Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Ittot
Internationale topspeler

Stuttgart heeft dus ook interesse in vd Berg. Probleem is dat ze net 2 verdedigers voor flink wat geld hebben verkocht. Zij kunnen die 20m makkelijker op tafel leggen. Als ze dat willen betalen.
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Sepp wil naar PSV, daar hou ik mij aan vast. Sepp heeft Peter gesproken en is verliefd op het plan dat er ligt.
ruuddevil
Legende

Ik ben ScEPPtisch.
Revolinho
Internationale topspeler

Ittot wrote: 16 Jul 2024, 23:32 Stuttgart heeft dus ook interesse in vd Berg. Probleem is dat ze net 2 verdedigers voor flink wat geld hebben verkocht. Zij kunnen die 20m makkelijker op tafel leggen. Als ze dat willen betalen.
Zo makkelijk werkt dat niet. PSV heeft het CL potje binnen en dus genoeg spek op de botten, maar dat betekent niet dat je het maar even uit mag geven. Bundesliga daarentegen is natuurlijk wel erg interessant, PSV kan CL bieden en spelen voor prijzen. Als die jongen nu getriggerd is om naar PSV te komen en in eigen land te schitteren, dan is dat iets om bij die jongen te waarderen. De markt bepaalt wat er gebeurt, maar het is wel duidelijk dat dit de soap van de zomer gaat worden. Ik hou in ieder geval vertrouwen in Earnie en Brands.
johan derksen
Meervoudig international

DonyellMalen wrote: 16 Jul 2024, 23:05 Dat wordt er een van de lange adem. Ondertussen ook benieuwd wat het eventuele alternatief voor Van den Berg is.
Zijn we verdomme net te laat voor Sven van Beek.
FritskePhilips
Nationale topspeler

Revolinho wrote: 17 Jul 2024, 01:06 Earnie en Brands.
Parodie op Image

Of toch een non-SKERLA versie van Image

?
Ittot
Internationale topspeler

Revolinho wrote: 17 Jul 2024, 01:06
Ittot wrote: 16 Jul 2024, 23:32 Stuttgart heeft dus ook interesse in vd Berg. Probleem is dat ze net 2 verdedigers voor flink wat geld hebben verkocht. Zij kunnen die 20m makkelijker op tafel leggen. Als ze dat willen betalen.
Zo makkelijk werkt dat niet. PSV heeft het CL potje binnen en dus genoeg spek op de botten, maar dat betekent niet dat je het maar even uit mag geven. Bundesliga daarentegen is natuurlijk wel erg interessant, PSV kan CL bieden en spelen voor prijzen. Als die jongen nu getriggerd is om naar PSV te komen en in eigen land te schitteren, dan is dat iets om bij die jongen te waarderen. De markt bepaalt wat er gebeurt, maar het is wel duidelijk dat dit de soap van de zomer gaat worden. Ik hou in ieder geval vertrouwen in Earnie en Brands.
Oh ik bedoel ook niet dat het een done deal is. maar meer dat het kan betekenen dat Liverpool voet bij stuk kan houden omdat er ook clubs zijn die wel aan de vraagprijs kunnen / willen voldoen. En Stuttgart is ook een interessante club natuurlijk. Vorig jaar 2e geworden en splen dus CL én BL. Maar goed ik hoop natuurlijk dat hij druk blijft zetten om met PSV een deal te sluiten, ik heb veel vertrouwen in Earnie.
Josef Dettelbacher
Legende

Voor alles zijn voors en tegens te bedenken, maar ik denk dat het voor het definitief vestigen van zijn naam wel beter is om naar PSV te komen. Kijk naar Schouten, die was ook gewoon al top in de Serie A, maar viel pas echt op bij de bondscoach toen hij naar ons kwam. De huidige selectie lijkt me bovendien een hele prettige om je als nieuwe speler bij aan te sluiten en je snel in te ontwikkelen.
  • These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
    Frankpsv
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Menno1
    Legende

Ittot wrote: 17 Jul 2024, 10:04

Oh ik bedoel ook niet dat het een done deal is. maar meer dat het kan betekenen dat Liverpool voet bij stuk kan houden omdat er ook clubs zijn die wel aan de vraagprijs kunnen / willen voldoen. En Stuttgart is ook een interessante club natuurlijk. Vorig jaar 2e geworden en splen dus CL én BL. Maar goed ik hoop natuurlijk dat hij druk blijft zetten om met PSV een deal te sluiten, ik heb veel vertrouwen in Earnie.
    Als de interesse van Stuttgart serieus is, dan is dat ook een serieuze concurrent. Ik ou begrijpen als vd Berg dat een interessante club vind, voor alle redenen die hierboven genoemd zijn. De kans op prijzen / zilverwerk is bij PSV uiteraard groter, maar dan nog, je speelt in de eredvisie vs de Bundesliga. En het geld in Stuttgart zou minstens gelijk of hoger zijn dan dat van PSV, neem ik aan.

