Ruud van Nistelrooij

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 19 May 2023, 21:07 Heee een nieuwe clickbaitdreksite. Die kende ik nog niet. Lekker copy/pasten van de iets meer journalistieke bronnen en er een lekker sensatietiteltje aan geven.
Zit wel iets van waarheid in hoor. Crisis is overdreven, dat er wijzigingen komen (buiten André) is zeker.
Makaveli
Meervoudig international
Posts: 1,465
Joined: 27 Aug 2017, 18:26
FOOTB_REM_S: No

Ach, de T doet nog een krampachtige laatste poging om hun cluppie op 2 te krijgen.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ja, het moment is stoken tot en met. Echter zijn het niet nieuwe geluiden als je een beetje tussen de regels door hebt kunnen lezen de laatste maanden. Na de competitie zal er wel wat meer naar buiten komen en merken we wel hoe het zit en hoe het wordt opgelost.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Ach en we kunnen ook moeilijk zeggen dat het de resultaten (in negatieve zin) heeft aangetast. We zijn juist in vorm (W-W-W-W-W). :neh:
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 19 May 2023, 21:48 Ach en we kunnen ook moeilijk zeggen dat het de resultaten (in negatieve zin) heeft aangetast. We zijn juist in vorm (W-W-W-W-W). :neh:
Ik zou eerder andrrsom redeneren. Sinds Ruud meer zijn eigen weg gaat…..
Makaveli
Meervoudig international
Posts: 1,465
Joined: 27 Aug 2017, 18:26
FOOTB_REM_S: No

Massimo wrote: 19 May 2023, 21:47 Ja, het moment is stoken tot en met. Echter zijn het niet nieuwe geluiden als je een beetje tussen de regels door hebt kunnen lezen de laatste maanden. Na de competitie zal er wel wat meer naar buiten komen en merken we wel hoe het zit en hoe het wordt opgelost.
Ik geloof ook best dat het speelt hoor. Maar wat je zegt, het gekozen moment is geen toeval natuurlijk. Blijft een kut krant.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Gaan we volgend jaar met een andere staf dan wel eindelijk voetballen? ;)
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dus eigenlijk heeft Ruud zich het hele seizoen al laten overrulen door Fred en die Spanjaard? 🙄🤨🤣😬
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Nee, natuurlijk niet . 🤨😐😑😶🫥🙄😬.

Ondertussen wel beter resultaat dan de laatste 3 coaches.
Last edited by Ardbeg on 19 May 2023, 22:09, edited 2 times in total.
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Na afloop van Vitesse-uit is er iets gebeurd tussen de staf. Ruud liep tierend rond en was woest en zat vrij snel in de bus, terwijl de assistenten rustig zaten te praten met team Cocu. Dit was gewoon te lezen in het ED, ben geen insider ofso. Maar sindsdien volgens mij alles gewonnen, er is iets veranderd sinds die pot. Benieuwd naar het verhaal als dit drama-seizoen voorbij is.
#simplythebest
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Hoe ist, stelletje Tonnies :think: :opzijnkop: :weird:
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Ja ja, laat het onrust stoken maar over aan vetklep Verweij en koekwaus Kapteijns, de fanatieke ajaxsupporters (oh nee "journalisten").

Ergens is het ook wel mooi hè, dat betekent dat ze tot schijtens toe bang van ons zijn en zulke trucjes in moeten zetten omdat we ze sportief al vier keer kei en keihard bij de balletjes hebben gevat dit seizoen. 8)

Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik vind dit alleen maar positief. PSV kan en mag geen genoegen nemen met wat we dit seizoen hebben gezien. Het moet beter en als het daarvoor intern even moet knallen, dan zij dat maar zo. Zolang men maar richting oplossingen werkt.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 19 May 2023, 22:47 Ik vind dit alleen maar positief. PSV kan en mag geen genoegen nemen met wat we dit seizoen hebben gezien. Het moet beter en als het daarvoor intern even moet knallen, dan zij dat maar zo. Zolang men maar richting oplossingen werkt.
Mee eens. En als er echt spanningen zijn, than so be it: dan passen ze het maar lekker aan in de zomer. Zolang we die 2e plek maar pakken.
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Zonder wrijving geen glans, zonder strijd geen overwinning. Wat Ykhim zegt, zolang het helpt in de juiste richting helemaal niets mis mee.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Zou alleen maar beter zijn als Flet gaat wieberen net als de Eindhovense schol.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 19 May 2023, 23:06 Zou alleen maar beter zijn als Flet gaat wieberen net als de Eindhovense schol.
Wat een niveau...
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ruud was toch Bielsa fan? Kunnen we die niet halen als 1e assistent...🤔 😁 😉
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
JChovanec
Meervoudig international
Posts: 1,184
Joined: 31 Aug 2021, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 19 May 2023, 22:02 Dus eigenlijk heeft Ruud zich het hele seizoen al laten overrulen door Fred en die Spanjaard? 🙄🤨🤣😬
Of Ruud is verschrikkelijk eigenwijs, en heeft alle raad en advies van zijn assistenten in de wind geslagen. En vervolgens moest Guus komen in de hoop dat Ruud wel naar Guus zou luisteren.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 19 May 2023, 22:47 Ik vind dit alleen maar positief. PSV kan en mag geen genoegen nemen met wat we dit seizoen hebben gezien. Het moet beter en als het daarvoor intern even moet knallen, dan zij dat maar zo. Zolang men maar richting oplossingen werkt.
Precies hoe ik er ook over dacht. Dat er spanningen zijn na zo'n seizoen is in mijn ogen alleen maar positief, er zal toch het een en het ander moeten veranderen. Slot vertrekt bij Feijenoord, Heintingaball gaat door bij de neuzen, ideale kans voor ons om weer die titel te pakken.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Bronnen rond Rutten… Spelers willen graag dat hij blijft. Nice try Flet, je bent de zwakste schakel, altijd al geweest.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Ik vind het fijn dat het binnenskamers knettert. Lekker toch, dat hoort bij een topclub. Heb nu al zin in volgend seizoen, maar eerst de 3 punten tegen Hoerenveen.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dat het knettert vind ik niet erg, maar de berichtgeving precies nu een dag voor de belangrijke wedstrijd tegen Heerenveen vind ik echt heel kansloos. Typisch de Tele.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 20 May 2023, 06:30 Dat het knettert vind ik niet erg, maar de berichtgeving precies nu een dag voor de belangrijke wedstrijd tegen Heerenveen vind ik echt heel kansloos. Typisch de Tele.
En toch heb ik niet echt het idee dat dit een wedstrijd negatief beïnvloedt.
Post Reply