Keuken Kampioen Divisie Algemeen
- VeresRivne
- Vedette
Dat komt wel goed.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- Maikel
- Site Admin
- Clubvoorkeur: PSV
Hahaha
Eerste keer dat ik ze zelf zie. Stond erachter dus niks gezien
Graafschap heerlijke club. De kantine is altijd leuk en elke wedstrijd is een feestje
- These users thanked the author Maikel for the post (total 2):
- Thijs • Standbeeld
-
- Lid scoutingsteam
https://www.mvv.nl/nieuws/miljoenenform ... kansen-mvv
Een vaste selectie is wat Jong PSV over het algemeen wel gebruikt met aanwas van vooral onderaf.
In België mogen ze een oudere speler, die niet voor het eerste heeft gespeeld onder contract hebben.
https://www.hln.be/club-brugge/dit-zijn ... ~a5f49fef/
Zo zijn er in meerdere competities belofte teams die aan lagere volwassen competities deelnemen, niet mogen promoveren.
Overal zijn andere regels waar je van zou kunnen leren of verbeteren. Het zou voor de KKD wel goed zijn de regels weer eens tegen het licht te houden.
Met name Ajax moet het ontgelden.MVV somt vervolgens op wat spelers als Gaaei, Mannsverk en Rijkhoff gekost hebben en verdienen. 'Alleen voor de in dit artikel genoemde transfergelden van Jong Ajax kan MVV ALLE spelers en staf de komende 40 jaar van betalen', luidt het oordeel. 'Daarentegen: in het verleden is ook gebleken dat je als tegenstander geluk kunt hebben om tegen een Jong-team te spelen. Mocht een eerste elftal op trainingskamp gaan, dan bestaat de mogelijkheid dat het Jong-team mee reist om als tegenstander te dienen. Achter blijven dan spelertjes van 16, 17 en soms 18 jaar.'
MVV besluit met een oproep: de club vindt het hoog tijd voor een waterdicht Financial Fair Play-systeem, zodat de Keuken Kampioen Divisie 'weer een volwaardige competitie wordt'.
Een vaste selectie is wat Jong PSV over het algemeen wel gebruikt met aanwas van vooral onderaf.
In België mogen ze een oudere speler, die niet voor het eerste heeft gespeeld onder contract hebben.
https://www.hln.be/club-brugge/dit-zijn ... ~a5f49fef/
Zo zijn er in meerdere competities belofte teams die aan lagere volwassen competities deelnemen, niet mogen promoveren.
Overal zijn andere regels waar je van zou kunnen leren of verbeteren. Het zou voor de KKD wel goed zijn de regels weer eens tegen het licht te houden.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Als MVV fan zag ik de bui afgelopen maandag al hangen toen ik naar de opstelling van Jong-Ajax keek. Sterker nog, toen ik in het programma zag dat ze op maandags tegen ze speelden wist ik al genoeg. Jammer, want MVV maakte echt een goede kans op de periodetitel. En ik snal het betoog ook wel, al laten de regels van de KNVB het toe
- Maikel
- Site Admin
Ajax is hier echt smerig mee ja. PSV doet dat gelukkig niet heel vaak. Maar het is wel een vorm van competitievervalsing.
De Jong teams zijn er om jeugdspelers te laten wennen aan betaald voetbal. Niet om eerste elftal spelers wedstrijdritme op te laten doen. Dat mogen ze wat mij betreft per direct stoppen.
De Jong teams zijn er om jeugdspelers te laten wennen aan betaald voetbal. Niet om eerste elftal spelers wedstrijdritme op te laten doen. Dat mogen ze wat mij betreft per direct stoppen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Als MVV fan?Vanthaman18 wrote: ↑14 Feb 2024, 21:38 Als MVV fan zag ik de bui afgelopen maandag al hangen toen ik naar de opstelling van Jong-Ajax keek. Sterker nog, toen ik in het programma zag dat ze op maandags tegen ze speelden wist ik al genoeg. Jammer, want MVV maakte echt een goede kans op de periodetitel. En ik snal het betoog ook wel, al laten de regels van de KNVB het toe
-
- Internationale topspeler
Als ik naar de opstelling van Jong Ajax tegen MVV lijkt dan vraag ik me alleen af wat Gaaei daar deed. Die heeft de laatste weken nog gewoon minuten gemaakt in het eerste, is niet (lang) geblesseerd geweest, maar toch laten ze hem opeens (bijna) hele wedstrijden in de KKD spelen.
Kaplan moet nog altijd zijn debuut maken in het eerste van Ajax, Mannsverk heeft net 1 wedstrijd daarin kunnen spelen, en Rijkhoff is sowieso nog een jeugdspeler. Dat ze veel geld hebben gekost, maakt niet uit. Die hebben gewoon de leeftijd om bij een Jong team te spelen en hebben nauwelijks of niet nog voor het eerste gespeeld.
Dus om dit hele verhaal nou alleen over Gaaei op te hangen, gaat ook wel ver. Ze zullen in Maastricht wel niet helemaal helder zijn geweest door het carnaval.
Kaplan moet nog altijd zijn debuut maken in het eerste van Ajax, Mannsverk heeft net 1 wedstrijd daarin kunnen spelen, en Rijkhoff is sowieso nog een jeugdspeler. Dat ze veel geld hebben gekost, maakt niet uit. Die hebben gewoon de leeftijd om bij een Jong team te spelen en hebben nauwelijks of niet nog voor het eerste gespeeld.
Dus om dit hele verhaal nou alleen over Gaaei op te hangen, gaat ook wel ver. Ze zullen in Maastricht wel niet helemaal helder zijn geweest door het carnaval.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- Standbeeld
- Mister PSV
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Zie je het patroon?
Maar nee, ik zat bij een nette club, nooit trubbels. Alleen in Oss hadden wij dus echt altijd mot. Kan geen toeval meer zijn.
Maar goed, treurig dat zoiets met een lijntje trekken opgelost moet worden. Of althans, geprobeerd. Want dit gaat niet werken natuurlijk.
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
- Standbeeld
- Mister PSV
Tsja. Ga werken voor je geld, zou ik zeggen.
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Mja, dat boeit me niet zo heel veel. Als hij maar gewoon zijn straf accepteert als het zover komt.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
- Standbeeld
- Mister PSV
- DonyellMalen
- Legende
- DonyellMalen
- Legende