Ruud van Nistelrooij

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Hatseflats
Vedette

Denk dat we pas moeten oordelen als die tweede plek veilig wordt gesteld.
TomPSV
Legende

11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Ik zou niet de nadruk leggen op winnen van Ajax maar gewoon het winnen van belangrijke wedstrijden. Arsenal was óók belangrijk en Sevilla ook (ondanks dat het niet genoeg was).

Ruud doet zoveel goed dat er eigenlijk geen ruimte is voor twijfel.
Makaveli
Meervoudig international

Hatseflats wrote: 30 Apr 2023, 23:29 Denk dat we pas moeten oordelen als die tweede plek veilig wordt gesteld.
Dat zal nu wel lukken denk ik. Voor Ajax was dit de zoveelste tik al dit seizoen. Als PSV van Sparta weet te winnen kan het zaterdag al wel eens klaar zijn. Want als wij winnen zie ik hun daarna eigenlijk niet van AZ winnen.
Last edited by Makaveli on 30 Apr 2023, 23:33, edited 1 time in total.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

https://nos.nl/l/2473427

Haha, je krijgt geen sleutelhanger van mij. :lol:
Balinho
Internationale topspeler

Ook hier heeft hij met alles wat hij zegt gewoon 100% gelijk. Ik trek het prima op te veel vlakken om de hoop op verbetering op cruciale onderdelen op te willen geven. Maar zoiets had ik al gezegd eigenlijk.
Het Kanon
Internationale topspeler

Lekker Ruud!

En ook nog ff Joep op zijn plek gezet.
Vogelund
Vaste waarde in elftal
Old name: Vogelund
Clubvoorkeur: PSV

Er sluipt wel een bepaalde volwassenheid in deze ploeg. Hoewel we vandaag matig speelde, oogde we redelijk stabiel ondanks dat Ajax van alles probeerde (andere opstelling, andere tactiek, zuigen etc.). Dus credits voor Van Nistelrooij. Nu wel doorzetten de komende 4 wedstrijden.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Heruone wrote: 30 Apr 2023, 23:27 Je kan vinden van Ruud en dit PSV wat je wilt. Ik heb daar, indien dat nog niet gebleken is, ook een sterke mening over. Maar 4x winnen in één seizoen van Ajax is gewoon een ontzettend ongekend knappe prestatie. Chapeau!
Het gaat ook vooral om de manier waarop. Het voetbal ziet er bij vlagen niet uit, ook vandaag niet, maar we vinden manieren om de overwinning te pakken. Los van de houdbaarheid van het totale pakket: dat is mooi, dat is fraai en het heeft ons dit seizoen weer twee prijzen opgeleverd.

En wat er ook gebeurt met trainer Ruud in de toekomst: niemand neemt ons dat feest na afloop meer af. Ruud en 'zijn' achterban. Dat zijn beelden en herinneringen voor altijd.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ik maak me dus ook geen zorgen om de toppers (alleen tegen Fey), des te meer maak ik me zorgen om de uitwedstrijden tegen de kleintjes.
D.Millpants
Nationale topspeler
Favoriete speler: Van Nistelrooij

Wat een charisma en wat een klasse straalt van Nistelrooij uit. Echt een perfect uithangbord voor de club!

In hem schuilt een klasse manager, daar ben ik eigenlijk na de afgelopen reeks wel van overtuigd. Ja, ondanks het magere spel en soms bedenkelijke tactiek zoals wij dat van buitenaf kunnen bekritiseren. Echter, winnen telt en prijzen pakken helemaal. Voor mij is de twijfel naar volgend seizoen weggenomen door de algehele presentatie van de mens Ruud van Nistelrooij, ondanks zijn 1e jaar en het niet behalen van de titel zorgt hij voor de juiste teamsgeest en zie je dat het team voor elkaar door het vuur kan gaan.
Naar mijn mening de allerbelangrijkste competentie van een team manager, de algehele staf draagt dan bij aan het spel en de tactiek.

Genoeg ruimte voor verbetering, maar zeer zeker ook genoeg laten zien om met vertrouwen het volgende seizoen in te gaan wat mij betreft.
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
Het spel is zo verschrikkelijk slecht, ik denk ook niet dat dat veel gaat verbeteren. Ik hoop echt dat PSV afscheid neemt van Van Nistelrooij. Helaas gaat the Bosz naar Ajax, krijgen ze daar wel leuk voetbal te zien.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal

Thijs wrote: 30 Apr 2023, 23:33 https://nos.nl/l/2473427

Haha, je krijgt geen sleutelhanger van mij. :lol:
Het valt me vaak op dat Van Nistelrooij negatieve vragen omzeilt. Dan zie je even irritatie in zijn ogen over de negatieve vraagstelling, je ziet hem een moment nadenken hoe hij dit positief kan omdenken, en vervolgens komt er een positief antwoord.
Doet hij echt heel goed.
Mikelvb
Nationale topspeler

deninho32 wrote: 01 May 2023, 07:35 Het spel is zo verschrikkelijk slecht, ik denk ook niet dat dat veel gaat verbeteren. Ik hoop echt dat PSV afscheid neemt van Van Nistelrooij. Helaas gaat the Bosz naar Ajax, krijgen ze daar wel leuk voetbal te zien.
Leuk voetbal maar geen prijzen. Het is maar waar je voorkeur naar uitgaat.
De Realist
Internationale topspeler

D.Millpants wrote: 01 May 2023, 07:26 Wat een charisma en wat een klasse straalt van Nistelrooij uit. Echt een perfect uithangbord voor de club!

