Xavi Simons

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Fundamenteel zegt ie :grin:

Maarreh, as you were. Het is niet verplicht om zinvol bezig te zijn (Y)
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Josef Dettelbacher
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Zijn er mensen die interviews kijken na een wedstrijd? Je hebt even daarvoor toch al kunnen zien hoe het ging?
  • These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
    Heissenberrug
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    ShovingNE2
    Site Admin

Josef Dettelbacher wrote: 12 Jul 2024, 18:05 Zijn er mensen die interviews kijken na een wedstrijd? Je hebt even daarvoor toch al kunnen zien hoe het ging?
    Kijken niet altijd, maar die interviews zijn vaak de basis voor de artikelen die verschijnen. Gaat niet alleen om de interviews voor de camera, maar ook de schrijvende pers.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    JChovanec
    Meervoudig international

Josef Dettelbacher wrote: 12 Jul 2024, 18:05 Zijn er mensen die interviews kijken na een wedstrijd? Je hebt even daarvoor toch al kunnen zien hoe het ging?
    Jazeker, ik vind het altijd leuk om Luuk of wie dan ook van PSV te zien en horen. Misschien zeg ik nu iets heel vreemds in houw ogen, maar ik kijk zelfs de samenvatting als ik de wedstrijd al heb gezien😁
    Heissenberrug
    Internationale topspeler

En hebben ze ooit iets gezegd waarbij je dacht; verrek dat had ik niet gezien. Of; fijn dat hij het even uitlegt? Echt er zijn weinig nuttelozere dingen dan voetballers voor de camera.
    Balinho
    Internationale topspeler

Heissenberrug wrote: 13 Jul 2024, 08:58 En hebben ze ooit iets gezegd waarbij je dacht; verrek dat had ik niet gezien. Of; fijn dat hij het even uitlegt? Echt er zijn weinig nuttelozere dingen dan voetballers voor de camera.
    Behalve wanneer ze Jerdy Schouten heten.
  • These users thanked the author Balinho for the post (total 3):
    SWillykuiltjeJChovanecHeissenberrug
    JChovanec
    Meervoudig international

Heissenberrug wrote: 13 Jul 2024, 08:58 En hebben ze ooit iets gezegd waarbij je dacht; verrek dat had ik niet gezien. Of; fijn dat hij het even uitlegt? Echt er zijn weinig nuttelozere dingen dan voetballers voor de camera.
    Nee, negen van de tien keer niet, maar toch vind ik het leuk om de PSV spelers.te zien en horen.
    Bram
    Nationale topspeler

Het verbaast mij toch steeds weer hoeveel mensen fan zijn van dat programma. Ieder zij ding.

Blijkbaar vinden mensen het normaal dat alles gezegd mag worden over voetballers, maar ook andere bekende Nederlanders.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Balinho wrote: 13 Jul 2024, 09:23
    Behalve wanneer ze Jerdy Schouten heten.
    Interviews met Guus Til zijn ook altijd goed.
    Luuk is inderdaad wel erg standaard en voorspelbaar voor de camera.
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    Balinho
    deninho32
    Site Admin
    Favoriete speler: Vinnie Jones
    Bram wrote: 13 Jul 2024, 09:32Blijkbaar vinden mensen het normaal dat alles gezegd mag worden over voetballers, maar ook andere bekende Nederlanders.
    Gelukkig leven we in een vrij land. Je moet inderdaad alles kunnen zeggen.
  • These users thanked the author deninho32 for the post:
    mr.top
    Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
    Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
    mr.top
    Internationale topspeler

Bram wrote: 13 Jul 2024, 09:32 Het verbaast mij toch steeds weer hoeveel mensen fan zijn van dat programma. Ieder zij ding.

Blijkbaar vinden mensen het normaal dat alles gezegd mag worden over voetballers, maar ook andere bekende Nederlanders.
    Ik vind het vooral bijzonder dat jij dat niet vindt. :tear:
  • These users thanked the author mr.top for the post (total 2):
    SKERLAdeninho32
    Bram
    Nationale topspeler

deninho32 wrote: 13 Jul 2024, 09:42
    Bram wrote: 13 Jul 2024, 09:32Blijkbaar vinden mensen het normaal dat alles gezegd mag worden over voetballers, maar ook andere bekende Nederlanders.
    Ja je moet absoluut het recht hebben om alles te kunnen zeggen, maar is het nodig als je alleen maar iemand gaat afzeiken?

In datzelfde vrije land mag Xavi beslissen om niet bepaalde mensen te woord te staan.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Bram wrote: 13 Jul 2024, 10:09

Ja je moet absoluut het recht hebben om alles te kunnen zeggen, maar is het nodig als je alleen maar iemand gaat afzeiken?

In datzelfde vrije land mag Xavi beslissen om niet bepaalde mensen te woord te staan.
    Natuurlijk is dat niet nodig. Maar moet dat dan?
    mr.top
    Internationale topspeler

Bram wrote: 13 Jul 2024, 10:09

Oh, als je het aan mij vraagt dan hoeft meneer Simons de pers niet te woord te staan. En ik denk dat het voor de meeste mensen op dit forum zal gelden.

Er zijn echter genoeg normale supporters die graag zijn reactie op de wedstrijd willen weten. En dat zijn supporters die niet naar buitenlandse zenders kijken.

