Nou nou zeg, wat in Afrika of Oekraïne gebeurt is treurig te noemen maar dit is hoogstens gewoon heel dom van die jongen zelf. Het enige paasei hier is Mootje zelf.
Mohamed Ihattaren 🎈
- Fanatic-U-s
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Ex unitate vires
-
- Legende
Die gast is echt onherkenbaar. Lijkt wel een 40 plusser. Holy fuck zeg, wat een waste.
Overigens is het stadium van humor en satire wel voorbij nu hij weg is bij Ajax. Wat rest is pure teleurstelling en ook wel boosheid dat iemand zichzelf zo te grabbel kan gooien. De wereld ligt letterlijk aan je voeten en je krijgt mogelijkheden waar elk kind van droomt en dan ga je er zo mee om.
-
- Vedette
Ik ga het gedrag van Mo nergens goedpraten, maar dat mensen jaren na dato hier nog plezier uit kunnen halen vind ik vrij treurig.Fanatic-U-s wrote: ↑06 Jul 2024, 16:32Nou nou zeg, wat in Afrika of Oekraïne gebeurt is treurig te noemen maar dit is hoogstens gewoon heel dom van die jongen zelf. Het enige paasei hier is Mootje zelf.
- ShovingNE2
- Site Admin
Die tijd ligt wel achter ons ja.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Standbeeld
- Mister PSV
Voor mij is Mo vooral een slachtoffer van zichzelf. Een gevaarlijke combi van niet bijster slim zijn en mentale problemen. Dat laatste is een serieus issue dat niet mag worden onderschat. Gelukkig is daar steeds meer aandacht voor tegenwoordig. Ik denk daarom dat het uiteindelijk beter is om met wat meer compassie naar Mootje te kijken. Vandaag is het Mo, maar misschien is het morgen iemand in je omgeving of ben je zelf aan de beurt. Het enige dat ik twijfelachtig vind bij Mo, is dat hij (naar mijn weten) nooit echt hulp heeft geaccepteerd terwijl ik er 100% zeker van ben dat het hem wel 300x is aangeboden.Fanatic-U-s wrote: ↑06 Jul 2024, 16:32Nou nou zeg, wat in Afrika of Oekraïne gebeurt is treurig te noemen maar dit is hoogstens gewoon heel dom van die jongen zelf. Het enige paasei hier is Mootje zelf.
Last edited by Standbeeld on 06 Jul 2024, 17:52, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
- Thijs • Franciscus
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
- Standbeeld
- Mister PSV
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/moham ... f335c34fee
Ik zag en las het artikel en dacht: boeien, laat die jongen eens met rust. Maar toen keek ik naar de foto en toen zag ik wel iets opvallends wat ze bij VZ en in de comments daar gemist hebben. Op de foto in het artikel (hieronder een screenshot) lijkt Mo naast Bram Bakker te zitten. Dat is een bekende ex-psychiater. Hopelijk is Mo aan de slag met Bakker.
Ik zag en las het artikel en dacht: boeien, laat die jongen eens met rust. Maar toen keek ik naar de foto en toen zag ik wel iets opvallends wat ze bij VZ en in de comments daar gemist hebben. Op de foto in het artikel (hieronder een screenshot) lijkt Mo naast Bram Bakker te zitten. Dat is een bekende ex-psychiater. Hopelijk is Mo aan de slag met Bakker.
