Érick Gutiérrez

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00

Geweldige aankoop onder Schmidt :D . Wat een transformatie heeft hij ondergaan zeg. Ik heb hem vaak uitgemaakt voor slappe zak, maar die Guti is volledig verleden tijd. Hij heeft dit seizoen soms nog diepe dalen gehad (Sociedad en Twente uit), maar de pit, agressie en passie van gisteren was werkelijk ongekend.
#simplythebest
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV

Beste wedstrijd in een PSV-shirt, denk ik. Maar op een hele andere manier dan vooraf gedacht of verwacht. Je hoopt een spelverdeler binnen te halen, maar inmiddels is het een vechter geworden. Een hele bijzondere transformatie. Of dat aan Guti zelf, Schmidt of Sangaré ligt, daar wil ik het vandaag niet eens over hebben eigenlijk. Na kapotgemaakt te zijn door van Bommel is hij toch weer heel aardig op weg om z'n transfersom waar te maken. Hij is bij uitstek de speler die ik een cruciale goal zou gunnen en ik ben heel blij dat hij gisteren dus ook die 1-1 maakte. Het is hem gegund!
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00

Ykhim wrote: 18 Apr 2022, 14:00 Beste wedstrijd in een PSV-shirt, denk ik. Maar op een hele andere manier dan vooraf gedacht of verwacht. Je hoopt een spelverdeler binnen te halen, maar inmiddels is het een vechter geworden. Een hele bijzondere transformatie. Of dat aan Guti zelf, Schmidt of Sangaré ligt, daar wil ik het vandaag niet eens over hebben eigenlijk. Na kapotgemaakt te zijn door van Bommel is hij toch weer heel aardig op weg om z'n transfersom waar te maken. Hij is bij uitstek de speler die ik een cruciale goal zou gunnen en ik ben heel blij dat hij gisteren dus ook die 1-1 maakte. Het is hem gegund!
En Blind die hem maar liet lopen, dat gaat nog extra frustratie opleveren voor de supporters daar. Blind wordt steeds minder populair zo en hij kost nogal wat en heeft zijn vader op de achtergrond nog bij de club. De nieuwe trainer moet hem haast wel opstellen, maar hij wordt verdedigend steeds zwakker. Extra bonuspunten van Guti om juist bij Blind weg te lopen en te scoren.
User avatar
PCGC
Vedette
Posts: 9,886
Joined: 26 Aug 2017, 23:04

[mention]Ykhim[/mention] is dat normaal daar in Mexico, dat knie lopen wat ie na de wedstrijd deed? Heeft iets met het geloof te maken ofzo? Ledezma deed met hem mee dacht ik.
#FreeGeneratie4
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12

Gebeurt volgens mij met name voorafgaand aan en tijdens het betreden van de Basílica de Guadalupe, tenminste, daar sowieso.

Kan ook voor Santa Muerte zijn. Hoe dan ook, mooi om te zien.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00

Fulham zou geïnteresseerd zijn. Ondanks een eenjarig contract zou je alsnog dan wel een prijs richting zijn aankoopbedrag kunnen vangen aangezien het om een Engelse club gaat.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV

Gewoon verlengen.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Massimo wrote: 18 Apr 2022, 19:56 Fulham zou geïnteresseerd zijn. Ondanks een eenjarig contract zou je alsnog dan wel een prijs richting zijn aankoopbedrag kunnen vangen aangezien het om een Engelse club gaat.
Is een mooie club voor Guti. Volgend seizoen weer PL. Ik kan me voorstellen dat hij dit een mooie kans vindt om in de grootste competitie ter wereld te kunnen spelen.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Massimo wrote: 18 Apr 2022, 19:56 Fulham zou geïnteresseerd zijn. Ondanks een eenjarig contract zou je alsnog dan wel een prijs richting zijn aankoopbedrag kunnen vangen aangezien het om een Engelse club gaat.
Bron? Opzich wel mooie stap voor hem, leuk clubje in een pittoresk stadion. En een van z'n laatste kansen op de PL gezien zijn leeftijd, ga ervan uit dat die promoveren. Moeten wel minstens zijn aankoopbedrag eruit halen ja en eigenlijk behoud ik hem nog liever voor dat geld.

