Mohamed Ihattaren 🎈

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Chucky wrote: 06 Jul 2024, 15:48
R.Manco wrote: 06 Jul 2024, 15:31 Ik snap dat er historie is met deze jongen, maar het verbaast me altijd weer dat mensen in dit topic blijven terugkomen met foto's om hem daarna lekker 1 voor 1 dik te gaan noemen.
Het is ook gewoon enorm treurig. Die kerel heeft duidelijk flinke geestelijke problemen, en is daarbij ook allesbehalve een slimme jongen. Mensen die hier jaren na zijn vertrek nog steeds van 'genieten' zijn zelf ook niet echt goed bij hun paasei.
Nou nou zeg, wat in Afrika of Oekraïne gebeurt is treurig te noemen maar dit is hoogstens gewoon heel dom van die jongen zelf. Het enige paasei hier is Mootje zelf.
Ex unitate vires
Menno1
Legende

Asterix wrote: 06 Jul 2024, 12:08 Het Mr.Kebab teamuitje.

Image
Die gast is echt onherkenbaar. Lijkt wel een 40 plusser. Holy fuck zeg, wat een waste.

Overigens is het stadium van humor en satire wel voorbij nu hij weg is bij Ajax. Wat rest is pure teleurstelling en ook wel boosheid dat iemand zichzelf zo te grabbel kan gooien. De wereld ligt letterlijk aan je voeten en je krijgt mogelijkheden waar elk kind van droomt en dan ga je er zo mee om.
  • These users thanked the author Menno1 for the post:
    guus
    Chucky
    Vedette

Fanatic-U-s wrote: 06 Jul 2024, 16:32

Het is ook gewoon enorm treurig. Die kerel heeft duidelijk flinke geestelijke problemen, en is daarbij ook allesbehalve een slimme jongen. Mensen die hier jaren na zijn vertrek nog steeds van 'genieten' zijn zelf ook niet echt goed bij hun paasei.
    Nou nou zeg, wat in Afrika of Oekraïne gebeurt is treurig te noemen maar dit is hoogstens gewoon heel dom van die jongen zelf. Het enige paasei hier is Mootje zelf.
    Ik ga het gedrag van Mo nergens goedpraten, maar dat mensen jaren na dato hier nog plezier uit kunnen halen vind ik vrij treurig.
  • These users thanked the author Chucky for the post (total 2):
    SKERLATijn
    ShovingNE2
    Site Admin

Die tijd ligt wel achter ons ja.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Standbeeld
    Mister PSV

Fanatic-U-s wrote: 06 Jul 2024, 16:32

Voor mij is Mo vooral een slachtoffer van zichzelf. Een gevaarlijke combi van niet bijster slim zijn en mentale problemen. Dat laatste is een serieus issue dat niet mag worden onderschat. Gelukkig is daar steeds meer aandacht voor tegenwoordig. Ik denk daarom dat het uiteindelijk beter is om met wat meer compassie naar Mootje te kijken. Vandaag is het Mo, maar misschien is het morgen iemand in je omgeving of ben je zelf aan de beurt. Het enige dat ik twijfelachtig vind bij Mo, is dat hij (naar mijn weten) nooit echt hulp heeft geaccepteerd terwijl ik er 100% zeker van ben dat het hem wel 300x is aangeboden.
    Last edited by Standbeeld on 06 Jul 2024, 17:52, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
    ThijsFranciscus
    Het Kanon
    Internationale topspeler

Het enige dat nog ontbreekt is ESPN dat zit te kwijlen op Mootjes 'succes' op niveau lik m'n reet.
    ziege maar ook zagge
    Lid van verdienste
    Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Grasmat wrote: 06 Jul 2024, 15:40 Ik ben zelf dik, dan mag het.
    Ahhhh dát soort gras :D
    Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
    Standbeeld
    Mister PSV

https://www.voetbalzone.nl/nieuws/moham ... f335c34fee

Ik zag en las het artikel en dacht: boeien, laat die jongen eens met rust. Maar toen keek ik naar de foto en toen zag ik wel iets opvallends wat ze bij VZ en in de comments daar gemist hebben. Op de foto in het artikel (hieronder een screenshot) lijkt Mo naast Bram Bakker te zitten. Dat is een bekende ex-psychiater. Hopelijk is Mo aan de slag met Bakker.

Image
  • These users thanked the author Standbeeld for the post (total 7):
    MaaxSKERLAJohann VogelaarMr.UnibetJandeVakantiemanTinuZzZJordi
    Gerard Karnemelk
    Veelbelovend talent

Standbeeld wrote: 13 Aug 2024, 07:36 https://www.voetbalzone.nl/nieuws/moham ... f335c34fee

Ik zag en las het artikel en dacht: boeien, laat die jongen eens met rust. Maar toen keek ik naar de foto en toen zag ik wel iets opvallends wat ze bij VZ en in de comments daar gemist hebben. Op de foto in het artikel (hieronder een screenshot) lijkt Mo naast Bram Bakker te zitten. Dat is een bekende ex-psychiater. Hopelijk is Mo aan de slag met Bakker.

