Ismael Saibari

Spelers A-selectie.
Post Reply
Galactico
Meervoudig international

Heruone wrote: 20 Feb 2023, 02:40 Ik vind Saibari eigenlijk niet echt een slechte speler. Hij is redelijk snel, bezit ook wel wat explosiviteit, fysiek sterk, heeft best een goede (functionele) techniek, kan in de kleine ruimte overweg en heeft ook een prima steekpass in de benen. Hij is altijd in beweging en beweegt ook door in zijn spel. Bovendien vind ik zijn decision making erg volwassen voor zijn leeftijd en speelminuten/ervaring die hij heeft. Het is vooral niet iemand die echter een enorm hoog rendement levert (zijn afwerken moet echt beter), evenals het ook geen aanvaller is. En als je hem in een van de aanvallende posities gebruikt, is iig rechtsbuiten de minst geschikte positie voor hem. Dan moet het een soort van Simons rol op links zijn of als valse spits.

Ik vind hem meer een dynamische '8'/'10'. En ik denk met bovenstaande capaciteiten echt een prima selectiespeler voor PSV in die rol met een betere trainer/beter lopend elftal waarin hij zelf ook nog wat stappen zet mbt o.a. het afwerken. Hij wordt nmi nu iig gewoon verkeerd gebruikt.
Dat is best wel een hoop net niet op het gemiddelde profiel van een speler van PSV. Ik vind met name die soort gelatenheid (of is het spanning?) die van hem afstraalt iets wat me opvalt. Dat zie ik ook bij Bakayoko; die jongen lijkt ook wel verkrampt en mentaal nog niet klaar voor spelen in PSV 1.

Ik zie niet meer dan een dertien in een dozijn voetballer die het leuk zal doen bij Heerenveen of Twente.
ruuddevil
Legende

Ongelooflijk deze gast. Komt er in en doet niets goed. Lijkt na 2 minuten al op want kan het niet opbrengen om druk te zetten. Nooit meer opstellen Ruud, zelfs niet brengen voor 2 minuten.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

In NIETS een aanvaller. Dus gebruik hem hoogstens als ie geen aanvaller hoeft te spelen.
TomPSV
Legende

Schijnt weer twee enorme kansen gemist te hebben bij Jong PSV

Grasmat
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

En ik maar denken dat de @Menno1 een stuk ouder was. Blijkt ie hier gewoon de 993 weggelaten te hebben...

De waarschuwing in de tweet dat het materiaal mogelijk gevoelige content bevat is wel volledig op zijn plek. Mijn ogen doen nu pijn van het zien van die kans.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Bij ons doet het zeer maar die jongen weet ook dat ie na 1000 min PSV geen bal tegen de touwen kan jagen. Als die eerste erin zit kan het echt nog wel harder gaan.

Voor PSV 1 totaal ongeschikt.
Menno1
Legende

Grasmat wrote: 06 Mar 2023, 21:46 En ik maar denken dat de @Menno1 een stuk ouder was. Blijkt ie hier gewoon de 993 weggelaten te hebben...

De waarschuwing in de tweet dat het materiaal mogelijk gevoelige content bevat is wel volledig op zijn plek. Mijn ogen doen nu pijn van het zien van die kans.
Was ik maar zo jong. Nee, dat ben ik niet. En ik ben ook geen Saibari hater; ik vind het best een leuke voetballer die wel wat kan. Uiteraard is dat rendement echt een issue aan het worden, maar ik heb wel het idee dat ook dat goed kan komen.
Ardbeg
Mister PSV

Hoe mis je die. Echt, niet te doen.
Standbeeld
Mister PSV

Is geen aanvaller. Maar die bal moet er wel in.
El Sordo
Vedette

Het missen van deze kans heeft niets met wel of geen aanvaller zijn te maken.
ruuddevil
Legende

Dramatische voetballer. Weg ermee aub, wil die jongen nooit meer in een PSV shirt zien.
DC_PSV
Vedette

Wauw.
#simplythebest
Juancho
Mister PSV

Ben wel benieuwd eigenlijk hoe hij afwerkt tijdens de training.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Menno1
Legende

Bij Jong PSV scoorde hij regelmatig vroeger.

