Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Ardbeg
Mister PSV

Ik vind het ook wat opportuun al moet ik zeggen dat ik ze ook niet echt volg. Is er iemand die echt de spelers/club volgt hier?
Joenepsv
Legende

Lijkt me niet meer dan logisch dat spelers die het zo goed doen bij hun club én transfervrij zijn hier genoemd worden. Ik was in Nederland nooit zo kapot van zowel Spierings als Boomen maar ze doen het bij Toulouse erg goed. Kunnen ook laatbloeiers zijn natuurlijk. Als je zo'n van den Boomen relatief goedkoop aan je selectie kunt toevoegen voor een positie waar hoogstwaarschijnlijk een vacature is zou dat niet gek zijn.
DeEintovenaar
Nationale topspeler

Joenepsv schreef: 03 apr 2023, 14:08 Lijkt me niet meer dan logisch dat spelers die het zo goed doen bij hun club én transfervrij zijn hier genoemd worden. Ik was in Nederland nooit zo kapot van zowel Spierings als Boomen maar ze doen het bij Toulouse erg goed. Kunnen ook laatbloeiers zijn natuurlijk. Als je zo'n van den Boomen relatief goedkoop aan je selectie kunt toevoegen voor een positie waar hoogstwaarschijnlijk een vacature is zou dat niet gek zijn.
De vraag die je je dan moet afstellen is denk ik wel wat voor vacature je hebt. Haal je hem als vervanger van Sangaré heb je wat mij betreft een speler nodig die het team gaat dragen, niet een speler voor erbij. Dit hebben we genoeg. Zie je het meer als vervanger van bijvoorbeeld Guti, die nu ook meer als speler voor erbij gebruikt wordt kan het weer wel.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

In ieder geval goed om te weten dat spelers zoals Danjuma, Lukebakio in beeld waren. Dat zijn wel directe versterkingen. Hazard in principe ook mits fit.
Olai
Lid 2e elftal

Vd Boomen is een type Veerman. Heerlijke trap. Die twee mogen het uitmaken. Moet er nog een vervanger voor Sangaré naast.
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Branco en zijn familie zijn PSV-supporters, dat is wel duidelijk inmiddels. Ik denk daardoor dat het redelijk safe is om aan te nemen dat wanneer PSV op wat voor manier dan ook informeert naar zijn diensten, dat het hier binnen no-time bekend is.
ShovingNE2
Site Admin
Seizoenkaart: Vak PR

Als @deninho32 alle insiders blijft blocken niet hoor...
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Standbeeld
Mister PSV

Ik zat er meer aan te denken dat jij wel weer ergens iets op zou vangen dan.
Ardbeg
Mister PSV

Standbeeld schreef: 03 apr 2023, 18:45 Ik zat er meer aan te denken dat jij wel weer ergens iets op zou vangen dan.
Hoezo? Sjoof is geen insider
Standbeeld
Mister PSV

Ardbeg schreef: 03 apr 2023, 18:46
Standbeeld schreef: 03 apr 2023, 18:45 Ik zat er meer aan te denken dat jij wel weer ergens iets op zou vangen dan.
Hoezo? Sjoof is geen insider
Klopt, maar je hoeft geen insider te zijn voor zo'n nieuws. Dat zal als een lopend vuurtje gaan in het circuit.
Ardbeg
Mister PSV

Olai schreef: 03 apr 2023, 18:12 Vd Boomen is een type Veerman. Heerlijke trap. Die twee mogen het uitmaken. Moet er nog een vervanger voor Sangaré naast.
Zeer onwaarschijnlijk, dit. Nooit dat 1 van die 2 zal gaan banken. Al vraag ik me af hoe veel mensen hem op de voet volgen.
Standbeeld
Mister PSV

Ik denk dat PSV een paar niveaus hoger in gaat zetten dam Branco. Ook aangezien de banden met de scouting weer verbeterd zouden moeten zijn. Denk echt dat we gaan knallen deze zomer (onder voorwaarde dat we EL spelen).
Massimo
Legende

De EL zie ik wel gebeuren. PSV zie ik namelijk wel AZ voor blijven en dan ben je minimaal derde. En anders is er ook nog de beker waar PSV tot de finale een vrijgeleide heeft gekregen dit seizoen.
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal

Ardbeg schreef: 03 apr 2023, 18:53
Olai schreef: 03 apr 2023, 18:12 Vd Boomen is een type Veerman. Heerlijke trap. Die twee mogen het uitmaken. Moet er nog een vervanger voor Sangaré naast.
Zeer onwaarschijnlijk, dit. Nooit dat 1 van die 2 zal gaan banken. Al vraag ik me af hoe veel mensen hem op de voet volgen.
Branco - Veerman, en dan Xavi op 10.
Ik weet niet of het gaat werken zonder DM, maar zou dat middenveld toch graag aan het werk zien.

