De concentratie om naar de volgende goals te gaan ontbrak, er werd laks over nagedacht. Nu moeten we tegen AZ echt alles geven."
Hoe vaak hebben we dit verhaal al gehoord dit jaar?
Ruud van Nistelrooij
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Spelers rennen zich suf, kijken om hun heen vol onbegrip en weten het ook niet meer.... allemaal tekenen dat het niet goed staat.
Wat.een.kater. ik ging echt naar het stadion in de hoop dat we na vandaag klaar waren. Nu wordt het schakelen naar AZ uit.
Van heel zeker nog een jaar met Ruud naar zijn laatste kans. Verliezen (ongeacht wat Ajax doet) is gewoon einde oefening.
Wat.een.kater. ik ging echt naar het stadion in de hoop dat we na vandaag klaar waren. Nu wordt het schakelen naar AZ uit.
Van heel zeker nog een jaar met Ruud naar zijn laatste kans. Verliezen (ongeacht wat Ajax doet) is gewoon einde oefening.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Ja ik hoop het ook dat het dan einde oefening is. Al zie ik de kans op verliezen groter dan de kans op winst. Ben er nog steeds zwaar teneergeslagen van wat er vandaag gebeurd is.11 Tinus wrote: ↑21 May 2023, 18:45 Spelers rennen zich suf, kijken om hun heen vol onbegrip en weten het ook niet meer.... allemaal tekenen dat het niet goed staat.
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Je kan er natuurlijk donder op zeggen dat we die 2de plek nog weg gaan geven ook. Zelf verliezen bij AZ en Ajax dat dan natuurlijk wel wint bij Twente.
En na afloop weer die o zo zielige spelers en coach voor de camera met het gelul wat we al jaren horen. Whats new.
1 kans nog. Als je Gvd dit nog weet te verneuken moeten de concequenties wat mij betreft heel zwaar zijn. Maar het zal wel weer een "we moeten met elkaar praten onder het genot van een lekker bakkie " en daarna pujt erachter en op naar komend seizoen.
En na afloop weer die o zo zielige spelers en coach voor de camera met het gelul wat we al jaren horen. Whats new.
1 kans nog. Als je Gvd dit nog weet te verneuken moeten de concequenties wat mij betreft heel zwaar zijn. Maar het zal wel weer een "we moeten met elkaar praten onder het genot van een lekker bakkie " en daarna pujt erachter en op naar komend seizoen.
Last edited by Juancho on 21 May 2023, 18:49, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- ShovingNE2
- Site Admin
Bedenk je even dat Ajax de CL wel makkelijker gaat halen dan ons door hun plek op de ranglijst.29.04.2007 wrote: ↑21 May 2023, 18:35Als het zou gaan om de beslissing voor het kampioenschap, helemaal mee eens. Maar niet nu, ten eerste omdat het om slechts de 2e plek gaat (ook al is het voorronde CL, die je dan overigens ook nog maar moet zien door te komen) en ten tweede omdat het nog niet beslist en je het in eigen hand hebt. De kans is namelijk best aannemelijk dat de wedstrijd van vandaag er uiteindelijk totaal niet meer toe doet.ShovingNE2 wrote: ↑21 May 2023, 18:29 En ik had die fruitschaal en die beker blind ingewisseld voor een overwinning vandaag.
Verlies je volgende week en wint Ajax, dan zou je met terugwerkende kracht kunnen stellen (of discussiëren) dat je de wedstrijd van vandaag liever had gewonnen. Maar eerder dan dat wil ik die beker en JCS er nog niet voor inruilen.
Dan kunnen we de club begraven als deze nitwit trainer blijft. Ben je klaar. Voorgoed. Omdat Ruud geen zelfkritiek heeft. En Brands geen ballen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- trouwepsvfan
- Vedette
Hou toch op. Feyenoord was 3 jaar geleden ook helemaal kapot, ziek, dood en begraven. En kijk waar ze nu staan.
