Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Ardbeg
Mister PSV

Oei.
Heruone
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg wrote: 20 Feb 2022, 22:53 Stel dat Bosz coach wordt. Wat zijn typische Bosz spelers? Heeft hij al eerders spelers naar een club meegenomen?
Ik denk niet dat PSV of specifiek de RVC en Brands hier nog eens in gaan trappen ;)
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Menno1
Legende

Dat hoop ik ook niet idd.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Het begon allemaal met die kut entenny.

Maar 45 miljoen en we verkopen hem hoor. Voorlopig zit men op 30 miljoen.

Cody 50 want Engels en Sangare ook 40 miljoen en dan bouwen maar.
ShovingNE2
Site Admin

ruuddevil wrote: 20 Feb 2022, 22:54Sinkgraven.
:lol: :lol:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Ardbeg wrote: 20 Feb 2022, 22:53 Stel dat Bosz coach wordt. Wat zijn typische Bosz spelers? Heeft hij al eerders spelers naar een club meegenomen?
:grin:

Weet je iets?

Ik denk dat Bosz niet heel afwijkend van Schmidt is in wat fysiek en mentaal nodig is. Technisch mogelijk wel, omdat Bosz toch vaak wat dieper wil spelen en minder met komende mensen. Maar ik denk dat PSV voortaan aankopen doet, die redelijk onafhankelijk van de trainer zijn.
ShovingNE2
Site Admin

Dit zijn de spelers die tijdens zijn bewind zijn aangetrokken bij clubs:

https://www.transfermarkt.nl/peter-bosz ... ainer/1269

Dit zijn spelers die hij gebruikte bij al zijn clubs. Slechts drie spelers speelde onder hem bij 2 clubs.

https://www.transfermarkt.nl/peter-bosz ... ainer/1269
ComeOnPSV
Vedette

Thijs wrote: 21 Feb 2022, 09:21 Maar ik denk dat PSV voortaan aankopen doet, die redelijk onafhankelijk van de trainer zijn.
Ik weet dat deze discussies hier al genoeg gevolgd zijn, maar de hele technische staf, scouting en TD moeten het eens zijn over een transfer.
Er is toch bij Roger niemand gekomen, omdat het niet voor PSV een goede speler zou zijn?
Alleen Muller, maar die is gekomen voor de trainingen.

Ik ben enorm blij met de aankopen van die 'Duitser'..........: Ramalho, Max (voor zijn coronabesmetting uitstekend), Mwene en Götze. Zahavi is helaas niet altijd fit gebleken, maar was qua niveau uitstekend. Kijk de Europa League wedstrijden nog maar eens na. Hij was de enige die het niveau echt haalde.
ShovingNE2
Site Admin

ComeOnPSV wrote: 21 Feb 2022, 09:28 Zahavi is helaas niet altijd fit gebleken, maar was qua niveau uitstekend.
Het predikaat 'uitstekend' plak ik er niet op. Maar hij is lang niet zo slecht als wel eens wordt geroepen.
Massimo
Legende

Thijs wrote: 21 Feb 2022, 09:21 Maar ik denk dat PSV voortaan aankopen doet, die redelijk onafhankelijk van de trainer zijn.
Zoiets gaat vaak in samenspraak. Er kunnen speler gehaald worden waar de club toekomst in ziet. Bij hele goede spelers is een trainer het ook al vaak eens. Echter heb je ook spelers die wellicht bij de ene speelstijl goed passen, maar bij de andere veel minder. De op dit moment meest genoemde namen in de media zijn Cocu en Bosz. Twee trainers met een andere voetbalfilosofie. Dan kunnen er spelers zijn die beter bij de manier van spelen van Cocu passen dan bij de manier van Bosz en vice versa. Het zal niet het één of het ander zijn.
ComeOnPSV
Vedette

Stefan Ortega in het elftal van de week..
Volgens mij is het echt een prima keeper en ik hoop dat hij ons komt versterken.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

ComeOnPSV wrote: 21 Feb 2022, 09:28
Ik weet dat deze discussies hier al genoeg gevolgd zijn, maar de hele technische staf, scouting en TD moeten het eens zijn over een transfer.
Er is toch bij Roger niemand gekomen, omdat het niet voor PSV een goede speler zou zijn?

