Sowieso vind ik het raar om twee dezelfde type spitsen te willen hebben als je met maar één spits speelt, of je moet Luuk willen verkopen. Luuk en Silva lijkt me meer complementair aan elkaar omdat ze allebei kwaliteiten hebben die de andere niet heeft.
Fábio Silva
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ach beide heeft zijn voor en nadelen. Een zelfde soort spits is handig dat je niet anders hoeft te spelen maar lastig om iets te forceren.
Bij dit PSV past Silva 100x beter dan Lauritsen....maarja hoeveel blijft er van dit PSV over?
Bij dit PSV past Silva 100x beter dan Lauritsen....maarja hoeveel blijft er van dit PSV over?
- DonyellMalen
- Legende
- ruuddevil
- Legende
RvN verwacht dat Silva nog 3 wedstrijden bij ons blijft. Balen hoor want dit is een jongen die het leuk maakt om voetbal te kijken.
https://www.voetbalprimeur.nl/videos/10 ... ijden.html
https://www.voetbalprimeur.nl/videos/10 ... ijden.html
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
https://www.ed.nl/PSV/veel-interesse-in ... ~aa213d76/PSV heeft volgens betrokkenen eerder al geprobeerd om hem te kopen, maar stuitte op onwil bij ‘Wolves’. De Britten voelen nu niets voor een verkoop. Van onderhandelingen over een nieuwe huur tussen PSV en ‘Wolves’ is volgens bronnen in de omgeving van Silva op dit moment nog geen sprake, ook omdat de competitie nog niet is afgelopen. Silva staat volgens diezelfde informanten wel absoluut open voor een jaar extra bij PSV, zeker als de Champions League-voorrondes worden gehaald.
- ComeOnPSV
- Vedette
Stewart is over huren heel duidelijk geweest, maar ik zou Silva toch graag nog een jaar gehuurd worden. Met Van Duiven heb je zomaar een spits voor het seizoen erop. Nu een talentvolle spits van 20 kopen achter De Jong zou heel raar beleid zijn als je zulke spitsen in de jeugd hebt lopen.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik wil gewoon weer potentiële cashcows voorin hebben lopen. Silva, Luuk, El Ghazi, Xavi en Hazard. Dat is 1 halve cashcow zolang de clausule erin zit. Eentje eigen geld terug (El Ghazi en de rest gewoon geen knaken).
Edit: en Bakayoko natuurlijk. Maar of dat echt een cashcow gaat worden...
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Internationale topspeler
Ik wil wel eens een PSV dat er in de voorronde (en in de eredivisie) klaar voor is. PSV heeft wel eens de plank misgeslagen met aankopen de laatste tijd. Die tropische verassingen die eerder topscorer waren van China en Portugal waren, brachten PSV geen stap omhoog. De Nederlandse aankoop Til die het direct tegen Monaco niet kon bolwerken ook niet. Met Fabio weet je wat je in huis hebt en op hem kun je ook bouwen als je begin augustus weer om al die miljoenen speelt.
- Juancho
- Mister PSV
Fabio is wat mij betreft alleen als optie als 9. Niet omdat hij zogenaamd multifunctioneel is en ook voor linksvoor gezien wordt. Daar moet echt een glasbak komen. Dus of als 9 en dus als serieuze concurrent voor Luuk (is niks mis mee, ook Luuk mag aan de bak en de beste speelt) of anders verder kijken.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Nationale topspeler
Fabio kan toch wel een optie zijn omdat hij multifunctioneel is? glasbak op linksbuiten met als back-up Fabio. Eerste spits Luuk, back-up Fabio en evt. Van Duiven. Rechtsvoor Bakayoko en El Ghazi, wellicht een glasbak en evt. Fabio.Juancho wrote: ↑11 May 2023, 18:23 Fabio is wat mij betreft alleen als optie als 9. Niet omdat hij zogenaamd multifunctioneel is en ook voor linksvoor gezien wordt. Daar moet echt een glasbak komen. Dus of als 9 en dus als serieuze concurrent voor Luuk (is niks mis mee, ook Luuk mag aan de bak en de beste speelt) of anders verder kijken.
Dan is het toch een prima multifunctionele aanvaller achter de hand die genoeg minuten krijgt? Of moet de linksbuiten verplicht alle wedstrijden spelen ondanks eventuele blessures en overbelasting?
- Joenepsv
- Legende
Mee eens. Er moet geïnvesteerd worden voorin. En hoe zo'n leuke gozer ik Silva ook vind, nog een jaar huur is geen optie. Wij moeten weer toekomstbestendig worden en dat gaat niet gebeuren met pleisters plakken.ShovingNE2 wrote: ↑11 May 2023, 07:16 Ik wil gewoon weer potentiële cashcows voorin hebben lopen. Silva, Luuk, El Ghazi, Xavi en Hazard. Dat is 1 halve cashcow zolang de clausule erin zit. Eentje eigen geld terug (El Ghazi en de rest gewoon geen knaken).