Maar ik vind hem een beetje lijken op de Dembele van AZ. Uiteraard een stuk minder maar ik zou hem net als Heruone wel eens op 6/8 zien. Dembele maakte ook die transitie.
El Sordo
Vedette

Bij Jong PSV heeft hij acht keer gescoord in 4040 minuten, waarvan drie tegen Jong AZ. Dat kan ik nou niet bepaald regelmatig noemen.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Drop hem op een afwerkplek en dan nog jast ie hem waarschijnlijk in het verkeerde gat. Wat een kansloze voetballer. Zsm transfervrij laten gaan, nu loopt ie ook nog eens te kutten in Jong PSV.
Standbeeld
Mister PSV

Ruilen tegen Booth.
Massimo
Legende

Verlengen en verhuren en dan zien we medio 2024 wel hoe de vlag erbij hangt.
koetje
Legende

Op het afronden na is het een vrij complete voetballer. Dat afronden moet toch best trainbaar zijn. Het is niet zo dat hij de techniek van een lantaarnpaal heeft. Hij komt tenminste in de positie om te scoren. Dat is de eerste voorwaarde. Kan me het verguizen van Wijnaldum, Bergwijn en heel recente Bakayoko hier/oude forum nog herinneren over het kansen missen. Na gericht trainen kwam dat ook op hun pootjes terecht. Niet dat Sabairi die aantallen zal gaan halen maar de helft is ook meer dan genoeg.
Raw85
Meervoudig international

Seizoentje Go Ahead Eagles oid zou hem goed doen
RIO
Legende

Massimo wrote: 07 Mar 2023, 14:09 Verlengen en verhuren en dan zien we medio 2024 wel hoe de vlag erbij hangt.
Ja, net zoals we bij Baumi en Bruma hebben gedaan. Doorselecteren.
Massimo
Legende

RIO wrote: 07 Mar 2023, 14:46
Massimo wrote: 07 Mar 2023, 14:09 Verlengen en verhuren en dan zien we medio 2024 wel hoe de vlag erbij hangt.
Ja, net zoals we bij Baumi en Bruma hebben gedaan. Doorselecteren.
Dat waren dure aankopen met dure salarissen die volledig verkeerd waren. Dit is een jonge speler uit de eigen jeugd waar je verder niet echt een buil aan kan vallen. Is hij na een jaar verhuur nog steeds niet goed genoeg dan kan je alsnog afscheid van hem nemen en levert het je misschien ook nog wat op in plaats van dat het je een heleboel kost.
RIO
Legende

Je ziet dat ie 0 rendement heeft. Je moet dan wel heel erg overtuigd zijn van zijn kunnen.
Ittot
Internationale topspeler

Het is sowieso geen toptalent. Leuk dat Ruud hem aardig vindt en leuk vond ballen bij Jong. Maar komt in bijna alles te kort voor PSV 1. Dit is zo'n speler waar je echt snel op moet door selecteren. Misschien nog verhuren om te kijken hoe hij zich ontwikkeld maar niet meer bij de groep houden. Kun je beter échte talenten doorschuiven.
Massimo
Legende

RIO wrote: 07 Mar 2023, 15:14 Je ziet dat ie 0 rendement heeft. Je moet dan wel heel erg overtuigd zijn van zijn kunnen.
Ik ben zeker niet overtuigd, maar laat hem maar eens een jaartje elke week spelen. Als het rendement dan nog steeds zo bedroevend is of nauwelijks beter dan is het uiteraard klaar. Maar iemand als Saibari die net komt kijken en van onderaf komt vind ik heel wat anders dan Bruma of Baumgartl noemen als vergelijking.
Post Reply