Ik verwacht ook dat we in de zomer weer achter Debast aangaan. Heeft dan ook nog maar een 1-jarig contract dus Anderlecht zal hem moeten verkopen. Zie je bij ons toch vaker, dat we bepaalde spelers blijven volgen en ze uiteindelijk alsnog komen.
Verder ben ik komende transferperiode heel benieuwd of we ons onder Stewart blijven richten op de Nederlandse markt(spelers uit Nederland of uit de competitie) of dat we hier ook van gaan afwijken. Afgelopen 2 periodes amper met spelers in verband gebracht die hier niet uit de buurt komen. Ben benieuwd of dit zich gaat voortzetten.
Transferwindow 2024/25
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
- DonyellMalen
- Legende
Debast is best logisch, de contacten zullen ongetwijfeld nog warm zijn en het plan wat PSV hem kan voorschotelen is alleen maar aantrekkelijker geworden.
Ga toch, helaas, uit van een vertrek van Baka (recordverkoop). Indien hij vertrekt verwacht ik dat PSV flink de knip gaat trekken voor een klasse buitenspeler. Evt. een buitenspeler die ook op 10 kan, zoals Thiago Almada.
Ga toch, helaas, uit van een vertrek van Baka (recordverkoop). Indien hij vertrekt verwacht ik dat PSV flink de knip gaat trekken voor een klasse buitenspeler. Evt. een buitenspeler die ook op 10 kan, zoals Thiago Almada.
-
- Legende
Die was ik alweer helemaal vergeten die jongen. Blijkt nu ook al voor de 2e keer 'geblesseerd' te zijn door een mysterieuze/onbekende blessure. Geen idee wat er met die jongen is.
-
- Nationale topspeler
Ik zou juist helemaal geen klasse buitenspeler halen. Je hebt afgelopen zomer 28 miljoen neergelegd om Lozano en Lang binnen te hengelen. Nog een keer 15 miljoen op een buitenspeler zou redelijk onverantwoord zijn. Ik zou eerder voor twee talentvolle buitenspelers gaan in de prijsklasse Driouech, die mogelijk volgend seizoen kunnen rijpen onder lang en Lozano en die daarna de fakkel kunnen overnemen.DonyellMalen wrote: ↑05 Mar 2024, 16:46 Debast is best logisch, de contacten zullen ongetwijfeld nog warm zijn en het plan wat PSV hem kan voorschotelen is alleen maar aantrekkelijker geworden.
Ik zou die 15 miljoen eerder stoppen in een klasse vervanger van Veerman. Je ziet hoe belangrijk hij eigenlijk voor de ploeg is en zo een paling Pirlo hebben we gewoon nodig op het middenveld. Verder heb je natuurlijk ook al 10 miljoen voor dest en 13 miljoen voor Tillman nodig indien ze overgenomen kunnen/willen geworden.
Geld stoppen in een klasse CV (Debast), vervanger van Veerman, hopelijk Dest en Tillman en de rest van het geld misschien steken in talentvolle breedte aankopen die kunnen doorgroeien naar PSV 1 niveau (Blokzijl, Die winger van Vitesse, Driouech etc.)
- DonyellMalen
- Legende
Teletubby. Als Lozano dan geblesseerd is wil je met Hadj Moussa aantreden in de CL? Kon je verhaal best volgen totdat je met dit soort spelers aan kwam zetten. PSV moet en zal een niveau hoger moeten mikken. Dit seizoen zie je dat je wel degelijk drie buitenspelers van CL-niveau nodig hebt (zowel Lozano als Lang zijn veel geblesseerd geweest). Een speler uit de categorie 15 miljoen + hoeft wellicht niet, maar de categorie Hadj Moussa is gewoonweg veel te licht. Twee talenten (voor zowel links als rechts) van een hoger niveau dan de door jou genoemde spelers lijkt mij dan ook prima. Lozano zie ik hier sowieso nog maximaal een seizoen na het huidige blijven, dus daar kan je al veel verder op voortborduren.
Uiteraard haalt Stewart een vervanger voor Veerman, maar ook dit zal een potentiële vervanger voor Saibari zijn. Met de 30 miljoen + die Joey moet gaan opleveren moet dat dan ook lukken. Ga er maar vanuit dat Saibari onze eerste 8 is komend jaar en Land ook veel meer minuten gaat maken.
