Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Teletubby
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Nou goed nu babadi verlengt kunnen we alvast inderdaad gaan kijken naar volgend seizoen. Aankomende zomer gaat er een redelijke exodus komen aan in ieder geval huur spelers of spelers die uit het contract lopen:

Ramalho, Sambo, PvA, Dest, Tillman, Bella, waterman. Hierbij zouden mogelijk Dest en Tillman kunnen blijven maar net zoals de babadi soap gaat de vlag pas uit als ze de inkt droog is

Er zijn naar mijn mening gegarandeerde vertrekkers en dat zijn deze spelers:

Veerman (30+ miljoen), Bakayoko (45+ miljoen). Ik denk dat deze spelers niet houdbaar zijn voor de genoemde bedragen.

Verder zijn er spelers met een contract voor een jaar in de zomer die moeten verlengen en anders moeten we ze verkopen:

Benitez (5 miljoen), Teze (10 miljoen), Boscagli (12 miljoen), Obispo (4 miljoen). Waarbij ik zeker afstand zou doen van Obispo en het gesponsorde tweetje van Fabrizio die afgelopen winter Benitez in de etalage zetten. Geeft bij mij aan dat hij ook een stap wil maken.

Laten we uitgaan van een totale exodus dan hou je de volgende kern over

Gk: Drommel
Rb: ....
RCV: ....
Lcv: ....
Lb: Mauro, ...
Cvm: Schouten, Land
CM: Saibari, .....
Cam: Til, babadi
Lb: Lang, ....
Sp: de Jong, Pepi
Rb: Lozano, ....

Dus je zal ongeveer 100+ miljoen ophalen aan transfers en moet hiervan de volgende spelers halen: 2 gk, 2 RB, 4 centrale verdedigers, 1 linksback, 1 CM en 2 buitenspelers halen.

Dat gaat een enorme kluif worden dus ik denk dat het juist aan Earnie is om een aantal spelers te houden. Teze en Boscagli verlengen en Dest overnemen zou al enorm veel hoofdpijn voorkomen in de verdediging. Zo hoef je alleen een RCV van basiskwaliteit aantrekken en in de breedte talentvolle spelers zoeken die kunnen rijpen (die ene cv van Groningen bijvoorbeeld).

Bij de doelmannen zou er een ervaren 3de doelman bij moeten (misschien Zoet polsen) en een basis waardige doelman (in Nederland zie ik alleen Olij dus hopelijk een buitenlandse verassing)

De basis op het middenveld en in de aanval is prima, daar hoef je alleen mooie talentvolle invallers voor te halen.
Last edited by Teletubby on 02 Mar 2024, 13:30, edited 1 time in total.
Standbeeld
Mister PSV

FieseFriedrich wrote: 02 Mar 2024, 13:00Achterin is Patrick transfervrij. Als hij zich kan schikken in zijn rol en niet een monstersalaris eist, zou ik hem er bij houden. Dan heb je een ervaren back up voor LB en eventueel CVM en bovendien toch jongen van de club.
Jongen van de club?
YPLee
Jeugdinternational

Teletubby wrote: 02 Mar 2024, 13:27 Nou goed nu babadi verlengt kunnen we alvast inderdaad gaan kijken naar volgend seizoen. Aankomende zomer gaat er een redelijke exodus komen aan in ieder geval huur spelers of spelers die uit het contract lopen:

Ramalho, Sambo, PvA, Dest, Tillman, Bella, waterman. Hierbij zouden mogelijk Dest en Tillman kunnen blijven maar net zoals de babadi soap gaat de vlag pas uit als ze de inkt droog is

Veerman (30+ miljoen), Bakayoko (45+ miljoen). Ik denk dat deze spelers niet houdbaar zijn voor de genoemde bedragen.

Verder zijn er spelers met een contract voor een jaar in de zomer die moeten verlengen en anders moeten we ze verkopen:

Benitez (5 miljoen), Teze (10 miljoen), Boscagli (12 miljoen), Obispo (4 miljoen). Waarbij ik zeker afstand zou doen van Obispo en het gesponsorde tweetje van Fabrizio die afgelopen winter Benitez in de etalage zetten. Geeft bij mij aan dat hij ook een stap wil maken.

Dus je zal ongeveer 100+ miljoen ophalen aan transfers en moet hiervan de volgende spelers halen: 2 gk, 2 RB, 4 centrale verdedigers, 1 linksback, 1 CM en 2 buitenspelers halen.

Dat gaat een enorme kluif worden dus ik denk dat het juist aan Earnie is om een aantal spelers te houden. Teze en Boscagli verlengen en Dest overnemen zou al enorm veel hoofdpijn voorkomen in de verdediging. Zo hoef je alleen een RCV van basiskwaliteit aantrekken.

