Shurandy Sambo

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Standbeeld wrote: 16 Jun 2023, 16:25
Eindhovenvoetbal wrote: 16 Jun 2023, 16:21 Ajax wil hem dus hebben. Steijn. 30 miljoen is het rond.
Kan je de bron erbij zetten? Anders voel ik mij genoodzaakt @Ren Höek erbij te halen.
Ik heb besloten dat ik tot 1 september insider word. Mee in de hype, mooi man.

Nieuwe info: PSV laat Sambo niet zomaar gaan!
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Sambo m'n jongen, ik hoef het je waarschijnlijk niet te vertellen maar...

1: Steijn is daar maar een paar maanden trainer, dus bezint voor ge begint
2: Ajax is kut.
Ex unitate vires
VeresRivne
Vedette

Eindhovenvoetbal wrote: 16 Jun 2023, 18:53
Standbeeld wrote: 16 Jun 2023, 16:25
Kan je de bron erbij zetten? Anders voel ik mij genoodzaakt @Ren Höek erbij te halen.
Ik heb besloten dat ik tot 1 september insider word. Mee in de hype, mooi man.

Nieuwe info: PSV laat Sambo niet zomaar gaan!
Dat kan alleen met de juiste kledingsvoorschriften, zwarte capuchon of regenjas is vereist, en speciale toestemming aan deninho32 vragen voor de albert verlinde smiley bij je profiel.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
VeresRivne
Vedette

11 Tinus wrote: 16 Jun 2023, 18:47 Ervan uitgaande dat PSV Sambo kan overtuigen om bij te tekenen heeft PSV de beste positie. Zij moeten nu kiezen welke van de 2 backs beter is en voor die gaan. Ajax zal dan die andere proberen te halen maar kost hen sowieso bakken met geld.

Dus als je hem plat slaat, PSV bepaalt en Ajax betaalt. Alleen heel zuur als je de verkeerde kiest.
Mwoah PSV heeft nog niet verlengd en Sambo zal nog op een veredeld jeugdcontract zitten, je bent niet in de positie enorme bedragen te eisen.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Rolano
Ballenjongen

Ik zou het toch erg zonde vinden wanneer zo'n speler zou vertrekken.

Ondanks zijn twee zware blessures heeft Sambo een pad doorlopen wat ik graag zie. Langzaam uitblinken bij Jong, stap naar middenmotor via verhuur en daar stabiel spelen.

Zou het wel aandurven met Sambo op rechtsback, gecombineerd met de ervaren rcv die we toch nog nodig hebben.
Last edited by Rolano on 16 Jun 2023, 19:46, edited 1 time in total.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

VeresRivne wrote: 16 Jun 2023, 19:09
11 Tinus wrote: 16 Jun 2023, 18:47 Ervan uitgaande dat PSV Sambo kan overtuigen om bij te tekenen heeft PSV de beste positie. Zij moeten nu kiezen welke van de 2 backs beter is en voor die gaan. Ajax zal dan die andere proberen te halen maar kost hen sowieso bakken met geld.

Dus als je hem plat slaat, PSV bepaalt en Ajax betaalt. Alleen heel zuur als je de verkeerde kiest.
Mwoah PSV heeft nog niet verlengd en Sambo zal nog op een veredeld jeugdcontract zitten, je bent niet in de positie enorme bedragen te eisen.
Ik begon met ervan uitgaande dat PSV Sambo kan verlengen.
ShovingNE2
Site Admin

Sambo zit niet meer op een veredeld jeugdcontract lijkt mij. Is verlengd toch vorig jaar voordat hij naar Sparta ging?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Standbeeld
Mister PSV

ShovingNE2 wrote: 16 Jun 2023, 19:26 Sambo zit niet meer op een veredeld jeugdcontract lijkt mij. Is verlengd toch vorig jaar voordat hij naar Sparta ging?
Klopt, ik zou hem momenteel inschalen op 500k.
Franciscus
Nationale topspeler
Favoriete speler: Mauro Jr

ShovingNE2 wrote: 16 Jun 2023, 17:16 De bedragen die hier rondgaan.... 7 miljoen voor een back met 1 jaar contract waarvan praktisch niemand hier het aandurft om het seizoen als eerste back mee in te gaan.

Probeer eens 3 miljoen met 20% doorverkoop.
Een talent waar Premier en Ligue 1 clubs achteraan zitten verkopen aan de grootste directe concurrent voor een bedrag dat de helft is van zijn concurrent bij Jong oranje.

Laten we dat maar niet proberen.