Verder met je eens dat PSV alles op alles moet zetten om Tillman en Dest binnen te hengelen. In principe zou je die twee al moeten kunnen halen met de opbrengst van Veerman. Een Aster Vranckx die zowel op 8 als op 6 kan vind ik nog steeds erg interessant. De vacature 'back-up van Schouten' dient namelijk ook nog opgevuld te worden.
Uiteraard haalt Stewart een vervanger voor Veerman, maar ook dit zal een potentiële vervanger voor Saibari zijn. Met de 30 miljoen + die Joey moet gaan opleveren moet dat dan ook lukken. Ga er maar vanuit dat Saibari onze eerste 8 is komend jaar en Land ook veel meer minuten gaat maken.
Verder met je eens dat PSV alles op alles moet zetten om Tillman en Dest binnen te hengelen. In principe zou je die twee al moeten kunnen halen met de opbrengst van Veerman. Een Aster Vranckx die zowel op 8 als op 6 kan vind ik nog steeds erg interessant. De vacature 'back-up van Schouten' dient namelijk ook nog opgevuld te worden.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- danko-lazovic
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik zie Driouech en/of Moussa voor erbij. Drie toplevel spelers (Lang, Lozano, X) en dan een of twee talenten die kunnen rijpen (Driouech en Moussa). Zeker gezien de blessuregevoeligheid van Lang is een extra top level buitenspeler een must.
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
- DonyellMalen • SKERLA
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Precies, drie toppers. Bakayoko weg? Topper ervoor terug. Talent erbij voor de 20+4 (als vervanger van Vertessen) en de rest komt uit Jong PSV (hopelijk).Standbeeld wrote: ↑05 Mar 2024, 17:25 Ik zie Driouech en/of Moussa voor erbij. Drie toplevel spelers (Lang, Lozano, X) en dan een of twee talenten die kunnen rijpen (Driouech en Moussa). Zeker gezien de blessuregevoeligheid van Lang is een extra top level buitenspeler een must.
- These users thanked the author SKERLA for the post:
- DonyellMalen
-
- Lid scoutingsteam
Almada is wel iemand die de rol van Veerman kan overnemen, schat ik zo in. Denk dat hij eerder daarvoor in aanmerking zou komen dan voor de flanken. Zou het ook niet helemaal logisch vinden om hem eventueel te laten concurreren met Lozano en Lang. Dan kun je wat mij betreft inderdaad beter gaan voor twee grote talenten die de tijd mogen hebben om naar een basisplek te groeien. Dat moet overigens ook best betaalbaar kunnen zijn als je Bakayoko voor veel geld verkoopt, lijkt me.DonyellMalen wrote: ↑05 Mar 2024, 16:46Ga toch, helaas, uit van een vertrek van Baka (recordverkoop). Indien hij vertrekt verwacht ik dat PSV flink de knip gaat trekken voor een klasse buitenspeler. Evt. een buitenspeler die ook op 10 kan, zoals Thiago Almada.
- Standbeeld
- Mister PSV
Er dient zich nu wel een unieke situatie aan en dat is dat zowel Moussa als Driouech beiden een eenjarig contract hebben. Beiden zijn voor een prikkie (2/3mln max voor allebei) op te halen, waar je anders normaliter de volle pond betaalt. Eventueel allebei oppikken en één speler verhuren en één toevoegen aan de selectie zou ook een optie kunnen zijn. Stal Driouech of Moussa maar een jaar bij Twente. We zouden nu in een positie moeten zitten waarbij dit mogelijk is.SKERLA wrote: ↑05 Mar 2024, 17:28Precies, drie toppers. Bakayoko weg? Topper ervoor terug. Talent erbij voor de 20+4 (als vervanger van Vertessen) en de rest komt uit Jong PSV (hopelijk).Standbeeld wrote: ↑05 Mar 2024, 17:25 Ik zie Driouech en/of Moussa voor erbij. Drie toplevel spelers (Lang, Lozano, X) en dan een of twee talenten die kunnen rijpen (Driouech en Moussa). Zeker gezien de blessuregevoeligheid van Lang is een extra top level buitenspeler een must.
- ShovingNE2
- Site Admin
Dan zal je er eentje met een kort contract moeten vinden. De grootste uitdaging gaat worden om de afschrijvingen niet uit de klauwen te laten gieren zonder aan kwaliteit in te boeten.Standbeeld wrote: ↑05 Mar 2024, 17:25 Ik zie Driouech en/of Moussa voor erbij. Drie toplevel spelers (Lang, Lozano, X) en dan een of twee talenten die kunnen rijpen (Driouech en Moussa). Zeker gezien de blessuregevoeligheid van Lang is een extra top level buitenspeler een must.
