebruikelijke zweepje vast
    Grasmat
    Lid van verdienste

Bij deze wil ik Vitesse alvast van harte welkom heten. Succes tegen Telstar volgend seizoen!
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Grasmat wrote: 04 Feb 2024, 14:07 Bij deze wil ik Vitesse alvast van harte welkom heten. Succes tegen Telstar volgend seizoen!
    Je vergeet Helmond Sport toch niet?
    Grasmat
    Lid van verdienste

psvgouda wrote: 04 Feb 2024, 14:07
    Grasmat wrote: 04 Feb 2024, 14:07 Bij deze wil ik Vitesse alvast van harte welkom heten. Succes tegen Telstar volgend seizoen!
    Je vergeet Helmond Sport toch niet?
    We kunnen nog promoveren! :mrgreen:
    Joenepsv
    Legende

Dit gaat Vitesse niet meer recht zetten. En dan verzuipen in het KKD moeras. Lastig om er weer uit te komen.

Spelen ze sowieso tegen Emmen. Wat die aan het doen zijn onder praatjesmaker Grim. Ongelooflijk. Die verkopen hun drie beste spelers in de winterstop en halen daar drie niksnutten voor terug. Dat wordt de komende jaren weer knokken voor promotie want dit jaar lukt niet.
    Grasmat
    Lid van verdienste

Wel fijn dat de huidige bovenste 5/6 clubs wel allemaal de grote traditieclubs zijn die qua aanhang en uitstraling een prima vervanger van Vitesse zouden zijn. Geen Almeres en Volendammetjes erbij komend seizoen.
    nilssonH
    Moderator

Grasmat wrote: 04 Feb 2024, 14:18Wel fijn dat de huidige bovenste 5/6 clubs wel allemaal de grote traditieclubs zijn die qua aanhang en uitstraling een prima vervanger van Vitesse zouden zijn. Geen Almeres en Volendammetjes erbij komend seizoen.
    Jij vindt FC Dordrecht een grote traditieclub? :mrgreen:
    Grasmat
    Lid van verdienste

nilssonH wrote: 04 Feb 2024, 14:20
    Grasmat wrote: 04 Feb 2024, 14:18Wel fijn dat de huidige bovenste 5/6 clubs wel allemaal de grote traditieclubs zijn die qua aanhang en uitstraling een prima vervanger van Vitesse zouden zijn. Geen Almeres en Volendammetjes erbij komend seizoen.
    Jij vindt FC Dordrecht een grote traditieclub? :mrgreen:
    Groningen staat er qua verliespunten boven. :opzijnkop:
  • These users thanked the author Grasmat for the post:
    nilssonH
    Standbeeld
    Mister PSV

Mooie sfeeractie.

• These users thanked the author Standbeeld for the post (total 3):
    ThijsRen HöekJur1913
    Post Reply