EDIT: Voor dat bedrag kunnen ze Seelt kopen.
Last edited by Franciscus on 16 Jun 2023, 20:10, edited 1 time in total.
ritzmeister84
Ballenjongen
Favoriete speler: Alex

Het is toch gewoon al geweldig/lachwekkend dat Ajax bij onze spelers uitkomt? Zij moeten, net als ons, enorm versterken wil het volgend seizoen wat worden. Dan verwacht je niet dat ze met namen als Sambo aankomen, die, met alle respect, zichzelf nog moet bewijzen in de top van Nederland.
Robson de Souza
Vedette

Sambo gewoon behouden. Een van de 2 rechtsback komend seizoen. Verlengen en kans geven. Zijn eerste jaar Eredivisie na een lange blessure is echt hoopgevend.
Bram
Nationale topspeler

Hey Shurandy jongen, gewoon blijven! Ajax is een kut club.
Voijke
Internationale topspeler

VeresRivne wrote: 16 Jun 2023, 19:09

Jawel, we zitten wel in die positie.
En als Ajax supporter ben je wel de laatste die mag klagen over te veel vragen voor je spelers ;)
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Frankalbers1984
Ballenjongen
Favoriete speler: Kalusha Bwalya

Zal wel ca. 2 à 3 miljoen zijn incl. doorverkoop percentage van 10 à 15%.
CZ_Code
Nationale topspeler

Frankalbers1984 wrote: 16 Jun 2023, 20:27 Zal wel ca. 2 à 3 miljoen zijn incl. doorverkoop percentage van 10 à 15%.
Dan moet Earnie zich echt doodschamen, zelfde mate van John de Jong. Je gaat toch niet je talentvolle rechtsachter aan je concurrent verkopen voor een zak sinaasappelen en een bakje yoghurt? Ongeacht zijn contractduur.
Mikelvb
Nationale topspeler

Ja laten we vooraan een talentvolle rechtsback verkopen aan de concurrent die in zijn eerste seizoen ED direct indruk heeft gemaakt om daarna een andere rechtsback waar net zoveel twijfel over is terug te kopen. Klinkt allemaal echt heel logisch.
ruuddevil
Legende

Sambo mag ook wel een klein beetje loyaliteit tonen naar PSV. PSV verlengde namelijk zijn contract nadat ie zijn kruisbanden had afgescheurd. Ze hadden hem ook een handdruk kunnen geven en zelf laten revalideren. Zeker omdat meneer voor die blessure al met ander clubs aan het praten was. Het is natuurlijk naïef om te verwachten dat dat bestaat en ik vind het verder ook geen ramp als Ajax of een andere club hem koopt.
PSV 1973
Lid 2e elftal

ShovingNE2 wrote: 16 Jun 2023, 17:16 De bedragen die hier rondgaan.... 7 miljoen voor een back met 1 jaar contract waarvan praktisch niemand hier het aandurft om het seizoen als eerste back mee in te gaan.

Probeer eens 3 miljoen met 20% doorverkoop.
Heeft PSV ooit wel eens een doorverkooppercentage bedongen ? Zo ja, bij welke speler dan ?
Volgens mij zowieso niet bij de verkopen van Lozano, Dumfries, Doan, Cody en Madueke.
Hopelijk is de directie wel zo slim dat voor mekaar te krijgen, maar ik heb mijn twijfels.
Hartig Woordje
Bankzitter

Scamacca
Hatseflats
Vedette

Hartig Woordje wrote: 16 Jun 2023, 20:55 Scamacca
Ja, die wordt iedere window gelinkt aan topclubs, maar wordt nooit verkocht. Zal wel transfervrij de deur uitlopen :P
Hartig Woordje
Bankzitter

Die heeft zijn geld al opgebracht na zijn transfer naar WHU vorig jaar. het was een lucratief voorbeeld, er zijn er wel meer. Het "bij PSV doen ze niks goed" geneuzel zonder feitenkennis van de laatste tijd, begint me een beetje tegen de haren in te strijken.
Nibbitman
Jeugdinternational
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Heeft 3 miljoen opgeleverd inderdaad.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

ruuddevil wrote: 16 Jun 2023, 20:33 Sambo mag ook wel een klein beetje loyaliteit tonen naar PSV. PSV verlengde namelijk zijn contract nadat ie zijn kruisbanden had afgescheurd. Ze hadden hem ook een handdruk kunnen geven en zelf laten revalideren. Zeker omdat meneer voor die blessure al met ander clubs aan het praten was.
De wetenschappelijke term hiervoor is het "Sam Lammerseffect". Symptomen hiervan zijn een enorm slap karakter, ondankbare instelling, scheutje zelfoverschatting en een hyena van een zaakwaarnemer.
Robson de Souza
Vedette

ruuddevil wrote: 16 Jun 2023, 20:33 Sambo mag ook wel een klein beetje loyaliteit tonen naar PSV. PSV verlengde namelijk zijn contract nadat ie zijn kruisbanden had afgescheurd. Ze hadden hem ook een handdruk kunnen geven en zelf laten revalideren. Zeker omdat meneer voor die blessure al met ander clubs aan het praten was. Het is natuurlijk naïef om te verwachten dat dat bestaat en ik vind het verder ook geen ramp als Ajax of een andere club hem koopt.
Sambo zelf wil toch het liefst bij PSV blijven?
Den Bondskoots
Vaste waarde in elftal

Hartig Woordje wrote: 16 Jun 2023, 21:03 Die heeft zijn geld al opgebracht na zijn transfer naar WHU vorig jaar. het was een lucratief voorbeeld, er zijn er wel meer. Het "bij PSV doen ze niks goed" geneuzel zonder feitenkennis van de laatste tijd, begint me een beetje tegen de haren in te strijken.
Laat het ze weten GVD!
Ga maar eens een Hartig Woordje met ze spreken
Post Reply