Johan Bakayoko
-
- Vaste waarde in elftal
Wil hem nog niet definitief afschrijven, maar die jongen is nog lang niet geschikt voor PSV 1. Lekker nog een jaartje bij Jong gaan ballen of ergens in de verhuur minuten maken. Snap niet dat hij nog zo'n prominente plek in de selectie heeft en zoveel aan bod komt. Zie dan liever een Ledezma een kans krijgen.
- trouwepsvfan
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Omdat we niemand anders in de aanval hebben rondlopen door het geweldige technische beleid.Demenkovets wrote: ↑05 Feb 2023, 17:28 Wil hem nog niet definitief afschrijven, maar die jongen is nog lang niet geschikt voor PSV 1. Lekker nog een jaartje bij Jong gaan ballen of ergens in de verhuur minuten maken. Snap niet dat hij nog zo'n prominente plek in de selectie heeft en zoveel aan bod komt. Zie dan liever een Ledezma een kans krijgen.
Ledezma en Saibari zijn eigenlijk middenvelders.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Vaste waarde in elftal
Ledezma heeft voor zijn blessures ook veel vaker op die positie gespeeld en daar wat mij betreft een prima indruk achtergelaten. Had naar mijn mening in deze wedstrijd ook veel beter gepast dan het onbehouwen spel van Bakayoko.
Je kunt blind aan een positie vasthouden ook als dat met veel mindere spelers moet, of de tactiek iets bijstellen obv wat je aan kwaliteiten in de selectie hebt.
Je kunt blind aan een positie vasthouden ook als dat met veel mindere spelers moet, of de tactiek iets bijstellen obv wat je aan kwaliteiten in de selectie hebt.
-
- Nationale topspeler
de beste man is nog maar 19. Gakpo was ook niet zo ver toen hij 19 was en kijk hoe het met hem is gelopen.
- B. Dzsudzsak
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Pak een colaatje tussendoor pik.kastoekast wrote: ↑05 Feb 2023, 17:48 de beste man is nog maar 19. Gakpo was ook niet zo ver toen hij 19 was en kijk hoe het met hem is gelopen.
Bij Gakpo zag Stevie Wonder nog wel dat die alles in zich had om een dragende speler bij PSV 1 te worden.
Dat zie ik bij Bakayoko echt helemaal nergens in terug.
“Keep your friends close, keep your enemies closer”.
-
- Regelmatige invaller
Poi poi poi dit was echt niet best zeg, wat een waardeloze invalbeurt had deze man. Ook een domme overtreding waar hij een gele kaart voor kreeg.
Ik heb hem nu een paar keer aan het werk gezien, maar ik zie het niet in hem of het komt er niet uit, dat kan ook gewoon.
Ik heb hem nu een paar keer aan het werk gezien, maar ik zie het niet in hem of het komt er niet uit, dat kan ook gewoon.
- ShovingNE2
- Site Admin
Hoezo 15 miljoen afwijzen.
Mijn accountantshart huilt
Mijn accountantshart huilt
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Internationale topspeler
Mijn supportershart ook
-
-
- Regelmatige invaller
Precies dit.
- DeBruyne
- Meervoudig international
Inderdaad, hij viel vandaag belabberd in en heeft dit seizoen weinig goeds laten zien. Desondanks heeft hij al 3x gescoord in PSV 1. Bij Jong PSV heeft hij in nog geen 60 wedstrijden 18x gescoord en 16 assist gegeven.
Ik heb hem daar echt heel veel goede wedstrijden zien spelen en de commentatoren liepen met hem weg. Snelheid, Power en een zeer goed schot. Inderdaad een niveautje lager. Geef hem het vertrouwen ipv alles met elkaar af te kraken/zeiken. Ik weiger ook te geloven dat hij al zijn talent in één keer is verloren.
Ik heb hem daar echt heel veel goede wedstrijden zien spelen en de commentatoren liepen met hem weg. Snelheid, Power en een zeer goed schot. Inderdaad een niveautje lager. Geef hem het vertrouwen ipv alles met elkaar af te kraken/zeiken. Ik weiger ook te geloven dat hij al zijn talent in één keer is verloren.
- SomaQan
- Nationale topspeler
Speelde echt werkelijk dramatisch. Ik hoop echt dat hij 5de keus op rechts is voor als El Ghazi een paar weken uit ligt. Ledezma en Saibari heb ik nooit zo slecht zien spelen.
Lekker bij Jong je vlieguren maken en volgendjaar verhuren.
Lekker bij Jong je vlieguren maken en volgendjaar verhuren.
- Ren Höek
- Vedette
Ik snapte het afwijzen van het bod van PSG al niet, maar deze invalbeurt vind ik nog onbegrijpelijker.
Het was een duel tussen mannen, waarbij Makkelie opvallend veel toeliet van met name Feyenoorders, dan breng je geen pupil in maar een kerel. Dus Hazard, of Silva of Saibari of desnoods Ledezma. Eigenlijk iedereen behalve Bakayoko.
Je kunt het Bakayoko eigenlijk niet verwijten, maar hij was kansloos deze wedstrijd. Een waardeloze invalbeurt, die ook nog veel te lang duurde.
