Transferwindow 2022-2023
-
- Nationale topspeler
-
- Talent
- Clubvoorkeur: PSV
Gegarandeerd speeltijd met oog op het WK. (Hopelijk) Champions League voetbal. Leider van een elftal vol ambitie. Terug in Nederland. Dicht bij zijn vrienden. Dichtbij de bron van zijn 2e hobby (rapmuziek).Heissenberrug wrote: ↑22 Feb 2022, 16:29 Geef eens 1 reden waarom Memphis op dit moment terug zou willen komen naar PSV.
-
- Vedette
En zou zijn salaris meer dan halveren. Gaat dus nooit gebeuren.SWillykuiltje wrote: ↑22 Feb 2022, 16:54Gegarandeerd speeltijd met oog op het WK. (Hopelijk) Champions League voetbal. Leider van een elftal vol ambitie. Terug in Nederland. Dicht bij zijn vrienden. Dichtbij de bron van zijn 2e hobby (rapmuziek).Heissenberrug wrote: ↑22 Feb 2022, 16:29 Geef eens 1 reden waarom Memphis op dit moment terug zou willen komen naar PSV.
-
- Legende
Ik denk dat zowel Depay als Wijnaldum om zowel sportieve als financiële redenen een lastig (lees onmogelijk) verhaal gaan worden. Dan zie ik eerder kans bij Luuk de Jong of Mertens. Wie weet dat Arias met zijn eenjarig contract ook nog wel te porren is indien PSV interesse zou hebben. Verder hoop ik op een paar voltreffers van jongere spelers.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Talent
Zahavi krijg 6 miljoen in 2 jaar. Depay 5 per jaar in Barcelona. Denk dat het zelfs kwa salaris zou kunnen maar inderdaad zijn er ook vele redenen voor hem om het niet te doen. Status etc. zijn voor hem erg belangrijk dus verwacht dat hij naar een club als Juve gaat.Chucky wrote: ↑22 Feb 2022, 16:57En zou zijn salaris meer dan halveren. Gaat dus nooit gebeuren.SWillykuiltje wrote: ↑22 Feb 2022, 16:54
Gegarandeerd speeltijd met oog op het WK. (Hopelijk) Champions League voetbal. Leider van een elftal vol ambitie. Terug in Nederland. Dicht bij zijn vrienden. Dichtbij de bron van zijn 2e hobby (rapmuziek).
-
- Lid scoutingsteam
Wijnaldum zie ik ergens nog wel gebeuren eigenlijk. Die zit op te verpieteren op de bank en zal toch langzaamaan ook wel weer wekelijks op het veld willen staan, eventueel dichter bij huis. Weet bovendien wat hij aan PSV heeft. Die mag je wat mij betreft ook weer grootverdiener en aanvoerder maken trouwens.
- Juancho
- Mister PSV
Ik lees veelvuldig de naam Marcel Brands hier terug en hoe mooi dat is, maar houdt er wel rekening mee dat hij terugkeert als AD. Hij zal best op de koffie met John wat tips geven of zijn netwerk inzetten, maar je kan natuurlijk niet verwachten dat Marcel ook gelijk de TD rol op zich neemt. Daarvoor is zijn nieuwe AD rol ook veelste belangrijk.
Ja gebruik maken van zijn netwerk is top, maar uiteindelijk zal de Jong het nu toch echt zelf moeten aanpakken en er eens een top transferzomer van moeten maken. Het komt in mijn ogen hier soms een beetje over alsof de verwachting is dat Brands zich uitgebreid met transfers gaat bemoeien en dat lijkt me nou juist niet het geval. Dan had je hem of iemand anders (hoop ik nog steeds op) lekker TD moeten maken.