Los daarvan is het een teken van gebrekkige volwassenheid. Hij wil graag een grote voetballer worden en elke grote voetballer ligt onder het vergrootglas. De grap is dat mensen niet eens weten waar hij nu over gevallen is. Zoals al eerder werd geschreven kreeg hij in zijn periode bij PSV alleen maar lofuitingen over zich uitgestort. We weten niet eens of het iets te maken heeft met Johan Derksen?
    Prof_napo
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

Bram wrote: 13 Jul 2024, 10:09 In datzelfde vrije land mag Xavi beslissen om niet bepaalde mensen te woord te staan.
    Nee, nee. Dat is dan weer anders. Dan is het een taak van hem om ze toch maar te woord te staan.
    Dat je als aanvoerder naar voren wordt geschoven om de pers te woord te staan kan ik nog wel zien als 'part of the job', voor alle andere spelers is dat toch stukken minder 'part of the job'.

Het hier roepen dat ze de pers te woord 'moeten' staan, en dat ze dat hij het maar moet doen is vrijwel hetzelfde niveau wat de 'supporters' die de bus opwachten naar voren brengen.
  • These users thanked the author Prof_napo for the post (total 3):
    BramDonyellMalenTjompie
    Koenjo
    Meervoudig international

JChovanec wrote: 13 Jul 2024, 09:27
    Nee, negen van de tien keer niet, maar toch vind ik het leuk om de PSV spelers.te zien en horen.
    Ben jij soms een beetje verliefd op PSV?
    ''Top level''
    ''1000% penalty''
    ''Give the cup to Ajax!''
    mr.top
    Internationale topspeler

Prof_napo wrote: 13 Jul 2024, 10:28Het hier roepen dat ze de pers te woord 'moeten' staan, en dat ze dat hij het maar moet doen is vrijwel hetzelfde niveau wat de 'supporters' die de bus opwachten naar voren brengen.
    Image
    Lente
    Meervoudig international

JChovanec wrote: 13 Jul 2024, 08:51 Misschien zeg ik nu iets heel vreemds in houw ogen, maar ik kijk zelfs de samenvatting als ik de wedstrijd al heb gezien😁
    :indexfinger:
    Oh PSV wat je met me doet…
    Prof_napo
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

mr.top wrote: 13 Jul 2024, 10:57
    Prof_napo wrote: 13 Jul 2024, 10:28Het hier roepen dat ze de pers te woord 'moeten' staan, en dat ze dat hij het maar moet doen is vrijwel hetzelfde niveau wat de 'supporters' die de bus opwachten naar voren brengen.
    Image
    Die link is niet heel lastig te leggen dunkt mij?

Acite: Supporters die de bus opwachten ( en dan dus specifiek situaties waar het niet goed loopt )
    Verwachte resultaat: Spelers die aan de supporters komen uitleggen waarom het niet goed gaat en dat het vanaf nu toch echter beter gaat met de inzet/resultaat/wat dan ook

Acite: Supporters - maar ook 'journalisten' - die roepen dat spelers de media te woord staan
    Verwachte resultaat: Spelers die uitleggen hoe ze de wedstrijd beleefd hebben en de - met grote regelmaat suggestieve - vragen beantwoorden

Met momenten hebben supporters te hoge verwachtingen van spelers en clubs. Je ziet dat in menig discussie rond clausules in contracten, verwachte 'daadkrachtigheid' rond verlengingen/aankopen/verkopen, spelers die tijd vrij moeten maken voor supporters ( het recente verhaal over signeren van shirts bijvoorbeeld ), en ook dit. En om nou te zeggen dat de situatie van spelers beter wordt om de tijd te nemen? Nee niet echt, niet met de botte bijl die maar al te vaak gebruikt wordt, nuance in de voetbalwereld lijkt vaak ver te zoeken.
    Juancho
    Mister PSV

Jup vrijwel alles. Van te voren en na afloop.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    deninho32
    Site Admin
    Favoriete speler: Vinnie Jones
    Bram wrote: 13 Jul 2024, 10:09In datzelfde vrije land mag Xavi beslissen om niet bepaalde mensen te woord te staan.
    Prima, maar dan mogen de mensen hem ook een huilbaby noemen toch? Of woorden van gelijke strekking waar anderen soms van in de vlekken schieten.
  • These users thanked the author deninho32 for the post (total 2):
    D.MillpantsShovingNE2
    Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
    Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
    Peter2
    Jeugdspeler

Simons zou naar Bayern München kunnen
    Een opmerkelijk gerucht uit Frankrijk: Xavi Simons kan naar Bayern München. Volgens de laatste berichten hebben de Duitsers bij zijn club Paris Saint-Germain een huurvoorstel ingediend, net als RB Leipzig. Simons zou hebben aangegeven geen toekomst meer te zien bij PSG. Een verkoop is voor de Franse club alleen onbespreekbaar, omdat die dan een aanzienlijk deel van de transfersom moet afstaan aan Simons' oude club PSV. Die verplichting loopt in januari 2025 af. (Bron: L'Équipe)

Ben benieuwd of Bayern voor huur zou gaan of er een optie tot koop volgend jaar zou aan gekoppeld worden.
    Standbeeld
    Mister PSV

Huur met optie. Is al bekend.
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Kijken wat de rechtbank van deze betaalverplichtingsontwijkende praktijken vindt? Lijkt me best dat daar wat te halen valt.
    Ex unitate vires
    DeEintovenaar
    Nationale topspeler

Fanatic-U-s wrote: 18 Jul 2024, 09:24 Kijken wat de rechtbank van deze betaalverplichtingsontwijkende praktijken vindt? Lijkt me best dat daar wat te halen valt.
    Zal er heel veel aan liggen hoe die optie er uit komt te zien. Op het moment dat het neerkomt op uitgestelde koop, dan heb ik wel een sterk idee wat de rechtbank daar van gaat vinden.
  • These users thanked the author DeEintovenaar for the post:
    Smell Rock
    Post Reply