Image
    Het lijkt bijna een statement aangezien de andere persoon naast hem, Kishna, bekend staat om zijn openheid over z’n mentale problemen tijdens z’n carriere.
  • These users thanked the author Gerard Karnemelk for the post:
    Standbeeld
    ruuddevil
    Legende

Bram Bakker is verslavingsexpert. Denk dat een doner verslaving voor hem een nieuwe doelgroep is. De zoveelste in de eindeloze lijst van mensen die denkt Mootje te kunnen helpen en dat vooral voor zichzelf doet.
    mr.top
    Internationale topspeler

Gerard Karnemelk wrote: 13 Aug 2024, 07:51
    Standbeeld wrote: 13 Aug 2024, 07:36 https://www.voetbalzone.nl/nieuws/moham ... f335c34fee

Image
    Het lijkt bijna een statement aangezien de andere persoon naast hem, Kishna, bekend staat om zijn openheid over z’n mentale problemen tijdens z’n carriere.
    Goeie observatie !
    Balinho
    Internationale topspeler

Image
    Niet eens grappig bedoeld, maar is die Bram Bakker op een of andere manier verbonden met Keith Bakker?
    guus
    Internationale topspeler

ruuddevil wrote: 13 Aug 2024, 08:11 Bram Bakker is verslavingsexpert. Denk dat een doner verslaving voor hem een nieuwe doelgroep is. De zoveelste in de eindeloze lijst van mensen die denkt Mootje te kunnen helpen en dat vooral voor zichzelf doet.
    Het is in ieder geval een echte expert i.t.t. al die betweters.
  • These users thanked the author guus for the post (total 2):
    FTSThomas
    Bram
    Nationale topspeler

Een expert of Wesley, daar zit veel verschil in
    Prof_napo
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

Standbeeld wrote: 13 Aug 2024, 07:36 Ik zag en las het artikel en dacht: boeien, laat die jongen eens met rust.
    Dit, niet verwonderlijk dat het gebeurt maar laat zo'n jongen gewoon naar een wedstrijd kijken zonder dat er direct camera's op komen te staan. Dat gaat net zo goed op voor spelers die een uiterst succesvolle cariere hebben gehad als spelers die dat niet hebben gehad ( understatement ).

En dan nu de analyse met wie Ihattaren op de tribune naar een wedstrijd van Jong AZ - Roda JC zit te kijken.
    AlexDeTank4
    Bankzitter

Niet zeker of ik dat hier al eens heb gezegd: maar zijn plan is om in december het topvoetbal weer te halen. Traint op dit moment in de boksschool waar ik ook sport, maar ook daar is het 't zelfde verhaal: hij zegt te diëten, maar wordt eigenlijk alleen maar zwaarder en traint mee op 10%. Hoop inderdaad dat een goede sportpsycholoog hem kan helpen, want ik vind het (inmiddels) ontzettend sneu voor die jongen.
  • These users thanked the author AlexDeTank4 for the post:
    FTS
    Het Kanon
    Internationale topspeler

Ihattaren heeft drie jaar niet gevoetbald (and counting). Alleen 5 minuten bekerfinale in die tijd. Welke club gaat hier nog aan beginnen.
    NewKid
    Jeugdspeler

Kan ie op RB?
    Franciscus
    Nationale topspeler
    Favoriete speler: Mauro Jr

Balinho wrote: 13 Aug 2024, 08:26

Image
    Niet eens grappig bedoeld, maar is die Bram Bakker op een of andere manier verbonden met Keith Bakker?
    Nee, ik snap de verwarring maar de broer van Keith heet "Koeke".
  • These users thanked the author Franciscus for the post (total 2):
    SKERLAHeissenberrug
    Chucky
    Vedette

Het Kanon wrote: 13 Aug 2024, 08:53 Ihattaren heeft drie jaar niet gevoetbald (and counting). Alleen 5 minuten bekerfinale in die tijd. Welke club gaat hier nog aan beginnen.
    Vitesse? :mrgreen:
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

AlexDeTank4 wrote: 13 Aug 2024, 08:50 Niet zeker of ik dat hier al eens heb gezegd: maar zijn plan is om in december het topvoetbal weer te halen. Traint op dit moment in de boksschool waar ik ook sport, maar ook daar is het 't zelfde verhaal: hij zegt te diëten, maar wordt eigenlijk alleen maar zwaarder en traint mee op 10%. Hoop inderdaad dat een goede sportpsycholoog hem kan helpen, want ik vind het (inmiddels) ontzettend sneu voor die jongen.
    Laat Mo eerst maar eens zijn 'gewone' leven op de rails krijgen, is al lastig genoeg. Zulks is gebleken. (Bakker noemt zich overigens 'oud-psychiater'). Als Mo met Bakker zou werken, is daar wellicht een kleine kans op, Al legt deze zich vooral toe op de 'publiekskant' van zijn expertise en toert hij met zijn zoon in een programma over verslaving door het land:
    https://brambakker.com

Aardig interview:
    https://www.vpro.nl/nooitmeerslapen/spe ... iend~.html

Maar Mo? Gaat niet meer gebeuren, vrees ik... Excessen wat beperken. Tot zover uw psychiater
    guus
    Internationale topspeler

Mo en topsport gaat niet samen. Het zou al heel wat zijn als die psychiater hem van zijn verslaving af helpt en Mo zover krijgt dat hij wat zinnigs gaat doen met zijn leven.
  • These users thanked the author guus for the post:
    Grasmat
    ziege maar ook zagge
    Lid van verdienste
    Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Image
    Knap gespot!
    Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Een psychiater is toch gewoon een dokter die (psycho)pillen voorschrijft? Die houden zich doorgaans niet bezig met CGT toch?
    Ex unitate vires
    Post Reply