Het was een duel tussen mannen, waarbij Makkelie opvallend veel toeliet van met name Feyenoorders, dan breng je geen pupil in maar een kerel. Dus Hazard, of Silva of Saibari of desnoods Ledezma. Eigenlijk iedereen behalve Bakayoko.
Je kunt het Bakayoko eigenlijk niet verwijten, maar hij was kansloos deze wedstrijd. Een waardeloze invalbeurt, die ook nog veel te lang duurde.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Als je terug denkt aan de horror eerste helft in de JCS met Bakayoko en Hoever op rechts en je vergelijkt het met gisteren dan kun je toch niet anders concluderen dat er feitelijk 0 ontwikkeling is geweest in 14 wedstrijden PSV 1. Als hij nu in de kleinere wedstrijden bepaalde tegenstanders aan gort schoot dan kun je nog denken dat het er wel in zit maar dat is ook niet zo.
-
- Vedette
Ik denk dat deze jongen er echt veel aan had gehad om een half jaar verhuurd te worden aan een middenmotor. Hardheid op doen, minuten maken. Het zit er misschien wel in, maar op deze manier komt het er nooit uit. Ik had gehad gehoopt dat hij in de rust al gewisseld werd.
-
- Vedette
Ik snapte inderdaad ook niet dat Saibari niet werd gebracht.Ren Höek wrote: ↑05 Feb 2023, 20:40 Ik snapte het afwijzen van het bod van PSG al niet, maar deze invalbeurt vind ik nog onbegrijpelijker.
Silva is geen rechtsbuiten en voor Hazard was het nog te vroeg in de wedstrijd, dus vanuit dat gezien was de keuze sowieso beperkt zonder te veel te hoeven schuiven.
Maar ik weet zeker dat Saibari alleen al met zijn fysiek en loopvermogen een stuk meer had gebracht dan Bakayoko. Die heeft letterlijk álles fout gedaan.
-
- Bankzitter
- Favoriete speler: Luuk de Jong
ik heb altijd al een zwak voor Johan gehad.
maar mijn hemel wat te actual fack was dat dan gisteren.
Ik heb denk ik nog nooit iemand zo slecht zien invallen.
dit overtreft zelfs de inval beurt van vertessen tegen ajax.
Ook die domme slidings elke keer. die heeft echt helemaal niks goed gedaan
maar mijn hemel wat te actual fack was dat dan gisteren.
Ik heb denk ik nog nooit iemand zo slecht zien invallen.
dit overtreft zelfs de inval beurt van vertessen tegen ajax.
Ook die domme slidings elke keer. die heeft echt helemaal niks goed gedaan
Oans bin de Zeeuwen!
- mr.top
-
- Vaste waarde in elftal
Typisch een speler die je in deze fase van zijn ontwikkeling als de wedstrijd het toelaat aan het eind nog even een kwartiertje laat invallen als de tegenstander moe begint te raken. Even ruiken aan het grote werk, niet teveel druk, beetje spelplezier opdoen en ervaren hoe het is om met de grote jongens mee te doen. Kijken hoe hij zich in de hoofdselectie verder ontwikkelt en eventueel een jaartje verhuren op een niveau dat iets hoger ligt dan Jong PSV.
Het is nu vrij kansloos om hem al zo'n grote rol te geven die hij overduidelijk nog niet aankan. Die jongen is gewoon nog niet zover, gooi hem dan ook niet zo voor de leeuwen waar hij meteen door de hoefjes knakt als de tegenstand even iets groter wordt. Daarme kun je een speler in zijn ontwikkeling en zelfvertrouwen ook slopen. Vond het gewoon zielig hoe hij verzoop. Alsof je naar een wedstrijdje van de F'jes kijkt en dat ene jongetje ziet dat constant achter het groepje aanhobbelt waar om de bal wordt gestreden.
PSV had een werker nodig, een handenbinder en stoorzender voor de tegenstander. Een Saibari had hier nu met zijn kwaliteiten goed volstaan en ook verlichting aan Teze kunnen geven, of Ledezma die gewoon al een stuk verder is en ook bekend met die positie. Heck, je had hier zelfs nog meer aan Bruma gehad
Het is nu vrij kansloos om hem al zo'n grote rol te geven die hij overduidelijk nog niet aankan. Die jongen is gewoon nog niet zover, gooi hem dan ook niet zo voor de leeuwen waar hij meteen door de hoefjes knakt als de tegenstand even iets groter wordt. Daarme kun je een speler in zijn ontwikkeling en zelfvertrouwen ook slopen. Vond het gewoon zielig hoe hij verzoop. Alsof je naar een wedstrijdje van de F'jes kijkt en dat ene jongetje ziet dat constant achter het groepje aanhobbelt waar om de bal wordt gestreden.
PSV had een werker nodig, een handenbinder en stoorzender voor de tegenstander. Een Saibari had hier nu met zijn kwaliteiten goed volstaan en ook verlichting aan Teze kunnen geven, of Ledezma die gewoon al een stuk verder is en ook bekend met die positie. Heck, je had hier zelfs nog meer aan Bruma gehad
- DadOfFour
Hij had beter bij Amiens of Valenciennes gepast dan bij PSV in het eerste, afgaand op zijn spel van gister...
La vida és massa curta per no fer broma