Bij de doelmannen zou er een ervaren 3de doelman bij moeten (misschien Zoet polsen) en een basis waardige doelman (in Nederland zie ik alleen Olij dus hopelijk een buitenlandse verassing)

De basis op het middenveld en in de aanval is prima, daar hoef je alleen mooie talentvolle invallers voor te halen.
Mag toch hopen dat Stewart hoger in de boom gaat zitten als clubs zich melden voor Boscagli en Teze.
FieseFriedrich
Basisspeler
Favoriete speler: Joey

Standbeeld wrote: 02 Mar 2024, 13:30
FieseFriedrich wrote: 02 Mar 2024, 13:00Achterin is Patrick transfervrij. Als hij zich kan schikken in zijn rol en niet een monstersalaris eist, zou ik hem er bij houden. Dan heb je een ervaren back up voor LB en eventueel CVM en bovendien toch jongen van de club.
Jongen van de club?
Toch wel een tijdje in de jeugd rondgelopen, of ben ik abuis?
DonyellMalen
Legende

Twee of drie seizoenen, geloof ik. Ging al best vroeg naar Chelsea.
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

Jongen van de club?
Eigen jeugd. En Brabander. Mooi man.
Bossche bol
Meervoudig international

Lorenzo von Matterhorn wrote: 02 Mar 2024, 13:40
Jongen van de club?
Eigen jeugd. En Brabander. Mooi man.
En Bosschenaar!
Standbeeld
Mister PSV

FieseFriedrich wrote: 02 Mar 2024, 13:38
Jongen van de club?
Toch wel een tijdje in de jeugd rondgelopen, of ben ik abuis?
Twee seizoenen in de jeugd. Maar het is geen PSV-supporter. Dan noem ik liever spelers als Hendrix, Teze, Cody en Obi jongens van de club. ;)
CZ_Code
Nationale topspeler

Teletubby wrote: 02 Mar 2024, 13:27 Nou goed nu babadi verlengt kunnen we alvast inderdaad gaan kijken naar volgend seizoen. Aankomende zomer gaat er een redelijke exodus komen aan in ieder geval huur spelers of spelers die uit het contract lopen:

Dat gaat een enorme kluif worden dus ik denk dat het juist aan Earnie is om een aantal spelers te houden. Teze en Boscagli verlengen en Dest overnemen zou al enorm veel hoofdpijn voorkomen in de verdediging. Zo hoef je alleen een RCV van basiskwaliteit aantrekken en in de breedte talentvolle spelers zoeken die kunnen rijpen (die ene cv van Groningen bijvoorbeeld).

Veerman, Bakayoko, Teze, Bosca, Benitez en dan kom je uit op 100 miljoen? Mag toch hopen dat Earnie iets beter kan onderhandelen.
  • These users thanked the author CZ_Code for the post:
    Heissenberrug
    Juancho
    Mister PSV

Waar ik een beetje bang voor ben is dat na het behalen van de titel (en de CL ervaring) de honger voor een aantal spelers die hier al een tijdje rondlopen wel weg is of een stuk minder is. Dan moet je denken aan Benitez, Teze, Boscagli, Veerman. Koppen dat aan de twijfel rondom huurlingen Dest en Tillman en het verwachte vertrek van Bakayoko dan praat je dus over 7(!!) basisspelers die je met een beetje pech kan gaan verliezen na dit seizoen.

Vandaar dat ik, wat gekscherend, aangaf: de zomer van de waarheid voor Earnie want dat is me nogal een opgave. Zeker als je daarin ook nog eens meeneemt wat andere aflopende contracten, in de breedte waar PSV nog wat sterker kan/moet worden, jong PSV dat echt een te kort aan groot talent heeft etc.

Maargoed, het voordeel is dat (tijdig) doorselecteren ook positief kan zijn. Wat frisse nieuwe spelers die enorm gretig zijn en wellicht wat beter zijn of beter kunnen worden dan wat je had, je krijg weer een bak geld door de CL en PSV kan voor de verandering eens wat rustiger aan doen op de markt qua tijdsplanning gezien we geen voorrondes gaan spelen. Dus geen directe deadlines, joepie!!! :heart:

Een mooie test dus voor Earnie met Marcel op de achtergrond :mrgreen:
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    DonyellMalen
    Legende

Vertrek van anderen geeft altijd kansen voor iets nieuws, een paar spelers vervangen is dus zo erg nog niet. Een volledige verdediging is alleen wat te veel van het goede. Maar zoals gezegd, allemaal onderdeel van een proces en waar de ene speler gaat, staan er altijd weer nieuwe spelers op. Daarnaast hebben wij wat inkomende transfers betreft waanzinnig veel te bieden. Spelers gaan voetballen onder een trainer die aantrekkelijk voetbal wil spelen, attractief, gegarandeerd Champions League speelt en voor de titel gaat. Dat is gewoon weg heel aanlokkelijk.