Ik ben enorm blij met de aankopen van die 'Duitser'..........: Ramalho, Max (voor zijn coronabesmetting uitstekend), Mwene en Götze. Zahavi is helaas niet altijd fit gebleken, maar was qua niveau uitstekend. Kijk de Europa League wedstrijden nog maar eens na. Hij was de enige die het niveau echt haalde.
Natuurlijk gaat dat in samenspraak, maar in het geval Schmidt was het op bepaalde posities heel specifiek. Schmidt wilde bijvoorbeeld een keeper, die kan meevoetballen, waardoor we Mvogo en Drommel kregen. Dat zijn De Jong’s aankopen, maar onder een andere trainer waren ze echt nooit beiden gekomen. Dat bedoel ik vooral. De backs moesten onder Schmidt vooral komende spelers zijn, die grote afstanden kunnen overbruggen. De spits moest vooral ook sterk zijn in het druk zetten en tactisch slim zijn om de tegenstander naar een bepaalde kant te dwingen met de bal.

In het verleden werd zeker ook afgestemd met de technische staf, maar had je zelden zo’n heel specifieke profielen voor posities. Dat is wat ik bedoel dat ik denk dat ze nu niet meer zullen doen, bij Cocu was dat ook niet zo, maar bij Bosz weet je het natuurlijk niet of hij dat wel zal vragen. Ik denk alleen niet dat het in die mate zal zijn.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Thijs wrote: 21 Feb 2022, 13:18
ComeOnPSV wrote: 21 Feb 2022, 09:28

Natuurlijk gaat dat in samenspraak, maar in het geval Schmidt was het op bepaalde posities heel specifiek. Schmidt wilde bijvoorbeeld een keeper, die kan meevoetballen, waardoor we Mvogo en Drommel kregen. Dat zijn De Jong’s aankopen, maar onder een andere trainer waren ze echt nooit beiden gekomen. Dat bedoel ik vooral. De backs moesten onder Schmidt vooral komende spelers zijn, die grote afstanden kunnen overbruggen. De spits moest vooral ook sterk zijn in het druk zetten en tactisch slim zijn om de tegenstander naar een bepaalde kant te dwingen met de bal.

In het verleden werd zeker ook afgestemd met de technische staf, maar had je zelden zo’n heel specifieke profielen voor posities. Dat is wat ik bedoel dat ik denk dat ze nu niet meer zullen doen, bij Cocu was dat ook niet zo, maar bij Bosz weet je het natuurlijk niet of hij dat wel zal vragen. Ik denk alleen niet dat het in die mate zal zijn.
Ik heb hier ook weleens over zitten nadenken; elke trainer eist bepaalde kwaliteiten bij spelers, alhoewel er best veel trainers zijn die zich ook goed kunnen aanpassen aan het spelersmateriaal, dus die eisen dan wat minder. Ik denk dat een trainer als Schmidt hier extreem veeleisend in is, die heeft echt een heel specifiek profiel wat hij wil op welke positie, denk ik. En dat maakt het speelveld voor De Jong natuurlijk ook heel lastig. Als echt de afspraak er is dat elke aankoop die De Jong doet ook een stempeltje van Schmidt moet krijgen, dan wordt de vijver voor De Jong om in te vissen ook heel klein. Die voelt zich met een andere trainer misschien ook wel vrijer en kan hij meer aankopen doen. Niet dat dat invloed hoeft te hebben op de kwaliteit van de spelers die je haalt, maar als een speler net wat andere kwaliteiten heeft dan heb je meer aan een trainer waarvan je weet dat hij er ook wel mee kan werken ipv aan een trainer waarvan je weet dat hij die aankoop dan gewoon op de bank zet omdat hij niet in zijn speelwijze past.
ComeOnPSV
Vedette

Teansferjosti of niet...

Henry Curtis (18 jarige linksback van Hull City) is PSV dingen gaan liken.. hij volgt PSV niet..
Lijkt dus wel interesse te hebben in PSV.
Tomm
Vedette

ComeOnPSV wrote: 21 Feb 2022, 23:05 Teansferjosti of niet...

Henry Curtis (18 jarige linksback van Hull City) is PSV dingen gaan liken.. hij volgt PSV niet..
Lijkt dus wel interesse te hebben in PSV.
Eerste transfertip van brands voor john is dus een linksback, hoe ironisch :D
Menno1
Legende

Die leest natuurlijk ook mee en denkt: ik zal jullie krijgen; ik haal 10 linksbacks op deze zomer.....
ShovingNE2
Site Admin

Zoals ik al een beetje vermoedde en hoopte.