Laten we hopen dat het voorwerk van Earnie en co zo goed is geweest dat Sepp alleen maar naar PSV nog wilt of dat Stuttgart's interesse minder serieus is.
    ShovingNE2
    Site Admin

Bij PSV is de kans aannemelijk dat hij een WK gaat spelen over twee jaar. Bij Stuttgart een heel stuk minder.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Ardbeg
    Mister PSV

HIj staat open voor PSV. Dus PSV moet overtuigender zijn. That's it.
    Robson de Souza
    Vedette

ShovingNE2 wrote: 17 Jul 2024, 16:14 Bij PSV is de kans aannemelijk dat hij een WK gaat spelen over twee jaar. Bij Stuttgart een heel stuk minder.
    Jep, Koeman heeft eigenlijk nooit van de Bundesliga gehoord en kent Stuttgart alleen omdat hij er met PSV en NL-elftal heeft gespeeld.
  • These users thanked the author Robson de Souza for the post:
    RK1992
    Armada
    Internationale topspeler

Bij PSV heeft hij “zijn eigen omgeving”, gegarandeerd CL, spelen om kampioenschap, direct in de kijker van Oranje, basisplek, fijne omgeving.
  • These users thanked the author Armada for the post:
    DeBruyne
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Robson de Souza wrote: 17 Jul 2024, 16:17
    ShovingNE2 wrote: 17 Jul 2024, 16:14 Bij PSV is de kans aannemelijk dat hij een WK gaat spelen over twee jaar. Bij Stuttgart een heel stuk minder.
    Jep, Koeman heeft eigenlijk nooit van de Bundesliga gehoord en kent Stuttgart alleen omdat hij er met PSV en NL-elftal heeft gespeeld.
    Het sarcasme ontgaat me niet hier, maar ShovingNE2 heeft hier wel degelijk een punt. Nederlandse bondscoaches hebben primair spelers van de internationale en Nederlandse top in scope, daaronder pas de subtoppers van (top)competities. Of geloof je ook in de mythe dat Jerdy Schouten een ‘laatbloeier’ is?

Schouten had de pech dat door de Excelsior-factor zijn goede spel destijds niet op waarde werd geschat door de top-3 en dat nadien Bologna - en waarschijnlijk ook een club als Stuttgart - niet aansprekend genoeg werd gevonden door de Oranje-staf. Had hij niet daar, maar bij PSV, Ajax, of Feyenoord gespeeld dan had-ie drie, vier jaar geleden al zijn debuut in Oranje gemaakt. Want ‘laatbloeier’ mijn reet, gewoon een vriendelijke uitweg van journalisten om niet aan Koeman te hoeven vragen waarom Schouten nooit eerder in beeld was.
  • These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
    ShovingNE2
    Hatseflats
    Vedette

Ik mis toch wel transfergeruchten hoor. Het is al dagen stil hier.
    Juancho
    Mister PSV

Komende 2-3 weken gaan we denk ik veel zien. Dan zijn de EK gangers ook weer rustig in opbouw, (buitenlandse) trainingskampen zijn dan gestart en de eerste serieuze wedstrijden komen er aan. Genoeg zaken wbt uitgaand- en inkomend bij PSV lijkt me.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Robson de Souza
    Vedette

O Goleiro Grande wrote: 17 Jul 2024, 16:30
    Robson de Souza wrote: 17 Jul 2024, 16:17

Het sarcasme ontgaat me niet hier, maar @ShovingNE2 heeft hier wel degelijk een punt. Nederlandse bondscoaches hebben primair spelers van de internationale en Nederlandse top in scope, daaronder pas de subtoppers van (top)competities. Of geloof je ook in de mythe dat Jerdy Schouten een ‘laatbloeier’ is?

Schouten had de pech dat door de Excelsior-factor zijn goede spel destijds niet op waarde werd geschat door de top-3 en dat nadien Bologna - en waarschijnlijk ook een club als Stuttgart - niet aansprekend genoeg werd gevonden door de Oranje-staf. Had hij niet daar, maar bij PSV, Ajax, of Feyenoord gespeeld dan had-ie drie, vier jaar geleden al zijn debuut in Oranje gemaakt. Want ‘laatbloeier’ mijn reet, gewoon een vriendelijke uitweg van journalisten om niet aan Koeman te hoeven vragen waarom Schouten nooit eerder in beeld was.
    Dat bedoelde ik ook. Bij Stuttgart, Bologna of Leeds word minder snel gezien dan bij AZ of FC Utrecht en dat is eigenlijk vreemd. Zirkzee die een heel jaar dominant speelt in de serie A wordt pas geselecteerd nadat de pers hem noemt. De spits van de nummer 5 van Nederland die een aardig seizoen kent (Steijn had slechts één goal minder bijvoorbeeld) komt veel eerder in de picture. Dat blijft gewoon apart.
    ComeOnPSV
    Vedette

Volgens Bosz is alleen een rechter centrale verdediger voldoende.