Tel daarbij op dat Stewart niet hoeft te wachten met investeren en vanaf moment één al tijdens onderhandelingen kan pronken met de Champions League. Gaat ongetwijfeld weer een drukke zomer worden, maar met de huidige driehoek Brands-Stewart-Bosz kan ik daar alleen maar met veel vertrouwen naar uitkijken.
    Hatseflats
    Vedette

Juancho wrote: 02 Mar 2024, 14:29Een mooie test dus voor Earnie met Marcel op de achtergrond
    En afgelopen zomer dan? Het is gewoon zijn werk om iedere zomer weer een goed team neer te zetten.
    Dan kan je dit letterlijk over ieder window zeggen. Oh wacht, dat doe je ook :P.
    Calm your tits
  • These users thanked the author Hatseflats for the post (total 2):
    29.04.2007mateja
    29.04.2007
    Nationale topspeler

Hatseflats wrote: 02 Mar 2024, 14:36
    Juancho wrote: 02 Mar 2024, 14:29Een mooie test dus voor Earnie met Marcel op de achtergrond
    En afgelopen zomer dan? Het is gewoon zijn werk om iedere zomer weer een goed team neer te zetten.
    Dan kan je dit letterlijk over ieder window zeggen. Oh wacht, dat doe je ook :P.
    Calm your tits
    Haha, precies dit.
  • These users thanked the author 29.04.2007 for the post:
    Maikel
    Heissenberrug
    Internationale topspeler

Benitez gaat echt wel meer dan 5 miljoen opleveren en Drommel gaat ook vertrekken lijkt me, die gaat toch niet nog zo'n seizoen spelen want dan is het echt einde carrière voor hem.
    Heissenberrug
    Internationale topspeler

Benitez gaat echt wel meer dan 5 miljoen opleveren en Drommel gaat ook vertrekken lijkt me, die gaat toch niet nog zo'n seizoen spelen want dan is het echt einde carrière voor hem.
    ShovingNE2
    Site Admin

Helemaal niemand hier is verbaasd toch?

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    ruuddevil
    Legende

Maar de media hadden toch geen invloed op transfers? ;)
  • These users thanked the author ruuddevil for the post:
    DonyellMalen
    DonyellMalen
    Legende

ruuddevil wrote: 02 Mar 2024, 18:16Maar de media hadden toch geen invloed op transfers? ;)
    Dan moet je haast onder een steen leven wil je dat anno 2024 nog denken inderdaad.
    ShovingNE2
    Site Admin

ruuddevil wrote: 02 Mar 2024, 18:16 Maar de media hadden toch geen invloed op transfers? ;)
    Of Elfrink wel of niet 20 dan wel 25 miljoen roept: nee.

Maar Transfermarkt en Fabrizio zeker wel.
    Standbeeld
    Mister PSV

ShovingNE2 wrote: 02 Mar 2024, 18:10Helemaal niemand hier is verbaasd toch?
    Nee, waar moet die gozer anders van leven? Teveel posts over random bedrijven en een hoop mensen zullen op unfollow klikken. Logisch dat hij de zakelijke samenwerking zoekt met clubs/zaakwaarnemers.
    ShovingNE2
    Site Admin

Maar dat maakt ook dat hij dus een stuk minder betrouwbaar is in zijn nieuws dan aangenomen. Maar goed: de rol die hij speelde rond Xavi was ook heel dubieus hoor.
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

ShovingNE2 wrote: 02 Mar 2024, 18:10 Helemaal niemand hier is verbaasd toch?

Met Xavi werd dat ook wel heel pijnlijk duidelijk, maar is dat dan niet toegestaan? Op basis waarvan?
    ShovingNE2
    Site Admin

Nou, als je leugens gaat verspreiden terwijl je journalist bent..... mwoah.

En als je dan een club in een kwaad daglicht gaat plaatsen om ze onder druk te zetten.... randje.
    Standbeeld
    Mister PSV

ShovingNE2 wrote: 02 Mar 2024, 18:29 Maar dat maakt ook dat hij dus een stuk minder betrouwbaar is in zijn nieuws dan aangenomen. Maar goed: de rol die hij speelde rond Xavi was ook heel dubieus hoor.
    Fabrizio is een beetje de Yvonne Coldewijer van de voetbalwereld. Cowboys met een groot aantal volgers die zich niet aan de journalistieke code houden. Natuurlijk is Fabrizio minder betrouwbaar dan een Rik Elfrink. Daar heb ik de bevestiging vanuit Denemarken niet voor nodig.
    TheSyb
    Nationale topspeler
    Clubvoorkeur: PSV (duh)

Thijs wrote: 02 Mar 2024, 18:30
    ShovingNE2 wrote: 02 Mar 2024, 18:10 Helemaal niemand hier is verbaasd toch?

Met Xavi werd dat ook wel heel pijnlijk duidelijk, maar is dat dan niet toegestaan? Op basis waarvan?
    Omdat hij zichzelf neerzet als journalist. Als je dan een (financiëel) belang hebt bij welk nieuws je aan het verspreiden bent, dan ben je fout bezig.
    Post Reply