Jeroen Zoet en Jordy De Wijs zijn ook spelers waar hij voorzitter van het fanclubje is. Kunnen minimaal twee keer per jaar rekenen op een artikeltje in het ED.Madueke wrote: ↑27 Jun 2023, 09:10Lijkt een beetje op de voorzitter van de JP van Hecke fanclub. Hopelijk tekent JP snel bij in Brighton.DonyellMalen wrote: ↑27 Jun 2023, 08:47 Het is toch niet zo dat Elfrink hoopt op JP van Hecke? Zou een vrij matige versterking zijn.
Transferwindow 2023/24
-
- Legende
- Maax
- Meervoudig international
Van Hecke heeft aandelen bij verschillende media. Werd gisteren bij de Done Deal podcast ookal naar Ajax gepraat hahaMadueke wrote: ↑27 Jun 2023, 09:10Lijkt een beetje op de voorzitter van de JP van Hecke fanclub. Hopelijk tekent JP snel bij in Brighton.DonyellMalen wrote: ↑27 Jun 2023, 08:47 Het is toch niet zo dat Elfrink hoopt op JP van Hecke? Zou een vrij matige versterking zijn.
-
- Legende
Vorig jaar was ie toch zo goed als binnen?Vanthaman18 wrote: ↑27 Jun 2023, 09:10Weet jij of Vinicius Souza een van de targets is?LaFoquita wrote: ↑27 Jun 2023, 09:05 Volgens Rik lijken Guti en Sangaré te gaan vertrekken, er zijn clubs voor zowel Guti als Sangaré concreet. Dan zouden in de komende 2 á 3 weken dus 2 nieuwe middenvelders gepresenteerd moeten worden anders draai je de voorbereiding met alleen Xavi, Veerman, Til en Saibari (indien Bosz hem als middenvelder ziet) als middenvelders.
Valt wel te rijmen met de verschillende geruchten over de middenvelders.
Wat een soap was dat zeg..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- LaFoquita
- Geselecteerd voor Oranje
- Clubvoorkeur: PSV
Ik heb zijn naam niet gehoord, maar dat zegt niet veel.Vanthaman18 wrote: ↑27 Jun 2023, 09:10Weet jij of Vinicius Souza een van de targets is?LaFoquita wrote: ↑27 Jun 2023, 09:05 Volgens Rik lijken Guti en Sangaré te gaan vertrekken, er zijn clubs voor zowel Guti als Sangaré concreet. Dan zouden in de komende 2 á 3 weken dus 2 nieuwe middenvelders gepresenteerd moeten worden anders draai je de voorbereiding met alleen Xavi, Veerman, Til en Saibari (indien Bosz hem als middenvelder ziet) als middenvelders.
Valt wel te rijmen met de verschillende geruchten over de middenvelders.
- LaFoquita
Mijn verwachting is dat PSV in de verdediging alleen voor een rechtback en een rechtsbenige CV gaat. Lijkt me dat zowel Boscagli als Obispo blijven. Vooral door de blessure van Obispo. Mocht je dan van Hecke halen ben je er niet op vooruitgegaan. Mocht PSV voor Sambo en Mwene gaan ben je er zelfs op achteruitgegaan..
LB: van Aanholt en Mauro
RB: Sambo en aankoop/Mwene
LCV: Boscagli en Obispo
RCV: Teze en aankoop
-
- Veelbelovend talent
Ik ben een nieuw lid hier, dus niet bekend met iedereen. Maar ben jij onze “Hamstelaar” of “klerry haamstra” ? Kunnen we blind vertrouwen op jou? Interessante namen zie ik voorbij komen, word zelf vooral blij van spelers met zuid-amerikaanse afkomst.
- LaFoquita
Nee, dat ben ik niet. Zijn andere mensen hier die meer credits verdienen en die meer weten.
-
- Veelbelovend talent
-
- Ballenjongen
In België werd/wordt Adem Zorgane ook weer aan PSV gelinkt, al is het maar vanuit andere clubs. Met een vertrek van zowel Guti als Sangare zul je stootkracht terug moeten halen èn ervoor morten zorgen dat er toekomstig kapitaal op het veld blijft staan. Voetballers als Zorgane, Varela en Diaz kunnen daarvoor zorgen. De vraag is en blijft of PSV deze contreien weer durft op te zoeken.
-
- Internationale topspeler
Paradou AC heeft vorig jaar Zorgane én Kadri verkocht. Beide doen het best goed in België. Misschien kunnen we beter daar al gaan scouten.RVN-fan wrote: ↑27 Jun 2023, 09:49 In België werd/wordt Adem Zorgane ook weer aan PSV gelinkt, al is het maar vanuit andere clubs. Met een vertrek van zowel Guti als Sangare zul je stootkracht terug moeten halen èn ervoor morten zorgen dat er toekomstig kapitaal op het veld blijft staan. Voetballers als Zorgane, Varela en Diaz kunnen daarvoor zorgen. De vraag is en blijft of PSV deze contreien weer durft op te zoeken.