Zal dus daarna denk ik vooral: iemand eruit dan pas iemand erbij.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Hatseflats wrote: 17 Jul 2024, 16:35 Ik mis toch wel transfergeruchten hoor. Het is al dagen stil hier.
    Eigenlijk alleen maar goed want PSV is in principe 1 aankoop verwijderd van een goede selectie (waar nog een linkerverdediger bij mag komen). En meer geruchten duidt op vertrekkers en van mij hoeft er niemand weg van de eerste pakweg 22 die er over zijn. Al hoewel Oppegard best geupgrade mag worden.
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Robson de Souza wrote: 17 Jul 2024, 16:41
    O Goleiro Grande wrote: 17 Jul 2024, 16:30

Het sarcasme ontgaat me niet hier, maar @ShovingNE2 heeft hier wel degelijk een punt. Nederlandse bondscoaches hebben primair spelers van de internationale en Nederlandse top in scope, daaronder pas de subtoppers van (top)competities. Of geloof je ook in de mythe dat Jerdy Schouten een ‘laatbloeier’ is?

Dat bedoelde ik ook. Bij Stuttgart, Bologna of Leeds word minder snel gezien dan bij AZ of FC Utrecht en dat is eigenlijk vreemd. Zirkzee die een heel jaar dominant speelt in de serie A wordt pas geselecteerd nadat de pers hem noemt. De spits van de nummer 5 van Nederland die een aardig seizoen kent (Steijn had slechts één goal minder bijvoorbeeld) komt veel eerder in de picture. Dat blijft gewoon apart.
    Dan heb ik sarcasme opgemerkt dat er niet was ;) :shake:
  • These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
    Robson de Souza
    Vogelund
    Vaste waarde in elftal
    Old name: Vogelund

PSV is altijd vrij streng als het gaat om ‘stapelen’. Dus wellicht dat ze daarom eerst Oppegard willen laten vertrekken voordat we voor die positie iets nieuws halen. Rechts is Sambo weliswaar vertrokken, maar dat willen ze dus opvullen met Flamingo die daar ook kan spelen.
    DonyellMalen
    Legende

ComeOnPSV wrote: 17 Jul 2024, 17:43Volgens Bosz is alleen een rechter centrale verdediger voldoende.
    Dat verbaast mij, gezien de blessure van Obispo, toch wel. Als Oppergod vertrekt verwacht ik daarnaast nog een linksback die het Mauro op z'n minst heel lastig gaat maken.
    Joenepsv
    Legende

Vogelund wrote: 17 Jul 2024, 18:17 PSV is altijd vrij streng als het gaat om ‘stapelen’. Dus wellicht dat ze daarom eerst Oppegard willen laten vertrekken voordat we voor die positie iets nieuws halen. Rechts is Sambo weliswaar vertrokken, maar dat willen ze dus opvullen met Flamingo die daar ook kan spelen.
    Er moet imo gewoon een rechtsback bij. Flamingo kan niet de back up voor drie posities zijn lijkt mij. Waarom niet een jonge rechtsback halen die ook bij Jong kan spelen en kan aanhaken bij het eerste.
    koetje
    Legende

Joenepsv wrote: 17 Jul 2024, 18:25
    Er moet imo gewoon een rechtsback bij. Flamingo kan niet de back up voor drie posities zijn lijkt mij. Waarom niet een jonge rechtsback halen die ook bij Jong kan spelen en kan aanhaken bij het eerste.
    Zou goede oplossing zijn.

Maar die liggen ook niet zomaar voor het oprapen. Terecht leggen Brands/Stewart/Bosz de lat voor aankopen best hoog.
    Trixm
    Vedette

Joenepsv wrote: 17 Jul 2024, 18:25
    Vogelund wrote: 17 Jul 2024, 18:17 PSV is altijd vrij streng als het gaat om ‘stapelen’. Dus wellicht dat ze daarom eerst Oppegard willen laten vertrekken voordat we voor die positie iets nieuws halen. Rechts is Sambo weliswaar vertrokken, maar dat willen ze dus opvullen met Flamingo die daar ook kan spelen.
    Dat wordt ook nergens ontkend. Een backup kan natuurlijk prima voor jong PSV spelen/ gehaald worden.
  • These users thanked the author Trixm for the post:
    BadShaker
    Saibari is underrated.
    Post Reply