Wilysimba wrote: ↑30 Aug 2021, 18:27
Er gaan steeds meer mensen het Philips stadion binnen. Er lijkt iets te gaan gebeuren. Anderzijds hoeft het natuurlijk niet per se iets te betekenen.
Ga ook naar binnen. Undercover in Nederlander stijl. Doe het
Hannamontana wrote: ↑30 Aug 2021, 18:28
Maar... Zijn dit de benen van berisha? Ik kan er weinig uit opmaken. Mijn vrouw heeft te weinig van hem gezien om z'n booty te herkennen.
[mention]deninho32[/mention] we moeten investeren in betere servers op de transferdeadline day en de dag ervoor. Dit mag ons niet nogmaals gaan gebeuren.
Ge-wel-dig. Nu live via Instagram en je bent genoeg BNN-er om mee te mogen doen met Expeditie Robinson, Wie is de Mol en elk willekeurig SBS6 programma.
Ja we moeten echt even afspraken gaan maken: gebruikers met een username beginnend met de a-c-e-g enz. mogen refreshen op even minuten. Gebruikers beginnend met de b-d-f enz. op oneven minuten.
Gebruikers beginnend met een getal hebben pech, die mogen op het hele en halve uur.
Ik volg (forumlurker tot en met hier ) het topic een paar uurtjes niet en ineens is er een vliegtuig geland uit Salzburg, is er beweging in het stadion en is er een forumlid terplekke! Nice!!! Laat het een mooie avond worden
Hoezo hebben we maar 1 reporter ter plaatse? Straks komen ze binnen aan de andere kant van het stadion? Propper kwam ook aan noord kant toch via zij ingang?