Ja gebruik maken van zijn netwerk is top, maar uiteindelijk zal de Jong het nu toch echt zelf moeten aanpakken en er eens een top transferzomer van moeten maken. Het komt in mijn ogen hier soms een beetje over alsof de verwachting is dat Brands zich uitgebreid met transfers gaat bemoeien en dat lijkt me nou juist niet het geval. Dan had je hem of iemand anders (hoop ik nog steeds op) lekker TD moeten maken.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik denk dat hij zich in de eindfase van transfers juist wel met de deal gaat bemoeien. Waar eerder Peter Fossen en Brands een twee-eenheid waren, konden dat nu wel eens John den Marcel worden. Dus niet het hele traject, maar zodra het tot mogelijke biedingen gaat komen is hij er ongetwijfeld bij betrokken (is Gerbrands nu ook, maar met een hele andere kennis van zaken). En dat hij meer naar het voetbaltechnische trekt dan naar de Gerbrands wijze van invulling geven aan het AD-schap: dat is denk ik een bewuste keuze geweest van de RvC.
Kortom: de andere posities onder Brands moeten sterk bezet zijn en misschien wel sterker bezet worden (echt geen zicht op of Peggy van Alem daar sterk genoeg voor is als het aankomt op P&O bijvoorbeeld).
Kortom: de andere posities onder Brands moeten sterk bezet zijn en misschien wel sterker bezet worden (echt geen zicht op of Peggy van Alem daar sterk genoeg voor is als het aankomt op P&O bijvoorbeeld).
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Standbeeld
- Mister PSV
Wanneer PSV straks topaankopen haalt die renderen dan is het de invloed van Brands. Wanneer PSV flutspelers haalt dan is het de schuld van De Jong. Zo gaan die dingen.Juancho wrote: ↑22 Feb 2022, 17:16 Ik lees veelvuldig de naam Marcel Brands hier terug en hoe mooi dat is, maar houdt er wel rekening mee dat hij terugkeert als AD. Hij zal best op de koffie met John wat tips geven of zijn netwerk inzetten, maar je kan natuurlijk niet verwachten dat Marcel ook gelijk de TD rol op zich neemt. Daarvoor is zijn nieuwe AD rol ook veelste belangrijk.
-
- Lid van verdienste
Ik durf het niet aan met Arias. Vorig seizoen het hele seizoen geblesseerd geweest en is inmiddels ook alweer een maand geblesseerd, ik ben bang dat hij daardoor lichamelijk niet meer de Arias is die hij bij ons was. Ook dat hij voor zijn huidige blessure bankzitter was bij de nummer 17 van Spanje biedt mij niet veel hoop dat hij die gewenste rechtsback is.
-
- Legende
Nee geen Arias meer. We moeten eens ophouden met spelers terughalen die 5-6 jaar geleden succesvol waren. Met van Ginkel en Propper hebben we al gezien dat het niet geen garantie op succes is, in tegendeel. Plus er moet kapitaal op het veld staan straks. AUB ophouden te investeren in oudere, blessuregevoelige spelers; ook al heten ze Arias. Zoek naar de nieuwe Arias, ipv de rolodex steeds open te maken.
-
- Lid scoutingsteam
- Juancho
- Mister PSV
Ik mag toch hopen dat het algemene niveau wel iets hoger ligt dan dat...Standbeeld wrote: ↑22 Feb 2022, 18:21Wanneer PSV straks topaankopen haalt die renderen dan is het de invloed van Brands. Wanneer PSV flutspelers haalt dan is het de schuld van De Jong. Zo gaan die dingen.Juancho wrote: ↑22 Feb 2022, 17:16 Ik lees veelvuldig de naam Marcel Brands hier terug en hoe mooi dat is, maar houdt er wel rekening mee dat hij terugkeert als AD. Hij zal best op de koffie met John wat tips geven of zijn netwerk inzetten, maar je kan natuurlijk niet verwachten dat Marcel ook gelijk de TD rol op zich neemt. Daarvoor is zijn nieuwe AD rol ook veelste belangrijk.
Anyway, natuurlijk zal Brands wel iets mee denken/helpen in het proces van transfers. Dat was onder Gerbrands niet anders. Immers, de directie moet akkoord gaan met iets. Maar ik mag toch ook hopen dat PSV wel heel bewust heeft gekozen voor:
1. de Jong als aanblijven als TD en daar dus ook verantwoordelijke voor is en blijft
2. Brands niet half TD half AD gaat spelen maar dat PSV hem bewust heeft gekozen voor de rol van AD.
Dat onderscheid zal echt goed helder moeten zijn, echter is er altijd wel 1 maar... en dit geval een maar waarvan ik hoop dat die uitkomt, namelijk dat er naast de Jong en Brands nog een zwaargewicht komt die het gehele voetbaldeel op zich neemt met de Jong in een iets andere rol. Dat zou het plaatje voor mij toch wel compleet maken. En mocht PSV verder willen op de soort van Red Bull weg zal die nieuwe persoon ook echt uit dat wereldje moeten komen. Net als de trainer natuurlijk.
Nog veel onduidelijk dus maar wel interessant om te volgen welke weg PSV op wil en met wie en/of in welke rolverdeling.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
- ruuddevil
- Legende
De Jong heeft zichzelf in die positie gemanoeuvreerd, dat krijg je met zijn track record. Als ie het goed doet zal hij intern schouderklopjes krijgen. Voor een professional moet dat voldoende zijn.Standbeeld wrote: ↑22 Feb 2022, 18:21Wanneer PSV straks topaankopen haalt die renderen dan is het de invloed van Brands. Wanneer PSV flutspelers haalt dan is het de schuld van De Jong. Zo gaan die dingen.Juancho wrote: ↑22 Feb 2022, 17:16 Ik lees veelvuldig de naam Marcel Brands hier terug en hoe mooi dat is, maar houdt er wel rekening mee dat hij terugkeert als AD. Hij zal best op de koffie met John wat tips geven of zijn netwerk inzetten, maar je kan natuurlijk niet verwachten dat Marcel ook gelijk de TD rol op zich neemt. Daarvoor is zijn nieuwe AD rol ook veelste belangrijk.
- Tomm
- Vedette
Nog 2,5 jaar contract a 10 miljoen per jaar als ik het me goed herinner? Ik bleef lekker op dat bankje zitten, je levert met een stap naar PSV gewoon bijna 20 miljoen in.Ykhim wrote: ↑22 Feb 2022, 17:15 Wijnaldum zie ik ergens nog wel gebeuren eigenlijk. Die zit op te verpieteren op de bank en zal toch langzaamaan ook wel weer wekelijks op het veld willen staan, eventueel dichter bij huis. Weet bovendien wat hij aan PSV heeft. Die mag je wat mij betreft ook weer grootverdiener en aanvoerder maken trouwens.
-
- Legende
Brands wordt niet voor niets in deze functie geplaatst, dus ondanks dat hij een andere rol krijgt dan toen hij nog TD was, zal hij zeker zijn invloed hebben en dat begint al bij het aanstellen van de trainer. Onderschat niet wat er nu gebeurt met Gerbrands die met nog een driejarig contract vervangen wordt. Dat vind ik geen klein bier of een kleine voetnoot. Dat is niet om Brands met louter algemene zaken omtrent PSV de leiding over te geven. Los van hoe het gaat uitpakken verwacht ik wel een aantal veranderingen en ook op transfergebied.
- Ardbeg
- Mister PSV
Ok, BogardeTomm wrote: ↑22 Feb 2022, 23:46Nog 2,5 jaar contract a 10 miljoen per jaar als ik het me goed herinner? Ik bleef lekker op dat bankje zitten, je levert met een stap naar PSV gewoon bijna 20 miljoen in.Ykhim wrote: ↑22 Feb 2022, 17:15 Wijnaldum zie ik ergens nog wel gebeuren eigenlijk. Die zit op te verpieteren op de bank en zal toch langzaamaan ook wel weer wekelijks op het veld willen staan, eventueel dichter bij huis. Weet bovendien wat hij aan PSV heeft. Die mag je wat mij betreft ook weer grootverdiener en aanvoerder maken trouwens.
- voskat
- Nationale topspeler
Het stikt van de broodvoetballers, maar Memphis doet het echt ook wel voor de eer hoor.Standbeeld wrote: ↑22 Feb 2022, 17:00 Ik ken maar weinig mensen die in alles uitstralen geld zo belangrijk te vinden als Memphis.
Maar natuurlijk komt hij op dit moment niet naar PSV. Zit nog maar net bij Barça.
- voskat
- Nationale topspeler
Die wacht in principe op de Premier League.