Als je Tillman kan krijgen voor 15 miljoen dan moet je toeslaan. Maar als je hem niet haalt en je ontvangt een miljoen of 3 is het ook prima. Of nog een jaar huren. Want met Baka, Dest, Veerman en Ramalho verdwijnen 4 basiskrachten. Die kan je niet allemaal vervangen met aankopen van 10-15 miljoen. Laat staan nog een buitenspeler uit die prijsklasse.
Moet je weer slim huren en aankopen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- DonyellMalen
- Legende
Exact, zo zie ik het ook. Op links heb je sowieso een Vertessen nodig, dus dan is een talent in de categorie Driouech (vraag me af of PSV voor hem terugkomt) prima.
Ah ja, dat klinkt eveneens vrij aantrekkelijk. Maar men moet Saibari ook niet vergeten, ik zie in hem echt het blok voor volgend jaar in combinatie met Schouten. Babadi, Tillman (indien we hem behouden, anders een ander) en Guus er dan voor.Ykhim wrote: ↑05 Mar 2024, 17:28Almada is wel iemand die de rol van Veerman kan overnemen, schat ik zo in. Denk dat hij eerder daarvoor in aanmerking zou komen dan voor de flanken. Zou het ook niet helemaal logisch vinden om hem eventueel te laten concurreren met Lozano en Lang. Dan kun je wat mij betreft inderdaad beter gaan voor twee grote talenten die de tijd mogen hebben om naar een basisplek te groeien. Dat moet overigens ook best betaalbaar kunnen zijn als je Bakayoko voor veel geld verkoopt, lijkt me.
We hebben het dan wel over Almada nu, maar zie jij PSV zich (opnieuw) melden voor hem?
- Standbeeld
- Mister PSV
Zie mijn comment boven jou. Heeft elkaar net gekruist denk ik. Moussa en Driouech hebben allebei nog maar een eenjarig contract. Of had je het specifiek over die topper?ShovingNE2 wrote: ↑05 Mar 2024, 17:37Dan zal je er eentje met een kort contract moeten vinden. De grootste uitdaging gaat worden om de afschrijvingen niet uit de klauwen te laten gieren zonder aan kwaliteit in te boeten.Standbeeld wrote: ↑05 Mar 2024, 17:25 Ik zie Driouech en/of Moussa voor erbij. Drie toplevel spelers (Lang, Lozano, X) en dan een of twee talenten die kunnen rijpen (Driouech en Moussa). Zeker gezien de blessuregevoeligheid van Lang is een extra top level buitenspeler een must.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ja. Over die topper. Moussa wil ik sowieso wel eigenlijk. Kan je je geen buil aanvallen en laat af en toe bijzondere klasse zien.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- LeandroBonfim
- Standbeeld
- Mister PSV
Ja klopt. Met een beetje pech moet je de gehele verdediging vervangen. Daar komt dan nog mogelijk Veerman, Tillman en Baka bij. Daar kan je zeker niet allemaal 10-15mln aankopen tegenover zetten. PSV zal weer creatief moeten zijn.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ja. Mooi man. Dat kunnen wij!
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Standbeeld
-
- Legende
Je moet zeker een buitenspeler halen als Baka weg gaat. Want eigenlijk moet je Vertessen ook nog vervangen. Neem dan ook mee blessuregevoeligheid bij met name Lang maar ook wel Lozano en je hebt gewoon 4 goede/uitstekende buitenspelers nodig: die zijn zo belangrijk voor Boszball en het vraagt ook veel van buitenspelers.
Hoe goed/ver is die Simons? Zou je die al voorzichtig kunnen inschalen als een 4e buitenspeler? Dan scheelt dat, maar moet je alsnog een zeer goede buitenspeler binnen halen waarmee je kan rouleren.
Ik verwacht een zeer drukke zomer. Er zijn aardig wat spelers die hier al langer zijn en een kort contract hebben. Plus huurverbindingen die aflopen. Ramalho, Bella, Benitez, Obispo, Teze, Boscagli, Dest, Tillman. Dat zijn er al 8, waarvan zeker 5 basis spelers. Dan ook nog een waarschijnlijk vertrek van Baka en Veerman. Dan vervang je dus sowieso al 7 van je basis spelers.
