Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 30 Jun 2023, 12:54 Ik snap best wat jullie zeggen over Mwene. Maar hij is uiteindelijk wel Oostenrijks international die altijd een 6'je speelt in mijn ogen. Mocht je nu daadwerkelijk 6 miljoen + 1 miljoen salaris gaan betalen voor een rechtsback, gaat Sambo niet verlengen en kun je hem het beste verkopen. Het is niet allemaal zo makkelijk zoals jullie denken.

Een deel van de verdediging dumpen? Hoe zien jullie het voor je? Alles gratis ophalen? Je moet dan ook weer posities invullen en de markt is vrij absurd. Voor talent betaal je en dan heb je budget nodig. Of zouden jullie Mwene inwisselen voor een andere 'goedkope' rechtsback?
Niet alles gratis, maar als je 1 of 2 jongens inderdaad voor een action prijs laat gaan dan creëer je vacatures. Blijkbaar is dat hoe er gewerkt wordt. Dan heb ik liever 1 of 2 prutsers minder en daarvoor 1 of 2 echt goeie verdedigers. Als dat inderdaad de manier is hoe er gewerkt wordt.
Want houd je die gasten dan verdien je er (heel misschien ooit) wat meer aan, maar in de tussentijd zorgen ze wel weer voor tig onnodige tegendoelpunten. Goedkoop is dan dus inderdaad duurkoop.
Dus niet alles gratis weg, maar wel een deel(tje) zeker weg en liefst ASAP
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke wrote: 30 Jun 2023, 13:08
LaFoquita wrote: 30 Jun 2023, 12:54 Een deel van de verdediging dumpen? Hoe zien jullie het voor je? Alles gratis ophalen? Je moet dan ook weer posities invullen en de markt is vrij absurd. Voor talent betaal je en dan heb je budget nodig.
Dumpen is ook weer overdreven, maar pas in actie komen als Ramalho vertrekt is toch ook zeer nadelig voor de kans op CL? Straks duren de onderhandelingen met Celta of wie dan ook weken en uiteindelijk klapt het. En PSV doet verder niks, want er moet eerst iemand weg.

Dat is toch geen beleid? Dat is wederom gokken of het vergokken van je CL kansen.
Ik ben het met je eens. Dat is een enorm risico, maar PSV zet hoog in en dan kun je al helemaal niet stapelen. Zal al best geinformeerd zijn bij targets maar PSV wilt geen risico meer lopen. Stel Ramalho blijft en je hebt een nieuwe CV gekocht die 1,5 miljoen gaat verdienen en ook nog 8 miljoen heeft gekost. Zit je dan mooi met Ramalho, Aankoop en Teze.

Gaten opvullen en dan pas handelen bij vertrek van desbetreffende speler is heel normaal. Veel clubs doen dat, zie AC Milan verkoopt Tonali en is nu bezig met Reijnders en Loftus Cheek. Leipzig is bezig met verkoop van Gvardiol en informeert bij Feyenoord voor Geertruida. Buiten de vermogende teams uit de PL is dit financieel gezien niet verantwoord.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 30 Jun 2023, 12:59Guti was beter aan de bal dan Ambriz? Dan is het wel een aardig niveau-/ruimteverschil ja. Daar schrik ik zelfs wel een beetje van, aangezien ik Ambriz redelijk comfortabel aan de bal vond in de filmpjes die ik heb bekeken.
Hij krijgt er ook wel de ruimte voor. Gutiérrez was bij Pachuca echt een veldheer. Op basis daarvan zag ik hem ook als fijne opvolger van Pröpper, maar in Nederland is het er zo weinig uitgekomen dat het inmiddels onvoorstelbaar was dat hij Pröpper adequaat kon vervangen. Als je de filmpjes uit z'n tijd bij Pachuca bekijkt, dan lijkt het een totaal andere speler. Aan de bal heeft Ambríz dat niveau wat mij betreft niet.
Roys
Bankzitter
Posts: 282
Joined: 11 Jan 2023, 16:26
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Moet je nagaan met hoeveel trots John de Jong aan het praten was over het aantrekken van Savio.