Edit: hebbes.

https://mexico.as.com/futbol/mexicanos- ... -fulham-n/
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00

Ik denk voor alle partijen nu een goede move als een stap als deze door zou gaan.
User avatar
Ryme
Vaste waarde in elftal
Posts: 603
Joined: 20 May 2021, 17:21

Niet alles hoeft weg dit seizoen. Laat hem maar lekker blijven, tenzij Ruud niks in ‘m ziet natuurlijk.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00

Als je Guti nu voor een miljoen of 6 gaat verkopen... Voor dat geld is de vervanger altijd van minder kwaliteit. Ik wil nog wel even genieten van deze Guti, een echte bikkelaar. Ik zou proberen te verlengen. Kijk, gaan ze 15 miljoen bieden wordt het een ander verhaal natuurlijk.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00

Als Guti zelf wil heb je weinig te willen, maar anders moet je hem gewoon aan boord houden en zijn contract verlengen. Het zou gewoon de volgende basisspeler zijn die je moet gaan vervangen en er moet al zoveel gebeuren.

Hij valt niet meer in groepje Baumgartl, Bruma etc. die je het liefste zo snel mogelijk kwijt bent.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Qua handelingssnelheid past de Premier League ook wel bij hem…
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00

Gisteren vond ik Gutierrez goed, maar eigenlijk vind ik hem niet zo goed zodra de weerstand omhoog gaat. Leicester was het zoveelste voorbeeld. Daarnaast heeft hij nog een eenjarig contract en is hij alweer 26. Ik denk dat hij prima vervangbaar is en dat het met zijn eenjarig contract juist nu een goed moment is.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV

Ryme wrote: 18 Apr 2022, 20:23 Niet alles hoeft weg dit seizoen. Laat hem maar lekker blijven, tenzij Ruud niks in ‘m ziet natuurlijk.
Guti heeft nog een contract voor een jaar. Dus vanuit dat perspectief is het sowieso al verlengen of vertrekken. Kan me in allebei vinden, zolang hij voor het juiste bedrag vertrekt. En in het geval van Fulham, een club die enorm veel geld binnen gaat krijgen door promotie naar de Premier League, is dat voor mij vanaf 10 miljoen.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

Verlengen.

If not: John, Marcel en Lange Jan out!
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Dat vuur wat hij kan brengen is m.i. goud waard. Sowieso een heel fijn verhaal hoe hij alsnog belangrijk is kunnen worden voor het team en ik zou er absoluut niet van uitgaan dat zijn ontwikkeling bij PSV een hoogtepunt heeft bereikt voordat dat ook echt duidelijk is.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40

Laten we houden wat goed is en verbeteren waar nodig. Bijvoorbeeld keeper en spits.
User avatar
PCGC
Vedette
Posts: 9,886
Joined: 26 Aug 2017, 23:04

El Sordo wrote: 18 Apr 2022, 15:02 Gebeurt volgens mij met name voorafgaand aan en tijdens het betreden van de Basílica de Guadalupe, tenminste, daar sowieso.

Kan ook voor Santa Muerte zijn. Hoe dan ook, mooi om te zien.
Duidelijk, thanks!
#FreeGeneratie4
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Verlengen hoeft nog niet perse maar ik zou hen sowieso houden. Hij heeft eindelijk de smaak te pakken en is gewoon een topspeler voor de eerste 15 a 18 die minimaal 30 wedstrijden gaat spelen. Als hij niet wil verlengen dan is dar zijn goed recht, wil hij perse vertrekken dan is dat ook prima maar als hij hier op zijn plek is aub behouden. Zoals meerdere hierboven al zeiden is er genoeg te vervangen dus het is ook wel waardevol om iets in tact te houden.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

11 Sir Tinus wrote: 18 Apr 2022, 21:08 Verlengen hoeft nog niet perse maar ik zou hen sowieso houden.
En dan heeft hij nog een geweldig jaar en loopt hij transfervrij de deur uit. Je bent je bewust dat hij nog 1 jaar contract heeft? If so: geen logische opmerking.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

ShovingNE2 wrote: 18 Apr 2022, 21:11
11 Sir Tinus wrote: 18 Apr 2022, 21:08 Verlengen hoeft nog niet perse maar ik zou hen sowieso houden.
En dan heeft hij nog een geweldig jaar en loopt hij transfervrij de deur uit. Je bent je bewust dat hij nog 1 jaar contract heeft? If so: geen logische opmerking.
Dat ie 3 a 4 jaar niet heeft gepresteerd is kut maar het is wat het is.

Beter na een goed jaar gratis de deur uit dan nu voor 3 miljoen naar Genoa of Hoffenheim.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Hoe werkt dat dan voor jou?
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Heel simpel, dat wat ie oplevert is minder dan ie waard is voor het team. Dan jammer maar helaas maar gewoon laten spelen en dan maar transfervrij de deur uit. Als ie wil verlengen absoluut doen maar als ie dat niet wil accepteren en kijken wat het beste voor de club is.
Post Reply