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 7):
- Maax • SKERLA • Johann Vogelaar • Mr.Unibet • JandeVakantieman • TinuZzZ • Jordi
-
- Veelbelovend talent
Het lijkt bijna een statement aangezien de andere persoon naast hem, Kishna, bekend staat om zijn openheid over z’n mentale problemen tijdens z’n carriere.Standbeeld wrote: ↑13 Aug 2024, 07:36 https://www.voetbalzone.nl/nieuws/moham ... f335c34fee
- These users thanked the author Gerard Karnemelk for the post:
- Standbeeld
- mr.top
Goeie observatie !Gerard Karnemelk wrote: ↑13 Aug 2024, 07:51Het lijkt bijna een statement aangezien de andere persoon naast hem, Kishna, bekend staat om zijn openheid over z’n mentale problemen tijdens z’n carriere.Standbeeld wrote: ↑13 Aug 2024, 07:36 https://www.voetbalzone.nl/nieuws/moham ... f335c34fee
- Balinho
Niet eens grappig bedoeld, maar is die Bram Bakker op een of andere manier verbonden met Keith Bakker?Standbeeld wrote: ↑13 Aug 2024, 07:36 https://www.voetbalzone.nl/nieuws/moham ... f335c34fee
-
Het is in ieder geval een echte expert i.t.t. al die betweters.
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Dit, niet verwonderlijk dat het gebeurt maar laat zo'n jongen gewoon naar een wedstrijd kijken zonder dat er direct camera's op komen te staan. Dat gaat net zo goed op voor spelers die een uiterst succesvolle cariere hebben gehad als spelers die dat niet hebben gehad ( understatement ).Standbeeld wrote: ↑13 Aug 2024, 07:36 Ik zag en las het artikel en dacht: boeien, laat die jongen eens met rust.
En dan nu de analyse met wie Ihattaren op de tribune naar een wedstrijd van Jong AZ - Roda JC zit te kijken.
- AlexDeTank4
- Bankzitter
Niet zeker of ik dat hier al eens heb gezegd: maar zijn plan is om in december het topvoetbal weer te halen. Traint op dit moment in de boksschool waar ik ook sport, maar ook daar is het 't zelfde verhaal: hij zegt te diëten, maar wordt eigenlijk alleen maar zwaarder en traint mee op 10%. Hoop inderdaad dat een goede sportpsycholoog hem kan helpen, want ik vind het (inmiddels) ontzettend sneu voor die jongen.
- These users thanked the author AlexDeTank4 for the post:
- FTS
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
Nee, ik snap de verwarring maar de broer van Keith heet "Koeke".Balinho wrote: ↑13 Aug 2024, 08:26Niet eens grappig bedoeld, maar is die Bram Bakker op een of andere manier verbonden met Keith Bakker?Standbeeld wrote: ↑13 Aug 2024, 07:36 https://www.voetbalzone.nl/nieuws/moham ... f335c34fee
- These users thanked the author Franciscus for the post (total 2):
- SKERLA • Heissenberrug
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Laat Mo eerst maar eens zijn 'gewone' leven op de rails krijgen, is al lastig genoeg. Zulks is gebleken. (Bakker noemt zich overigens 'oud-psychiater'). Als Mo met Bakker zou werken, is daar wellicht een kleine kans op, Al legt deze zich vooral toe op de 'publiekskant' van zijn expertise en toert hij met zijn zoon in een programma over verslaving door het land:AlexDeTank4 wrote: ↑13 Aug 2024, 08:50 Niet zeker of ik dat hier al eens heb gezegd: maar zijn plan is om in december het topvoetbal weer te halen. Traint op dit moment in de boksschool waar ik ook sport, maar ook daar is het 't zelfde verhaal: hij zegt te diëten, maar wordt eigenlijk alleen maar zwaarder en traint mee op 10%. Hoop inderdaad dat een goede sportpsycholoog hem kan helpen, want ik vind het (inmiddels) ontzettend sneu voor die jongen.
https://brambakker.com
Aardig interview:
https://www.vpro.nl/nooitmeerslapen/spe ... iend~.html
Maar Mo? Gaat niet meer gebeuren, vrees ik... Excessen wat beperken. Tot zover uw psychiater
-
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Knap gespot!Standbeeld wrote: ↑13 Aug 2024, 07:36 https://www.voetbalzone.nl/nieuws/moham ... f335c34fee
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Een psychiater is toch gewoon een dokter die (psycho)pillen voorschrijft? Die houden zich doorgaans niet bezig met CGT toch?
Ex unitate vires