Ons Peter zou zeggen; catastrofe.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De Realist wrote: 30 Jun 2023, 13:15
LaFoquita wrote: 30 Jun 2023, 12:54 Ik snap best wat jullie zeggen over Mwene. Maar hij is uiteindelijk wel Oostenrijks international die altijd een 6'je speelt in mijn ogen. Mocht je nu daadwerkelijk 6 miljoen + 1 miljoen salaris gaan betalen voor een rechtsback, gaat Sambo niet verlengen en kun je hem het beste verkopen. Het is niet allemaal zo makkelijk zoals jullie denken.

Een deel van de verdediging dumpen? Hoe zien jullie het voor je? Alles gratis ophalen? Je moet dan ook weer posities invullen en de markt is vrij absurd. Voor talent betaal je en dan heb je budget nodig. Of zouden jullie Mwene inwisselen voor een andere 'goedkope' rechtsback?
Niet alles gratis, maar als je 1 of 2 jongens inderdaad voor een action prijs laat gaan dan creëer je vacatures. Blijkbaar is dat hoe er gewerkt wordt. Dan heb ik liever 1 of 2 prutsers minder en daarvoor 1 of 2 echt goeie verdedigers. Als dat inderdaad de manier is hoe er gewerkt wordt.
Want houd je die gasten dan verdien je er (heel misschien ooit) wat meer aan, maar in de tussentijd zorgen ze wel weer voor tig onnodige tegendoelpunten. Goedkoop is dan dus inderdaad duurkoop.
Dus niet alles gratis weg, maar wel een deel(tje) zeker weg en liefst ASAP
Buiten Teze, Ramalho en Mwene zie ik geen speler vertrekken. Teze is zoals gezegd afhankelijk van Bosz en Mwene is een goedkope back-up, de vraag is wat gaat er met Sambo gebeuren? Gaat hij back-up worden achter een gedroomde aankoop volgens velen? Dan loopt die gewoon uit zijn contract volgend jaar en is die weg. Dit zijn ook afwegingen die nu ongunstig samenvallen.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke wrote: 30 Jun 2023, 13:08
LaFoquita wrote: 30 Jun 2023, 12:54 Een deel van de verdediging dumpen? Hoe zien jullie het voor je? Alles gratis ophalen? Je moet dan ook weer posities invullen en de markt is vrij absurd. Voor talent betaal je en dan heb je budget nodig.
Dumpen is ook weer overdreven, maar pas in actie komen als Ramalho vertrekt is toch ook zeer nadelig voor de kans op CL? Straks duren de onderhandelingen met Celta of wie dan ook weken en uiteindelijk klapt het. En PSV doet verder niks, want er moet eerst iemand weg.

Dat is toch geen beleid? Dat is wederom gokken of het vergokken van je CL kansen.
Ik ben het met je eens, laat ik dat voorop stellen. Maar de spelers hebben natuurlijk ook nog inspraak he. Stel Ramalho verdient hier 1.5 mln per jaar en komt op het bankie terecht. Hij kan naar bv. Celta maar die willen hem "maar" 700k per jaar betalen, dan is het niet per se super vreemd dst een speler njet gaat toch? En volgens mij is dat een beetje de pech, je hent te veel te dure middelmaat.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeEintovenaar wrote: 30 Jun 2023, 13:29
Madueke wrote: 30 Jun 2023, 13:08
Dumpen is ook weer overdreven, maar pas in actie komen als Ramalho vertrekt is toch ook zeer nadelig voor de kans op CL? Straks duren de onderhandelingen met Celta of wie dan ook weken en uiteindelijk klapt het. En PSV doet verder niks, want er moet eerst iemand weg.

Dat is toch geen beleid? Dat is wederom gokken of het vergokken van je CL kansen.
En volgens mij is dat een beetje de pech, je hebt te veel te dure middelmaat.
Maar dat is dus precies hetgeen wat het zo lastig maakt: dat is van tevoren als je een speler aantrekt nooit helemaal uit te sluiten. Volgens mij vond de grote meerderheid Ramalho een prima aanwinst bij zijn presentatie en maakte hij in het begin ook echt een goede indruk. Het is allemaal van zo veel factoren afhankelijk of iemand slaagt of niet en vooraf probeer je daar als club een inschatting van te maken. En ja dat kan dan misgaan, of juist goed uitpakken, maar dat is dus achteraf makkelijk praten.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als je de transferperiode eindigt met 2 nieuwe buitenspelers, Pepi als nieuwe spits, één nieuwe CV, Sambo erbij op rechtsback en 2 middenvelders erbij, dan heb je toch al een vrij aardige transferperiode gedraaid? En de kern van je selectie/basiselftal iig stevig aangepakt.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 30 Jun 2023, 13:45 Als je de transferperiode eindigt met 2 nieuwe buitenspelers, Pepi als nieuwe spits, één nieuwe CV, Sambo erbij op rechtsback en 2 middenvelders erbij, dan heb je toch al een vrij aardige transferperiode gedraaid? En de kern van je selectie/basiselftal iig stevig aangepakt.
Zeker.

