Keuken Kampioen Divisie Algemeen
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
Hebben we hem weer hoor. Het blijkt weer allemaal onzin te zijn wat ze hebben geschreven daar. Opvallend hoe vaak deze man betrokken is bij randzaken.
https://m.voetbalzone.nl/nieuws/kevin-v ... ien/427241
https://m.voetbalzone.nl/nieuws/kevin-v ... ien/427241
-
- Legende
FC Groningen vind ik toch wel de grootste tegenvaller van de KKD dit seizoen. Tevens vind ik het ook wel jammer. Een sterke Eredivisie heeft ook baat bij een goede middenmoot waar je als topclub lastige uitwedstrijden hebt. Door slecht beleid mist de Eredivisie nu een aantal van dit soort clubs waaronder FC Groningen.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Maikel
- Site Admin
Ja en nog veel kwaad bloed door hoe de KNVB om is gegaan met FC Twente en ook toentertijd met het eindigen van het corona seizoen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik zou het toch wel komisch vinden wanneer deze gozer naar NAC zou verkassen. Of niet, Tovast?"NEC heeft zich al gemeld en ook Roda JC en NAC Breda hebben geïnformeerd bij Groningen." Bas Dost is voor onbepaalde tijd uitgeschakeld bij NEC. Hij zakte tegen AZ ineen en herstelt momenteel van een ontstoken hartspier. Of hij überhaupt nog terugkeert, is onzeker.
https://m.voetbalzone.nl/nieuws/rtv-noo ... een/427835
-
- Nationale topspeler
Hahahah brrr... de gedachte alleen al.Standbeeld wrote: ↑05 Dec 2023, 11:50Ik zou het toch wel komisch vinden wanneer deze gozer naar NAC zou verkassen. Of niet, @Tovast?"NEC heeft zich al gemeld en ook Roda JC en NAC Breda hebben geïnformeerd bij Groningen." Bas Dost is voor onbepaalde tijd uitgeschakeld bij NEC. Hij zakte tegen AZ ineen en herstelt momenteel van een ontstoken hartspier. Of hij überhaupt nog terugkeert, is onzeker.
https://m.voetbalzone.nl/nieuws/rtv-noo ... een/427835
Ben benieuwd wat er dan gebeurd, NAC kennende is hij na twee goals en een adtje bier helemaal het ventje in Breda. Vind hem vooral best een matige spits, dus ik hoop dat NAC wat hoger mikt zodat ze samen met Willem II (het liefst zonder) terug komen naar de Ere.
-
- Meervoudig international
- Standbeeld
- Mister PSV
Bericht zit achter een paywall. Wat is het probleem met een privefoto in lingerie?
Edit
Edit
Last edited by Standbeeld on 12 Jan 2024, 16:43, edited 1 time in total.
-
- Meervoudig international
De foto waarover discussie ontstond, is gemaakt in de privésfeer tijdens een themafeest. Op de foto poseert ze in een rood korset en jarretels. Met haar eigen goedkeuring is de foto openbaar gemaakt en vervolgens is deze ook binnen de club opgemerkt. „Een enkeling heeft aangegeven de foto als ongepast te ervaren, uit hoofde van de functie die ik voor MVV uitoefende”, schrijf Luijendijk.Standbeeld wrote: ↑12 Jan 2024, 16:41 Bericht zit achter een paywall. Wat is het probleem met een privefoto in lingerie?
- Standbeeld
- Mister PSV
Als ze daardoor haar biezen heeft moeten pakken dan vind ik dat buitenproportioneel.Bossche bol wrote: ↑12 Jan 2024, 16:43De foto waarover discussie ontstond, is gemaakt in de privésfeer tijdens een themafeest. Op de foto poseert ze in een rood korset en jarretels. Met haar eigen goedkeuring is de foto openbaar gemaakt en vervolgens is deze ook binnen de club opgemerkt. „Een enkeling heeft aangegeven de foto als ongepast te ervaren, uit hoofde van de functie die ik voor MVV uitoefende”, schrijf Luijendijk.Standbeeld wrote: ↑12 Jan 2024, 16:41 Bericht zit achter een paywall. Wat is het probleem met een privefoto in lingerie?
- Standbeeld
- Mister PSV
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- Joenepsv
- Legende
Dit gaat Vitesse niet meer recht zetten. En dan verzuipen in het KKD moeras. Lastig om er weer uit te komen.
Spelen ze sowieso tegen Emmen. Wat die aan het doen zijn onder praatjesmaker Grim. Ongelooflijk. Die verkopen hun drie beste spelers in de winterstop en halen daar drie niksnutten voor terug. Dat wordt de komende jaren weer knokken voor promotie want dit jaar lukt niet.
Spelen ze sowieso tegen Emmen. Wat die aan het doen zijn onder praatjesmaker Grim. Ongelooflijk. Die verkopen hun drie beste spelers in de winterstop en halen daar drie niksnutten voor terug. Dat wordt de komende jaren weer knokken voor promotie want dit jaar lukt niet.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Wel fijn dat de huidige bovenste 5/6 clubs wel allemaal de grote traditieclubs zijn die qua aanhang en uitstraling een prima vervanger van Vitesse zouden zijn. Geen Almeres en Volendammetjes erbij komend seizoen.
-
- Moderator
- Standbeeld
- Mister PSV
Mooie sfeeractie.
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 3):
- Thijs • Ren Höek • Jur1913