Keuken Kampioen Divisie Algemeen

Clubs en andere wedstrijden uit de Eerste Divisie kunnen hier besproken worden.
Post Reply
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Je kunt wel zien waarom Maikel tijd tekort komt voor dit forum…
VeresRivne
Vedette

11 Tinus wrote: 22 Oct 2023, 09:56 Hup Willem II. VVV en Roda stonden er goed voor en dat wordt al snel minder gelukkig. Ik zou Willen II er graag weer bij hebben volgend jaar. Lijkt me ook zeer realistisch dat het gaat lukken.
Dat komt wel goed.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Maikel
Site Admin
Clubvoorkeur: PSV

Thijs wrote: 10 Feb 2024, 09:38 Je kunt wel zien waarom @Maikel tijd tekort komt voor dit forum…
Hahaha
Eerste keer dat ik ze zelf zie. Stond erachter dus niks gezien
Graafschap heerlijke club. De kantine is altijd leuk en elke wedstrijd is een feestje
  • These users thanked the author Maikel for the post (total 2):
    ThijsStandbeeld
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

https://www.mvv.nl/nieuws/miljoenenform ... kansen-mvv
    MVV somt vervolgens op wat spelers als Gaaei, Mannsverk en Rijkhoff gekost hebben en verdienen. 'Alleen voor de in dit artikel genoemde transfergelden van Jong Ajax kan MVV ALLE spelers en staf de komende 40 jaar van betalen', luidt het oordeel. 'Daarentegen: in het verleden is ook gebleken dat je als tegenstander geluk kunt hebben om tegen een Jong-team te spelen. Mocht een eerste elftal op trainingskamp gaan, dan bestaat de mogelijkheid dat het Jong-team mee reist om als tegenstander te dienen. Achter blijven dan spelertjes van 16, 17 en soms 18 jaar.'

MVV besluit met een oproep: de club vindt het hoog tijd voor een waterdicht Financial Fair Play-systeem, zodat de Keuken Kampioen Divisie 'weer een volwaardige competitie wordt'.
    Met name Ajax moet het ontgelden.
    Een vaste selectie is wat Jong PSV over het algemeen wel gebruikt met aanwas van vooral onderaf.

In België mogen ze een oudere speler, die niet voor het eerste heeft gespeeld onder contract hebben.

https://www.hln.be/club-brugge/dit-zijn ... ~a5f49fef/

Zo zijn er in meerdere competities belofte teams die aan lagere volwassen competities deelnemen, niet mogen promoveren.
    Overal zijn andere regels waar je van zou kunnen leren of verbeteren. Het zou voor de KKD wel goed zijn de regels weer eens tegen het licht te houden.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Als MVV fan zag ik de bui afgelopen maandag al hangen toen ik naar de opstelling van Jong-Ajax keek. Sterker nog, toen ik in het programma zag dat ze op maandags tegen ze speelden wist ik al genoeg. Jammer, want MVV maakte echt een goede kans op de periodetitel. En ik snal het betoog ook wel, al laten de regels van de KNVB het toe
    Maikel
    Site Admin

Ajax is hier echt smerig mee ja. PSV doet dat gelukkig niet heel vaak. Maar het is wel een vorm van competitievervalsing.

De Jong teams zijn er om jeugdspelers te laten wennen aan betaald voetbal. Niet om eerste elftal spelers wedstrijdritme op te laten doen. Dat mogen ze wat mij betreft per direct stoppen.
    Standbeeld
    Mister PSV

Vanthaman18 wrote: 14 Feb 2024, 21:38 Als MVV fan zag ik de bui afgelopen maandag al hangen toen ik naar de opstelling van Jong-Ajax keek. Sterker nog, toen ik in het programma zag dat ze op maandags tegen ze speelden wist ik al genoeg. Jammer, want MVV maakte echt een goede kans op de periodetitel. En ik snal het betoog ook wel, al laten de regels van de KNVB het toe
    Als MVV fan? :$
    loginnaam
    Internationale topspeler

Als ik naar de opstelling van Jong Ajax tegen MVV lijkt dan vraag ik me alleen af wat Gaaei daar deed. Die heeft de laatste weken nog gewoon minuten gemaakt in het eerste, is niet (lang) geblesseerd geweest, maar toch laten ze hem opeens (bijna) hele wedstrijden in de KKD spelen.