Ik verwacht ook niets meer. Bosz wil ook geen grote selectie, dus dan is er ook minder ruimte voor (nog meer) nieuwe spelers.
User avatar
Vogelund
Vaste waarde in elftal
Posts: 739
Joined: 16 Aug 2019, 00:00
Old name: Vogelund
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ben blij dat het punt over stapelen wat meer aandacht krijgt. Want ik krijg de indruk dat men vaak vergeet dat je ook eerst ‘salaris’ moet lozen, voordat je kunt vullen. En dus wordt er nu logischerwijs eerst gekeken naar waar nu de gaten liggen.

Ik verwacht dus ook pas beweging in onze achterhoede zodra daar spelers vertrekken. We hebben er met Baumgartl zelfs een speler bij gekregen.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 30 Jun 2023, 13:36
DeEintovenaar wrote: 30 Jun 2023, 13:29

En volgens mij is dat een beetje de pech, je hebt te veel te dure middelmaat.
Maar dat is dus precies hetgeen wat het zo lastig maakt: dat is van tevoren als je een speler aantrekt nooit helemaal uit te sluiten. Volgens mij vond de grote meerderheid Ramalho een prima aanwinst bij zijn presentatie en maakte hij in het begin ook echt een goede indruk. Het is allemaal van zo veel factoren afhankelijk of iemand slaagt of niet en vooraf probeer je daar als club een inschatting van te maken. En ja dat kan dan misgaan, of juist goed uitpakken, maar dat is dus achteraf makkelijk praten.
Helemaal mee eens en zo bedoelde ik het ook niet haha. Ik was zeker in het begin ook heel enthousiast over Ramalho en ik vind het nog steeds geen slechte verdediger. Het is niet het niveau wat we nastreven maar beroerd is het niet. We zoeken alleen iemand die ons vooruit helpt.

Mijn punt zat hem vooral: als we kijken naar de selectie hebben we bijvoorbeeld Baumgartl, Romero en Ramalho. Eventueel Teze, Til en El Ghazi zou je daar aan toe kunnen voegen als je naar de gehele selectie kijkt. Dit zijn allemaal spelers die denk ik een aardige boterham verdienen bij PSV. Zie die jongens dan maar eens te slijten. Je kunt je verlies wel pakken op een transfersom, die spelers moeten ook hun salaris willen inleveren. Dat maakt het denk ik lastig omdat die jongens allemaal veel verdienen en ik niet echt clubs zie komen die dat zomaar neerleggen voor 'middelmatige' spelers. Of je moet het geluk hebben dat bijvoorbeeld Engelse middenmoters langskomen. Die leggen het waarschijnlijk wel neer. Daardoor zit je als club in spagaat.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik begrijp het hele 'stapelargument' wel, maar de vacature voor een bovengemiddelde CV is er al jaren. Je kunt Ramalho niet dwingen en dat hoeft ook niet want Ramalho lijkt me een professional en hele aardige man. Alleen vind ik dat we ondertussen na al die jaren ergernis over de meeste verschrikkelijke achterhoedes wel eens de rollen mogen omdraaien. Actief op zoek gaan naar een versterking achterin, ook al is Ramalho of Baumgartl er nog. Het gaat straks (weer) over tientallen miljoenen die te verdienen zijn.

