Ruud van Nistelrooij
-
- Internationale topspeler
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Mauro Jr
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Nou, nu niet direct het onmogelijke van Ruud verwachten…AddoCultheld wrote: ↑30 Apr 2023, 21:22 En nu gdv doorpakken Ruudje. Leg die @ShovingNE2 het zwijgen op
- TylerDurdn
- Persepolis
- Vedette
-
- Lid van verdienste
Geweldig interview weer van Ruud. De boosheid is voelbaar. Het gelijk heeft hij aan zijn zijde en hij laat het op een goede manier zien tegen die vervelende Kraaij.
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
- ComeOnPSV
- Vedette
Dit zegt ook wel wat hoor. Spelers ook allemaal naar Ruud. Dan heb je in ieder geval heel veel respect vanuit de spelersgroep.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
- Vaste waarde in elftal
Prachtig Ruud, echte passie.
Je verkoopt als club Gakpo en Madueke als je dan 2 prijzen pakt en misschien 2e gaat worden heb je het gewoon prima gedaan.
RVN is net als MVB een clubicoon, die zou je moeten koesteren.
Ik zit vaak op de tribune bij BMG en daar worden helden gekoesterd in Duitsland.
Het is nu zorg voor Ernie om een goede selectie samen te stellen met fatsoenlijke verdedigers.
Teze speelde vandaag overigens ook prima, net als Veerman
Je verkoopt als club Gakpo en Madueke als je dan 2 prijzen pakt en misschien 2e gaat worden heb je het gewoon prima gedaan.
RVN is net als MVB een clubicoon, die zou je moeten koesteren.
Ik zit vaak op de tribune bij BMG en daar worden helden gekoesterd in Duitsland.
Het is nu zorg voor Ernie om een goede selectie samen te stellen met fatsoenlijke verdedigers.
Teze speelde vandaag overigens ook prima, net als Veerman
-
- Meervoudig international
Dat geloof ik ook wel, ik denk dat het voor spelers een hele fijne vent is om mee te werken omdat hij hun ook goed begrijpt. Maar je moet als trainer ook een ploeg voetballend/tactisch neer kunnen zetten. Daar ligt zijn probleem, niet bij het inspireren of op communicatief vlak.
-
- Lid van verdienste
Heel mooi. Op televisie leek het alsof hij zijn eigen feestje vierde zonder spelers, maar hier zie je juist de wederzijdse liefde. Mooi.
-
Ruud krijgt veel kritiek. Mijn god, wat gaat PSV dan bereiken met een góede trainer?
Ik blijf het jammer vinden dat Schmidt niet een jaar is gebleven om écht te oogsten, maar Ruud is een van ons. Hij zit daar met dezelfde clubliefde op die bank, dat moet je ook koesteren. Het is niet altijd goed en hij zal zich zeker moeten ontwikkelen, maar hij heeft het niet makkelijk gehad in zijn eerste seizoen. Ik kan me slechtere debuten herinneren.
Ik blijf het jammer vinden dat Schmidt niet een jaar is gebleven om écht te oogsten, maar Ruud is een van ons. Hij zit daar met dezelfde clubliefde op die bank, dat moet je ook koesteren. Het is niet altijd goed en hij zal zich zeker moeten ontwikkelen, maar hij heeft het niet makkelijk gehad in zijn eerste seizoen. Ik kan me slechtere debuten herinneren.
- Balinho
En juist daarom heb ik tóch ergens die hoop, dat er met het fortificeren van de technische staf op dat gebied toch nog een langdurig gelukkig huwelijk mogelijk blijkt tussen van Nistelrooij en PSV.Makaveli wrote: ↑30 Apr 2023, 22:28Dat geloof ik ook wel, ik denk dat het voor spelers een hele fijne vent is om mee te werken omdat hij hun ook goed begrijpt. Maar je moet als trainer ook een ploeg voetballend/tactisch neer kunnen zetten. Daar ligt zijn probleem, niet bij het inspireren of op communicatief vlak.
- Trixm
- Vedette
Toch bijzonder dat na het winnen van een prijs er toch even benoemd moet worden wat een trainer allemaal niet goed kan. Ga toch de prijs vieren man, kan je volgende week hetzelfde geneuzel als in de 305 pagina’s hiervoor oreren.
Saibari is underrated.
-
- Meervoudig international
Ik hoop het, het zou mooi zijn als het zou werken. Misschien moeten ze in plaats van Fred een wat modernere trainer er naast zetten. Ze zullen Fred vanwege zijn ervaring hebben gekozen maar die is er toch ook al een tijdje uit geweest. Maar ik denk dat de invloed van een assistent beperkt is en het meer van de hoofdcoach moet komen.
- Heissenberrug
Al met al gewoon een prima seizoen als we 2e worden. Natuurlijk moeten we voor de titel spelen en haakten we te vroeg af en natuurlijk is het slecht dat we tegen de mindere broeders zoveel hebben laten liggen. Maar als je me voorafgaande aan het seizoen had gezegd dat we de JCS en de beker zouden pakken tegen die mietjes en dat we ze in de competitie 2x zouden pakken en het in de andere grote wedstrijden goed zouden doen had ik ervoor getekend. Ik had sowieso niet op de titel gerekend aangezien de meisjes meer dan 100 miljoen investeerden en wij met een beginnende trainer het seizoen in gingen. Ik geniet er volop van wat Ruud bereikt, positiviteit is wat we hier nodig hebben en kijk eens wat een passie deze man uitstraalt en liefde vanuit de groep krijgt. Team Ruud!
- Heissenberrug
En het is ook niet zo dat hij niet leert, ik geloof niet dat er leergierigere lui zijn dan Ruud. Ik zou hem 100% zeker het vertrouwen durven geven. Garanties heb je met geen enkele trainer, dan moet je een wasmachine kopen heb ik ooit gehoord.
- De Realist
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Je kan vinden van Ruud en dit PSV wat je wilt. Ik heb daar, indien dat nog niet gebleken is, ook een sterke mening over. Maar 4x winnen in één seizoen van Ajax is gewoon een ontzettend ongekend knappe prestatie. Chapeau!
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford