Ruud van Nistelrooij
- Hatseflats
- Vedette
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik zou niet de nadruk leggen op winnen van Ajax maar gewoon het winnen van belangrijke wedstrijden. Arsenal was óók belangrijk en Sevilla ook (ondanks dat het niet genoeg was).
Ruud doet zoveel goed dat er eigenlijk geen ruimte is voor twijfel.
Ruud doet zoveel goed dat er eigenlijk geen ruimte is voor twijfel.
-
- Meervoudig international
Dat zal nu wel lukken denk ik. Voor Ajax was dit de zoveelste tik al dit seizoen. Als PSV van Sparta weet te winnen kan het zaterdag al wel eens klaar zijn. Want als wij winnen zie ik hun daarna eigenlijk niet van AZ winnen.Hatseflats wrote: ↑30 Apr 2023, 23:29 Denk dat we pas moeten oordelen als die tweede plek veilig wordt gesteld.
Last edited by Makaveli on 30 Apr 2023, 23:33, edited 1 time in total.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
- Vogelund
- Vaste waarde in elftal
- Old name: Vogelund
- Clubvoorkeur: PSV
Er sluipt wel een bepaalde volwassenheid in deze ploeg. Hoewel we vandaag matig speelde, oogde we redelijk stabiel ondanks dat Ajax van alles probeerde (andere opstelling, andere tactiek, zuigen etc.). Dus credits voor Van Nistelrooij. Nu wel doorzetten de komende 4 wedstrijden.
-
- Lid scoutingsteam
Het gaat ook vooral om de manier waarop. Het voetbal ziet er bij vlagen niet uit, ook vandaag niet, maar we vinden manieren om de overwinning te pakken. Los van de houdbaarheid van het totale pakket: dat is mooi, dat is fraai en het heeft ons dit seizoen weer twee prijzen opgeleverd.
En wat er ook gebeurt met trainer Ruud in de toekomst: niemand neemt ons dat feest na afloop meer af. Ruud en 'zijn' achterban. Dat zijn beelden en herinneringen voor altijd.
-
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
Wat een charisma en wat een klasse straalt van Nistelrooij uit. Echt een perfect uithangbord voor de club!
In hem schuilt een klasse manager, daar ben ik eigenlijk na de afgelopen reeks wel van overtuigd. Ja, ondanks het magere spel en soms bedenkelijke tactiek zoals wij dat van buitenaf kunnen bekritiseren. Echter, winnen telt en prijzen pakken helemaal. Voor mij is de twijfel naar volgend seizoen weggenomen door de algehele presentatie van de mens Ruud van Nistelrooij, ondanks zijn 1e jaar en het niet behalen van de titel zorgt hij voor de juiste teamsgeest en zie je dat het team voor elkaar door het vuur kan gaan.
Naar mijn mening de allerbelangrijkste competentie van een team manager, de algehele staf draagt dan bij aan het spel en de tactiek.
Genoeg ruimte voor verbetering, maar zeer zeker ook genoeg laten zien om met vertrouwen het volgende seizoen in te gaan wat mij betreft.
In hem schuilt een klasse manager, daar ben ik eigenlijk na de afgelopen reeks wel van overtuigd. Ja, ondanks het magere spel en soms bedenkelijke tactiek zoals wij dat van buitenaf kunnen bekritiseren. Echter, winnen telt en prijzen pakken helemaal. Voor mij is de twijfel naar volgend seizoen weggenomen door de algehele presentatie van de mens Ruud van Nistelrooij, ondanks zijn 1e jaar en het niet behalen van de titel zorgt hij voor de juiste teamsgeest en zie je dat het team voor elkaar door het vuur kan gaan.
Naar mijn mening de allerbelangrijkste competentie van een team manager, de algehele staf draagt dan bij aan het spel en de tactiek.
Genoeg ruimte voor verbetering, maar zeer zeker ook genoeg laten zien om met vertrouwen het volgende seizoen in te gaan wat mij betreft.
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Het spel is zo verschrikkelijk slecht, ik denk ook niet dat dat veel gaat verbeteren. Ik hoop echt dat PSV afscheid neemt van Van Nistelrooij. Helaas gaat the Bosz naar Ajax, krijgen ze daar wel leuk voetbal te zien.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
- Dr. Gonzo
- Vaste waarde in elftal
Het valt me vaak op dat Van Nistelrooij negatieve vragen omzeilt. Dan zie je even irritatie in zijn ogen over de negatieve vraagstelling, je ziet hem een moment nadenken hoe hij dit positief kan omdenken, en vervolgens komt er een positief antwoord.Thijs wrote: ↑30 Apr 2023, 23:33 https://nos.nl/l/2473427
Haha, je krijgt geen sleutelhanger van mij.
Doet hij echt heel goed.
-
- Nationale topspeler
Leuk voetbal maar geen prijzen. Het is maar waar je voorkeur naar uitgaat.
- De Realist
- Internationale topspeler
Ik ben het hier wel mee eens. Dit doet hij fantastisch, net zoals het op zijn plaats zetten van die kneus van een Joep die het zelf niet eens doorheeft. Krijgt iedereen dezelfde kant op en er staat een team.D.Millpants wrote: ↑01 May 2023, 07:26 Wat een charisma en wat een klasse straalt van Nistelrooij uit. Echt een perfect uithangbord voor de club!
Tactisch is het echt dramatisch, daar moet komend seizoen iemand bij. Maar het gehele manager plaatje wordt steeds mooier, ik zie Ruud in de toekomst heel succesvol worden in Engeland, aangezien de meer slimme en door de wol geverfde spelers daar een hoop van zijn zwakke plekken weg kunnen nemen.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- De Realist
- deninho32
- Site Admin
Goed voetbal op de helft van de tegenstander leidt vanzelf tot resultaat. In zijn eerste periode daar deed hij het prima, zeker ook qua resultaten.
-
- Bankzitter
Uiteindelijk voel ik enorme trots als ik van Nistelrooij zo zie en hoor. Oprechte blijdschap voor de club. Heeft zich qua resultaten uitstekend hersteld.
Voetbal zal beter moeten om kampioen te worden. Maar ik geloof intern met Ruud, Rutten, Brands en Stewart dat iedereen op 1 lijn zit.
Voetbal zal beter moeten om kampioen te worden. Maar ik geloof intern met Ruud, Rutten, Brands en Stewart dat iedereen op 1 lijn zit.
- De Realist
En ik denk daarom dat het misschien geen slecht idee is om Fred te vervangen. Te veel op 1 lijn is niet goed, en als het spel dit jaar een resultaat is van oa het voetbal idee van Fred dan voegt hij gewoon weinig toe heb ik het idee.Number 8 On Tour wrote: ↑01 May 2023, 07:55 Uiteindelijk voel ik enorme trots als ik van Nistelrooij zo zie en hoor. Oprechte blijdschap voor de club. Heeft zich qua resultaten uitstekend hersteld.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
- Vedette
Met achteraf gezien wel al een heel sterke selectie. Die ze nu niet hebben. Dat zal ook wat verschil maken.
- deninho32
- Site Admin
Die gaan enorm investeren na dit schandalige seizoen denk ik en Bosz zal ongetwijfeld worden meegenomen bij het aantrekken van spelers. Volgend seizoen is te belangrijk voor Ajax om te laten lopen. Die gaan dat echt niet laten gebeuren.
- mr.top
Dat is gewoon het karakter van de Ploeg.. Met dit karakter hebben ze dit seizoen een paar wedstrijden over de streep getrokken. Niks mis mee zoals een bekende voetbalanalist zou zeggen.Vogelund wrote: ↑30 Apr 2023, 23:51 Er sluipt wel een bepaalde volwassenheid in deze ploeg. Hoewel we vandaag matig speelde, oogde we redelijk stabiel ondanks dat Ajax van alles probeerde (andere opstelling, andere tactiek, zuigen etc.). Dus credits voor Van Nistelrooij. Nu wel doorzetten de komende 4 wedstrijden.
-
- Regelmatige invaller
Als er twee zwaargewichten bijkomen als assistent (Ooijer gaat al weg, en misschien Rutten nog vervangen) zou ik het nog wel een jaar aandurven met van Nistelrooij als trainer. Er zijn nog teveel zwakheden op tactisch gebied wat echt verbeteren zou moeten.
Maar los van dit alles, is de persoon van Nistelrooij wel een geweldig uithangbord voor de club, wat een uitstraling en positiviteit heeft hij. ( één of twee negatieve uitschieters even niet meegenomen). Echt wel iets om trots op te zijn.
Maar los van dit alles, is de persoon van Nistelrooij wel een geweldig uithangbord voor de club, wat een uitstraling en positiviteit heeft hij. ( één of twee negatieve uitschieters even niet meegenomen). Echt wel iets om trots op te zijn.
-
- Nationale topspeler
Jaaa ga maar lekker topspelers warm proberen te krijgen voor de conference league
Ik ben nog nooit zo az supporter geweest als volgende week.