En we hebben met z'n allen of in elk geval de meeste toch niet met samengeknepen billen zitten kijken afgelopen seizoen hoe PSV de 2e plek heeft gepakt om straks tijdens de vCL campagne weer naar Teze/Ramalho - Boscagli te kijken?
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Siemen wrote: 30 Jun 2023, 11:57Zie je ze echt al spelen bij United, Spurs, Newcastle, Leibzig, Leverkusen, Atletico, Real Sociedad, AS Roma?
Ik bedoelde subtop van de competities. Daar kunnen zij nog echt wel mee. Nee niet de toplanden maar wel in de categorie vanaf plek 5 in coefficientenlijst.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke wrote: 30 Jun 2023, 14:17 Ik begrijp het hele 'stapelargument' wel, maar de vacature voor een bovengemiddelde CV is er al jaren. Je kunt Ramalho niet dwingen en dat hoeft ook niet want Ramalho lijkt me een professional en hele aardige man. Alleen vind ik dat we ondertussen na al die jaren ergernis over de meeste verschrikkelijke achterhoedes wel eens de rollen mogen omdraaien. Actief op zoek gaan naar een versterking achterin, ook al is Ramalho of Baumgartl er nog. Het gaat straks (weer) over tientallen miljoenen die te verdienen zijn.

En we hebben met z'n allen of in elk geval de meeste toch niet met samengeknepen billen zitten kijken afgelopen seizoen hoe PSV de 2e plek heeft gepakt om straks tijdens de vCL campagne weer naar Teze/Ramalho - Boscagli te kijken?
Ik snap je argumentatie heel goed, en ik deel je mening wel hoor. We zijn toe aan weer een echte glasbak op CV. Aan de andere kant vind ik ook dat we realistisch moeten blijven. Je hebt momenteel al 2 behoorlijke verdieners (denk ik) op de CV positie, namelijk Ramalho en Baumgartl. Ik schat in dat Boscagli en Teze ook aardig boeren waardoor je 4 verdedigers hebt die aardig verdienen. Ik vraag me af of het dan verantwoord is om daar nog eentje bij te halen, hoe groot die wens ook is.
User avatar
Vogelund
Vaste waarde in elftal
Posts: 739
Joined: 16 Aug 2019, 00:00
Old name: Vogelund
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eens. En ik kan me ook wel voorstellen dat PSV het eerst wilde proberen met Teze en Obispo. En de afgelopen jaren is er ook gewoon een hele dure CV gekomen (Baumgartl) en een dure linksback (Max). Dat zijn achteraf geen klappers gebleken. Daarnaast zijn er nu gewoon vacatures voorin vrij, dus dan is het ook logisch dat daar eerst naar gekeken wordt.
User avatar
Maax
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 21 Jun 2022, 09:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Er komt echt wel een verdediger bij voor vCL, maak je nou niet zo nat joh. Wat wij hier met z'n alle zien, zien Steward en Bosz ook wel. Goed weekend mannen, drink er een lekker biertje op
Last edited by Maax on 30 Jun 2023, 14:52, edited 1 time in total.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De transferperiode is pas net begonnen.. Ik had op dit moment ook wel iets meer inkomend verwacht maar laten we niet vergeten dat Earnie niet bepaald in een gespreid bedje is gestapt. Door jarenlang wanbeleid van John en afgelopen winter Marcel die er met drie huurlingen nog een schepje bovenop deed stond/staat er niet bepaald een stabiele selectie. Daarnaast is ook nog de hoofdtrainer opgestapt, waarmee ze blijkbaar wel door wilden gaan dus dan kunnen je plannen voor komend seizoen deels overboord gegooid worden aangezien ze nu een trainer hebben aangesteld die een andere speelstijl hanteert. Stewart moet de selectie opnieuw opbouwen en moet daarin een balans zien te vinden tussen ervaring en talent en ondertussen moet hij nog de rokende puinhoop van de afgelopen drie jaar opruimen. En voordat hij daar echt mee kon beginnen moest er eerst een nieuwe trainer komen plus staf (die ook nog niet compleet is overigens).

Dat hij voorin begint is niet meer dan logisch aangezien daar een enorme kaalslag is geleden afgelopen jaar. Gakpo en Madueke verkocht zonder dat er een vervanger voor de lange termijn is gehaald en in de zomerse periode had John al verzuimd om zowel de linksbuiten als de spits positie dubbel te bezetten. Pepi is een hele goede eerste aankoop en ik verwacht op korte termijn nog twee vleugelaanvallers. Dan heb je in principe alle posities in je elftal weer dubbel bezet en kun je gaan door selecteren. Speler eruit, speler in.

