Transferwindow 2021-2022
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
- trouwepsvfan
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Ballenjongen
-
- Nationale topspeler
Ook met Mwene winnen we 'gewoon' met 0-4 in de Arena.trouwepsvfan wrote: ↑31 Aug 2021, 12:48 Ik vind het allemaal prachtig deze nieuwe aankopen, maar in topwedstrijden kan onze zwakke backpositie zomaar het (negatieve) verschil maken.
-
- International
Eindigt de inschrijving van de EL ook niet vandaag?FritskePhilips wrote: ↑31 Aug 2021, 12:44 Götze is op het stadion (zie zijn topic). Dat betekent dat we één van zijn voormalige ploeggenoten uit de Bundesliga mogen verwachten, die hij de gehele zomer heeft gepaaid?
Boateng kan/mag met zijn transfervrije status morgen ook nog 'gewoon' tekenen, dus die lijkt mij af te vallen. Maar wie dan wel?
Een contractverlenging juist vandaag lijkt om dezelfde redenen eveneens uitgesloten.
#nieuwsgierig
- trouwepsvfan
- Vedette
Die wedstrijd is echt geen vergelijkingsmateriaal.Smeets14 wrote: ↑31 Aug 2021, 12:49Ook met Mwene winnen we 'gewoon' met 0-4 in de Arena.trouwepsvfan wrote: ↑31 Aug 2021, 12:48 Ik vind het allemaal prachtig deze nieuwe aankopen, maar in topwedstrijden kan onze zwakke backpositie zomaar het (negatieve) verschil maken.
Last edited by trouwepsvfan on 31 Aug 2021, 12:50, edited 1 time in total.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- Garnaal
- Basisspeler
Met Vinicius haal je gewoon een erg goede spits in huis. Fulgini ken ik eerlijk gezegd niet zo. Sterk het gevoel dat het echte vuurwerk nog gaat komen. Er gaat nog een speler komen die bestempeld mag worden als absolute buitencategorie.
Qua salarishuis is best nog een en ander mogelijk. Salaris van Malen en Dumfries valt weg, hopelijk ook nog van Mo en Doan.
Voordeel vind ik dat er erg veel jong talent doorbreekt wat minder drukt op het salarishuis en mooie beloftes zijn voor de toekomst.
Qua salarishuis is best nog een en ander mogelijk. Salaris van Malen en Dumfries valt weg, hopelijk ook nog van Mo en Doan.
Voordeel vind ik dat er erg veel jong talent doorbreekt wat minder drukt op het salarishuis en mooie beloftes zijn voor de toekomst.
-
- Legende
Denk dat inschrijving voor EL wel het een en ander vereist.FritskePhilips wrote: ↑31 Aug 2021, 12:44 Götze is op het stadion (zie zijn topic). Dat betekent dat we één van zijn voormalige ploeggenoten uit de Bundesliga mogen verwachten, die hij de gehele zomer heeft gepaaid?
Boateng kan/mag met zijn transfervrije status morgen ook nog 'gewoon' tekenen, dus die lijkt mij af te vallen. Maar wie dan wel?
-
- Meervoudig international
Laten we het hopen, een paar goede kennissen van Gotze maybeGarnaal wrote: ↑31 Aug 2021, 12:50 Met Vinicius haal je gewoon een erg goede spits in huis. Fulgini ken ik eerlijk gezegd niet zo. Sterk het gevoel dat het echte vuurwerk nog gaat komen. Er gaat nog een speler komen die bestempeld mag worden als absolute buitencategorie.
- Paco Casal
Mwah, dat vraag ik me af. Hoewel we weinig aan transfersommen hebben betaald vooralsnog, denk ik dat Pröpper, van Ginkel, Vinicius en Ramalho direct bij de 'grootverdieners' van de selectie horen. Daarnaast is het (gedeelte?) salaris van Bruma ook terug en zal weer betaald moeten worden. Plus de contractverlenging van Madueke die zijn salaris flink zal verhogen.
#FreeGeneratie4
-
- Regelmatige invaller
Omdat je met Van Ginkel, Pröpper en zelfs Guti jongens hebt die in de controlerende rol genoeg passes naar voren geven. Dan kun je dat geld veel beter besteden aan iemand die daadwerklijk een grote meerwaarde heeft tov van zijn directe concurrent.Sao-Mellow wrote: ↑31 Aug 2021, 12:24Als ze echt overtuigd zijn way not. Hij staat er goed op als je alle stats leest.
Als je dan toch iemand voor de breedte haalt (plek achter Götze is bijv. zwaar onderbezet), moet je daar óf een jonge speler van halen met restwaarde of heel wat minder geld voor betalen dan de bedragen die ik zie voor deze jongen.
-
- Vaste waarde in elftal
Het één kun je gewoon los zien van het ander hoor, wat mij betreft. Of je vindt het niet halen van een extra RB wanbeleid of niet. Ongeacht aankopen op andere posities. Ik geloof er in elk geval niks van dat PSV maar 1 zak geld kan schuiven en het dus kiezen voor één positie is en een RB niet meer mogelijk wordt bij het halen van een middenvelder.
Daarnaast is het ook de vraag wie er nu als RB beschikbaar en haalbaar is en of je daar voor X investering echt significant op vooruit zult gaan. Als je van een 6,5 een 7 kunt maken voor 8 miljoen transfersom ofzo dan is het best het overwegen waard om dat voor nu maar even te parkeren en te wachten op betere opties later.
-
- Lid scoutingsteam
- DonyellMalen
- Legende
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Philips
- ShovingNE2
- Site Admin
- Hatseflats
- Vedette
- Paco Casal
- DonyellMalen
- Legende
https://www.transfermarkt.nl/sco-angers ... erein/1420
Fulgini is de speler met de hoogste marktwaarde bij Angers overigens.
Fulgini is de speler met de hoogste marktwaarde bij Angers overigens.