Kaplan moet nog altijd zijn debuut maken in het eerste van Ajax, Mannsverk heeft net 1 wedstrijd daarin kunnen spelen, en Rijkhoff is sowieso nog een jeugdspeler. Dat ze veel geld hebben gekost, maakt niet uit. Die hebben gewoon de leeftijd om bij een Jong team te spelen en hebben nauwelijks of niet nog voor het eerste gespeeld.

Dus om dit hele verhaal nou alleen over Gaaei op te hangen, gaat ook wel ver. Ze zullen in Maastricht wel niet helemaal helder zijn geweest door het carnaval.
    Standbeeld
    Mister PSV

Even een lijntje trekken welke inwoners van welke gemeente wel/niet een kaartje mogen kopen.

Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Image

Maarre, de beste oplossing voor alles is gewoon een hoog hek om Oss heen en niet meer naar omkijken. Was vroeger al standaard altijd gedoe als we daar moesten voetballen.
    Standbeeld
    Mister PSV

Was bij ons altijd met teams in/uit Helmond.
    Grasmat
    Lid van verdienste

Standbeeld wrote: 19 Feb 2024, 20:47 Was bij ons altijd met teams in/uit Helmond.
    Kut. :lol:
    Standbeeld
    Mister PSV

Grasmat wrote: 19 Feb 2024, 20:48
    Standbeeld wrote: 19 Feb 2024, 20:47 Was bij ons altijd met teams in/uit Helmond.
    Kut. :lol:
    Genoeg meegemaakt met die Helmondse clubs. Gestaakt tegen Mulo, gevochten met Helmondia, internetoorlog met Bruheze en een verhitte wedstrijd vol opstootjes daarna. Dijkse boys ging opvallend goed. Mooie tijden. Meeste clubs bestaan niet meer.
    Grasmat
    Lid van verdienste

Standbeeld wrote: 19 Feb 2024, 20:53
    Grasmat wrote: 19 Feb 2024, 20:48 Kut. :lol:
    Meeste clubs bestaan niet meer.
    Zie je het patroon? :whistle:

Maar nee, ik zat bij een nette club, nooit trubbels. Alleen in Oss hadden wij dus echt altijd mot. Kan geen toeval meer zijn.

Maar goed, treurig dat zoiets met een lijntje trekken opgelost moet worden. Of althans, geprobeerd. Want dit gaat niet werken natuurlijk.
    deninho32
    Site Admin
    Favoriete speler: Vinnie Jones
    Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
    Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
    Standbeeld
    Mister PSV

Tsja. Ga werken voor je geld, zou ik zeggen.
    deninho32
    Site Admin
    Favoriete speler: Vinnie Jones
    Mja, dat boeit me niet zo heel veel. Als hij maar gewoon zijn straf accepteert als het zover komt.
    Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
    Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
    Standbeeld
    Mister PSV

Standbeeld
    Mister PSV

• These users thanked the author Standbeeld for the post (total 3):
    ThijsSomaQanRen Höek
    DonyellMalen
    Legende

Geweldig gedaan. Voetbalintelligentie.
    nilssonH
    Moderator

Heerlijke spanning wel bovenin. Nummer 2 tot en met 6 binnen drie verliespunten van elkaar.

Image
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Jammer dat kutclub 3 er nog boven staat.
  • These users thanked the author SKERLA for the post (total 4):
    nilssonHBossche bolGrasmatRen Höek
    nilssonH
    Moderator

Ja die gaan het wel redden. Ik hoop zelf op ADO, maar kan heel goed leven met de gehele top 6 op Dordrecht na.
    DonyellMalen
    Legende

Groningen terug in de Eredivisie svp.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

nilssonH wrote: 08 Mar 2024, 23:09 Ja die gaan het wel redden. Ik hoop zelf op ADO, maar kan heel goed leven met de gehele top 6 op Dordrecht na.
    Dan zou Danny nog een club hebben waar hij geen rode kaart aan kan geven ;)
    Post Reply