In deze Mickey Mouse competitie doe je met een beetje oké selectie en een gemiddelde trainer gewoon mee voor de titel. Elk jaar.
In deze Mickey Mouse competitie doe je met een beetje oké selectie en een gemiddelde trainer gewoon mee voor de titel. Elk jaar.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Is Ajax vandaag 2e geworden dan? Wat ik zeg is dat we het gewoon nog in eigen hand hebben, de kans nog steeds aannemelijk is dat wij 'gewoon' 2e worden en dan de wedstrijd van vandaag er achteraf niet meer toe doet. Daar zou ik dan geen beker en JCS voor op willen geven.ShovingNE2 wrote: ↑21 May 2023, 18:48Bedenk je even dat Ajax de CL wel makkelijker gaat halen dan ons door hun plek op de ranglijst.29.04.2007 wrote: ↑21 May 2023, 18:35
Als het zou gaan om de beslissing voor het kampioenschap, helemaal mee eens. Maar niet nu, ten eerste omdat het om slechts de 2e plek gaat (ook al is het voorronde CL, die je dan overigens ook nog maar moet zien door te komen) en ten tweede omdat het nog niet beslist en je het in eigen hand hebt. De kans is namelijk best aannemelijk dat de wedstrijd van vandaag er uiteindelijk totaal niet meer toe doet.
Verlies je volgende week en wint Ajax, dan zou je met terugwerkende kracht kunnen stellen (of discussiëren) dat je de wedstrijd van vandaag liever had gewonnen. Maar eerder dan dat wil ik die beker en JCS er nog niet voor inruilen.
Dan kunnen we de club begraven als deze nitwit trainer blijft. Ben je klaar. Voorgoed. Omdat Ruud geen zelfkritiek heeft. En Brands geen ballen.
En het staat ook los van het wel of niet aanblijven van v.Nistelrooij, daar ging de discussie toch niet over? Ik vind het namelijk ook prima wanneer er volgend jaar een andere trainer zit, al zou ik niet echt weten wie ik ervoor in de plaats zou willen.
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
De instructies om de ingewikkelde tactische patronen van Ruud duidelijk te maken, kosten altijd meer dan 15 minuten
- Vanthaman18
Hoe groot is de kans dat Ruud komende week zonder Til start? Het wordt toch wel eens tijd dat hij gaat banken. Guti moet eigenlijk gewoon starten uit bij AZ, maar zou Ruud dit ook zien?
- ShovingNE2
- Site Admin
Volgend jaar niet bij de eerste twee en je bent kapot. Dringt nog niet echt door dat er ruim 100 miljoen is op te halen.trouwepsvfan wrote: ↑21 May 2023, 18:50 Hou toch op. Feyenoord was 3 jaar geleden ook helemaal kapot, ziek, dood en begraven. En kijk waar ze nu staan.
Als Feyenoord en Ajax dit jaar CL halen en dik investeren voor volgend jaar zijn wij aan het schrapen.
Omdat we een icoon zonder capaciteiten op trainers lak even lekker de speeltuin in schoppen. Maar Ruud kijkt groter dan de club.
- Vanthaman18
Helemaal mee eens. Het belang is echt mega mega groot. Dat moeten ze eens gaan inzien.ShovingNE2 wrote: ↑21 May 2023, 18:58Volgend jaar niet bij de eerste twee en je bent kapot. Dringt nog niet echt door dat er ruim 100 miljoen is op te halen.trouwepsvfan wrote: ↑21 May 2023, 18:50 Hou toch op. Feyenoord was 3 jaar geleden ook helemaal kapot, ziek, dood en begraven. En kijk waar ze nu staan.
Als Feyenoord en Ajax dit jaar CL halen en dik investeren voor volgend jaar zijn wij aan het schrapen.
Omdat we een icoon zonder capaciteiten op trainers lak even lekker de speeltuin in schoppen. Maar Ruud kijkt groter dan de club.
