GillesdelaCroquette wrote: ↑30 Aug 2021, 17:49
Hoe ziet een positieve shitshow eruit?
Dat gaan we morgen hopelijk ondervinden.
Vorig jaar was het dat het forum eruit tyfte door een Ddos.
Daar hoop ik dan weer niet op. Maar we hebben nu een fatsoenlijke host, dus dat zal vast goedkomen.
Dit is dus echt geweldig, als de grote teleurstelling een beetje naar de achtergrond kan en iedereen de humoristische dingen blijft strooien dan kom ik morgen ook de dag nog wel door voor ik naar Gran Canaria vlieg. Feitje; precies 2 jaar geleden was ik ook in Gran Canaria en toen kwam Doan op die dag, morgen gaat ie weg.
Ykhim wrote: ↑30 Aug 2021, 17:01
Maar lees ik nou goed dat Berisha voor de 12e keer deze zomer naar Eindhoven vliegt?
Valt wel mee hoor. Hij is hier eenmaal ten burele van JdJ geweest in de week van 25-30 juli...
Ik weet niet wat de concurrentie voor hem is maar het is echt de meest logische last-min kwalitatieve aanwinst. Hij zou namelijk ook kunnen komen met Luuk erbij.
GillesdelaCroquette wrote: ↑30 Aug 2021, 17:49
Hoe ziet een positieve shitshow eruit?
Google 2 girls, one cup.
Het lijkt mij wel tof om hier een "hoe is het met.." special aan te wijden op een YouTube zender o.i.d. die vrouwtjes zijn ook bekender geworden dan ze waarschijnlijk gewild hadden.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Het lijkt mij wel tof om hier een "hoe is het met.." special aan te wijden op een YouTube zender o.i.d. die vrouwtjes zijn ook bekender geworden dan ze waarschijnlijk gewild hadden.