-
- Nationale topspeler
Nachtmerrie scenario dit.LaFoquita wrote: ↑27 Jun 2023, 09:43 Mijn verwachting is dat PSV in de verdediging alleen voor een rechtback en een rechtsbenige CV gaat. Lijkt me dat zowel Boscagli als Obispo blijven. Vooral door de blessure van Obispo. Mocht je dan van Hecke halen ben je er niet op vooruitgegaan. Mocht PSV voor Sambo en Mwene gaan ben je er zelfs op achteruitgegaan..
Letterlijk 1 bewezen goede verdediger (PvA) in dit lijstje afgezien van een mogelijk goede aankoop.
Zelfs bij Mauro kun je flinke twijfels hebben omdat die het in een korte periode waarbij hij vooral aanvallend in topvorm was heeft laten zien en terugkomt van een zware blessure.
Ik weet het... we krijgen dan weer het riedeltje dat er eerst verdedigers moeten worden verkocht om nieuwe te halen, want zo werkt dat nu eenmaal. Maar bijzonder situaties vragen om bijzondere oplossingen. En de situatie is bijzonder in negatieve zin mbt onze verdediging.
-
- Meervoudig international
Ik zie nog wel kansen dat Sangare blijft: met pna Veerman en Simons zie ik het wel zitten mits de verdediging dan wordt versterkt en er een kanon wordt gehaald op linksbuiten.
Het is echt tijd (!) voor een kanon. Ik zie het zitten in bijvoorbeeld Karlsson, Pepi, Bakayoko als basis, met Luuk als breekijzer. Zo hou je het meeste budget voor waar we het meest versterking behoeven: de verdediging.
Het is echt tijd (!) voor een kanon. Ik zie het zitten in bijvoorbeeld Karlsson, Pepi, Bakayoko als basis, met Luuk als breekijzer. Zo hou je het meeste budget voor waar we het meest versterking behoeven: de verdediging.
- ShovingNE2
- Site Admin
Iedereen die zegt dat Van Hecke vooral weg moet blijven. Waarop gebaseerd dat hij niet goed genoeg zou zijn?
Is deze hier al gepost?
Is deze hier al gepost?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Dus Sangaré houden, geen €37,5 (of 25) miljoen krijgen en hem misbruiken op 6, met 'Kamikaze' Bosz als trainer?Kezmania wrote: ↑27 Jun 2023, 10:10 Ik zie nog wel kansen dat Sangare blijft: met pna Veerman en Simons zie ik het wel zitten mits de verdediging dan wordt versterkt en er een kanon wordt gehaald op linksbuiten.
- Standbeeld
- Mister PSV
Het is geen toptalent, vorig seizoen nauwelijks gespeeld, slechte wedstrijden bij Jong Oranje. Inmiddels 23 jaar. Dan kan je net zo goed verder gaan met Teze of Obispo. We moeten een groter talent halen. Iemand die beter is dan wat we hebben of een veel groter potentie heeft. Ik denk dat Van Hecke een gevalletje Cillessen/Krul verhaal is.ShovingNE2 wrote: ↑27 Jun 2023, 10:11Iedereen die zegt dat Van Hecke vooral weg moet blijven. Waarop gebaseerd dat hij niet goed genoeg zou zijn?
- Rauru
- Verbannen
- Favoriete speler: Xavi Simons
Volgens Rik Elfrink is het zeker dat Sangare vertrektKezmania wrote: ↑27 Jun 2023, 10:10 Ik zie nog wel kansen dat Sangare blijft: met pna Veerman en Simons zie ik het wel zitten mits de verdediging dan wordt versterkt en er een kanon wordt gehaald op linksbuiten.
- DonyellMalen
- Legende
Is zo, geweldige speler is dat overigens. Wederom een schot in de roos van de Brighton-scouting.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Daar wordt tenminste wel naar mij geluisterdDonyellMalen wrote: ↑27 Jun 2023, 11:07Is zo, geweldige speler is dat overigens. Wederom een schot in de roos van de Brighton-scouting.
Sensation wrote: ↑13 Aug 2021, 14:50 @Ykhim ken jij deze knul beter? De weerstand is laag en bijv. een aantal goals en passeeracties is ook puur geluk, maar hij is pas 17! Passeert veel op basis van schijnbewegingen, vind ik altijd mooi, en in zijn passes zie je dat hij wel een bepaald inzicht heeft wat hem onderscheidt.
Last edited by Sensation on 27 Jun 2023, 11:10, edited 1 time in total.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Tjah als Lang de volgende is, met Sambo er ook gewoon bij, dan zijn de vacatures opgevuld. Dan wordt het tijd om spelers te verkopen maar daarvoor ben je afhankelijk. Het enige wat je kunt doen is met wellicht 1 maar max 2 spelers wel al een aankoop doen om de vervangbare spelers naar de uitgang de dirigeren.
- ShovingNE2
- Site Admin
Duidelijk. Van Hecke stays out. Dank.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Feyenoord ontvangt bod op Danilo. Ik hoop dat PSV de transfer van Pepi snel afrondt. Stel je voor, die komen last minute nog met een beter bod...
- ShovingNE2
- Site Admin
Dan moet Pepi ook nog naar Feyenoord willen