Ik verwacht dat spelers als Drommel, Ramalho, Obispo, Mwene, El Ghazi, Vertessen, Romero, Baumgartl, Oppegard, Antonisse allemaal mogen vertrekken. Daarnaast gaat Guti weg en is Sangare onhoudbaar. Genoeg te doen dus.

Buiten het eerste elftal verhaal heb je ook nog Jong PSV waar best wat ''ervaring''/talent is vertrokken. Ik zie ze daar ook nog wel een handjevol spelers voor halen anders wordt het wel heel jong. Doordat John de afgelopen twee jaar niet bepaald de focus op de opleiding heeft gehad verloopt de doorstroming ook wat minder. Er zijn buiten Tygo Land geen noemenswaardige jeugdtransfers gedaan en daar was kwantitatief en kwalitatief met name bij Jong PSV best ruimte voor.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 30 Jun 2023, 14:47 De transferperiode is pas net begonnen.. Ik had op dit moment ook wel iets meer inkomend verwacht maar laten we niet vergeten dat Earnie niet bepaald in een gespreid bedje is gestapt. Door jarenlang wanbeleid van John en afgelopen winter Marcel die er met drie huurlingen nog een schepje bovenop deed stond/staat er niet bepaald een stabiele selectie. Daarnaast is ook nog de hoofdtrainer opgestapt, waarmee ze blijkbaar wel door wilden gaan dus dan kunnen je plannen voor komend seizoen deels overboord gegooid worden aangezien ze nu een trainer hebben aangesteld die een andere speelstijl hanteert. Stewart moet de selectie opnieuw opbouwen en moet daarin een balans zien te vinden tussen ervaring en talent en ondertussen moet hij nog de rokende puinhoop van de afgelopen drie jaar opruimen. En voordat hij daar echt mee kon beginnen moest er eerst een nieuwe trainer komen plus staf (die ook nog niet compleet is overigens).

Dat het geen sinecure is en er niet gelijk een blik versterkingen losgetrokken kunnen worden kort na het seizoensslot is te begrijpen, maar toch had ik - met het potje dat vorig winter toch echt wel is opgebouwd - wel verwacht dat er komende maandag meer dan één nieuwkomer de eerste trainingsdag zou meemaken. Onderstaand artikel van 20 mei begint wel steeds meer op een grap te lijken. :tear:

https://www.ed.nl/PSV/snelle-veranderin ... ~a69159d9/
Dan nog even naar de spelersgroep van PSV. De eerste transfers worden bij Champions League-plaatsing snel verwacht, omdat de club dan over ruim twee maanden al klaar moet zijn voor de voorrondes van dat toernooi.
Niettemin ben ik het wel eens met je kijk en kanttekening op Stewarts uitdaging; het reactieve beleid met ruimte voor snelle tevredenheid van de toch redelijk zelfingenomen De Jong en Brands is voor de man een blok aan het been. Overigens is er op jeugdniveau wel wat meer aan transfers gebeurd dan slechts Land losweken. Volgens mij heeft PSV zelfs een dozijn jeugdspelers uit de opleiding van Feyenoord weggetrokken. En begin dit jaar is Roy Steur nog van Leverkusen overgekomen en werd begin van deze maand bekend dat PSV met de 16-jarige Joel van den Berg een groot talent van Vitesse overneemt.
User avatar
Mitrogol
Jeugdspeler
Posts: 30
Joined: 04 Nov 2020, 17:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maax wrote: 30 Jun 2023, 14:34 Er komt echt wel een verdediger bij voor vCL, maak je nou niet zo nat joh. Wat wij hier met z'n alle zien, zien Steward en Bosz ook wel. Goed weekend mannen, drink er een lekker biertje op
Inderdaad, op LCV is al een vacature ontstaan vanwege vertrek Branthwaite en ik verwacht niet dat PSV eerst een andere verdediger hoeft te verkopen voor we op die positie versterken.