Oh. En Bakayoko wordt een cashcow.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Buiten het feit dat ik ook liever cashcows zie vind ik een oplossing om Silva nog een jaar te huren wel een lot uit de loterij.DeEintovenaar wrote: ↑11 May 2023, 18:28Fabio kan toch wel een optie zijn omdat hij multifunctioneel is? glasbak op linksbuiten met als back-up Fabio. Eerste spits Luuk, back-up Fabio en evt. Van Duiven. Rechtsvoor Bakayoko en El Ghazi, wellicht een glasbak en evt. Fabio.Juancho wrote: ↑11 May 2023, 18:23 Fabio is wat mij betreft alleen als optie als 9. Niet omdat hij zogenaamd multifunctioneel is en ook voor linksvoor gezien wordt. Daar moet echt een glasbak komen. Dus of als 9 en dus als serieuze concurrent voor Luuk (is niks mis mee, ook Luuk mag aan de bak en de beste speelt) of anders verder kijken.
Dan is het toch een prima multifunctionele aanvaller achter de hand die genoeg minuten krijgt? Of moet de linksbuiten verplicht alle wedstrijden spelen ondanks eventuele blessures en overbelasting?
- Multifunctioneel dus komt zeker tot 40 wedstrijden per jaar
- Lijkt topfit en is heel het jaar niet geblesseerd geweest (ook bij Anderlecht niet) zelfs na een jaar met slechts 4 a 5x 90 minuten in de benen
- Klikt met onze belangrijkste speler en wil hier graag zijn
- Kan naast, achter, voor en in plaats van Luuk spelen
- Mocht Luuk weer een mindere periode krijgen dan heb je een basiswaardige vervanger
- Hij brengt als invaller heel veel energie en ook wel scorend vermogen en je kunt hem brengen om te counteren en om iets te forceren
- Als hij zich ontwikkelt kan hij Luuk ook gewoon uit de basis spelen en zelf 25 goals maken. Die upside heb je dan ook in huis a la Guidetti.
- Je kunt het beschikbare budget gebruiken voor spelers die er over een jaar kunnen staan als Luuk ook weer een jaartje ouder is en Fabio weg is.
Er is alleen één grote maar mbt een mogelijke huurdeal. Duidelijkheid voor 1 juli en niet in de wachtkamer tot half augustus.
-
- Nationale topspeler
Well spoken. Sluit me er voor de volle 100% bij aan!11 Tinus wrote: ↑12 May 2023, 19:42Buiten het feit dat ik ook liever cashcows zie vind ik een oplossing om Silva nog een jaar te huren wel een lot uit de loterij.DeEintovenaar wrote: ↑11 May 2023, 18:28
Fabio kan toch wel een optie zijn omdat hij multifunctioneel is? glasbak op linksbuiten met als back-up Fabio. Eerste spits Luuk, back-up Fabio en evt. Van Duiven. Rechtsvoor Bakayoko en El Ghazi, wellicht een glasbak en evt. Fabio.
- Multifunctioneel dus komt zeker tot 40 wedstrijden per jaar
- Lijkt topfit en is heel het jaar niet geblesseerd geweest (ook bij Anderlecht niet) zelfs na een jaar met slechts 4 a 5x 90 minuten in de benen
- Klikt met onze belangrijkste speler en wil hier graag zijn
- Kan naast, achter, voor en in plaats van Luuk spelen
- Mocht Luuk weer een mindere periode krijgen dan heb je een basiswaardige vervanger
- Hij brengt als invaller heel veel energie en ook wel scorend vermogen en je kunt hem brengen om te counteren en om iets te forceren
- Als hij zich ontwikkelt kan hij Luuk ook gewoon uit de basis spelen en zelf 25 goals maken. Die upside heb je dan ook in huis a la Guidetti.
- Je kunt het beschikbare budget gebruiken voor spelers die er over een jaar kunnen staan als Luuk ook weer een jaartje ouder is en Fabio weg is.
Er is alleen één grote maar mbt een mogelijke huurdeal. Duidelijkheid voor 1 juli en niet in de wachtkamer tot half augustus.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
- ShovingNE2
- Site Admin
Bijzonder knap. Als je hem voor 10-12 miljoen kan kopen (en hem als basisspeler ziet) dan zou ik dat doen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Standbeeld
- Mister PSV
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Voor die prijs doet PSV het natuurlijk. Vrees alleen dat ie het dubbele moet kostenShovingNE2 wrote: ↑13 May 2023, 12:51Bijzonder knap. Als je hem voor 10-12 miljoen kan kopen (en hem als basisspeler ziet) dan zou ik dat doen.