Uitstekende deal! Gewoon een vergoeding ontvangen voor de tijd dat hij hier speelt en meedelen in de opbrengst. Prachtig. Misschien dat mensen wat minder snel deals afschieten als de eerste geruchten er zijn.
PSV huurt de jonge Zuid-Amerikaan vervolgens van de Britse topclub, zo is althans de bedoeling, en krijgt daarvoor een vergoeding in plaats van de betaling van een huursom. Daarnaast willen de Eindhovenaren bedingen dat een deel van de toekomstige opbrengst van eventuele transfers van Sávio naar PSV gaat. Dit kan zomaar om miljoenen gaan, als hij later goed genoeg blijkt om in de internationale top te spelen. Het is zeker niet uitgesloten dat de Eindhovense club de komende periode vaker gaat proberen om op deze manier talenten te werven voor de opleiding.
https://www.ed.nl/PSV/dit-is-waarom-PSV ... ~a94b2a4a/
ruuddevil
Legende

Kan het artikel niet helemaal lezen, maar de stagiair van VP heeft het over Jong PSV. Gaat deze jongen daar beginnen?
ShovingNE2
Site Admin

Dit is het enige stukje waarin Jong PSV genoemd wordt:
Sávio wordt in april achttien jaar en komt volgend seizoen dus sowieso in aanmerking voor een werkvergunning. Als het allemaal doorgaat, staat zijn komst los van de vorming van een nieuwe ‘talentenpool’ waarvoor Jong PSV de komende seizoenen ook als ontwikkelplek wordt gezien. PSV wil nog meer uit het beloftenelftal halen, zo werd vorige week al duidelijk.
loginnaam
Internationale topspeler

ruuddevil wrote: 22 Feb 2022, 07:45 Kan het artikel niet helemaal lezen, maar de stagiair van VP heeft het over Jong PSV. Gaat deze jongen daar beginnen?
Ja.
Als Sávio op huurbasis naar Eindhoven komt (dat is nog niet helemaal zeker), wordt hij in eerste instantie bij Jong PSV ondergebracht.
ShovingNE2
Site Admin

Verrek. Ja: elders staat het. Excuus.

Hij wordt 18, dus als hij echt zo goed is zal hij zich vrij snel naar de A-selectie spelen lijkt mij. Net als Bakayoko en Madueke dat deden.
Joenepsv
Legende

PSV onderhoudt nauwe banden met de City Football Group. Sávio krijgt vanwege zijn leeftijd en afkomst in Engeland nog geen werkvergunning en zal dus elders speelminuten moeten opdoen. PSV wil daarbij helpen en zou op termijn iets zien in een grotere samenwerking met de City Group, dat een oplossing moet vinden voor het vele verhuren van spelers wat tot en met dit seizoen nog gebeurt.

De club wil in de toekomst talenten eerder naar Eindhoven halen. De dertig miljoen euro uit het tweede partnerfonds van miljardair en voorzitter Robert van der Wallen moeten ervoor zorgen dat PSV op dat vlak slagvaardiger wordt.

Stukje van VI.

Een grotere samenwerking met de City Group. Een gruwel. Je moet geen samenwerking aan gaan met die nepclub. Laten we alsjeblieft onze eigen broek ophouden. Vind dit helemaal niks. Een talent huren die eerst bij Jong PSV aansluit. Alleen maar om City in de kont te kruipen.
ShovingNE2
Site Admin

Ik vraag mij af of PSV ooit nog iets kan doen wat jouw goedkeuring wel weg kan dragen? Denk het haast van niet.
Joenepsv
Legende

Beetje overdreven Shoving. Ik vind een dergelijke samenwerking niks. Je houdt alles in stand wat fout is aan het voetbal. Fifa grijpt in in huurlingen, nou dan gaat City via dit soort constructies gewoon door met waar ze mee bezig zijn. Ik vind dat slecht. Buiten dat is dit geen speler waarvan gedacht wordt er meteen te staan. Geef dan eigen talent de kostbare minuten die deze jongen krijgt. Op de lange termijn levert dat meer op dan dit soort constructies. Dit is allemaal in het voordeel van City. We kunnen wel doen of het een filantropische instelling is maar alles aan deze deal is positief voor City anders had hij wel bij Lommel gespeeld.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Ik ben heel benieuwd, hoop echt dat deze deal er van komt, win-win en het is een heerlijke speler! Prima constructie ook als PSV er onder aan de streep geld op overhoudt en eventueel in toekomstige transfer een x-percentage krijgt. Zoals [mention]Ykhim[/mention] ook al aangeeft; niet uitgesloten dat hij heel snel goed genoeg is voor PSV-1, dan hebben we gewoon een potentiële publiekslieveling in huis.

Dit soort deals zijn ideaal om geld in je zak te houden om andere posities te versterken, slimme zet! Wel wat volgens mij [mention]Ardbeg[/mention] aangaf hierbij uitkijken omdat spelers op deze positie vaak ook de spelers zijn die het meeste opleveren, dus idealiter kweek je daar eigen talent of koop je een potentiële cashcow. Maar er zal ongetwijfeld een idee achter zitten.
Locked