In hem schuilt een klasse manager, daar ben ik eigenlijk na de afgelopen reeks wel van overtuigd. Ja, ondanks het magere spel en soms bedenkelijke tactiek zoals wij dat van buitenaf kunnen bekritiseren. Echter, winnen telt en prijzen pakken helemaal. Voor mij is de twijfel naar volgend seizoen weggenomen door de algehele presentatie van de mens Ruud van Nistelrooij, ondanks zijn 1e jaar en het niet behalen van de titel zorgt hij voor de juiste teamsgeest en zie je dat het team voor elkaar door het vuur kan gaan.
Naar mijn mening de allerbelangrijkste competentie van een team manager, de algehele staf draagt dan bij aan het spel en de tactiek.

Genoeg ruimte voor verbetering, maar zeer zeker ook genoeg laten zien om met vertrouwen het volgende seizoen in te gaan wat mij betreft.
Ik ben het hier wel mee eens. Dit doet hij fantastisch, net zoals het op zijn plaats zetten van die kneus van een Joep die het zelf niet eens doorheeft. Krijgt iedereen dezelfde kant op en er staat een team.
Tactisch is het echt dramatisch, daar moet komend seizoen iemand bij. Maar het gehele manager plaatje wordt steeds mooier, ik zie Ruud in de toekomst heel succesvol worden in Engeland, aangezien de meer slimme en door de wol geverfde spelers daar een hoop van zijn zwakke plekken weg kunnen nemen.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
De Realist
Internationale topspeler

Mikelvb wrote: 01 May 2023, 07:49
deninho32 wrote: 01 May 2023, 07:35 Het spel is zo verschrikkelijk slecht, ik denk ook niet dat dat veel gaat verbeteren. Ik hoop echt dat PSV afscheid neemt van Van Nistelrooij. Helaas gaat the Bosz naar Ajax, krijgen ze daar wel leuk voetbal te zien.
BALBEZIT!!!!! :lol:
deninho32
Site Admin
Goed voetbal op de helft van de tegenstander leidt vanzelf tot resultaat. In zijn eerste periode daar deed hij het prima, zeker ook qua resultaten.
Number 8 On Tour
Bankzitter

Uiteindelijk voel ik enorme trots als ik van Nistelrooij zo zie en hoor. Oprechte blijdschap voor de club. Heeft zich qua resultaten uitstekend hersteld.

Voetbal zal beter moeten om kampioen te worden. Maar ik geloof intern met Ruud, Rutten, Brands en Stewart dat iedereen op 1 lijn zit.
De Realist
Internationale topspeler

Number 8 On Tour wrote: 01 May 2023, 07:55 Uiteindelijk voel ik enorme trots als ik van Nistelrooij zo zie en hoor. Oprechte blijdschap voor de club. Heeft zich qua resultaten uitstekend hersteld.

Voetbal zal beter moeten om kampioen te worden. Maar ik geloof intern met Ruud, Rutten, Brands en Stewart dat iedereen op 1 lijn zit.
En ik denk daarom dat het misschien geen slecht idee is om Fred te vervangen. Te veel op 1 lijn is niet goed, en als het spel dit jaar een resultaat is van oa het voetbal idee van Fred dan voegt hij gewoon weinig toe heb ik het idee.
ComeOnPSV
Vedette

Robson de Souza
Vedette

deninho32 wrote: 01 May 2023, 07:54

Goed voetbal op de helft van de tegenstander leidt vanzelf tot resultaat. In zijn eerste periode daar deed hij het prima, zeker ook qua resultaten.
Met achteraf gezien wel al een heel sterke selectie. Die ze nu niet hebben. Dat zal ook wat verschil maken.
deninho32
Site Admin
Die gaan enorm investeren na dit schandalige seizoen denk ik en Bosz zal ongetwijfeld worden meegenomen bij het aantrekken van spelers. Volgend seizoen is te belangrijk voor Ajax om te laten lopen. Die gaan dat echt niet laten gebeuren.
mr.top
Internationale topspeler

Vogelund wrote: 30 Apr 2023, 23:51 Er sluipt wel een bepaalde volwassenheid in deze ploeg. Hoewel we vandaag matig speelde, oogde we redelijk stabiel ondanks dat Ajax van alles probeerde (andere opstelling, andere tactiek, zuigen etc.). Dus credits voor Van Nistelrooij. Nu wel doorzetten de komende 4 wedstrijden.
Dat is gewoon het karakter van de Ploeg.. Met dit karakter hebben ze dit seizoen een paar wedstrijden over de streep getrokken. Niks mis mee zoals een bekende voetbalanalist zou zeggen.
Hightower
Regelmatige invaller

Als er twee zwaargewichten bijkomen als assistent (Ooijer gaat al weg, en misschien Rutten nog vervangen) zou ik het nog wel een jaar aandurven met van Nistelrooij als trainer. Er zijn nog teveel zwakheden op tactisch gebied wat echt verbeteren zou moeten.

Maar los van dit alles, is de persoon van Nistelrooij wel een geweldig uithangbord voor de club, wat een uitstraling en positiviteit heeft hij. ( één of twee negatieve uitschieters even niet meegenomen). Echt wel iets om trots op te zijn.
MaartenV
Nationale topspeler

deninho32 wrote: 01 May 2023, 08:47 Die gaan enorm investeren na dit schandalige seizoen denk ik en Bosz zal ongetwijfeld worden meegenomen bij het aantrekken van spelers. Volgend seizoen is te belangrijk voor Ajax om te laten lopen. Die gaan dat echt niet laten gebeuren.
Jaaa ga maar lekker topspelers warm proberen te krijgen voor de conference league :party:

Ik ben nog nooit zo az supporter geweest als volgende week.
Post Reply