-
- Lid scoutingsteam
Zoals Ajax ook helemaal is weggelopen met al die honderden miljoenen?
Geld is belangrijk, maar doe alsjeblieft niet alsof we stervende zijn. Helemaal niet natuurlijk. Onnodige bangmakerij. Even in- en uitademen, waarde Shoving.
Geld is belangrijk, maar doe alsjeblieft niet alsof we stervende zijn. Helemaal niet natuurlijk. Onnodige bangmakerij. Even in- en uitademen, waarde Shoving.
- 11 Tinus
- Legende
ShovingNE2 wrote: ↑21 May 2023, 18:58Volgend jaar niet bij de eerste twee en je bent kapot. Dringt nog niet echt door dat er ruim 100 miljoen is op te halen.trouwepsvfan wrote: ↑21 May 2023, 18:50 Hou toch op. Feyenoord was 3 jaar geleden ook helemaal kapot, ziek, dood en begraven. En kijk waar ze nu staan.
Het is echt wel belangrijk maar jij maakt zo'n drama hiervan. Als je volgend jaar 3e wordt kun je ook nog CL speler toch? Daarnaast heb je niet veel nodig om competitief te zijn binnen NL, laat staan 2e of 3e te worden.
Onze sportieve toekomst ligt niet op het hakblok volgende week maar het hoofd van Ruud wel.
- trouwepsvfan
- Vedette
Even vergeten dat je met derde plek dan de CL voorronde in stroomt? Een keer winnen van Rangers of Braga en wij hebben die 100 miljoen ook.ShovingNE2 wrote: ↑21 May 2023, 18:58Volgend jaar niet bij de eerste twee en je bent kapot. Dringt nog niet echt door dat er ruim 100 miljoen is op te halen.trouwepsvfan wrote: ↑21 May 2023, 18:50 Hou toch op. Feyenoord was 3 jaar geleden ook helemaal kapot, ziek, dood en begraven. En kijk waar ze nu staan.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Vedette
Zou Ruud zelf ook niet eens reflecteren en afvragen of hij wel geschikt is voor dit vak? Als in zo’n wedstrijd zo de organisatie helemaal weg valt, dan moet je toch van je stoelen vallen van de schrik.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Ben ook wel om nu. Het spel is al het hele seizoen niet om aan te gluren, het legt geen combinatie of enige vorm van verrassing op de mat en Van Nistelrooij slaagt er doorlopend niet in zijn spelers te motiveren / prepareren voor de momenten dat er geoogst moet worden tegen te pakken teams als Rangers, Sevilla en Heerenveen, om nog maar te zwijgen van uitwedstrijden tegen Cambuur, FC Groningen, Emmen, Vitesse, Sparta en Fortuna(!). Wegen die beker (die na Sparta via ‘slechts’ Emmen, ADO, een benauwde zege op Spakenburg en schadalige finale tegen Ajax werd gewonnen) en het jaarlijkse Johan Fruijtschaaltje in dat licht zo zwaar dat je het bereiken van de Champions League voor komend (als dat al lukt) én volgend seizoen in de handen van deze man wilt leggen? En zo ja, waar is dat vertrouwen dan concreet op gebaseerd? Zijn ontslag of aanblijven hangt nu al af van één wedstrijd (volgende week); die evaluatie is wel heel dun om beleid op te bouwen.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Vorig jaar gaf ie daar duidelijk blijk van. PSV wilde het in de persoon van Brands niet horen…Johann Vogel wrote: ↑21 May 2023, 19:03 Zou Ruud zelf ook niet eens reflecteren en afvragen of hij wel geschikt is voor dit vak? Als in zo’n wedstrijd zo de organisatie helemaal weg valt, dan moet je toch van je stoelen vallen van de schrik.
- 11 Tinus
- Legende
Ach als ie volgende week gewoon gelijk speelt bij AZ verdient hij nog steeds de kans ondanks alles wat vandaag gebeurd is. Wil het vast nog uitgebreid uitleggen maar dat heeft nu niet zoveel zin met de huidige emoties. Maar harde grens is volgende week niet verliezen.