Overigens lees ik weinig over de linksbackpositie, waar we momenteel met PvA en veel onzekerheid over de fitheid van Mauro slechts één optie hebben. Ook daar verwacht ik versterking. Geen rocketscience, maar in mijn beleving is dit de status:

Mwene
Sambo
-> ruimte voor versterking bij vertrek Mwene

Teze
Ramalho
Baumgartl
-> ruimte voor versterking bij vertrek Ramalho/Baumi

Boscagli
Obispo*
-> nu ruimte voor versterking vanwege blessure Obispo/fitheid Bosca

PvA
Mauro*
-> nu ruimte voor versterking vanwege blessure Mauro (evt. Mwene back-up, dan versterking op RB)
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4,308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Morgen is het 1 juli, een nieuw boekjaar met schone lei, dan gaat het los!
Ex unitate vires
User avatar
Memphis
Ballenjongen
Posts: 20
Joined: 22 Aug 2021, 11:07
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Fanatic-U-s wrote: 30 Jun 2023, 15:26Morgen is het 1 juli, een nieuw boekjaar met schone lei, dan gaat het los!
Daar hoop ik ook heel erg op!
dannyPSV
Jeugdinternational
Posts: 132
Joined: 28 Jan 2022, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Jerdy Schouten
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind dat het stapelargument wel een beetje selectief wordt gebruikt. In de spits hebben we Luuk en Jason van Duiven. En dan komen Romero en Vertessen waarschijnlijk nog terug. Ik ben voor de komst van Pepi, maar op basis van dit argument zouden we dus Pepi ook niet moeten halen? De verdediging is de laatste jaren wel vaker niet aangepakt, dus enige twijfel is in mijn ogen wel terecht.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dinsdag begint de training en blijkt dat de staf compleet is, Zenden is terug gekomen (ook voor de Spaans-taligen) en ook Ramzi is doorgeschoven. Zij zorgen voor het PSV-DNA. De eerste speler die arriveert is Noa Lang, die in zijn auto ook Lozano en Simons heeft zitten. Die laatste heeft zijn contract verlengd tot 2030, zonder afkoopsom. Rik en Marco kunnen hun ogen niet geloven? Hier was toch niets van bekend?
Vervolgens nemen Ramalho, Mwene, Guti, Sangaré, Baumgartl en Oppegard afscheid van de familie Van Kemenade. Allen blijken al voor het weekend verkocht te zijn, zonder clausules.
Wat is hier aan de hand? Brands zei dat er nog niets gebeurd was. Niets blijkt minder waar. Stewart en Brands houden alles zo potdicht, dat zelfs het mediateam er iets van af schijnt te weten... Dat blijkt eens te meer als er een auto stopt met Maxi Romero aan het stuur. Hier moeten we zijn, zegt hij tegen zijn medepassagiers. ¡Bbien! zegt Santiago Hezze als hij de deur opent voor zijn concurrent Alan Varela en de nieuwe stopper Valentino Gomez. Peter Bosz en Rob Maas verwelkomen de Argentijnen.
Sambo komt op zijn fietsie aan, met een shirt waar op staat Fuck 020 en achterop Sambo 2028.
Brands kijkt het met een glimlach aan...Ik zei toch dat er nog niets gebeurd was?
Stewart lacht: ik zei toch dat ik het zou regelen!
Marcel Brands lacht nog eens: nu heb je maar één rechtsback, het lijkt wel een selectie die door mij is samengesteld. Of zie je in Teze toch een back?
Hou je bek, zegt Stewart en ook hij barst in lachen uit. Op dat moment stopt er wederom een auto. Hey Rik hier, roept Karsdorp. Moet ik hier zijn?

Het is begonnen...we hebben er zin in!

Edit: het moet dinsdag zijn in plaats van maandag. Voor de rest klopt het...
Last edited by Robson de Souza on 30 Jun 2023, 16:50, edited 1 time in total.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Fanatic-U-s wrote: 30 Jun 2023, 15:26 Morgen is het 1 juli, een nieuw boekjaar met schone lei, dan gaat het los!
Dat is een beetje naïef, daar kon al eerder gewoon omheen worden gewerkt namelijk.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 30 Jun 2023, 12:59 Heeft Ellyes Skhiri nog nergens getekend en zou die op het lijstje kunnen staan? Of is die schier onhaalbaar?
Nergens getekend. Ik weet dat FTM aan het begin van de zomer wel eens heeft gezegd dat Feyenoord hem ook gepolst had waarin stond dat Skhiri best te spreken was over het perspectief van CL + meedoen bij een topclub in NL. Beetje hetzelfde verhaal als waarom Benitez voor PSV koos, ongetwijfeld i.c.m. een aardige boel tekengeld.

Image
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Post Reply