Maar goed, Veerman - Sangaré - Xavi is op papier ook fantastisch...
Skuddem
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Massimo schreef: 03 apr 2023, 19:39 De EL zie ik wel gebeuren. PSV zie ik namelijk wel AZ voor blijven en dan ben je minimaal derde. En anders is er ook nog de beker waar PSV tot de finale een vrijgeleide heeft gekregen dit seizoen.
Het grote Ajax gaan wij inderdaad echt never nooit niet inhalen nie.

Snapte ‘m ;-)
Massimo
Legende

Nee ik snap hem niet, want ik zeg namelijk niet dat dit niet gaat gebeuren. Ik zeg alleen dat ik PSV minimaal AZ wel voor zie blijven.
Skuddem
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Massimo schreef: 03 apr 2023, 20:08 Nee ik snap hem niet, want ik zeg namelijk niet dat dit niet gaat gebeuren. Ik zeg alleen dat ik PSV minimaal AZ wel voor zie blijven.
Niet + niet = wel
+ niet = niet
+ niet = wel,

Dus we gaan Ajax inhalen. Dat bedoelde ik maar.
Ardbeg
Mister PSV

Dr. Gonzo schreef: 03 apr 2023, 19:54
Ardbeg schreef: 03 apr 2023, 18:53

Ik weet niet of het gaat werken zonder DM, maar zou dat middenveld toch graag aan het werk zien.

Ja? Ik niet. Ik hoop dat PSV hoger mikt.
nilssonH
Moderator
Seizoenkaart: Vak B

Afgelopen winter werd deze speler ook nog vaag aan ons gelinkt. Schijnt nu voor 2.5 miljoen naar Villarreal te gaan.

Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal

Ardbeg schreef: 03 apr 2023, 20:12
Dr. Gonzo schreef: 03 apr 2023, 19:54

Ja? Ik niet. Ik hoop dat PSV hoger mikt.
Ik heb nog nooit een wedstrijd van Branco ve Boomen gezien, dus zijn niveau kan ik niet echt inschatten.
Maar 5 goals en 8 assists bij een net gepromoveerde club in de L1 klinkt als een fantastische aanwinst.

Ik denk niet dat je hoger kán mikken eerlijk gezegd, andere (haalbare) targets zullen niet zulke stats kunnen overleggen.

Maar goed, puur op basis van G+A in het huidige seizoen. En misschien ook wel beetje op de G+A van vorig seizoen, want 12 G + 21 A is gewoon heel goed, ook al is het de L2.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Haha, hij heeft wel zelfkennis. Die komt niet zo lang Joey hier nog zit:
Zou die andere club voor Van den Boomen, geboren onder de rook van Eindhoven, PSV kunnen zijn? 'Ik zou het wel mooi vinden, die club heb ik altijd een warm hart toegedragen. Maar Joey Veerman en ik zijn wel een beetje dezelfde type spelers, ik weet niet of het past. We gaan het zien. De top drie in Nederland, dat is denk ik een stap omhoog ten opzichte van Ligue 1. Ook voor wat Oranje betreft.'
https://www.vi.nl/nieuws/van-den-boomen ... j-toulouse
Standbeeld
Mister PSV

Tsja, ik weet één ding wel zeker en dat is dat deze jongen vol gas gaat in een PSV shirt. Joey heeft misschien wat meer talent.
kastoekast
Nationale topspeler

Na zo een twerk sessie moet hij toch wel hier gaan tekenen.
ComeOnPSV
Vedette

Rik Elfrink heeft best vaak al gezegd dat Veerman interesse geniet van andere clubs. Ik denk dat PSV gewoon gaat meewerken met een transfer van Joey. Branco kan komen.

Nog meer geld om te investeren.
Standbeeld
Mister PSV

Nee, Joey blijft gewoon of er moet een niet te weigeren bod komen van Chelsea of zo. Sangare vertrekt ook al en je wil niet je complete basiself gaan vervangen. Er gaan al genoeg wisselingen plaatsvinden.
Plaats reactie