-
- Vaste waarde in elftal
Met of zonder RVN een PSV hoort ook zonder trainer thuis van Heerenveen te winnen.
PSV investeer nooit fatsoenlijk in de verdediging, terwijl een goed fundament achterin zorgt voor rust en vertrouwen.
Mwene
Ramalho
Obispo
Teze
Boscagli
Baumgartl
Braintwaite
Allemaal topclub onwaardig.
Ik mag hopen dat er geen 10 miljoen uitgegeven gaat worden aan die Engelsman.
Ja RVN maakt fouten om iedere keer met Til te beginnen en Gutti naar de uitgang duwt, maar kom op Emmen,fortuna,Groningen, cambuur en nu vandaag weer, luie flikkers zijn het.
PSV verliest bij AZ volgende week en ze hebben CL niet eens verdient.
PSV investeer nooit fatsoenlijk in de verdediging, terwijl een goed fundament achterin zorgt voor rust en vertrouwen.
Mwene
Ramalho
Obispo
Teze
Boscagli
Baumgartl
Braintwaite
Allemaal topclub onwaardig.
Ik mag hopen dat er geen 10 miljoen uitgegeven gaat worden aan die Engelsman.
Ja RVN maakt fouten om iedere keer met Til te beginnen en Gutti naar de uitgang duwt, maar kom op Emmen,fortuna,Groningen, cambuur en nu vandaag weer, luie flikkers zijn het.
PSV verliest bij AZ volgende week en ze hebben CL niet eens verdient.
- ShovingNE2
- Site Admin
Een keer winnen van Rangers of Braga trouwepsvfan ?
Ruud choked vooralsnog in de duels die er echt toe doen. Rangers en Heerenveen. Trainer van Arsenal moet die worden.
Ruud choked vooralsnog in de duels die er echt toe doen. Rangers en Heerenveen. Trainer van Arsenal moet die worden.
-
- Vedette
Kan niet repareren tijdens de wedstrijd. Puur door opportunisme pakken we een punt. Ruud is een bijzonder mens, geweldig uithangbord maar een beroerde trainer op tactisch gebied. Waardeloos, met mijn PSV-hart hoop ik op de 2e plek maar ik hoop ook dat dit dramatisch spelniveau stopt. Stevens had meer tactisch vermogen…
-
- Nationale topspeler
Wat mij betreft een absolute voorwaarde om nog enigszins serieus genomen te worden. Tegen AZ zal de restverdediging enorm belangrijk zijn en kan je niet om Guti heen (had ook vandaag de nodige ellende kunnen voorkomen)Vanthaman18 wrote: ↑21 May 2023, 18:56 Hoe groot is de kans dat Ruud komende week zonder Til start? Het wordt toch wel eens tijd dat hij gaat banken. Guti moet eigenlijk gewoon starten uit bij AZ, maar zou Ruud dit ook zien?
- Vanthaman18
Hoe kan het trouwens dat Guti zo wordt genegeerd door Ruud? De wedstrijden die hij meedeed stond het zo veel beter.Heya Hallvar wrote: ↑21 May 2023, 19:21Wat mij betreft een absolute voorwaarde om nog enigszins serieus genomen te worden. Tegen AZ zal de restverdediging enorm belangrijk zijn en kan je niet om Guti heen (had ook vandaag de nodige ellende kunnen voorkomen)Vanthaman18 wrote: ↑21 May 2023, 18:56 Hoe groot is de kans dat Ruud komende week zonder Til start? Het wordt toch wel eens tijd dat hij gaat banken. Guti moet eigenlijk gewoon starten uit bij AZ, maar zou Ruud dit ook zien?
- ShovingNE2
- Site Admin
Goede vraag. Zelfs met een dramatische Sangare mocht hij niet invallen.
Met zo'n trainer vertrek je wel ja.
Met zo'n trainer vertrek je wel ja.