Het grote geld inkomend moet dan van vooral Veerman en Baka komen. Dat zou minstens 60 miljoen bruto moeten opleveren. De andere spelers zijn gezien hun kortere contracten een stuk minder, waarbij je voor Boscagli, Teze en Benitez op max 10 miljoen PP uitkomt.
Kortom, Earnie kan zijn kookboek er bij pakken en de pit aandoen.
Hoe goed/ver is die Simons? Zou je die al voorzichtig kunnen inschalen als een 4e buitenspeler? Dan scheelt dat, maar moet je alsnog een zeer goede buitenspeler binnen halen waarmee je kan rouleren.
Ik verwacht een zeer drukke zomer. Er zijn aardig wat spelers die hier al langer zijn en een kort contract hebben. Plus huurverbindingen die aflopen. Ramalho, Bella, Benitez, Obispo, Teze, Boscagli, Dest, Tillman. Dat zijn er al 8, waarvan zeker 5 basis spelers. Dan ook nog een waarschijnlijk vertrek van Baka en Veerman. Dan vervang je dus sowieso al 7 van je basis spelers.
Het grote geld inkomend moet dan van vooral Veerman en Baka komen. Dat zou minstens 60 miljoen bruto moeten opleveren. De andere spelers zijn gezien hun kortere contracten een stuk minder, waarbij je voor Boscagli, Teze en Benitez op max 10 miljoen PP uitkomt.
Kortom, Earnie kan zijn kookboek er bij pakken en de pit aandoen.
- ShovingNE2
- Site Admin
Dan zet ik Stewart hoogst persoonlijk zelf uit naar de Ustated Nights! Als die twee samen 60 miljoen opleveren.
-
- Legende
Greatest country in the world!!ShovingNE2 wrote: ↑05 Mar 2024, 18:18Dan zet ik Stewart hoogst persoonlijk zelf uit naar de Ustated Nights! Als die twee samen 60 miljoen opleveren.
Maar wat zijn jouw verwachtingen? Ik denk Baka 40-50, met wellicht een kleine upside omhoog als hij een goed EK speelt. Veerman schat ik op 20 in.
- ShovingNE2
- Site Admin
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
- Meervoudig international
Baka heeft de laatste maanden flink aan waarde ingeleverd ben ik bang.
Die absurde hype bedragen van 60+ mln lijken me inmiddels niet meer realistisch.
Hij is niet zo slecht als ie nu speelt, maar blijkbaar ook niet zo goed als ie de eerste maanden vh seizoen leek.
Dat zullen geïnteresseerde clubs ook zien…
Veerman en Baka samen 60 lijkt me inderdaad wel echt de max, al hoop ik eigenlijk dat Veerman blijft.
- ShovingNE2
- Site Admin
Baka gaat op potentie. Die zakt niet ineens 20 miljoen.
-
- Nationale topspeler
Geloof ik niks van. Ze boden aan het begin van het seizoen al fors. De data liegen niet, daar kijken clubs naar. Dat en zijn potentieel.Søren wrote: ↑05 Mar 2024, 19:12Baka heeft de laatste maanden flink aan waarde ingeleverd ben ik bang.
Die absurde hype bedragen van 60+ mln lijken me inmiddels niet meer realistisch.
Hij is niet zo slecht als ie nu speelt, maar blijkbaar ook niet zo goed als ie de eerste maanden vh seizoen leek.
Veerman en Baka samen 60 lijkt me inderdaad wel echt de max, al hoop ik eigenlijk dat Veerman blijft.
Last edited by René1978 on 05 Mar 2024, 21:02, edited 1 time in total.
- These users thanked the author René1978 for the post:
- ShovingNE2
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Nationale topspeler
Er was voor Baka vorig jaar een bod van 40 miljoen, van Brentford… Toen speelde Baka ook als een pupil.Søren wrote: ↑05 Mar 2024, 19:12Baka heeft de laatste maanden flink aan waarde ingeleverd ben ik bang.
Baka speelt nu even niet geweldig maar had laatst ook 2 goals en zijn stats zijn nog steeds echt klasse, die gaat echt wel voor meer dan 40 weg en Veerman ook voor meer dan 20 lol.
Zou eerder rekenen op 50+25/30. Dus dan zit je rond de 80
- These users thanked the author CZ_Code for the post:
- ShovingNE2